Hei ihanat äitipuolet

lastenomavika

Oletteko päässeet perheeseen hyvin äidiksi? Miten paljon työtä vaati että koko perhe on ottanut sinut omakseen ja miehen exä on hyväksynyt sinut lastensa kolmanena kasvattajana? Meillä alussa meni huonosti, mutta mies ja minä pidettiin puhelu ensin lasten äidille, että hänellä ei ole vaihtoehtoa komentaa ja määrätä minua sillä minä olen nyt miehen vaimo jaa lasten pääkasvattaja. Sitten pidimme puhelun lapsille ja kerroimme että minä olen se joka määrää ja jolta kysytään jos on kysyttävää. Vaikeeta on vieläkin ja miehen lapset eivät juurikaan puhu eikä tee mitään. Varmasti heillä on jotain psyykkisiä ongelmia ollut jo aikoja sitten jotka nyt on tulleet esille kun entinen äiti ei ole niitä hoitanut.
Mutta näin mennään ja tuen jatkossakin miestä ja hän minua. Kunhan saadaan lasten ongelmat niin eikähän tämä tästä. Vika ei ole minussa vaan miehen koko perheessä.
Meitä on paljon jotka olemme samassa tilanteessa, joten olemme samaa mieltä että ongelmat tulevat ilmi jos ei niitä hoida, eikä siihen tarvi olla tulevilla asioilla vaikutusta.

21

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirkku-Tiinukka

      Kolmantena kasvattajana, ei, minä olen ensimmäinen! Mies nyt on siinä ja vanha sutturansa (VS) ei ole enää kuvioissa alkuunkaan, soitin juuri samanlaisen puhelun, kuin sinä. Me ollaan nyt sovittu niin, että jos VS tulee 500 metrin päähän perheestämme, lopetan lasten ruokinnan. Perheeseen pääsee helposti sisälle ihan vain kiristämällä ruualla. Miehellä on ruokaan sossurahat, mutta lapset eivät känise tippaakaan. Mies jos känisee, kiristän niin etten anna enää.

      Komennan koko tiimiä ehdottomasti. Ongelmia ei edes ole.

    • Oletsittetyhmälissu

      Buhaaaa, eikö avaukseksi saanut tuulta allensa, niin päätit itse vastata provoosi uudella provolla.

      • Sirkku-Tiinukka

        Sori vaan, en tiedä kuka tämä toinen henkilö on.


      • Sirkku-Tiinukka kirjoitti:

        Sori vaan, en tiedä kuka tämä toinen henkilö on.

        Joko sivupersoonatkin on jo tuntemattomia LISSU


      • LissuLöydetty
        radikaal kirjoitti:

        Joko sivupersoonatkin on jo tuntemattomia LISSU

        Sähän olet itse se Lissu. Sut on tunnistettu kirjoitusvirheistäsi, radikaal.


      • LissuLöydetty kirjoitti:

        Sähän olet itse se Lissu. Sut on tunnistettu kirjoitusvirheistäsi, radikaal.

        Älä lässy lissu selitä


      • LissuLöydetty
        radikaal kirjoitti:

        Älä lässy lissu selitä

        Harmittaako että sinut tunnistettiin Lissuksi? :D Tiesin koko ajan, että hän on naisia vihaava mies, mutta että ihan rekistöröitynyt ukkeli. Aina kun otat kaljaa, sun tekee mieli laittaa mekko päälle ja sitten leikit äitiä/äitipuolta, millä tuulella nyt satut olemaan.


      • LissuLöydetty kirjoitti:

        Harmittaako että sinut tunnistettiin Lissuksi? :D Tiesin koko ajan, että hän on naisia vihaava mies, mutta että ihan rekistöröitynyt ukkeli. Aina kun otat kaljaa, sun tekee mieli laittaa mekko päälle ja sitten leikit äitiä/äitipuolta, millä tuulella nyt satut olemaan.

        Hmmmm. Kukaan ei ole tunnistanut miksikää Lässy Lissuksi mulla ei ole sellaista vihaa vaimoni lapsia kohtaan eikä tarvetta roikkua menneisyydessä tiedän ja osaan opettaa että ero tarkoittaa eroa jote ex voi suksia V******n eikä ole tarvetta ryhtyä puolivanhemaksi vaan se riittää minulle että olen vaimolleni se kumppani ja hänen lapsille äidin aviomies jolla on etunimi


      • uyrturturt
        radikaal kirjoitti:

        Hmmmm. Kukaan ei ole tunnistanut miksikää Lässy Lissuksi mulla ei ole sellaista vihaa vaimoni lapsia kohtaan eikä tarvetta roikkua menneisyydessä tiedän ja osaan opettaa että ero tarkoittaa eroa jote ex voi suksia V******n eikä ole tarvetta ryhtyä puolivanhemaksi vaan se riittää minulle että olen vaimolleni se kumppani ja hänen lapsille äidin aviomies jolla on etunimi

        VAIMOSI lapsia? Ootte eronnu, pysy tarinassasi!


      • uyrturturt kirjoitti:

        VAIMOSI lapsia? Ootte eronnu, pysy tarinassasi!

        Olen eroonut joo ja nykyinen vaimokin on eronnut ja hänellä on lapsia edellisestä liitosta eikä minulla ole vamoni lapsia kohtaan mitään vihaa niinkuin lissulässyllä miehensä lapsia kohtaan ! Eikä minun vaimolla ole minun lapsia kohtaan mitään vihaa... ...mutta ei hän rakastakkaan käskyttämistä niin kuin puoliäiti Lissu


    • jokseenkinänin

      Miksi äitipuolia morkataan aina? Hehän juuri pitävät uutta perhettä koossa, kasvattavat miehenkin lapset ja ovat rikkaus miehen lapsille , että on ihminen joka välittää.
      Äitipuoli osaa toisin kuin entinen äiti joka ei viitsinyt vaan jätti kaikki miehen uudelle vaimolle.

      • naisen.aivot

        Poikalapset saavat usein äitipuolesta panopuun, jonka kanssa harjoitella.


      • Ei äitipuolia morkata vaan psyykkisesti sairasta puoliäiti LISSUA


    • LissuLöydetty

      Harmittaako radikaal, että sinut tunnistettiin Lissuksi? :D Tiesin koko ajan, että hän on naisia vihaava mies, mutta että ihan rekistöröitynyt ukkeli. Aina kun otat kaljaa, sun tekee mieli laittaa mekko päälle ja sitten leikit äitiä/äitipuolta, millä tuulella nyt satut olemaan.

    • Miem

      MINÄ EN OLE RADIKAAAAL ENKKÄ LIAAO LUEM MV LEHTEÄ

      JA MEKKO ON KIVA

      • En luue pelkästääm MV lehteä mut en kyl usko kaikkea mitä iltapaska ,yle ja muu valtamedia syyltää ahteristaan tai salailee/valehtelee suomen tilanteesta


      • jfgjkfgkfgk
        radikaal kirjoitti:

        En luue pelkästääm MV lehteä mut en kyl usko kaikkea mitä iltapaska ,yle ja muu valtamedia syyltää ahteristaan tai salailee/valehtelee suomen tilanteesta

        Googlaapa "lähdekriittisyys."


      • jfgjkfgkfgk kirjoitti:

        Googlaapa "lähdekriittisyys."

        Ei tarvitse googlata totuus on siinä jossain valtamedian ja mv lehden puolessa välissä


      • jfgjkfgkfgk
        radikaal kirjoitti:

        Ei tarvitse googlata totuus on siinä jossain valtamedian ja mv lehden puolessa välissä

        Kyllä sun tarvitsee jos noin ajattelet. Mitään absoluuttista totuutta ei ole, vaikka sellaista toivoisitkin. Paitsi uskonnollisilla ja poliittisilla fundamentalisteilla, Isisin ääliöistä äärikristittyihin, uusnatseihin ja änkyräkommunisteihin


    • Loistavaäitipuoli

      Kiitos, tunne olevani loistava äitipuoli, hyvin onnistunut kun pitää tavoitteistaan kiinni ja ei anna periksi. Mies on tukenut minua tällä matkalla, ja teroittanut lastensa päähän ja exälleen, että hänellä on vaimo jota rakastaa ja joka on samanarvoinen kuin hän itse, siis mies. Ja näin on käynyt, ongelmat ovat poistuneet ja lapset saavat terapiaa vanhempien erosta johtuen. Minä autan kaikin tavoin ja tue lapsia, ja opastan heitä ongelmien ratkaisuissa. Usein siitä tulee ongelmia kun kuulemma tungen heidän elämään, mutta se kuuluu tähän rooliin. En tunne tunkeutuvani vaan olemalla lapsille se tärkeä aikuinen ja oljenkorsi ja toki vahdin ja kasvatan siinä missä mieskin. Mun rooli on haastava mutta olen sitoutunut äitipuoleksi ja on hyvä nähdä miten lapset kasvavat ja oppivat minulta aina uutta.
      Vielä eivät ymmärrä mutta kovasti tehdään työtä että tulen olemaan heille äidin roolissa korvaamaton. Mulla on lastenhoito kirja jota luen ahkerasti ja niillä opeilla mennään, j ane ovat tukenani tärkeässä kasvatustyössä. Exä yrittää kovasti kääntää lapset omaan tahtoon ja tapoihin, mutta meillä ne aina unohtuu, kun mennään meidän tavoilla. Kotia laitan myös tehäviä jottei minun kullanarvoiset opit valu hukkaan.
      Koen olevani tosi hyvä tässä tehtävässä, tulokset näkyy varmasti kohta, ja lapset ja exä kiittää.

      • Lissuukolle

        Ei sulla lissu-ukko ole lapsia eikä muijaa, tumputa , tumputa vaan ,kohta nalli lentää....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe