Katsotaanko puolen vuoden

Eipahalla

päästä uudestaan kun olet nainen laihtunut hiukan lisää. Kauniit kasvot sinulla kyllä on. Ja peppu ;)

45

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexyleidi_

      Peppu on kaunis ja kasvot on kauniit, mutta olen kyllä päättänyt lihoa enemmän. Laihtua en aio. Kiva sexy pömppis on tullut viime kesän jälkeen.

    • normipainoinen

      Jos oot jotain tikkua vailla niin voimmekin sanoa samantien tack och adjö, en katso sun kanssa mitään enää milloinkaan.

    • Oot_myöhässä

      Sori, mä oon jo suhteessa. Vain nopeat elävät ;)

      • jokuvaabn

        Sivusta vaan, että mitä olen monien suhteita katsonut, niin eivät nekään monesti lopunaikaa kestä...


    • Öhööhöö

      Ei oo tapana miesten pyynnöstä tehdä mitään. Ei laihduttaa tai jättää pillukarvoja ajelematta.

    • retardille

      ei ole suunnitelmissa laihduttaa, elän katsos itselleni, en kenopää vajakille jolla ittellään on runko ja pärstä siin jamassa, ettei olis varaa arvostella ketään. Ehkä sulle ottaja on jossain, mutta ei näin tasokasta kuin itse olen. Hyväksy tosiasiat, tai jatka vajakkeja haaveitasi.

      • jokusivusta

        Hei katos peiliin retard.


      • ihmeissäni

        Hei sinä tasokas, joka elät itsellesi. Mitä teet täällä? Vai onko tämä sitä sinun itsellesi elämistä?


      • Retardille
        ihmeissäni kirjoitti:

        Hei sinä tasokas, joka elät itsellesi. Mitä teet täällä? Vai onko tämä sitä sinun itsellesi elämistä?

        Sä voit tehdä tuosta kyssästäs ihan oman aloituksen. Vastasin aloittajalle enkä väliin huutelijalle.


      • Provo_aloitus
        Retardille kirjoitti:

        Sä voit tehdä tuosta kyssästäs ihan oman aloituksen. Vastasin aloittajalle enkä väliin huutelijalle.

        Taitaa ollakin aloitus palstan ikioman vatipää akan provo. Ainaskaan miehet joita itse tunnen ei suhtaudu naisiin aloittajan kaltaisella idioottimaisella asenteella. Vaikee kuvitella kuin jonkun mieleltään tosi sairaan ajattelevan aloittajan kaltaisesti.


      • Sopiskuvaan

        Oisko tosimies?


    • Sinäurpo

      Tuskin tulet tuota naista omaksesi saamaan koskaan. Ja tuskin haluatkaan. Vittuilua ja oman egon pönkitystä vain, jos oot antanut hänelle toivoa. Kertoo aika paljon susta, mitä katsot ihmisessä...

      • isotonluulot

        Sä luulet että muijat jää sua "kultapojua" odottaa puoleksi vuodeksi ja laihduttele sun käskystä.Kuule mä sanon sulle se juna meni jo.


    • kasvatanitselle

      Kunnon lihakset. Pari kiloa oli tullu lihasmassaa lisää.

    • tyhmämieseikiinnosta

      puolen vuoden kuluttua minulla on ihan kuule muut suunnitelmat, kuin ajautua narskun pälliaivon (sun) kanssa suhteeseen.

    • Eiköolevaihtoehtojasinul

      Katsotaan puolen vuoden päästä oletko yhtään parempi sängyssä 🤔😂

    • Huonoitsetuntoiset

      Täällä vastailee.

      Minä puolestani sanon, että sopii hyvin!

    • Eräsnaikkonen

      Vaikutanko minä sinusta sellaiselta naiselta, joka tekee kenenkään miehen takia jotain tuollaista? Laihdutan kyllä, mutta en sinun takiasi. Voit olla siitä varma :D

      • Nytlenkille

        Hah sama täällä. Miehen takia en alentuisi koskaan laihduttamaan. Kyllä se on ihan se oma hyvinvointi edellä ja fiilis. Nyt kyllä putosi miehen pisteet, jos tää on sulta. :/


    • paitsiseykskommentti

      I feel you man! Olen aloittajan puolella. Mies kertoo kerrankin rehellisesti mitä mieltä on ja saa vain kuraa niskaan.

      • Kirjoittaapalstalla

        Eli suoraan ja rehellisesti? hahhhhhhhhaaa anna mun kaikki kestää


      • pirttihirmut
        Kirjoittaapalstalla kirjoitti:

        Eli suoraan ja rehellisesti? hahhhhhhhhaaa anna mun kaikki kestää

        Kommenteista huomaa, että ei voi kasvotusten kertoa, jos haluaa elää.


    • Itseolensopusuhtainen

      Olen hyvä omana itsenäni.

    • tyhmätyhmä

      Olet typerys. Ja kun naista ei tyhmyys kiinnosta niin uhoo täällä paskis.

      • helppoohittaa

        Anna uhota. Kyllä fiksut näkee tämmöisten viestien taakse! Säälittäväähän se on, mutta ei kai se ole kenenkään muun kuin aloittajan ongelma...


    • pikkumiesmies

      Usko vaan niin kaikki naiset joita olet jotenkin vahingossa päässyt panemaan, ovat teeskennelleet orgasminsa. Ihan vaan että pääsevät susta äkkiä eroon. Tiedäthän sä sen...ei ne haluu enää toista kertaa. Olet taitamaton kaikin tavoin. Kakara.

    • Otapalautaalles

      Katso vaan! Mies ei katso vaan koskee ja hieroo juuri sitä pömppistä! Taitaa se kiihottuakin siitä. Pömppis häipyy kesän kuluessa uidessa ja pyöräillessä.

    • muaeihaittaa

      Vähän pyöreät naiset on kivan pehmeän tuntuisia

    • Tapahtuukokoskaan

      Katsotaan sitten, kunhan olet kasvellut aikuiseksi ihmiseksi.

    • nöyryytettyolo

      Jos en kelpaa tälläisenä, niin annetaan olla.

    • Kesäkuntoon.never

      Haha :D Kiitti hei, tykkään mun kiloista ja kannan ne ylpeydellä! Jos ei kelpaa niin se on sun häpees ;)

    • KaikkiOKkyllä

      Jokaisella ole oikeus päättää omasta kehostaan , ja itse päättää millaisista kehoista pitää. Ulkonäkö ei tärkeintä.

    • Katsotaanrakas

      Kyllä rakas.

    • nainensujutittensäkanssa

      voisitko yrittää nuorentua hieman itse :D ? ja sitäpaitsi en aio laihduttaa yhenkään miehen takia,vaan ihan itteni jos on tarvis,mut nyt ei ees oo...enkä kyllä halua olla mikään tikku,pikku pyöreys on vaan kiva juttu ,pehmeämpi sitä vaan on :)

      • Seonmniinijoo

        Saa paremma notteen ;):())


      • nainensujutittensäkanssa

        jep :)


    • nainenoot

      Toivottavasti kaikki tajuaa, että aloittaja on nainen. Ei kukaan mies sano, että peppu on hyvä, mutta nainen läski. Kyse on takuulla jostakin katkerasta naisesta, joka mustamaalaa täällä muita naisia. Ties jos hän kuvittelee jonkun vihaamansa naisen naaman, suoltaessaan näitä aloituksia.

      JOS ap olisi mies, niin pirun narsisti olisi kyllä, ikihaavoittunut pienipilinen pelle.

      • SamaamieTin

        Juuri näin!!!!!


      • Tapahtuukokoskaan

        "JOS ap olisi mies, niin pirun narsisti olisi kyllä, ikihaavoittunut pienipilinen pelle." Miehen puhettahan tuo on, eksäkin kiljui korvaani erotessa, että on löytänyt naisen, jossa on kaikki kohillaan saaden sen ajatuksen päähäni, etten ulkonäöllisesti kelpaa hänelle, vaikka edelleen olen sopusuhtainen nainen vuosienkin jälkeen ja pidän itsestäni huolta. Edellinen mies, jonka kanssa seurustelin olisi voinut mennä vaikka mallikuvauksiin, eikä hän ikinä loukannut minua sillä tasolla, koska hän oli itsensä kanssa sinut. Monellakin on tarve loukata juuri siksi, kun on sen oman itsensä ja kelpaavuutensa kanssa se ongelma.


    • Yritäselvitä

      Kyllä on mustasukkaisuus hirveetä ja laittaa yrittämään loukata alhaisellakin tavoilla. Katkeruus rumentaa ja kaikkea ei aina saa

    • Raappaalasis

      Tää on 90% varmuudella se Daniel Craigin ja Jumalan sekoitus. Joka ei vaan ymmärrä, että ihmisellä voi olla joku sairaus ja lääkitys. Ja EI voi läskeilleen psljon paskaakaan!

    • Justtobe_laihatyttös

      Mun nyksä tykkää naisen näköisestä naisesta.

    • ihansaakatsoa

      Joo, katsotaan vaan.

      Voit katsoa jos näet jossain.

    • itsehän.olet.perfect

      En ole kyllä aikeissakaan laihduttaa, ja eipä mua ole pakko katsoa jos olen niin vitun kuvottava ihrakasa. Tiedän kyllä että monelle kelpaisin ihan tällaisenakin "läskinä".

    • Pituuspainokohdallaan

      Asiahan on nyt näin. Että mielipiteelläsi ei ole mitään arvoa mies !
      Koska et kuulu elämääni, millään tavoin etkä tunne minua.
      Olen juuri sellainen, kuin haluankin olla naisena.
      Ja puolen vuoden päästä, ei katsota sinun kanssasi yhtään mitään!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe