Katsotaanko puolen vuoden

päästä uudestaan kun olet nainen laihtunut hiukan lisää. Kauniit kasvot sinulla kyllä on. Ja peppu ;)
Ilmianna
Jaa

48 Vastausta

Peppu on kaunis ja kasvot on kauniit, mutta olen kyllä päättänyt lihoa enemmän. Laihtua en aio. Kiva sexy pömppis on tullut viime kesän jälkeen.
Ilmianna
Jaa
Jos oot jotain tikkua vailla niin voimmekin sanoa samantien tack och adjö, en katso sun kanssa mitään enää milloinkaan.
Ilmianna
Jaa
Sori, mä oon jo suhteessa. Vain nopeat elävät ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sivusta vaan, että mitä olen monien suhteita katsonut, niin eivät nekään monesti lopunaikaa kestä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei oo tapana miesten pyynnöstä tehdä mitään. Ei laihduttaa tai jättää pillukarvoja ajelematta.
Ilmianna
Jaa
ei ole suunnitelmissa laihduttaa, elän katsos itselleni, en kenopää vajakille jolla ittellään on runko ja pärstä siin jamassa, ettei olis varaa arvostella ketään. Ehkä sulle ottaja on jossain, mutta ei näin tasokasta kuin itse olen. Hyväksy tosiasiat, tai jatka vajakkeja haaveitasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Hei katos peiliin retard.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei sinä tasokas, joka elät itsellesi. Mitä teet täällä? Vai onko tämä sitä sinun itsellesi elämistä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ihmeissäni kirjoitti:
Hei sinä tasokas, joka elät itsellesi. Mitä teet täällä? Vai onko tämä sitä sinun itsellesi elämistä?
Sä voit tehdä tuosta kyssästäs ihan oman aloituksen. Vastasin aloittajalle enkä väliin huutelijalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Retardille kirjoitti:
Sä voit tehdä tuosta kyssästäs ihan oman aloituksen. Vastasin aloittajalle enkä väliin huutelijalle.
Taitaa ollakin aloitus palstan ikioman vatipää akan provo. Ainaskaan miehet joita itse tunnen ei suhtaudu naisiin aloittajan kaltaisella idioottimaisella asenteella. Vaikee kuvitella kuin jonkun mieleltään tosi sairaan ajattelevan aloittajan kaltaisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oisko tosimies?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuskin tulet tuota naista omaksesi saamaan koskaan. Ja tuskin haluatkaan. Vittuilua ja oman egon pönkitystä vain, jos oot antanut hänelle toivoa. Kertoo aika paljon susta, mitä katsot ihmisessä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sä luulet että muijat jää sua "kultapojua" odottaa puoleksi vuodeksi ja laihduttele sun käskystä.Kuule mä sanon sulle se juna meni jo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kunnon lihakset. Pari kiloa oli tullu lihasmassaa lisää.
Ilmianna
Jaa
puolen vuoden kuluttua minulla on ihan kuule muut suunnitelmat, kuin ajautua narskun pälliaivon (sun) kanssa suhteeseen.
Ilmianna
Jaa
Sopii jos sinä kasvattaisit samaan aikaan sitä nysääsi isommaksi.
Ilmianna
Jaa
Katsotaan puolen vuoden päästä oletko yhtään parempi sängyssä 🤔😂
Ilmianna
Jaa
Täällä vastailee.

Minä puolestani sanon, että sopii hyvin!
Ilmianna
Jaa
Vaikutanko minä sinusta sellaiselta naiselta, joka tekee kenenkään miehen takia jotain tuollaista? Laihdutan kyllä, mutta en sinun takiasi. Voit olla siitä varma :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hah sama täällä. Miehen takia en alentuisi koskaan laihduttamaan. Kyllä se on ihan se oma hyvinvointi edellä ja fiilis. Nyt kyllä putosi miehen pisteet, jos tää on sulta. :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
I feel you man! Olen aloittajan puolella. Mies kertoo kerrankin rehellisesti mitä mieltä on ja saa vain kuraa niskaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Eli suoraan ja rehellisesti? hahhhhhhhhaaa anna mun kaikki kestää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kirjoittaapalstalla kirjoitti:
Eli suoraan ja rehellisesti? hahhhhhhhhaaa anna mun kaikki kestää
Kommenteista huomaa, että ei voi kasvotusten kertoa, jos haluaa elää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen hyvä omana itsenäni.
Ilmianna
Jaa
Olet typerys. Ja kun naista ei tyhmyys kiinnosta niin uhoo täällä paskis.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Anna uhota. Kyllä fiksut näkee tämmöisten viestien taakse! Säälittäväähän se on, mutta ei kai se ole kenenkään muun kuin aloittajan ongelma...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Usko vaan niin kaikki naiset joita olet jotenkin vahingossa päässyt panemaan, ovat teeskennelleet orgasminsa. Ihan vaan että pääsevät susta äkkiä eroon. Tiedäthän sä sen...ei ne haluu enää toista kertaa. Olet taitamaton kaikin tavoin. Kakara.
Ilmianna
Jaa
Katso vaan! Mies ei katso vaan koskee ja hieroo juuri sitä pömppistä! Taitaa se kiihottuakin siitä. Pömppis häipyy kesän kuluessa uidessa ja pyöräillessä.
Ilmianna
Jaa
Vähän pyöreät naiset on kivan pehmeän tuntuisia
Ilmianna
Jaa
tottakait ne tykkää kun antaa orgasmeja, kuulin miten se yks kikatteli sun kikulille ;D eiks sua hävetä yhtään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Heiii! Tästä onnettomasta nysä-kikulista, verisuonineen on kuvakin. Taisin sitä jollekin vilauttaa. Kyllä nauratti koko sakkia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Katsotaan sitten, kunhan olet kasvellut aikuiseksi ihmiseksi.
Ilmianna
Jaa
Jos en kelpaa tälläisenä, niin annetaan olla.
Ilmianna
Jaa
Haha :D Kiitti hei, tykkään mun kiloista ja kannan ne ylpeydellä! Jos ei kelpaa niin se on sun häpees ;)
Ilmianna
Jaa
Jokaisella ole oikeus päättää omasta kehostaan , ja itse päättää millaisista kehoista pitää. Ulkonäkö ei tärkeintä.
Ilmianna
Jaa
Kyllä rakas.
Ilmianna
Jaa
voisitko yrittää nuorentua hieman itse :D ? ja sitäpaitsi en aio laihduttaa yhenkään miehen takia,vaan ihan itteni jos on tarvis,mut nyt ei ees oo...enkä kyllä halua olla mikään tikku,pikku pyöreys on vaan kiva juttu ,pehmeämpi sitä vaan on :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Saa paremma notteen ;):())
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jep :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Toivottavasti kaikki tajuaa, että aloittaja on nainen. Ei kukaan mies sano, että peppu on hyvä, mutta nainen läski. Kyse on takuulla jostakin katkerasta naisesta, joka mustamaalaa täällä muita naisia. Ties jos hän kuvittelee jonkun vihaamansa naisen naaman, suoltaessaan näitä aloituksia.

JOS ap olisi mies, niin pirun narsisti olisi kyllä, ikihaavoittunut pienipilinen pelle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Juuri näin!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"JOS ap olisi mies, niin pirun narsisti olisi kyllä, ikihaavoittunut pienipilinen pelle." Miehen puhettahan tuo on, eksäkin kiljui korvaani erotessa, että on löytänyt naisen, jossa on kaikki kohillaan saaden sen ajatuksen päähäni, etten ulkonäöllisesti kelpaa hänelle, vaikka edelleen olen sopusuhtainen nainen vuosienkin jälkeen ja pidän itsestäni huolta. Edellinen mies, jonka kanssa seurustelin olisi voinut mennä vaikka mallikuvauksiin, eikä hän ikinä loukannut minua sillä tasolla, koska hän oli itsensä kanssa sinut. Monellakin on tarve loukata juuri siksi, kun on sen oman itsensä ja kelpaavuutensa kanssa se ongelma.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä on mustasukkaisuus hirveetä ja laittaa yrittämään loukata alhaisellakin tavoilla. Katkeruus rumentaa ja kaikkea ei aina saa
Ilmianna
Jaa
Tää on 90% varmuudella se Daniel Craigin ja Jumalan sekoitus. Joka ei vaan ymmärrä, että ihmisellä voi olla joku sairaus ja lääkitys. Ja EI voi läskeilleen psljon paskaakaan!
Ilmianna
Jaa
Mun nyksä tykkää naisen näköisestä naisesta.
Ilmianna
Jaa
Joo, katsotaan vaan.

Voit katsoa jos näet jossain.
Ilmianna
Jaa
En ole kyllä aikeissakaan laihduttaa, ja eipä mua ole pakko katsoa jos olen niin vitun kuvottava ihrakasa. Tiedän kyllä että monelle kelpaisin ihan tällaisenakin "läskinä".
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Asiahan on nyt näin. Että mielipiteelläsi ei ole mitään arvoa mies !
Koska et kuulu elämääni, millään tavoin etkä tunne minua.
Olen juuri sellainen, kuin haluankin olla naisena.
Ja puolen vuoden päästä, ei katsota sinun kanssasi yhtään mitään!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Katsotaanko puolen vuoden

päästä uudestaan kun olet nainen laihtunut hiukan lisää. Kauniit kasvot sinulla kyllä on. Ja peppu ;)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta