Vihaan äitiäni,eikö hän jo kuole

KYLLÄSTYNYTVITTUUNTUNUT

pois. Vihaan häntä todella ja toivon hänen jo kuolevan.
Voisimme laittaa hänen asumansa talon myyntiin ja saada rahat perintöveron
maksuun. Eikä tarvitse riidellä enää hänen rahan käytöstään,eikä miehen tarvitse
olla hänen edunvalvojansa.
Äidilläni on muistiairaus,eikä hän aina muista näyttää kyytikorttiaan ja hän
maksaa taksikyydistä täyden hinnan.

14

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KYLLÄSTYNYTVITTUUNTUNUT

      Äitini vika on kaikki mikä on mennyt pieleen elämässäni.
      On hänen syytään,etten osaa muuta kuin itkeskellä ja sääliä itseäni.

      • Omamokasi

        Ei todellakaan ole. Ihan oma vikasi, vai oletko vielä alaikäinen? On tosin olemassa liian paljon ihmisiä, joilla on aikuisen ikä, mutta ei mitään muuta aikuista elettä olemassakaan.


      • KYLLÄSTYNYTVITTUUNTUNUT

        Mistäs sinä sen tiedät? Tuollaiset besserwisser....***päät tulee tänne pätemään.
        Ihanko omaa uteliaisuuttasi tulit lukemaan viestini?
        Mene sitä hoitamaan poniasi.


    • ovensuussa

      Eikö äiti voisi muuttaa muistisairaille tarkoitettuun palvelutaloon tai vastaavaan? Jos ette enää jaksa itse hänestä huolehtia. Vastuu äitinne asioista siirtyisi viranhaltijoille ja voisitte vain käydä hänen luonaan tervehtimässä häntä.

      Täällä saat vain pelkkää arvostelua osaksesi, mutta itse asiassa ymmärrän purkauksesi. Joskus ihminen voi joutua kestämättömään tilanteeseen. Vaikka miten hyvää tahtoakin olisi, aina ei vain voimat riitä kun oma arkikin vaatii osansa.

      Kun pääsisitte irti äitisi asioiden hoitamisesta, kiukku ja viha äitiä kohtaankin laantuisi. Ei me kaikki toisetkaan täällä olla kauhean hyviä kortteja elämässämme saatu ja paljon voimme nähdä syy-yhteyksiä omien vanhempiemme käytökseen ja ratkaisuihin. Kyllähän se vaan tekee joskus kipeää, mutta on vain tehtävä oma elämänsä niin hyväksi kuin suinkin voi, nyt kun itse on aikuinen ja pystyy itse ratkaisunsa tekemään.

    • Heräääää

      Jos äitisi on muistisairas, hänellä on sairaus aivoissa joka aiheuttaa käytöstä.. hän ei voi sille itse mitään

    • jkuio

      Taitaa olla niin, että olet väsynyt näkemään äidin huononemisen ja muuttumisen hänen sairautensa vuoksi.
      Todella parasta olisi, että hän pääsisi hyvään hoitokotiin ja saisi elää omaa elämäänsä siellä ja teillä olisi vapaampaa ja huolettomanpaa elää omaa elämäänne. Voitte mennä katsomaan, mutta ei tarvitse joka hetki olla huolesta väsyneenä.

      Minullakin oli samanlainen asia, tosin muu sukaulainen, onnekseen sai laitospaikan ja voimme nyt paljon peremmin, kun ei tarvitse selvitellä hänen sotkujaan.

    • KYLLÄSTYNYTVITTUUNTUNUT

      Meidän (minun ja mieheni)elämää kuvaa sana EI KOSKAAN.
      Me ei koskaan voiteta Lotossa tsm,äitini ei kuole KOSKAAN meidän avioliitto loppuu vain toisen kuolemaan.

      • yksäippätöistä

        Kyllä se lottovoitto voi helpottaa monella tavalla elämää mutta ei se pelkästään sitä onnellisuutta tee


      • päivänjatkoa
        yksäippätöistä kirjoitti:

        Kyllä se lottovoitto voi helpottaa monella tavalla elämää mutta ei se pelkästään sitä onnellisuutta tee

        Lisään vielä että jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseen ja täällähän se sana on vapaa:)


      • VaikoVainTyhmä

        Käytätkö sä avaaja huumeita? Vaikuttaa vähän siltä.


      • Ihankipeee

        Lottovoittoon tarvitaan selväjärkinen pää, muuten se ei ole onneksi. Ts. aloittajalle se ei tekisi ainakaan hyvää.


    • ajoissavälitkuntoon

      Jokaisella ihmisellä on oikeus elää elämänsä loppuun.

      Kunhan sitten aikanaan äitisi kuolee, tulet ymmärtämään enemmän.

      Oletko niin saamaton, että et itse pysty järjestämä'än asuntoa?
      Että odotat että äitisi kuolee ja jättää sinulle ilmaista rahaa, minkä eteen itse et ole tehnyt mitään?
      Sorry, mutta taidat olla itsekäs ahne.

      Yritä ymmärtää äitiäsi, hänellä on ollut varmaan raskas elämä.
      On varmaan parhaansa yrittänyt.

      On parempi olo itselläsi sitten kun hän kuolee, kun välisi hänen kanssaan ovat kunnossa!

      Ehdit vielä!

    • KYLLÄSTYNYTVITTUUNTUNUT

      Ei huono äiti ole aina se siiderihuora tsm. Kunnollinen,raitis,savutonkin äiti voi olla huono. En saanut häneltä minkäänalaisia eväitä elämään,kaikki ulkoinen ja ns,sivistys oli tärkeämpää. En saanut häneltä mitään muuta kuin tämän kauhean taipumuksen itkeskelyyn-en osaa pitää puoliani-en osaa muuta kuin sääliä itseäni-ja se on hänen syytään-en voi antaa hänelle anteeksi.

      • fffnn

        Et voi aikuisena syyttää kuin itseäsi jos voit huonosti. Äitiäsi voit syyttää lapsena, aikuisina me kaikki ollaan itse vastuussa tunteistamme ja hyvinvoinnistamme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe