15v peniskasvu

Pimppi100100

Moi! Oon 15-vuotias poika. Onko normaalia että penikseni ei ole kasvanut yhtään? Karvoitusta on kainaloissa ja alapäässä.
Kasvaako se enää?

11

1079

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.olen.tosikko

      Ei tuosta voi päätellä mitään. Voi olla normaalia tai olla olematta. Kannattaa käydä lääkärissä jos huolestuttaa.

    • posliini14

      Moikka!! oon 14 ja kesäkuun alussa täytän 15. Mulla penis on varmaan yhtä pieni kuin sulla, levossa vain 6cm ja seisokissa jotain 10cm, Sitten mulla ei vielä ole ilmestynyt karvoja alapäähän . eikä kainaloihin. Vähä noloo kun kavereilla on jo paljon karvoja, ja penis on kasvanut.

    • Hyrrä638363

      Kannaattaa nukkua hyvin niin hormoonit kehittyy... ite oon 14 mulla on jo karvat mutta penis ei ole kasvanut

    • kasvaa_se

      Murrosiässä poika kasvaa yleensä 9–12 cm vuodessa.
      Pituuskasvu voi hidastua liian vähäisestä ravinnon saannista. Pituuskasvu on yleensä perinnöllistä.

      • kysyihän

        No paljonko penis kasvaa murrosiässä vuodessa? Sitä aloittaja tarkotti.


    • tuhmakisu69

      no mulla on yks leipä joka on 22 cm uunissa ja kauppakassissa se oli vain 10 cm

    • aaa12344

      Miehen sukupuolielinhän kasvaa vielä yli pariinkymmeneen ikävuoteen asti :) jos susta itestä tuntuu et ei oo normaalia,niin kannattaa käydä vaikka koulun terveydenhoitajan kans puhumas tai jotai

    • joonaivalo

      Miten olet sen huomannut? Eikö se ole kasvanu yhtään 5v jälkeen? Et sanonut missään mihin sen kasvu pyhähtyi! Aja karvat silloin pilis näyttää isommalta ja miksi se pitää olla iso? Olen 13vuotias ja karvaton jolla lepo mitta 6cm ja seisovana 9cm

    • Kmn24663

      Miten paljon sun penis voi kasvaa 15 vuotiaasta 20vuotiaaseen

      • 1vuodes

        Sentin vuodessa.


    • Peniissss

      Ite oon 17 ja penis on noin 16-17cm pitkä ja ihan tyytyväinen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe