UUTTA BACKAKSESSA 5M X3M JÄTTINÄYTTÖ !!!!!!!

uuuuuhhhh

Kävin tänään Backaksessa ja siellä rakennetaan jättiäyttöä ,5m pitkä ja 3m korkea. Videotykillä voidaan näyttää suosituimpia esiintyjiä. Matti ja Teppo , Taikakuu, Saija Tuupanen, Hurma ja paljon muitakin. Tästä tulee kesän kuumin juttu. UUH, jaksan tukin odottaa avajaisia. Nyt on luvassa kesän suosituimmat tanssit. Missä paikassa voi nähdä illan aikana monta suosikkia. Avajaiset ovat varmaan ennen näkemättömät.

25

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baskajuttujataas

      ketä kiinnostaa vaikka kaivaisitte erkki junkkarisen haudasta baskakseen esiintymään.

    • Odotanavajaisia

      Voi mahotonta. Siellähän voi esiintyä illan aikana Vaikka Kari Tapio, Reijo Taipale, Paula Koivuniemi, Topi Sorsakoski, Rauli Badding Somerjoki, Olavi Virta, Irwin Goodman, Souvarit ja vaikka mitä, illan aikana. Tämähän on ennen näkemätöntä. 1.6 torstaina näyttää olevan avajaiset. Tästä tulee tämän kesän kuumin juttu. Jaksan tuskin odottaa. Mahtuukohan kaikki sisään. Täytyy varmaan mennä jonottamaan jo viideltä. Tätä ei kannata missata.

    • Missäparhaattanssit

      Minä ainakin aion käydä joka kerta. Jännä nähdä ketä illan aikana esiintyy. Kerrankin jotain uutta. Onkin alkanut kyllästyttäå aina samat orkat joka paikassa. Nyt Backaksessa voi esiintyä kuka vaan!!!!

    • GATR

      Missä Backas on????

    • sanni342

      Backas on Vantaalla. Julkisilla pääsee joka puoleta paikalle. Käy katsomassa www.tanssikeskus.fi

    • qsew

      Avajaiset on näköjään 1.6 tosrtaina kello 19.00. Täytyy varmaan mennä ajoissa. Näkee kaikki uudet jutut. Tanssinetissä on ainakin hyvin esillä.

    • kohtaseaukeaa

      Ihanaa päästä oikealle kesälavalle tanssimaan. Teollisuushallit ei oikein houkuttele kesällä. Aidot ja oikeat kesätanssit on Backaksessa. Mahtava tunnelma joka kerta kun olen käynyt. Todella kesäinen ympäristö. Mahtavat tanssit joka kerta. Enää muutama päivä, sitten pääsee nauttimaan ja panemaan parastaan tanssilattialla.

    • ritulili

      Voi hyvänen aika. Kerrankin jotakin uutta! Samat esiintyjät ei jaksa enää kiinnostaa. Mutta Backaksessa voi illan aikana ollla vaikka ketä esiintymässä. Mitähän kaikkea on luvassa. Alkaa jo jännittää. Tämähän on täysin uusi juttu.

    • mekkoapäälle

      Kyllä on namia luvassa. Siellä näyttää olevan miestanssijoita jotka tansittavat kaikkia naisia. Minäkin pääsen tanssimaan. Katsoin www.tanssikeskus.fi Nyt kesämekko esille.

    • siekii

      Nyt päääsee naiset tanssimaan. Miekii oon tulossa

    • riittatypy

      Viime kesänä pääsin aina autolla kotiin, vaikka tulin julkisilla. En voi tässä kertoa mitä kaikkea tapahtui kotimatkalla,,,,

    • markku26

      Tapasin ihania naisia Backaksessa. Kyllä riitti seuraa kotimatkalle.

    • Muutenentule

      Käykö Backaksessa seksikkäitä kissoja?

    • fiilatenhölää

      Surkeita tanssiaisia muuten ei kukaan kuin palkattuna,,,,,,siinä sitä tunnetta sitten on

    • eieieieieiiinäin

      Tämä paikanpitäjän nolo omakehu on jotain kuvottavaa. Luuletteko saavanne lisää kävijöitä näin.

    • HyökkäysTanssiaVastaan

      Kummaa touhua siellä etelässä. Yksi ja sama sarjakirjoittaja sekä "kehuu" että moittii paikkaa yrittäen tuhota sen. Tanssialan palvelunestohyökkäys.

      • Kossupatteri

        Olisiko väkijuomassa kirjoittanut sarjakirjoittaja ja hionut kesän mainossuunjitelmia ilmaisjulkaisuissa.


    • EiIltaJumputusta

      Vai että jättinäyttö...
      Meinataanko siinä näyttää musiikkivideoita levytanssien aikana?

      Soittakaa muun muassa niitä hitaita valsseja tuplasti enemmän. Käsitykseni mukaan todella monet pitävät niistä sekä muutamasta muustakin tanssilajista. Vähemmän sitä jumps jumps musiikkia etenkin loppuillasta.

      Tarkkailkaa myös niitä orkesterin desipelejä. Korvissa sattuu...

    • levytanssit

      15 euroa on liikaa levytansseista.

    • zebbooooooooooooo

      Totta se on. Zeppo kertoi facebookissa jättinäyöttä Matti ja Teppo showlla on totisinta totta,

    • karipaula

      Vihdoin jotakin uutta. Nyt saadaan vaihtelua tanssi-iltoihin. Jännityksellä odotan ketä ja mitä kaikkea saa nähdä. Voisikohan esittää toivomuksia esiintyjistä? Itse haluaisin nähdä Kari Tapion ja Paula Koivuniemen esiintyvän

    • uuttauutta

      Siellä voi olla esiintymässä vaikka ketä. Voisikohan esittää toivomuksia?

    • Railie

      Voi kun jo pääsis backakseen......

    • jaserri

      Tänään lauantaina taas Backakseen tanssimaan. Kyllä nyt kelpaa , jättinäytöllä kaikki suosituimmat esiintyjät. Viimeinkin vaihtelua samoihin esiintyjiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe