Uittamon kalliot

M35N32

Tänään olisi tarkoitus tulla vaimon kanssa vähän aurinkoa ottamaan klo16 aikoihin.
Olisiko muita halukkaita naisia tai pareja liittymään seuraan? ;)

97

6747

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olinpaikalla15.30-18.30

      No niin oli taas jonkun urpon vedätys tuo aloitus. Ainuttakaan pariskuntaa ei ollut ja miehiäkin todella vähän aurinkoiseen ilmaan nähden.

    • Innostunutkin

      Onko pareja menossa uittamolle?

    • Kuhinaa-oli

      Tänään iltakahdeksalta siellä oli pari pariskuntaa touhuilemassa.

    • Innostutkin

      Kuulostaa hyvälle.
      Millaista meinikiä oli?

    • N28-M32

      Tänään mennään jos ehitään iltapäivällä kahden tienoissa.

      • N28-M32

        Tänään näyttää päivä niin ihanalta, että sama aika sama paikka.


    • Pari30v

      Katsotaan pitääkö paikkansa. Tullaan myös.

    • WatcherM

      Pitikö paikkansa?

    • aitopari

      kello 16 olisi yksi pari tulossa

    • googleeikerro

      Pystyykö tuolla uittamon kallioilla telttailemaan ? onko siellä vuokrattavia lomamökkejä ? saunaa ? Olemme nuori pari aivan muualta ja voisimme tulla tuonne viikonlopun viettoon jos siellä on nukkumis/ruokailu/peseytymismahdollisuus.

      • Mutta-älä-provoile

        Mene katsomaan tai soita vaikka Turun matkailuinfoon.


    • P_o_m

      Tänään oli 2 pariskuntaa siinä kallion korkeimmalla kohtaan, Olivat ainakin näennäisesti tuttuja keskenään. Alasti ottivat aurinkoa ja ainakin käsipeliä pitivät keskenään.

      Muutama ukko kävi heille runkkaamassa, Itselläni ei pokka riittänyt kuin katseluun puuntakaat :)

      • P_o_m

        Elkää uskoko mitä tuo sekopää kirjoittaa :D


    • m60bi

      Itse kävin exän kanssa Uittamon kallioilla vuosia sitten monta kertaa. Oli ihanaa ottaa alasti aurinkoa, yleensä pari muutakin pariskuntaa ja miehiä otti vaatteet pois, kun huomasivat nakuilun olevan "sopivaa". Kaikki käyttäytyivät asiallisesti - miehetkin. Exä tunnusti jälkeenpäin kiihottuneensa hirveästi miehen katselusta, joka ei kuitenkaan ollut julkeaa tuijottelua, vaan silmäilyä tavallisen jutustelun lomassa.

      • Oli-elämää

        Muutama pariskunta oli siellä tänäänkin.
        Eikä pelkästään ottamassa aurinkoa.


    • hesapari

      Tänään viidenaikaan tulossa todellanäyttävä pari N. 27 150/80 M 48 180/80 ( Iso kulli bi ) Nainen haluaa ainakin katsella ja ehkä osallistuu.

      • porslines

        JOs toi muija on 80 kiloo ni ei se näytä muulta kuin helvetin läskiltä.Älkää vaan tulko vähissä vaatteissa.Ihmisiltä lähtee ruokahalut kun näkee tollasta sellupaskaa.Hyi helvetti


      • Ah-mikä-Nainen

        Ah, nainen, jolla on muotoja. Ei mikään oksettavan mauton hernekeppi.


      • Hippif

        Soittakaa Greenpeace paikalle, tiedon mukaan valas on ajautunut kuivalle maalle.


    • Uittamollatku

      Oliko siel mitään pariskuntaa tänään?

      • runckk

        Oli


    • Uittamollatku

      Haluatko kertoa lisää?
      Oliko kuvauksen mukainen?
      Mitä puuhasivat!

      • Kiimasta-menoa

        Oli paljon enemmän kuin kuvauksessa.

        Ensin tuli yksi pari, riisuuntuivat ja loput riisuivat toisiltaan. Sitten eukko otti suihin, sitten makuulle ja 69, sitten ulkko nai, sitten eukko päällä. Siinä vaiheessa siihen tuli toinen pari, riisuuntuivat ja ukko tän naivan eukon eteen otattamaan suihin, sitten sen oma eukko otti suiin, sitten kaikki naivat, jonkin ajan kuluttua tää uusi ukko siirtyi sen päällä pomppivan eukon taakse ja painoi ahteriin ja toinen eukko toi pillunsa sen toisen nuoltavaksi, jne jne.
        Sitten siihen tuli vielä muutama henkilö lisää.

        Et sellaista oli.

        Mut tää tapahtu kyl keskiviikkona.


      • runck

        Heteroparit pilanneet koko paikan, Nykyään homomiehet karttavat tuota paikkaa kun siellä ei enää ole kuin helvetin heteropareja naimassa.

        Huomenna kaikki turun gaymiehet käymme yhdessä taistoon heteroja vastaan, Treffataan nahkapuvussa siinä korkeimalla kohtaa klo 12 ja vallataan tuo paikka takaisin meille gay-karhuille.


      • p_i_m

        Kuka siivoaa kallioilla koska ei seillä mitään käytettyjä kortzuja tai muuta ole? Siisti roskis siinä kallion alapuolella..


      • Yksinkertaista
        p_i_m kirjoitti:

        Kuka siivoaa kallioilla koska ei seillä mitään käytettyjä kortzuja tai muuta ole? Siisti roskis siinä kallion alapuolella..

        Kun ei heitellä roskia, ei jää roskia.


      • heheheeee

        Siellä onkin näitä kaksjalkasia pöpön levittäjiä


    • Kovaa-menoa

      Eilen oli tosi lämmin päivä ja sen huomasi. Kalliolla sellainen meno, että taatusti tuli hiki.

    • Useita-pareja

      Oho, oli siellä tänään melkoinen kuhina. Olisikohan ollut juhannuksen kenraaliharjoitukset.

      • p_o_m

        Juhannuksena siellä on ollut aina vilkasta johtuen viereissä olevasta tanssilavasta. Viime jussina näin kolmen eri parin nainnit ja yhdeltä oululaiselta mieheltä sain suikkarin nyrkkinainnin sekä lopuksi virtsat naamalleni.


    • Tosi-on-uskokaa

      Taitaa olla sama vedättäjä kirjoittelemassa joka muka näki naisen XXX Paradisessa. Totuus on että ei sen paremmin Uittamon kalliolla kuin XXX Paradisessa käy kuin vanhemman puoleisia homomiehiä. Nainen näissä kummassakin paikassa on vain vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.

      • Olivat-melkoisia-koneita

        Olivatkos ne pihlajan marjat noin happamia?

        Katsoin kameran tallennetta ja veikkaisin naisten (siis useampia) iäksi 20-40 vuotta.


    • Liikettä-oli

      Eilen oli minusta vilpoista, mutta kaksi paria oli iltapäivällä touhuamassa.

      • N24M35tasokaspari

        Viiden-Kuuden aikaan ollaan paikalla. Nainen isorintainen blondi Mies harteikas kalju.
        Tule rohkeasti mukaan vihaamme puuntakaa kyttääjiä .


      • Scepticco

        Rohkenen epäillä :-)


      • P_o_m

        Tuommonen kuvaukseen sopiva pariskunta kiiruhti ylös kalliolle ehkä just ennen kuutta - mä lähdin rohkeasti kotiin :D


      • Oli-meno-päällä

        Tuun just lenkiltä ja kyl siel yksi pari oli touhussa. Hyvin näytti homma luistavan vaik onki vähä kalsa. Voivat jopa olla vielki.


    • Kusetettu-taas

      Taas on Urmas Kutsuni vedättämässä täällä ihmisiä. Siellä kallioilla kukaan mitään touhuillut kun itse olin siellä puoli kuuden ja seiskan välillä. Yhtään naista ei näkynyt.

      • Siinä-ajat

        Kirjoitusajasta voit päätellä. Lenkiltä tulo kestää vartin. Eli tapahtuma olisi alkanut 19,30-19,45.

        Mutta kotona nyhräävälle ja kuviin tyytyvälle ihan sama.


    • Uittamolla-asuva

      Buahah hah hah haa nimimerkki Kutsuni vedättää tällä aikamiespoika runkkareita ihan kybällä ja jäljelle jää vain Uittamon kalliolla olevat 60 homomiehet jotka salaa puskassa runkkailevat toisiaan. Tämä on niin nähty. Naisia Uittamon kalliolla on tasan yhtä monta kuin XXX Paradisessa eli ei yhtään.

      • venäjällä-asuva

        Aika usein tuolla on pariskuntia tänäänkin oli yksi pariskunta kun kävin puoliviiden aikoihin. En tiedä oliko " touhuja " minun oloaikana ei mutta alasti makoilivat eivätkä ainakaan tuntuneet yhtään välittävän vaikka siinä metrinparin päässä kävi yksi jos toinenkin ukko vetäsemässä käteen.

        ps. Ainakin aiemmin kirjoitettu kuvaus sopi tähän pariin Nainen oli pieni mutta poveikas blondi ja mies iso kalju bodari . Miksi täällä jotkut koittavat väittää ettei kävisi pariskuntia ? Onko homot tosiaan niin lapsellisia että luulevat paikkaa omakseen jonne ei heterot ( lue TERVEET ) ihmiset saa mennä :)


      • Siksi-mankuvat
        venäjällä-asuva kirjoitti:

        Aika usein tuolla on pariskuntia tänäänkin oli yksi pariskunta kun kävin puoliviiden aikoihin. En tiedä oliko " touhuja " minun oloaikana ei mutta alasti makoilivat eivätkä ainakaan tuntuneet yhtään välittävän vaikka siinä metrinparin päässä kävi yksi jos toinenkin ukko vetäsemässä käteen.

        ps. Ainakin aiemmin kirjoitettu kuvaus sopi tähän pariin Nainen oli pieni mutta poveikas blondi ja mies iso kalju bodari . Miksi täällä jotkut koittavat väittää ettei kävisi pariskuntia ? Onko homot tosiaan niin lapsellisia että luulevat paikkaa omakseen jonne ei heterot ( lue TERVEET ) ihmiset saa mennä :)

        Siksi väittävät, että ovat mentalisteja, jotka vain uneksivat mutta eivät uskalla käytännössä mitään. Eikä kotoa näe tuonne kallioille.


    • Koiranulkoiluttajauittam

      Tänään ainakin oli pari touhuamassa

      • Ei-mitään

        Mihinkähän aikaan oli joku touhuamassa? Ainakaan silloin kun minä käväisin kallioilla oli vain joku aasialais äijä näyttämässä munaansa ja sitten oli joku nudisti mies ottamassa aurinkoa. Naisista ei ollut tietoakaan joten kellon aikaa peliin milloin siellä joku oli touhuamassa vai kusetatko vaan?


    • vanhempiherrasmiespori

      Juuri kävin ei ollut kuin yksi äijä ryystämässä kaljaa kallion päällä. Kävi kylläkin hyvin kuntoilusta kun muutamankerran menin ylösalas :)

      Täytyy käydä toistamiseen kun aurinkopaistaa jos siellä sitten olisi toimintaa, Mutta tosiaan tänään kävin ensimmäistäkertaa vuosiin ja hiljaista oli kuten ajattelinkin tällaisilla keleillä olevan.

    • N28M32

      Me ollaan paikalla klo 18:00 jälkeen,myös miestenvälinen onnistuu.

    • Monasti-käynyt

      Ja nimenomaan vain ja ainoastaan tuo miesten välinen onnistuu koska tuota naista ei ole koskaan ollutkaan muuta kuin nimimerkissä. Eikä sitä miesten välistä kannata mainostaa se onnistuu siellä joka ikinen päivä on M32 paikalla tai ei. Sen verran homomiehiä paikalla näkyy aina kun vain menee kallioille katsomaan.

    • N28-M32

      Keli näyttää hyvältä. Meillä on kallioilla kahden jälkeen taatusti liukkaat ja luistavat kelit.

      • GayMenX3

        Loistavaa, ollaankin kaivattu lisää miehiä ryhmään.


    • tänäänolitoimintaa

      Tänään oli porukkaa ja " menoa "

    • Kalliolla-ollut

      Porukkaa ja menoa oli juu ainakin siinä kallion vieressä olevalla tanssilavalla. Monta vanhempaa paria paineli valssin ja tangon tahtin kun orkesteri soitti. Kalliolla ei sen sijaan tapahtunut yhtään mitään koko päivänä. Tiedn sen kun olin ottamassa aurinkoa siellä klo 11...19. Että semosta vaikka joku muuta väittäisi.

    • N28-M32

      Tänään taas iltapäivällä,nyt mies yksin,peppu rasvattuna valmiina palvelemaan.

      • N28-M32

        Kyllä me molemmat olemme sinne menossa iltapäivällä johonkin aikaan. Eli häiriköintisi ei osunut kohdilleen. Mutta sinähän pysytkin komerossasi.


      • Runck

        Vittu Ruissaloonkaan pääse kun siellon joku rokki. Jättäkää edes se korkein kohta ihmettelijöille niin ei näy rantarakkaus vastarannan lapsiperheille...


      • Maastopyöräilijä

        " RUNCK " Ruisrokki siellä taitaapi olla mutta eiköhän sinne ruissalon päähän saaronniemeen tai mikä se on pääse kun rokki on kansanpuistossa ?

        Eihän siinä korkeimmassakohtaa " näköalapaikka missä joku metallikaide " ole koskaan muuta kuin joku yksinäinen ukko kyttäämässä. Ennemmin olisin huolissani näistä jotka ovat siinä pienessä metsäalueessa hiekkaparkin ja kävelytien välissä homostelemassa..


    • N28-M32

      Buah haha hah hah haa luuliko joku oikeasti että sillä on myön nainen minun mukanani. Mitään naista koskaan ollutkaan mutta minä olen valmis antamaan suuhoitoa ja antamaan peppua. Sinne vaan jonoon taakseni olen valmis ottamaan myös paljaalla.

      • N28-M32

        Mitähän tämä oikein tarkoittaa: "sillä on myön nainen minun mukanani."?
        Mutta seuraava taitaa olla täyttä totta: "Mitään naista koskaan ollutkaan".

        Kallioilla oli ainakin kolme pari, siis N M -pareja. Meitä oli kaksi paria lähekkäin ja yksi vähän loitompana. Oli muutamia katselijoitakin.

        Mutta sinua ei ollut, mikäli kuvauksesi oli tosi.

        Miksi häiriköit. Et ole edes paikalla. Pelkäätkö menettäsi neitsyytesi? Vai arasteletko kokemattomuuttasi?


      • Tahtoo-tietäää

        Mihinkähän kellon aikaan olitte?


    • N28-M32

      Pyydämme anteeksi kaikilta keitä olemme kiusanneet,meillä taas se aika kuussa kun rahat loppu ja lääkkeet ostamatta,mutta huomenna olemme paradisessa ja kaikki saavat.

      • N28-M32

        Ai tuo on sinun tapasi harrastaa seksiä
        Poikuuskin tallella.

        Tekisit jotain etkä vain paru!


      • N28-M32

        Taas tuo häirikkö,OLEMME PARADISEEN menossa.


    • Pois-pois

      Voisiko ylläpito poistaa koko viestiketjun koska tällä ketjulla ei ole mitään annettavaa tälle palstalle. Nimimerkki "kutsuni" vedättää täällä nimimerkin N28-M32 suojissa aikamiespoikia täällä.

    • PekkaPietu

      Kattoos ku mollikka paistaa. Tarttee puolilta päivin lähtee koluumaan tonne kalliolle. Kyl siel on varmaan sama meno päällä ku eilenki. Saas nähä, koska joku purttupillunen mummeli ilmottaa paheksunta poliisille.

    • Uittamolainen

      Ainakin äsken siellä kallion päällä oli joku pariskunta kun olin koirankanssa lenkillä

    • Tkubtm

      Olin tänään ensimmäistä kertaa kyseisellä paikkalla eikä näkyny ketään, siis jos ne on ne kalliot uimttamon paviljongia vastapäätä?

      • Liian-aikaisin

        Eihän siellä keskipäivällä. Nythän se meno vasta alkaa.


      • Tkubtm
        Liian-aikaisin kirjoitti:

        Eihän siellä keskipäivällä. Nythän se meno vasta alkaa.

        Olin siellä joskus 15:30 eikä näkyny kettään


      • vanhamieslenkillä

        Ainakin kuudenaikaan oli se blondi nainen ja kalju mies touhuamassa ja kun lähdin pois mäkeä vastaan kipusi ulkomaalainen pari pyyhkeet olkapäillä. Mies iski silmää samalla kun nosti naisen minihameen ylös paljastaen paljaat pakarat.


    • satunnainenvieras

      vanamieslenkillä nähnyt olemattomia,omaiset voisi ottaa yhteyttä lääkäriin ja pyytää tarkistamaan lääkityksen...!!!Satunnaisesti käynyt mutta ei siellä muita ole kuin vanhoja kurppia puskassa pikku prinssinakkia vatkaavat,odottavat ihmettä(siis kadonnutta erektiota)

      • Pysy-vaan-poissa

        Joo, ei siellä mitään ole. Sun kannattaa pysyä sieltä poissa. Häiritset vaan kaikkia.


    • n21m22

      Nyt olemme täällä ottakaa kamerat mukaan meitä saa kuvata

      • Epäilen_kovasti

        Kertokaa sitten missä niitä kuvia voi katsella :-D


      • Missä-vaan
        Epäilen_kovasti kirjoitti:

        Kertokaa sitten missä niitä kuvia voi katsella :-D

        Tietenkin missä tahansa. Kamerahan on teidän.


    • Vedätystä

      Siellä mitään eilenkään ollut. Olin paikalla klo 17:30 eikä naisia ollut lähimainkaan Uittamon kallioita. Että sillee....

      • Että-sillee

        Vai ei uittamolla muka ole naisia lähelläkään.
        Uskokoon ken tahtoo. Yhtä totta kun sun muukin löpinä.


      • profillaristi

        Vielläkö siellä ne samat urpot päivystävät kuin viime kesänä, Mikähän niidenkin reppanoiden elämäntarina mahtaa olla ? ainakin helvetin yksinäisiltä vaikuttivat.


    • biitsille

      Samat säälittävät puskarunkkarit edelleen kyllä...Itse kun menen rannalle aurinkoa ottamaan ja kuljen siitä armeija-alueen sivusta polkua pitkin biitsille niin puskissa töllöttäjiä piisaa...Hyväksi koettu keino on kaivaa känny esiin ja jos joku siellä töllöttää niin on ottavinaan KUVAN...kyllä häipyvät heti näkyvistä...heh heh.

      • Lokoisaa-oleilua

        Miksi puskissa?
        Minä itse haluan nauttia kauniista kesäisestä päivästä. Otan välineistön mukaan ja kipuan kallioille hyvään paikkaan ja "pystytän leirin" eli asetun piknikille. Samalla voin hyvin seurata salmen vesiliikennettä. Välillä otan kylmälaukusta jotain makoisaa. Siellä vietän mukavaa loppupäivää ja samalla voin nähdä kaikenlaista, mutta mihinkään kyttäämisiin en alennu.

        Hyvä vihje kylmäakuksi. Muovinen esim. puolen litran tyhjä viinapullo, siihen vettä, kymmenesosa ilmatilaa, sitten pakastimeen yöksi. Pitää kylmälaukun viileänä ja hiljalleen sulanutta kylmää vettä on piristävää juoda.

        Paljon kaikenlaista näen päivän mittaan. Ihan mukavaa.


    • biitsille

      Juuri näin,lokoisaa oleilua.Mutta kun olet istahtanut johonkin ja nauttii vaikka muutamasta bissestä niin joku hiipii 10-20 metrin päähän ja kurkki puskista/puun takaa...kohta tulee sitten seuraava utelias...tunninkin joskus istunut jossain ja yksikin tyyppi kävi 6-7 kertaa kurkkimassa,ällöjä tollaset on

    • Piristävä-näky

      Eilen aika myöhään, kahdeksan tienoilla iltasella, siellä oli nuori pari täydessä touhussa. Ihan kivan näköistä.

    • Vain.unelmaa

      Oliko siis miespari? Minä en kuuna päivänä usko että yksikään nainen noilla kallioilla olisi edes pussannut ketään. Mistään sen intimimmästä asiasta puhumattakaan.

    • poikarakkautta

      Pitkätukkanen poika siellä oli toisen miehen kalua imemässä,luulit tytöksi,käypä optikolla!

    • Kaksi-paria

      Tänään kello 14,30. Kaksi paria eli yhteensä kaksi naista ja kaksi miestä. Pareja vaihtaen nauttivat toisistaan.

    • Rajatonmies

      Olin kallioilla eilen ottamassa rajatonta ja ei ollut kuin miehiä hiipimässä lähes ihan iholla

    • Tuon-havaitsin

      Eilen näkyi ainakin naisen alastonta vartaloa kello 20,15. En viitsinyt keskeyttää iltakävelyäni.

      • Rajatonmies

        Olin vielä silloin siellä, aurinko tosin oli jo häipymässä puitten taakse. Minulta kyllä jäi nainen huomaamatta.


      • Rajatonmies

        Kuinka laajalla alueella siellä porukkaa voi olla? Missä kyseiseisen naisvartalon näit? Itse olin siinä korkeimman kohdan tuntumassa.


    • Anonyymi

      No nyt on ainakin naisia paikalla. Tapahtuuko mitään muuta siel viel?

      • Anonyymi

        Iltahämärässä ainakin yhtä todella pulskaa naista naitiin ja luultavasti kakkoseen, uikutti niin mielettömästi. Miehellä oli aika kookas meisseli, ainakin siltä näytti kauempaa katsoen. Naisella oli kyllä melkoisen kookas ahteri, aika riettaan näköinen pyllistellessään.


    • Anonyymi

      Kummalla puolella uimarantaa tapahtuuko?

    • Anonyymi

      Taas noita haaveilijoita. Siellä mitään naista ole koskaan ollut. Ja vielä vähemmän kukaan nainen ole siellä mitään seksiä harrastanut. Vanhempia homo miehiä olen joskus nähnyt, jotka ottavat toisiltaan suihin mutta naisia, ei todellakaan...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jotain suunitelmissa tänään?

    • Anonyymi

      Missä gay väki kokoontuu aurinkoa ottamaan nykyään, Uittamo hiljainen.

    • Anonyymi

      Pari tulossa tänään Turkuun ja dogging mielessä. Tavattaisiin nainen tai pariskunta, mutta kun miehiä ilmaantuu kuitenkin paikalle niin katsella toki saa😊 Paikkana Uittamo tai Tolpontie ja aika noin 12.00 Molemmissa ollaan vierailtu. N/M Hcastle -70

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe