Afrikkalaisen muslimin muutos

Kyllästyttää

Olen naimisissa afrikkalaisen muslimin kanssa. Seurusteluaikoina kävimme yhdessä ulkona sekä ihan lenkkeilemässä että baareissa. Esim. elokuvissa emme ole käyneet koskaan ja hänen mielestään nykyään riittääkin se, että näemme toisiamme kotonamme. Emme myöskään kutsu tänne yhteisiä vieraita, vaikka olen sanonut, että.minun ystäviäni kiinnostaisi tavata hänen ystäviään.

Käymmekin nyt aina baareissa ja pippaloissa erikseen. Yhdessä emme tee paljoakaan. Jo ravintolassa käyminen on iso juttu ja minun pitää se useimmiten maksaa. Tämä on alkanut ärsyttää minua. En tajunnut seurustelun alussa, että avioliitossa eläminen olisi tällaista. Emme suunnittele yhteisiä matkoja tms. Meillä on vain perusarki ja hauskaa pidetään eri leireissä.

Pian alkaa ramadan, jonka aikana mies oli viime vuonna erityisen kärttyinen ja ilkeä. Ottaa päähän, todella. Ikinä ei mitään erityistä naistenpäivänä tai nimppareilla. En siis odota kalliita lahjoja, vaan ihan vaan muistamista ja vaikkapa yhteistä aikaa ja keskustelua tulevaisuudestamme.

Eilen mies oli ulkona kavereidensa kanssa. Kun ihan ystävällisesti kysyin aamukahvilla, että oliko hauskaa, mies tuntui ihan suuttuvan ja meni takaisin nukkumaan. Tänään olimme sopineet menevämme aamulenkille yhdessä. Tuntuu, että nykyään mies on aina vain vihainen jostain. Suunnitteleekohan hän eroa? Onko kuvioissa joku muu? On jäänyt kiinni valehtelusta aiemminkin ja hänen puhelimeensa en saa koskea ollenkaan tai hän raivostuu kuin mieletön.

Alan nyt itse valmistautua eroon tekemällä rahallisen suunnitelman sinkkuna elämiseen. Ettei sitten tule hätä, jos mies lähteekin pois täältä kiukuttelemasta. Mutta jospa keskusteluyhteys sittenkin löytyisi...

Lasta meillä ei ole, koska siitäkään asiasta ei mies suostu keskustelemaan. Sanoo vain, etteivät kavereidenkaan vaimot mitään keskustelua ole vaatineet. Kyllä minä haluaisin puhua siitä, että Suomessa on uskonnonvapaus ja että hänen täytyy osallistua lapsen on paljonkin, kun olen itse illat töissä.

10

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qqqvadis

      Pakene...

    • AhaaSinä

      Aika huono edes trolliksi ;)

    • rekyyli

      Miksi suominaiset eivät ajattele asioita ennen ongelmia.

    • Näio

      Kaikella kunnioituksella sinua kohtaan, mutta olet rasisti. Sinun pitää ottaa paremmin huomioon miehen kulttuuritausta ja yrittää mukautua siihen niin hyvin kuin pystyt. Jos tuntuu, ettei tämä onnistu, miehen on parempi hakea eroa. Et kertonut kuinka kauan olette olleet naimisissa/onko mies työelämässä tms. yksityiskohtia, mutta olet aika paha ja ilkeä ihminen, jos suunnittelet selän takana kuinka rahallisesti suojaudut omilta virheiltäsi leikkien, että tämä olisi miehen syy. Jos hiemankin omaat omatuntoa, suunnittelisit kuinka voit auttaa miestäsi rahallisesti sen jälkeen kun olet lähtenyt pois.

      Mikä ihme tarve teillä suomilutkilla on leikkiä muslimien tunteilla? Ensin nautitaan komeasta miehestä ja kävellään niin nokka pystyssä. Sitten kun mies odottaa sinun käyttäytyvän kuin oikea nainen niin itketään netin keskustelupalstoilla , että mies on muuttunut ja kuinka elämä on pilalla.

      Häpeäisit. Mies ansaitsee parempaa kuin sinut.

    • persu-ukko-ihihihiii

      aloittaja on sama vanha persu-ukko joka jonottaa kikkelikeikkaukseen, haluaa nääs olla tytsi ihiihihihi

      • hihijihiii

        Hihiiihii mistä sulle saatas leikattua järkeä päähän.


    • Xantias

      Unohda hänet, pikaisesti. Onneksi ei ole lapsia.

    • AofD

      Pakene! Nyrkkiä tulet saamaan jos et lähde.

    • Islam.is.love

      Parempi se on kuin joku juntti suomirasisti mies, ole nyt vain tyytyväinen valintaasi.

      • Todellaraamikkaita

        Arabit ovat raamikkaita enkä sitä ihmettelekään, he eivät ravaa suomalaisten tavoin baarissa vaan pitävät huolta kehostaansa. Suomiukko vain kasvattaa mahaansa kaljalla ja ainoa liikunnanmuoto on sohvalta jääkaapille hakemaan olutta ja makkaraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe