pöytävuoret ovatkin jättimäisiä puunkantoja!

hbdhdt

53

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisääTällaista

      Suomennettuja litteää maata koskevia videoita ei ole liikaa.
      Tämä on hauskaa viihdettä ja avaa uudenlaisia pohdinnan aiheita.
      On eri asia mihin uskoo sillä kaikki tietomme menneisyydestämme on täysin hämärän peitossa.

    • Etkö keksi puoli viideltä yöllä parempaa tekemistä kuin salaliittoteorioiden pohtimista?

      • hbdhdt

        mitä sillä kellon ajalla on väliä? mitä sitten puoli viideltä saa pohtia herran mielestä?


      • hbdhdt kirjoitti:

        mitä sillä kellon ajalla on väliä? mitä sitten puoli viideltä saa pohtia herran mielestä?

        Normaalit ihmiset nukkuvat siihen aikaan.


      • hbdhdt

        eikö yötyöläiset ole normaaleita? olet erittäin häiriintynyt sekopää.... sitä paitsi pyysin kommentteja videosta, en siitä mihin aikaa on herran mielestä soveliasta kirjottaa tänne


      • hbdhdt kirjoitti:

        eikö yötyöläiset ole normaaleita? olet erittäin häiriintynyt sekopää.... sitä paitsi pyysin kommentteja videosta, en siitä mihin aikaa on herran mielestä soveliasta kirjottaa tänne

        Palkkakin on varmaan huikea. Ja minäkö sekopää? Itse uskot johonkin salaliittoteorioihin.


      • Jep tosi hyvä palkkaa saatkin jos keskellä yötä pyörit netissä salaliittojasi kyhetessä. Taisi minun kommenttini osua sinua arkaan paikkaan kun niin kauheasti yrität puollustella itseäsi ja haukut minua. Salaliittoihin uskominen on sekopäistä.


      • hbdhdt

        onko se palkasta pois jos käytän 1 minuutin tauostani tämän avauksen postaamiseen? olet mielettömän raivon vallassa kun paljastin salaisuuden. ottaako noin koville? :) yrität sekoilla epätoivosesti et yp poistas tän avauksen äkkiä....


      • hbdhdt kirjoitti:

        onko se palkasta pois jos käytän 1 minuutin tauostani tämän avauksen postaamiseen? olet mielettömän raivon vallassa kun paljastin salaisuuden. ottaako noin koville? :) yrität sekoilla epätoivosesti et yp poistas tän avauksen äkkiä....

        Niin niin kauheasti yrität selitellä. Ei sinulle ole edes töitä kotona vaan makaat kasvattamassa amispartaasi ja roikut läpi yön kirjottelemassa salaliittoteorioitasi kaikkialle. Kahdestakymmen euron tuntipalkasta yksikin euro on paljon pois. Minä en ole haukkunut sinua mitenkään ja sinä haukut minua sekopääksi. En ole raivostunut yhtään mistään kummastelin vain sitä että miksi olet keskellä yötä netissä kun muut ihmiset nukkuvat siihen aikaan.


      • hbdhdt
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Niin niin kauheasti yrität selitellä. Ei sinulle ole edes töitä kotona vaan makaat kasvattamassa amispartaasi ja roikut läpi yön kirjottelemassa salaliittoteorioitasi kaikkialle. Kahdestakymmen euron tuntipalkasta yksikin euro on paljon pois. Minä en ole haukkunut sinua mitenkään ja sinä haukut minua sekopääksi. En ole raivostunut yhtään mistään kummastelin vain sitä että miksi olet keskellä yötä netissä kun muut ihmiset nukkuvat siihen aikaan.

        Sinä se tässä yrität selitellä. Ykskään sun viesteistäs ei ole koskenut avausta, vaan hyökkäsit sekopäissäsi kimppuuni raivo härän lailla. Äläkä sä oo huolissas mun töistä yms. olet todella vainoissasi kun kuvittelet minun kirjoittavan salaliittoteorioitas kaikkialle. sun profilointi menee kokoajan pieleen.

        ``Kahdestakymmen euron tuntipalkasta yksikin euro on paljon pois`` ei siitä lähe palkkaa pois jos tauolla postaa nettiin.... usko jo, miksi olet musta noin huolissas? onko tämä postaus jotenkin kielletty vai?


      • hbdhdt kirjoitti:

        Sinä se tässä yrität selitellä. Ykskään sun viesteistäs ei ole koskenut avausta, vaan hyökkäsit sekopäissäsi kimppuuni raivo härän lailla. Äläkä sä oo huolissas mun töistä yms. olet todella vainoissasi kun kuvittelet minun kirjoittavan salaliittoteorioitas kaikkialle. sun profilointi menee kokoajan pieleen.

        ``Kahdestakymmen euron tuntipalkasta yksikin euro on paljon pois`` ei siitä lähe palkkaa pois jos tauolla postaa nettiin.... usko jo, miksi olet musta noin huolissas? onko tämä postaus jotenkin kielletty vai?

        Ei kyllä nämä sinunkaan viestisi liity salaliittoteoriaan millään lailla. Huomautin vain että puoli viiden aikaan ihmiset yleensä nukkuvat ja sinä aloit heti ulisemaan ja haukkumaan minua sekopääksi. Mitä sekopäistä on kommentoinnissa? Ja jos et kirjoittele salaliittoteorioita miksi kirjoitit avauksen? Pummeista pitää olla huolissaan. Yhteiskunan verot menevät niiden elättämiseen.


      • hbdhdt
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Ei kyllä nämä sinunkaan viestisi liity salaliittoteoriaan millään lailla. Huomautin vain että puoli viiden aikaan ihmiset yleensä nukkuvat ja sinä aloit heti ulisemaan ja haukkumaan minua sekopääksi. Mitä sekopäistä on kommentoinnissa? Ja jos et kirjoittele salaliittoteorioita miksi kirjoitit avauksen? Pummeista pitää olla huolissaan. Yhteiskunan verot menevät niiden elättämiseen.

        olen vain vastannut sun viesteihin. no nyt veit aiheen taas raiteiltaan, miten pummit liittyvät tähän avaukseen? olet täysin hullu. yhteiskunnan verorahat menevät myös kaltaisillesi nettipoliiseille mitkä hyökkäävät heti kimppuun kun kirjoittaa arkaluontoisen avauksen. sulla ei yksikään viesti koske avausta. moni täällä tietää et sä oot nettipoliisi


      • hbdhdt kirjoitti:

        olen vain vastannut sun viesteihin. no nyt veit aiheen taas raiteiltaan, miten pummit liittyvät tähän avaukseen? olet täysin hullu. yhteiskunnan verorahat menevät myös kaltaisillesi nettipoliiseille mitkä hyökkäävät heti kimppuun kun kirjoittaa arkaluontoisen avauksen. sulla ei yksikään viesti koske avausta. moni täällä tietää et sä oot nettipoliisi

        Miten nettipoliisit liittyvät aiheeseen? Ei mitenkään. Taas yrität viedä keskustelua pois sinusta. Sanot minua hulluksi ja itse uskot salaliittoteorioihin ja sanot nettipoliisiksi. Mikään nettipoliisi en ole, sinä vain olet itse niin tyhmä että kuvittelet tietäväsi jostakin jotakin. Mieti nyt itse mitä sekoilet ennen kuin kirjoittelet tänne.


      • hbdhdt

        no siten kun sä mellestät täällä. todellakin yritän viedä keskustelua pois musta, koska avaus kohta poistetaan kun täällä keskustellaan tuon videon sijasta musta. no susta on ihan avauksiakin tehty missä monet pitävät sua nettipoliisina. toi en ollu mun keksintö. olet uskomattoman tyhmä kun uskot et kaikki pelaa avoimilla korteilla. uskot varmaan senkin et osama järjesti wtc iskut? :D


      • hbdhdt kirjoitti:

        no siten kun sä mellestät täällä. todellakin yritän viedä keskustelua pois musta, koska avaus kohta poistetaan kun täällä keskustellaan tuon videon sijasta musta. no susta on ihan avauksiakin tehty missä monet pitävät sua nettipoliisina. toi en ollu mun keksintö. olet uskomattoman tyhmä kun uskot et kaikki pelaa avoimilla korteilla. uskot varmaan senkin et osama järjesti wtc iskut? :D

        Missäs niitä avauksia muka sitten on? En ole nähnyt yhtään. Varmaan mielessäsi teet jotain avauksia jotta voisit haukkua toisia kun et kykene käymään keskustelua. Ja sinä et varmaan tiedä maan olevan pyöreä koska luulet että koska joku on joskus sanonut sen olevan litteä niin se on. Kuka muukaan wtc:n iskut olisi järjestänyt? Sinäkö? Salaliittoteorioihin uskominen on idioottimaista.


      • paskat.palkat
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Missäs niitä avauksia muka sitten on? En ole nähnyt yhtään. Varmaan mielessäsi teet jotain avauksia jotta voisit haukkua toisia kun et kykene käymään keskustelua. Ja sinä et varmaan tiedä maan olevan pyöreä koska luulet että koska joku on joskus sanonut sen olevan litteä niin se on. Kuka muukaan wtc:n iskut olisi järjestänyt? Sinäkö? Salaliittoteorioihin uskominen on idioottimaista.

        Olen kuullut, että Supossa on todella paskat palkat, mutta kai siellä sen verran maksetaan, että viitsii Suomi24:n salaliittopalstalle kirjoittaa muutaman jauhopäisen viestin?


      • paskat.palkat kirjoitti:

        Olen kuullut, että Supossa on todella paskat palkat, mutta kai siellä sen verran maksetaan, että viitsii Suomi24:n salaliittopalstalle kirjoittaa muutaman jauhopäisen viestin?

        Varmaan on, en tiedä koska en ole nettipoliisi. Enkä ole koskaan sanonut että olisin. Vai onko tänne palstalle muka kiellettyä kommentoida?


      • työtä.sekin
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Varmaan on, en tiedä koska en ole nettipoliisi. Enkä ole koskaan sanonut että olisin. Vai onko tänne palstalle muka kiellettyä kommentoida?

        No ethän sinä sitä tietenkään myönnä, vaikka olisitkin Supo-trolli. :)

        Mutta ihan kiva, jos sinulle maksetaan turhien viestin kirjoittamisesta salaliittokeskusteluihin. Työtä sekin kai on siinä missä mikä tahansa muukin. :)


      • työtä.sekin kirjoitti:

        No ethän sinä sitä tietenkään myönnä, vaikka olisitkin Supo-trolli. :)

        Mutta ihan kiva, jos sinulle maksetaan turhien viestin kirjoittamisesta salaliittokeskusteluihin. Työtä sekin kai on siinä missä mikä tahansa muukin. :)

        Se ei ole työtäni. Aika monta kertaa pitää sekin toistaa ennen kuin viisaat salaliittoteoreetikot ymmärtävät. Onko tälle palstalle kommentoiminen muka kiellettyä?


      • jäitä.hattuun
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Se ei ole työtäni. Aika monta kertaa pitää sekin toistaa ennen kuin viisaat salaliittoteoreetikot ymmärtävät. Onko tälle palstalle kommentoiminen muka kiellettyä?

        Kuuluuhan Supon työntekijän tehtäviin tietysti paljon muutakin, ei ollut tarkoitus loukata. :)


      • jäitä.hattuun kirjoitti:

        Kuuluuhan Supon työntekijän tehtäviin tietysti paljon muutakin, ei ollut tarkoitus loukata. :)

        Varmaan kuuluukin itse en kuulu Supoon ja olen sen niin monta kertaa sinulle kertonut mutta et vieläkään ymmärrä. Liikkuuko päässäsi mitään vai onko se ontto?


      • hbdhdt

        nyt sä kuvittelet et ``jäitä hattuun`` on mun nikki :D olet todella kovissa vainoissa, tulostavotteet painaa päälle :D


      • En ole nettipoliisi kuinka monta kertaa se pitää sinulle kertoa? Ymmärrätkö mitä ei tarkoittaa? Vaikka joskus on joku niin väitttänyt se ei tarkoita että se olisi totta. Ja sitäpaitsi sinä jatkuvasti haukut minua ja uhkailet profiilini hakkeroimisella. En ole koskaan väittänyt jäitä.hattuun nimimrekin kuuluvan sinulle. Vai olenko? Taaskin oletat tietäväsi kaikesta kaiken.


      • piper000
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Missäs niitä avauksia muka sitten on? En ole nähnyt yhtään. Varmaan mielessäsi teet jotain avauksia jotta voisit haukkua toisia kun et kykene käymään keskustelua. Ja sinä et varmaan tiedä maan olevan pyöreä koska luulet että koska joku on joskus sanonut sen olevan litteä niin se on. Kuka muukaan wtc:n iskut olisi järjestänyt? Sinäkö? Salaliittoteorioihin uskominen on idioottimaista.

        Miksi aloittajan pitäisi käydä keskustelua hänestä itsestään kun avaus käsittelee jotain ihan muuta?Aiotko kostaa tällekkin avaajalle kun hän teki avauksen arasta aiheesta?


      • piper000 kirjoitti:

        Miksi aloittajan pitäisi käydä keskustelua hänestä itsestään kun avaus käsittelee jotain ihan muuta?Aiotko kostaa tällekkin avaajalle kun hän teki avauksen arasta aiheesta?

        En aio kostaa yritän vain käydä keskustelua mutta se näyttää olevan mahdotonta.


      • KuuseikkailuOlikiva
        hbdhdt kirjoitti:

        no siten kun sä mellestät täällä. todellakin yritän viedä keskustelua pois musta, koska avaus kohta poistetaan kun täällä keskustellaan tuon videon sijasta musta. no susta on ihan avauksiakin tehty missä monet pitävät sua nettipoliisina. toi en ollu mun keksintö. olet uskomattoman tyhmä kun uskot et kaikki pelaa avoimilla korteilla. uskot varmaan senkin et osama järjesti wtc iskut? :D

        Heh heh, tuo Osama oli hyvä veto.
        Meidän on uskottava virallista selitystä jonka mukaan Osama suunnitteli ja toteutti torni- iskut. Hän toimi luolastaan käsin. Hänellä oli siellä todistettavasti Nokian matkapuhelin. Virtaa siihen hän sai generaatorista ja polttoaineen siihen roudasivat pojat aaseilla alhaalta laaksosta.


      • kuuhulluuu
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        En aio kostaa yritän vain käydä keskustelua mutta se näyttää olevan mahdotonta.

        Sä käyt keskustelua ap:stä, et aiheesta. Ymmärrä jo, että se ei ole täällä sallittua. Pysy aloituksessa ja jätä ap rauhaan


      • tfhytrhyur

        ``Kimmo_Kuu_Seikkailuun`` ottakaa profiili tarkkailuun.... mä en mene tuomitsemaan ihmisiä koskaan nettikeskustelun perusteella, mutta noin kujalla olevan jätkän/muijan täytyy olla nettipoliisi. Kuka muu on noin sekaisin täällä ja kenellä muilla on agendana poistattaa tämä keskustelu???!!!


      • kuuhulluuu kirjoitti:

        Sä käyt keskustelua ap:stä, et aiheesta. Ymmärrä jo, että se ei ole täällä sallittua. Pysy aloituksessa ja jätä ap rauhaan

        Käyttäisit yhtä nimimerkkiä räyhis.


      • ummikolla.opittavaa
        hbdhdt kirjoitti:

        nyt sä kuvittelet et ``jäitä hattuun`` on mun nikki :D olet todella kovissa vainoissa, tulostavotteet painaa päälle :D

        No kun ei se osaa kai päätellä, että ne on tässä ketjussa mun viestejä, jonka nikissä on piste välissä. Vaikuttaa tosiaan joltain ummikolta Supo-trollilta tai nettipoliisilta. :D


      • ummikolla.opittavaa kirjoitti:

        No kun ei se osaa kai päätellä, että ne on tässä ketjussa mun viestejä, jonka nikissä on piste välissä. Vaikuttaa tosiaan joltain ummikolta Supo-trollilta tai nettipoliisilta. :D

        En ole edelleenkään nettipoliisi ymmärtäisit nyt. Kuinka monta kertaa se pitää mainita?


      • osoita.se
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        En ole edelleenkään nettipoliisi ymmärtäisit nyt. Kuinka monta kertaa se pitää mainita?

        Sun pitää osoittaa se kirjoituksilla, ei tuo sun vakuuttelu auta. Eli kirjoita jatkossa asiallisia aiheeseen liittyviä viestejä, niin voidaan ehkä alkaa uskoa, ettet ole nettipoliisi. :)


      • osoita.se kirjoitti:

        Sun pitää osoittaa se kirjoituksilla, ei tuo sun vakuuttelu auta. Eli kirjoita jatkossa asiallisia aiheeseen liittyviä viestejä, niin voidaan ehkä alkaa uskoa, ettet ole nettipoliisi. :)

        Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Voi voi.


    • hbdhdt

      etkä keksi puoli 11 aikaan aamulla parempaa tekemistä kun salaliittoteorioiden kommentoimista?

      • Ensinnäkään en kommentoinut salaliittoteoriaa vaan sitä mihin kellon aikaan kaveri pyörii netissä. Sitäpaitsi se oli lähempänä varttia vaille kuin puoli. Ei täällä tietenkään mitään tiettyä kellon aikaa ole jolloin saisi olla aktiivisena, mutta se kyllä kertoo ihmisestä jotakin jos hän mielummin puoli viideltä yöllä surffaa netissä kuin nukkuisi.


      • hbdhdt

        miks mun pitäis nukkua duunissa? jonkun on tehtävä työt sillä aikaa kun sinä nukut


      • hbdhdt kirjoitti:

        miks mun pitäis nukkua duunissa? jonkun on tehtävä työt sillä aikaa kun sinä nukut

        Hankkisit työn jota ei tarvitse tehdä keskellä yötä.


      • hbdhdt kirjoitti:

        miks mun pitäis nukkua duunissa? jonkun on tehtävä työt sillä aikaa kun sinä nukut

        Tekisit töitä etkä surffailisi netissä.


      • hbdhdt

        tauolla ei tehdä töitä ja yötyöstä maksetaan tosi hyvin


    • Pullontulppa

      Aloittajan linkkaamassa videossa tuli selväksi kuitenkin se että aika paljon menneisyydessämme on sellaista mitä ei tiedetä tai mitä meille ei kerrota.

      • EipäTässäMuuta

        Ja videosta käy sekin ilmi että sen tekijä kertoilee mitä sylki suuhun tuo, ja sinäkin olet valmis uskomaan koska sen sinulle kertoi auktoriteettitaho vakuuttavalla parranpäristyksellä.

        Mikä siinä on että mitä hullumpi teoria, sen varmemmin sen joku menee uskomaan?

        Huomaathan että ylläolevan on minun teoriani, ja todella hullu. Jotenka uskokaa nyt.


      • hbdhdt

        laitappa todisteita sille, että noi ei ole puun kantoja äläkä vaan huutele. vastaus pitäisi pystyä perustelemaan aina....


    • horliuskis

      Noiden heksagonipylväiden selittäminen laavaksi on täydellistä harhaanjohtamista.
      Ymmärrän tietenkin tiedemiehiä koska parempaakaan selitystä ei ole tarjolla.
      Pitäisivät turpansa kiinni eivätkä lässyttäisi naurettavuuksia.

      • täyttä.puppua

        Joo, se tiedemiesten selitys on ihan selvästi täyttä puppua, mutta onko ne sitten muinaisten jättipuiden kantoja, sitä ei tiedä. Voi löytyä joku muukin selitys.


    • Mielenkiintoinen teoria. Kyllä tuo todellakin kannolta näyttää, mutta en kyllä usko sen kanto olevan.

    • MullaOnVieläVanhaKamera

      Katsokaapa videon kohdasta 24.49 hieman eteenpäin.
      Tiedemiesten jotka väittävät tuota valuneeksi laavaksi sietäisi todellakin tutkia päänsä.

      Jollei johonkin mysteeriin löydä vastausta niin eikö sitä voitaisi vain myöntää?

    • yrdyrtyt5ryr

      Joillekkin totuuden kertominen on liikaa. Ihme, että edes kehtaa noin silmiin pistävästi yrittää häivyttää tätä ketjua.

    • hbdhdt

      kimmon kirjotustyylistä näkyy et sama jannu ei oo nyt paikalla ku aikasemmin. onko vuoron vaihto jo tullut? edelleen älä kommentoi mua ollenkaan vaan käydään keskustelua avauksesta.... pliis jätä mut jo rauhaan.

    • Jotaintottakin

      Todellakin, vuoret muistutti kannoista otettuja kuvia, silleen visuaalisesti mielenkiintoisia. Mitä teoriaan tulee, niin sitäpä on hyvin vaikea todistaa. Tosin aikojen alussa on ollut enemmän happea ilmassa, jonka vuoksi eläimet ja kasvit olivat valtavan suuria, ehkä myös maapallon kiertorata oli hieman erilainen.

    • daltonss

      Todella hullu teoria, mutta kun noita kuvia katsoo, niin kyllä nuo ihan kannoilta näyttää. Googlailin kuvaa vuoristosta, se näyttää aivan kaatuneelta metsältä, missä vähän vartta on jäänyt jäljelle. En sano uskovani teoriaan, vaan se on erittäin mielenkiintoinen. Erittäin.

      Outoa, että tuo nettipoliisi häärii täälläkin? Selvästi näkyy, että hän otti nokkiinsa tästä avauksesta kun hyökkäsi aloittajan kimppuun noin brutaalista!

    • uyfiiufgiug

      Kyllä me kaikkia teitä valvotaan koko ajan, jos ei muuten niin siruilla
      terveisin

      (ja tästä saa vielä hyvää palkkaakin)

      KGB/CIA/SäPo/Supo

    • Ja mitä tulee avaukseen.

      Olen sitä mieltä, että se vie lähemmäksi sitä absoluuttista totuutta, jota kaikki te ''totuuden janoajat'' yleensä jopa tietämättännekin etsitte.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe