JARI VANTEELLA UUSI VALMENTAJA!

tsingiskaan

Hän on kovaiskuinen, kovalyöntinen, kovapäinen, kovalaatuinen, kovakuntoinen ja kovakaluinen. Hän on kaupungin oma kultainen poika, JARI VANNE. 36-2 listansa, Beto Vasqezin, pituuseron, viiden lisätyn voiton ja suomalaisten shafikovin menestyksestä ottaman esimerkin voimalla hän tulee nousemaan huipulle.

Hänen uusi valmentajansa, sarjakuristaja Michael Penttilä, tulee pitämään tästä huolen.

16

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NuoriValkku

      pitää paikkansa ja penttilä on vetänyt pirun kovia reenejä jarzalle

      jotkut väittävät ettei hän tiedä mitään nyrkkeilystä. MUTTA HÄN OSAA kannustaa.

      "ANNA MENNÄ, TÄYSILLÄ, JATKOAIKA, AIKALISÄ, ALOITUSVOITTO, NYT LOPPUUN ASTI KUNNOLLA. EI JÄÄHYJÄ!"

      se elää tunteella mukana ja tsemppaa tosissaan.

      noiden aikalisien aikana penttilä psyykkaa jarin siihen kuntoon, että jos ei homma sitä ennen toimi, niin sen jälkeen varmasti. kerran penttilä näytti jarille keskaria, kun homma ei toiminut! se oli kauhee isku jarille, ja jari korjasi heti nyrkkeilyasentonsa.

      penttilä on harrastanut painia, ja sen takia osaa opettaa hyvin iskujen väistelyä. penttilä sanoi kerran kännissä, että kun on paininut niin osaa kyykistellä paremmin kehässä ja iskut menee helpommin ohi. siis vastustajalta ohi.

    • T.Alanen

      Penttilän ja Vanteen yhteistyö on kestänyt vasta tunnin, ja kehitystä on jo näkyvissä. Jarin Everlastit vaihdettiin Nahka-Saken kunnollisiin miesten hanskoihin, ei enää trendipaskaa vaan kunnon varusteita mitä tosi ammattilaiset käyttää. Alasuojatkin on nyt Fairtexiä ja puoliks BLUE CORNERIA, se eturauhasen kohta on paikattu Cornerilla vaikka muuten munasuojat on kyllä Fairtexiä.

      Alan jo nähdä kehitystä. Suomalaisia kuumia 21v bööniakin kiinnostaa kohta Jarin otteet kehässä. Jari vie ne muijat suihkuun ja pesee selän. Ja Penttilä näyttää peukkua kylppärin ovelta.

    • Tzeitzei45

      Nyt kolme tuntii takana yhteistyötä ja Jari tekee jo hiton hyviä pistokontrauksiakin.

      Ties mihin tässä mennään huomenna jo.

      Harmi että nyrkkeilyliitot on niin hitaita, toisin kun Vanne ja Penttilä.

      Miehet on ens viikolla jo valmiina MM-matsiin, mut oikeesti pitää vaan alkaa rakentaan listaa vuosikaudet.

    • HalmeBoxo

      Eli parin tunnin aikana Penttilä on ehtinyt jo näyttää keskaria, uusia Jarin koko varustuksen, tuunata alasuojat, vetänyt useita treenisessioita, kyykistellyt, kannustanut, analysoinut, pesettänyt hammassuojat, korjannut koko puolustuksen, hyppinyt narua ja käynyt röökillä.

    • HalmeBoxo

      Niin ja ehtinyt myös olla jo jurrissa ja puhua tosta painijoiden puolustuksesta.

    • Hjuuu45v

      Nyt alkaa tulla Penttilän kommentteja liveseurantaan:

      "Meillä on päivässä 24 tuntia tehokasta peliaikaa."

      "Miksi vitussa muualla maailmassa treenataan joku 1-2 tuntia, sitten mennään kotiin nukkumaan, ja treenataan taas parin päivän päästä?"

      "Paska suora!"

      "Kädet alhaalla ja alhaalta ylös lyöntejä. Kasia Gogola style!"

      "JARI!!!!!!!!!!!!!!!!!"

      "Pidä se pää siellä hanskojen välissä äläkä kokoajan puhu samalla kun sparraat. Kyllä ne puhuu sitten kun ne pitää sulle puheen kun ollaan EM:iä"

      "Uskomatonta vitun skeidaa!!!!!!!!!"

      "Tolla suojauksella ei pääse edes panemaan kaksykköstä"

      "Nopeita lyöntejä. Ei hitaita! Oo nopeena siellä. Kato mua. Kuka mä oon. KUKA MÄ OON?????"

      "Näytä sä mulle puhtaat alasuojat, niin mä näytän sulle Jari Sillanpään tyttöystävän."

      "Kenestä sä tulit????"

      "Älä oo niin helppona siellä. Esitä vaikeesti tavoteltavaa. Niinku olisit joku eunukki joka ei uskalla näyttää tyhjää alapäätä, vaikka korvien välissä panettaa edelleen."

    • Mpenttil42

      Treenit jatkuu keskiyöllä. Lisää kommentteja seurantaan:

      "Me me koskaan lopeteta. Eihän Ferrari ja McLarenkaan koskaan lopeta. KUN MUUT NUKKUVAT, ME ISKEMME."

      "VEDÄ SITÄ!"

      "Taas meni perseelleen"

      "Nyt menty 6 tuntia ja alkaa muistuttaa jo nyrkkeilyä."

      "RAUHA RAUHA RAUHA!!!!"

      "Ja siinä on... ja nyt... ja jos tohon pääsee vielä.... nyt tää on sitä mitä on odotettu....."

      "MUTTA VIELÄ MALTTI TÄYTYY SÄILYTTÄÄ!"

      "Nyt kulkee ottelu niinku se kuuluu kulkee."

      "Seksiä ja nyrkkeilyy!"

      "Näyttää samalta kun jos Norsu yrittäis panna oravaa perseeseen."

      "Pidä toi tyyli. Mä tykkään susta!"

    • TeamVanne

      Muutama huomio treeneistä:

      - Nyrkkeily on välineurheilua. Heti kun Jari vaihtoi Everlastit Nahka-Sakkeihin, alkoi rytistä kunnolla.

      - Penttilä on taitavimpia koutseja mitä on tullut nähtyä. Osaa sitoa kädet kunnolla. Selän taa.

      - 14 tunnin jälkeenkin Jari jaksaa kiertää karkuun sparrareita, jotka vaihtuvat vartin välein.

      - Penttilä sai Jarin lyömään rystysillä. Ja molemmilla käsillä eri aikaan.

      - Tankattuaan yön aikana pari blogia ja litran tuoppia Penttilä alkaa sisäistää lajin saloja

    • Jankowskybro

      On paljon hyviä pointteja, Penttilän valmennustyylissä. Tää parivaljakko lähinnä ponnistaa toisensa silmäkulmassa tilaisuuden tullen, jos siitä hyötyy itse esim. Kimppataxia odottaessa
      " no minnekä päin teidän pitäisi päästä?"

      "Itse kulkisin mielusti Otaniemeen, mutta hänestä en tiedä" (puhuu kirjakieltä)


      "No siis tiedäthän sä mihin mä oon menossa, oon menossa lehtisaareen"

    • Ghoul85

      Mäntäkenraali Mäntynen oli tänään valvomassa reenejä.

      Heille tuli suuria erimielisyyksiä ja Penttilä haastoi hänet kehään.

      Ottelu käydään osana INTERNATIONAL JARI STRONGMEN BALTIC CHALLENGEÄ.

      Se on Tallinnassa 12.6 ja paikalla kaikki Jarit: Mäntynen, Kurri, Vanne, Sarasvuo, Latvala, Grönroos, Mäenpää jne.

    • HerrÖtz

      Eniten ihmettelen että moderointi poisti ketjun "NYRKKEILYPOMMI: RAUMA JA TAMPERE SODASSA!!!" Jossa käsiteltiin Tampereen Työväen Nostajien keulahahmon Osmo Lovemachinen kilahdusta Vanteelle joka ilmoitti kehänimekseen Jari Sexmachine.

      Tässä sensuurin kyllästämässä yhteisössä paine on niin kova että Kärkölässä laitettiin tabletti paskaksi lekalla edellisenä viikonloppuna.

    • KeloSexMasa

      Muistan hämärästi ton ketjun, mutta huom. mode täällä ei todellisuudessa tajua vittuakaan mistään, joten luultavasti toi ketju vaan sisälsi jotain niin rajua vittuilua esim. kansanryhmille tms., että se heitettiin pois.

      Luulen et siinä on semmoinen juttu, ettei ne oikeasti lue näitä muuten koskaan, mutta jos joku raportoi niin katsovat läpi. Silloinkin todelliset huippuosaajat kuten Jari Vanne ja valmentajansa Michael Penttilä saavat jäädä. ja ne muslimeille vittuilut tms. poistetaan.

      Lähinnä tossa yllättää se, että Kärkölässä ON tabletti. Mitä vittua Henkka, kohta sulla on varmaan kaasugrillikin?

    • HerrÖtz

      OLI tabletti. Se vedettiin ihan oikeasti lekalla paskaksi. Kyllästyin piippaamiseen ja jatkuvaan pläräämiseen. Mietin myös että olisin ajanut pakulla puhelimen yli mutta jätin nyt vielä kuitenkin kun siinä ei ole puheluja ja tekstiviestejä high techimpää.

      Koiviston kuolema tuli yllättäen koska otin samana päivänä lopputilit samannimisestä firmasta. Kaasugrillinkin löysin navetan rampin alta mutta ei ole käytössä. Terassin avotakassa edelleen grillataan.

    • SexMachineKelo

      Koivisto meinasi ettei tosiaan devalvoida, mutta K.H Gylleniuksen tehtyä selväksi etteivät osuuskuntanyrkkeilyt enää palaa, Manulta loppui optiot.

      Kuulitsä sen jutun, että joku Osmon valmennettava oli oikeasti kutsunut sitä Osmo Lovemachineksi, ja siltä paloi käpy täysin.

    • HerrÖtz

      Kuulin joo ja hieman yllätyin. Opa ilmeisesti haluaa pitää nostin-hommat erillään nyrkkilystä. Nyrkkeelystä. Nyrkkielystä. Mikä vittu se oli.

      JARI SEXMACHINE sen sijaan ilmoitti tänään Marttilan Majakalla osallistuvansa Oriharo Beach Gamesien rantapaineihin sarjassa 76kg. Penttilä tukee hanketta täysin mutta kieltäytyi kohtaamasta MÄNTÄKENRAALI MÄNTYSTÄ sarjassa 81kg! Mansesta ei ketään tiettävästi paikalla.

    • vhb-promotions-oy

      Mäde ei ikinä saa itteään enää kasiykköseen. Penttilä taas painaa sen vaan talvivaatteissa.

      Kuten hieroja jone aikanaan totesi, "kyseessä on eri laji"

      ??????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe