Vanhemmalla naiselle, nuoremmalta mieheltä

On kaksi vaihtoehtoa, sinä tykkäät minusta paljon tai vihaat minua suuresti. En osaa tulkita sinua, en osaa lukea ajatuksiasi. Mielestäni olet kaikinpuolin täydellinen, mutta en uskalla häiritä sinua enää, jos vaikka koet minut riesana.
1
Ilmianna
Jaa

66 Vastausta

Miksi käsityksesi ovat noin äärilaidoista? Miksi vihaisi?
Ilmianna
Jaa
Tuskimpa hän sinua vihaa..
Viha on niin iso tunne ettei sitä kovin pienin perustein tunneta vierasta kohtaan.
Ole huoleti.
Ilmianna
Jaa
Olet suloisinta, mitä tiedän!
Ilmianna
Jaa
Pidän siitä nuoresta miehestä todella paljon.oli ilo olla samaan aikaan ulkona..;)
Ilmianna
Jaa
Ollaanko samassa työpaikassa? Puhuttiin myös tänään? Kyllä susta pidän :)
Ilmianna
Jaa
Eiks mummot oo yleensä iha lepposii? Vai onks tää sun joku pelottava jyrääjämummo puuman elkein?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Sulla on outo kateellisuus ja ilkeys.Mistä tiedät minkä ikäisistä on kyse? Voihan vanhempi nainen olla vaikka 30 v.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
olen_huomannut kirjoitti:
Sulla on outo kateellisuus ja ilkeys.Mistä tiedät minkä ikäisistä on kyse? Voihan vanhempi nainen olla vaikka 30 v.
Onko mummo-nimitys susta jotenkin häiritsevä ja ilkeä siis? Ikärasismia vaiko oman ikääntymisen pelkoa sulla? Eihän tuossa ole mitään ilkeää ja vielä vähemmän kateellisuutta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kun iästä ei ole mainittu mitään ja kirjoitat heti jyrääjämummo ja puuma. Mainitsetko heti myös miehelle jolla on nuorempi nainen että hän on jyrääjäpappa ja seksisaalistaja?
Yleisesti häiritsee tuo tyylisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
olen_huomannut kirjoitti:
Kun iästä ei ole mainittu mitään ja kirjoitat heti jyrääjämummo ja puuma. Mainitsetko heti myös miehelle jolla on nuorempi nainen että hän on jyrääjäpappa ja seksisaalistaja?
Yleisesti häiritsee tuo tyylisi.
Ja mua häiritsee sun huumorintajuttomuutesi. Älä sitä muiden syyksi laita jos sulla on jotain nimitysfobioita. Sulla on siis ikä ainakin näköjään herkkä kohta. No kyllä se siitä ehkä tokenee kun vähän kasvat ja vanhenet. Mut huumorintajua sä et ikävä kyllä varmaan silti saa mistään lisää... :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nojopassullekolahti kirjoitti:
Ja mua häiritsee sun huumorintajuttomuutesi. Älä sitä muiden syyksi laita jos sulla on jotain nimitysfobioita. Sulla on siis ikä ainakin näköjään herkkä kohta. No kyllä se siitä ehkä tokenee kun vähän kasvat ja vanhenet. Mut huumorintajua sä et ikävä kyllä varmaan silti saa mistään lisää... :/
nojopassullekolahti; aika tökerösti kirjoittelet ja otat huonosti vastaan kritiikkiä, taitaa itselläsi olla ongelmia ihmissuhteissa, huono on huumorintajusi jos tuo edellinen mielestäsi sitä oli!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mielipide.sivusta kirjoitti:
nojopassullekolahti; aika tökerösti kirjoittelet ja otat huonosti vastaan kritiikkiä, taitaa itselläsi olla ongelmia ihmissuhteissa, huono on huumorintajusi jos tuo edellinen mielestäsi sitä oli!
Ja lisää ikäkammoisia. Mummo-sana on näköjään tabu monelle!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vastaan kuin hänelle.
Kolmen vuoden yhteys.
Olisinko koskaan kirjoittanut kirjeitä
ja lähettänyt postia sulle jollen tykkäisi
sinusta.
Oot rakas ja tärkeä,senkin pentu!
<3
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aattele shy!
Mäkin vastaan tähän ketjuun.
Kertoohan seki jottain,,,,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Käyttäydyn näin, koska pelkään. Olet ihana ja älykäs, enkä tiedä miten päin olisin. Olen itse ajatellut olevani riesa. Pelkään etten osaa tulkita tilannetta oikein, vaikka kaikki merkit ovatkin ilmassa. Kun tänään et oikein mielelläsi katsonut minua edes silmiin, niin otin sen merkkinä sinun puolelta siitä, ettet ole kiinnostunut, joten loukkaannuin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Merkit ja tunteet leijuvat painavina ilmassa. Käännän katseeni silloin kun todella välitän. Pelkään katseeni paljastavan kaiken...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minähän rakastan sitä nuorempaa miestä!!!
Ilmianna
Jaa
Miksi vastakkain asettelu?
Pidätkö itse joistakin tai sitten vihaat? Ei se niin mene.
Tiedät kyllä miten tavoittaa, jos ikävöit.
Ilmianna
Jaa
Oltiinko me yhtäaikaa tupakalla ja "tupakalla"?
Ja vieläkään et oo huomannut, että saat mut aivan sekaisin...

Nähdään ensviikolla <3
Ilmianna
Jaa
Ap:lle kysymys. Minkä ikäinen on nuorempi mies ja vanhempi nainen?
Ilmianna
Jaa
No sinä itse olit tänään niiiiiin epäkiinnostunut kun olla voi!! Yritin jutella, mut tuijotit vaan puhelintasi. Empäs enempää vihjeitä tarvi.
Ilmianna
Jaa
Tuskinpa tämä minulle, mutta edelleen enemmän kuin tykkään tietystä nuoremmasta miehestä. Hän ei ole koskaan mikään riesa.

Ikävä kyllä emme ole olleet aikoihin yhteydessä irl, joten en tiedä, mikä on nykytilanteensa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
11 VASTAUSTA:
Pöhelöni :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En kokisi yhteydenottoaan häiritsevänä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sulla on kuitenkin joku ihana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
enhaluaväliinne kirjoitti:
Sulla on kuitenkin joku ihana.
"Yksin oot sinä ihminen. Kaiken keskellä yksin...."

Oon ollut niin pitkään itsekseni. Hänen kanssaan haluaisin olla kahden....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
On tässä jo yksin oltukin ja yksi olutkin menisi hyvässä seurassa ☺
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oluesta en itse välitä, mutta soisin toki oluen hänelle. Arvio siitä, kokisiko hän minut hyväksi seuraksi, on tietty tyystin hänen päätäntävallassaan. Voin korkeintaan toivoa 💫.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Taas väliin huutajia ketjussa olutta en juo. Laittaisin sulle viestiä fb:hen, mutta jos et kuitenkaan ole se kadonnut naiseni, en taida rohjeta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Fb-viestissäni aikaa sitten, toivotin sulle hyvää jatkoa ja pyysin soittamaan, jos haluat keskustella. Voit toki laittaa viestiä, jos tunnet, että helpompi kirjoittaa. Minähän se vain olen 😉.

Kesäistä lauantaita joka tapauksessa 🐝🦋🐞❗️
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Et varmaan sitten ole :( Tuollaista viestiä en koskaan ole saanut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
luulinjolöytäneeni kirjoitti:
Et varmaan sitten ole :( Tuollaista viestiä en koskaan ole saanut.
Ko. soittopyyntö oli lopussa sitä viestiä, jonka laitoin hänelle, kun hän jäi pois siitä paikasta, jossa me tutustuimme. Näin kyllä lukukuittauksen, mutten koskaan saanut muuta vastausta.

Joten hups, tulipas taas erehdys henkilöstä. 😳

Parempaa onnea sinulle kaivattusi bongaukseen ja hyvää kesää!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ai, siitä paikasta, eihän se varmaan näkynyt jo poistetussa profiilissa? Voisit tulla paikkaan jossa olen edelleen :) edes juttelemaan kuulumisia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voi vee, olen aikoinani näyttänyt kiinnostukseni, enää en kehtaa näyttää mitään erityistä, koska oletan että et ole kiinnostunut enää, koska et tehnyt mitään ratkaisevaa aikaisemmin...tykkään tietenkin edelleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Tulisit edes omalla nikilläsi juttelemaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No miten voin tehdä mitään? Viimeksi nousi melkoinen Haloo! Minäkin kuitenkin edelleen tykkään, eikä se miksikään muutu. Mitä siis voimme tehdä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mistä nousi haloo?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kuka on V?

No, olkootpa kuka hyvänsä.
Onneksi en itse ole ihastunut - nuorempaan mieheen.
Sehän olisi hankala tilanne.

T: Ei_vanhempi_nainen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
minua ei löydy fb:sta, mutta puhelinnumero löytyy tiedustelusta:)
Ilmianna
Jaa
Ymmärrän. Saman asian kanssa itsekkin aprikoin.

Saanko ottaa sinuun yhteyttä mies?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
No, saat :) Sitä minä odotan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jaolenkaivannut kirjoitti:
No, saat :) Sitä minä odotan
Hyvä, löysitte toisenne.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onneksi minulla ei ole tällaista tilannetta elämässäni,
että olisin rakastunut NUOREMPAAN MIEHEEN.

Tsemppiä vain aloittajalle, "vanhempine naisineen"!

Ilmianna
Jaa
Jos olisit se mies jota itse kaipailen, niin toivottavasti ottaisit yhteyttä. En vihaa, tykkään kyllä.
En kehtaa itse ottaa yhteyttä, koska yhteisen yön jälkeen vaikuttaisin vain epätoivoiselta. Facen kautta saa aina yhteyttä.
Ilmianna
Jaa
Tykkään.
1
Ilmianna
Jaa
Missäpäin olet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Uusi
En tiedä oliko minulle,mutta Hämeessä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Ihastunut123 kirjoitti:
En tiedä oliko minulle,mutta Hämeessä
ja Hämeenlinnaanko osuu? kerro nainen nimikirjaimesi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Kysy itseltäsi ensimmäiseksi, mistä syystä vaihtoehdot olisivat noin jyrkät, millaisia vaiheita historiaanne kuuluu ja sen jälkeen työstä asiaa eteenpäin mahdollisesti suoraan yhteydenottoon asti. Itse tekisin niin mieluummin kuin kituisin epätietoisuudessa, jos on vielä joku mahdollisuus
Ilmianna
Jaa
Uusi
Mä en todellakaan vihaa sua. En tod. Mistä sä oot keksinyt tollasen vaihtoehdon? En kai mä oo loukannu sua... ? Anteeksi siitä jos oon, ei ainakaan ole ollut tarkotus. Pidän susta , vaikka ei tunneta. Ois kiva kyllä tuntea.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Uusi
No, tavallaan loukkasit, kun oikeesti aloin olla valmis.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
jasittenkatosit kirjoitti:
No, tavallaan loukkasit, kun oikeesti aloin olla valmis.
Jouduin ottaa etäisyyttä ja samaan aikaan oisin halunnut nähdä sua. Mä en halua loukata sua missään nimessä mutta oon jo loukannu ja tää tilanne ei oo helppo. En tiedä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
:) Kestän kyllä vaikka riudunkin kaipuussasi eniten painoi huoli oletko kunnossa? kIITOS, kun kerroit tuon, luulin että
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Ja mä kun luulin että meillä toimii telepatia.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Tietää mitä toinen ajattelee ja tekee..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Uusi
On, tunnen hänen läsnäolonsa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Minne taas katosit😠
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Niin ehkä joku pvä sanojakin..kasvotusten..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Uusi
Musta tuntuu, etten siinä vaiheessa sano mitään, suljen vain sut syliini ja muutama onnen kyynel.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Uusi
Sitä pvää odotan..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Kummatkin tietävät, että meidät on tarkoitettu yhteen. Tunne on niin voimakas, molemminpuolinen ja jatkunut pitkään. Emme ole millään logiikalla sopivat. Minua se ei häiritse, mutta sinä olet ihan kauhuissasi. Varsinkin kun kaverisi vihaa minua. Nyt sitten yrität olla ihastunut nuoreen, varattuun tyttöön. Ei se kivalta tunnu, mutta kestän. Kauanhan ei tarvitse tässä kärvistellä. En tiedä, oletko täällä. Joskus kuvittelen, että olet. Jonnekin kai sinunkin täytyy tunteitasi purkaa. Näen sinusta unia. Olen aika sekaisin kaikista sinun tunteistasi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi
:( Luuletko todella niin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
ymmärsit minut vaan väärin
Ilmianna
Jaa
Uusi
Voi kuule olet mun unelmamies sut kun saisin. En voi vain siinä miljöössä alkaa osottaa hirveesti kiinnostusta niin et kaikki näkee ymmrräthän sen? Pitäis nähä muualla. Laita face pyyntö niin sovitaan treffit 😊
Katseemme ovat kohdanneet monet kerrat toisinaan vältän sun katsetta tarkoituksella koska jotkut on huomannut kun oon kattonut sua.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Tämä on jonkun kieromielisen vedätysketju
Ilmianna
Jaa
Uusi
Öööööööö...
Minä en ihan varma ole, että muistanko sinua?🐾💸🐦
Täällä palvelutalossa vielä muut nukkuvat.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vanhemmalla naiselle, nuoremmalta mieheltä

On kaksi vaihtoehtoa, sinä tykkäät minusta paljon tai vihaat minua suuresti. En osaa tulkita sinua, en osaa lukea ajatuksiasi. Mielestäni olet kaikinpuolin täydellinen, mutta en uskalla häiritä sinua enää, jos vaikka koet minut riesana.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta