Fantasiat kävi toteen, ryhmäseksiä

sexman30v

Olin eilen xxx paradisessa Turussa, pääsin liukkaille punatukkaisen, iso rintaisen ja halukkaan naisen tussulle, jonka mies imetti herkku mutteriaan samaan aikaan

23

5426

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liukas

      Painoitko paljaalla spermaiseen pilluun ?

    • Gang

      Oliko montakin jonossa

      • homopaikkaon

        hahahahhahahahhaa taas joku koomikko asialla uskokaa jo siellä EI KÄY NAISIA


    • Ilmankumia

      Tarina tuskin on totta mutta kuinka moni oikeasti vetäisi kumia päälleen jos olis mahdollista päästä liukkaille. En ainakaan minä.

    • hienoa_

      Kyllä, jopa eri pariskunta kun maanantaina työhuoneessa.

    • Siis "jonka mies imetti herkku mutteriaan samaan aikaan", Kummalla imetti sinulla vai naisella?

      • kimppailija39

        molemmilla.


      • virtasenposti
        kimppailija39 kirjoitti:

        molemmilla.

        Hienoa


    • Uolevi50

      Upeeta jos ompi saanut liukasta ja suu kuin käy minunkin kullille

      • P_o_m

        Hyyyiii, tyttöbakteereja!


    • Sexmies

      Pom on palstan typerin ukko

      • Siis-tosi-hidasta

        JA SINÄ HIDASJÄRKISIN. VUOSI MENI TUONKIN KEKSIMISEEN.


      • P_o_M

        Hahaa, onneksi kaikki muut on viisaita :D


    • hidaspanomies

      tarkoitat varmaan mieskimppaa? naisia siellä ei ole, transuja korkeintaan ja tyttöilijöitä.

    • Tyttöily on kivaa kun kukaan ei tunnista. Voi olla vaikka luokkakaverit nussimassa eikä ne tiedä ketä panee. Vaatii tosi hyvän meikin kyllä.

      • kuppatarttuu

        ja paradisessa voi nussia vaikka luukun kautta niin ei näe mikä siellä on seinän takana. näyttelee hametta ja muuta tyttöilyvarustusta. kulli löytyy vaan jalkovälistä kun sohii luukusta, mutta naisten vaatteet.


      • Sä oot mun kun valot on sammuneet
        Sä oot mun kun pöytiä siivotaan
        Sä oot mun, se mitä viivan alle jää
        -
        Voin luottaa ystävään, sä luokseni jäät


      • M1955

        Heinäkuun alussa olin paikalla ja pääsin suuliukkaalle ja nesteet kurkkuun laukaisin ja oli nainen


      • Hyihelvata

        Ja lopuksi työnsit löylykauhan perseesees poikittain paskatykki


      • kyllä meitä naisiakin kimppailut kiinnostaa siinä missä miehiäkin.


    • Itse_nähnyt

      Käsittääkseni paikka on siistiytynyt ja joskus paikalla on ihan oikeita naisiakin. Tosin miestensä mukana evätkä ne mitään ruusuja ole mutta naisia kuitenkin. Olen itse nähnyt pari kertaa eikä tämä ole mikään vedätys. Eikä nämä naiseten siellä käynti ole mikään vakio tapahtuma mutta silloin tällöin tulee nähtyä.

      • topmaster39

        transut ja miehet on parasta antia mitä sieltä löytää. eipä löydy paljoa naisten ilmoituksia tuolla niiden sivuilla. itselle kelpaa kaikki en ole niin tarkka tavaran päälle reikä kuin reikä.


      • P_o_M

        Sama homma usein nussin autonpakoputkiakin samapa tuo mihin kukkakaalikullin työntää :). Tulkaa huomenna 16 jälkeen kusemaan ja paskantamaan päälleni.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe