Miksi ateismi on niin julmaa? Ateistit vastatkaa!

IHANOIKEAJUMALANLAPSI

Miksi? Miksi joudun kaltoinkohdelluksi ateistien toimesta vain, koska uskon Jumalaan. En aiheuta pahaa sillä kenellekään. Silti minut lukitaan mielisairaalaan ja annetaan ihme diagnooseja siitä, että tunnen Jumalan lähelläni ja haluan elää häntä varten.
Minulle syötettiin väkisin lääkkeitä, joista ei ollut kuin haittaa. Ja teidän onnekseni Jumala on vielä enempi läsnä minun elämässäni.

Miksi teidän ateistien pitää niin kovasti satuttaa uskovia, jotka haluavat vain hyvää? Mitä väärää siinä on? Miksi ateismi on teille elämää tärkeämäpi asia, kun se on ainoastaan tyhjää, jolla ei ole mitään vaikutusta mihinkään, tai tule olemaan koko elämänne aikana.

Miksi vihaatte Jumalaa niin paljon?

Minä istun koneeni ääressä, minulle määrätyn lääkkeen kanssa, mietin, onko järkeä ottaa tuota myrkyllistä demonilääkettä? Mitä se auttaa? Koska, jos sillä on tarkoitus sammuttaa aistini Jumalaa kohtaan, se on väärin! Se on täysin väärin!

Anteeksi teille, jotka minua seuraatte, että olen ollut poissa hiukan aikaa, mutta minulla ei ollut vaihtoehtoja, koska ateismi laittaa ihmiset tekemään muille hirveyksiä!
Näen Jumalan edelleen, minä näen hänet, hän näkee minut.
Ainoastaan tavoitteenani on saada teidätkin näkemään saman kuin minä.
Onko se väärin ateistit?? Minä rakastan, minä uskallan, minä uskon ja näen toivoa, olen onnellinen ja aistin kuin etana sarvillaan!

Minulla epäillään skitsofreniaa, tai harhaluuloja, eikä tunnu kivalta, kun minun uskoni Jumalaa kohtaan epäillään.

Ateistit, olkaa kuulolla! Mikä teidät ajaa pahuuteen? Miksi ateismissa eletään pelkästään itsensä vuoksi? Miksi Jumala ei voi kuulua jokaisen elämään, nyt kuunnelkaa, rakkaat opetuslapseni. Nähkää hänet, nähkää minut, rakastakaa meitä. Aamen.

T. Jumalanlapsi

Olen takaisin!

53

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IHANOIKEAJUMALANLAPSI
      • IhanoikeaaJuMalAnLapsi

        Oletko niin vajaa, että uskot kaiken, mitä iltalehti sinulle sepittää? Olet ihan hölmö ateisti!


    • IHANOIKEAJUMALANLAPSI

      Kaikkivaltias katsoo paskat housussa kärsimyksiä. Minä katson paskat housussa Kaikkivaltiasta. Ateistit katsovat ilman paskaa housussa houruiluani ja paskovat houisihinsa kuin " vittu tuota HIHHULIA" EN KESTÄ enää sen hull...pröööött---ohoh tuksia!!!!!!!!!!!!

      Haju on kuin LUOSTARISSA, APPÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • OIKEAUSKOINEN

      Olet varmaan jossain vaiheessa elämääsi sortunut epäuskoon tai kiroamiseen Jumalan nimissä ja nyt Hän koittelee sinua pysytkö uskossasi vahvana. Usko Jumalaan ja tukeudu Jeesukseen niin voitto on vielä sinun.

    • ytrueruuru

      Vainoharhainen kirjoituksesi ei kumoa faktaa: Jumalaa ei ole olemassa.

      • IhanoikeaaJuMalAnLapsi

        Olet väärässä niin paljon kuin ihminen voi koskaan ollakaan.


      • tretutre
        IhanoikeaaJuMalAnLapsi kirjoitti:

        Olet väärässä niin paljon kuin ihminen voi koskaan ollakaan.

        Kykenetkö todistamaan väitteesi? Et kykene yrittämään ensimmäistäkään.


      • IhanoikeaaJuMalAnLapsi

        Lopeta.


      • tretutre kirjoitti:

        Kykenetkö todistamaan väitteesi? Et kykene yrittämään ensimmäistäkään.

        Kykenen todistamaan, jos vaan itse alat uskomaan, sittenhän näet.


      • einiinmitään
        JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

        Kykenen todistamaan, jos vaan itse alat uskomaan, sittenhän näet.

        Eli meidän pitäisi etsiä todisteet sinun väitteellesi, jota et itse kykene millään lailla osoittamaan todeksi? Oletko todellakin noin tyhmä. Ei toimi todistamisvelvollisuus noin päin.


      • einiinmitään

        Sinun näyttämäsi tie ei paljoa kiinnosta, koska se tie johtaa vain mielisairaalaan.


      • einiinmitään kirjoitti:

        Sinun näyttämäsi tie ei paljoa kiinnosta, koska se tie johtaa vain mielisairaalaan.

        Minun näyttämäni tie johtaa elämänlähteelle, onnellisuuteen ja ikuisuuteen!


      • En tiedä, miten sait otettua tunnukseni, mutta minä ilmiannan sinun senkin petollinen huijari!


      • Anonyymi
        JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

        Kykenen todistamaan, jos vaan itse alat uskomaan, sittenhän näet.

        Todista ite miksi jumalaa ei ole olemassa? Alkuräjähdyksestä ei ole perusteellisia todisteita.


    • Kysyt ateisteilta:"Mikä teidät ajaa pahuuteen?"

      Se on toisaalta vainoharhaista toisaalta täälä jos uskova tunnustaa uskomaan automaattisesti saa väheksyviä vastauksia.

      Vai skitsofreniaa epäillään ja lääkkeet on määrätty?
      Sekö on kaltoinkohtelua?

      Mikset osaa nähdä siinä auttamisenhalua? Ehkä olet sairaudentunnoton?

      Onko jokainen skitsofreniadiagnoosi mitä miljoonille ihmisille(maailmanlaajuisesti)on määrätty kaltoinkohtelua ja väärin?

      Miksi et halua kuulua skitsofreenikkojen ryhmään?

      Onko niin että sinä halveksit heitä ja pidät itseäsi parempana kuin he?

      Ehkä tämä on Jumalan koulua sinulle että opit nöyryyttä...ehkä vain sattumaa...kaltoinkohtelua se ei ole. Opettele hoitomyönteisemmäksi ja voit parantua.

      Jumalastasi sinun ei tarvitse luopua...onhan monissa hoitajissakin uskovia... mutta opettelisit todellisuuden sellaisena kuin se on.. sellaisena kuin jumala on sen luonut.

      Auta itse itseäsi, älä odota jonkun jumalan tekevän sitä puolestasi.

      • IhanoikeaaJuMalAnLapsi

        On kaltoinkohtelua, jos tehdään väkisin asioita, joihin ihminen ei anna omaa suostumusta. Jos ihminen voi hyvin ja on onnellinen, niin on väärin ruveta muuttamaan sitä joillain lamaannuttavilla psykoosilääkkeillä! Et voi kuvitellakaan, mitä sellainen tekee ihmiselle. Se vie kaiken sisältäsi, KAIKEN. Onneksi Jumala jää vierelle oli tilanne mikä tahansa.

        Siinä vaiheessa tuollainen ei ole kaltoinkohtelua, jos olet vaaraksi muille.

        Kaikki jumalaan uskovat ovat vähän parempia ihmisiä kuin muut.


      • IhanoikeaaJuMalAnLapsi kirjoitti:

        On kaltoinkohtelua, jos tehdään väkisin asioita, joihin ihminen ei anna omaa suostumusta. Jos ihminen voi hyvin ja on onnellinen, niin on väärin ruveta muuttamaan sitä joillain lamaannuttavilla psykoosilääkkeillä! Et voi kuvitellakaan, mitä sellainen tekee ihmiselle. Se vie kaiken sisältäsi, KAIKEN. Onneksi Jumala jää vierelle oli tilanne mikä tahansa.

        Siinä vaiheessa tuollainen ei ole kaltoinkohtelua, jos olet vaaraksi muille.

        Kaikki jumalaan uskovat ovat vähän parempia ihmisiä kuin muut.

        Joo, no onhan se noinkin.

        Ymmärrän kyllä jos et julkisella palstalla halua kertoa mutta joku syyhän on sille miksi sinut laitettiin pakkohoitoon.

        Se ei voi olla syy että uskot Jumalaan. Uskoohan moni lääkäri ja hoitajakin Jumalaan.

        Kerroit siitä sitten ns väärässä paikassa ja väärälle henkilölle, joka ei uskonutkaan samoin kuin sinä?

        Ja he käyttivät valtaansa väärin, niinkö se pitäisi käsittää?


      • tyhjentävä.selitys
        auroraboreallis kirjoitti:

        Joo, no onhan se noinkin.

        Ymmärrän kyllä jos et julkisella palstalla halua kertoa mutta joku syyhän on sille miksi sinut laitettiin pakkohoitoon.

        Se ei voi olla syy että uskot Jumalaan. Uskoohan moni lääkäri ja hoitajakin Jumalaan.

        Kerroit siitä sitten ns väärässä paikassa ja väärälle henkilölle, joka ei uskonutkaan samoin kuin sinä?

        Ja he käyttivät valtaansa väärin, niinkö se pitäisi käsittää?

        Syy, miksi hän joutui mielisairaalaan on hänen harhaisuutensa: hän on ateisti, mutta kuvittelee, että häntä pidetään uskovana, kun kirjoittaa tuolla tavalla.

        Ei tietysti pidetä uskovana. Mielisairaana kyllä ja se onkin hyvin yleistä ateistien keskuudessa. Siis tarve kirjoittaa kuin olisi uskovainen. Se on juuri merkki siitä, kuinka se kaipuu Herran yhteyteen vaan ei jätä rauhaan vaikka kuinka julkisesti rehennellään olevansa muka ateisteja.


      • tyhjentävä.selitys kirjoitti:

        Syy, miksi hän joutui mielisairaalaan on hänen harhaisuutensa: hän on ateisti, mutta kuvittelee, että häntä pidetään uskovana, kun kirjoittaa tuolla tavalla.

        Ei tietysti pidetä uskovana. Mielisairaana kyllä ja se onkin hyvin yleistä ateistien keskuudessa. Siis tarve kirjoittaa kuin olisi uskovainen. Se on juuri merkki siitä, kuinka se kaipuu Herran yhteyteen vaan ei jätä rauhaan vaikka kuinka julkisesti rehennellään olevansa muka ateisteja.

        Et ole tosissasi? Kirjoitat niin asiantuntevasti mielisairaista mutta oma mielenterveytesi tässä kannattas sun tarkistaa.

        Aloittaja on uskonnon uhri, ja uskovainen, ja niitä ei oikeassa maailmassa katsota kovin suopeasti.

        Olit sitten trolli tai mikä hyvänsä...niin sinunkin kirjoitukesstasi huokuu halveksunta mielisairaita kohtaan.

        Sen takia tietenkin luulet että minä tahdon sinulle jotain väärää kun sanon ett ä tarkist smielenterveytesi sinäkin....

        Olemme mm.kouluampumistapausten yhteydestä nähneet miten niitä ongelmia ei yleensä tunnisteta.

        Täälläkin kaikenmaailman hullut temmeltää miten haluavat kenenkään siihen puuttumatta.

        On hyvä että aloittajan ongelma: harhaluuloisuus, on tunnistettu, nyt hän ehkä voi parantua.

        Tosin suunta näyttää väärältä: hän pitää kaikkea saatanan juonina ja jättää lääkkeetkin ottamatta, eihän mikään silloin hyödytä.

        Hän pitää omaa onnellisuuttaan eli sairaudentunnottomuuttaan mittarina hyvästä mielenterveydestä.

        Ja mikään ei muutu.


    • ateismin.todellisuus

      Ateismi on julmaa, koska se on realismia. Ateistina et voi piiloutua jonkin kuvittelemasi isähahmon suojaan silloin, kun kohtaat vastoinkäymisiä. Et voi kuvitella, että kaikki kääntyy parhain päin. Se ei todellakaan aina mene niin.

      Ateistina sinun täytyy olla vahva, jotta pystyt kohtaamaan todellisuuden juuri sellaisena kuin se on.
      Jos et sitä itse kestä, niin silloin sinun pitää turvautua muihin ihmisiin. Ei mihinkään taivaan isään tai muuhun sellaiseen, jota ei ole olemassa.

      • IhanoikeaaJuMalAnLapsi

        Ateismi on kaikkea muuta kuin realismia, Jumala on totuus, joten voisitko jo upottaa sen pieneen kalloosi. Jumalan avulla minun ja useiden muiden kohdalla kaikki on kääntynyt parhain päin lopulta, tulee kääntymään vielä miljoonien muidenkin kohdalla, jotka astuvat uskoon.


      • ilkamoikaa

        Mutta olenhan minä olemassa aloittajankin unissa! Olen Taivaan Poika ja Keesuksen Varamies Lohduttaja!

        Nyt iloitkaa Taivaalliset! Mielikuvituselämällä ei ole rajaa!


      • einiinmitään
        IhanoikeaaJuMalAnLapsi kirjoitti:

        Ateismi on kaikkea muuta kuin realismia, Jumala on totuus, joten voisitko jo upottaa sen pieneen kalloosi. Jumalan avulla minun ja useiden muiden kohdalla kaikki on kääntynyt parhain päin lopulta, tulee kääntymään vielä miljoonien muidenkin kohdalla, jotka astuvat uskoon.

        Ateismi jos mikä on realismia. Tyhjät väitteesi tyhjästä eivät ole mitään,
        eikä sinulla ole mitään perusteita eikä mitään todisteita väitteillesi.

        Eikä se seikka muutu miksikään kirjoittamalla lisää tyhjiä perusteettomia väitteitä.


      • einiinmitään kirjoitti:

        Ateismi jos mikä on realismia. Tyhjät väitteesi tyhjästä eivät ole mitään,
        eikä sinulla ole mitään perusteita eikä mitään todisteita väitteillesi.

        Eikä se seikka muutu miksikään kirjoittamalla lisää tyhjiä perusteettomia väitteitä.

        JUMALA ON TOTTA, on syntiä väittää muuta. Kuulutko samaan demonisalaliittoon, jotka yrittävät epätoivoissaan alistaa kaikkia uskovia ja saada meidät helvettiin, demonien valtakuntaan????? Lucifer, oletko se sinä? Myönnä pois, senkin paholainen!


      • JuMaIAnLapsioikea

        Avaaja:
        Oletko niin vajaa, että uskot kaiken, mitä iltalehti sinulle sepittää? Olet ihan hölmö teisti!

        Heitä Jumala sirkkeliin ja sinulla on KAKSI JUMALAA.


      • Ierika
        JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

        JUMALA ON TOTTA, on syntiä väittää muuta. Kuulutko samaan demonisalaliittoon, jotka yrittävät epätoivoissaan alistaa kaikkia uskovia ja saada meidät helvettiin, demonien valtakuntaan????? Lucifer, oletko se sinä? Myönnä pois, senkin paholainen!

        Julmanlapsi ei tajua että synti on uskonnollinen käsite ihmisten syyllistämiseksi. Jumalasi on vittumainen narsisti. Kärsi siitä. Minut on vapahdettu kun tajusin tuon.


      • pleHerrmann
        JuMaIAnLapsioikea kirjoitti:

        Avaaja:
        Oletko niin vajaa, että uskot kaiken, mitä iltalehti sinulle sepittää? Olet ihan hölmö teisti!

        Heitä Jumala sirkkeliin ja sinulla on KAKSI JUMALAA.

        Maailma on TOTTA, ONN !


    • En ole kokenut netissä enkä IRL kaltoinkohtelua ateistien taholta uskonnon takia. Paljon riippuu siitä miten uskova itse käyttäytyy ja puhuu/kirjoittaa. Jos lähtee ateismi-palstalle haukkumaan, tuomitsemaan ja pilkkaamaan ateisteja ja tekemään naurettavia analyysejaan siitä, miksi ateisteja ylipäätään on, niin sitä saa sitten vastaukseksi mitä tilaa.

      • en.kumarra.ateisteja

        "Paljon riippuu siitä miten uskova itse käyttäytyy ja puhuu/kirjoittaa"

        Niin, ateisteja pitää muistaa peltä ja kunnioittaa sekä lipoa heidän pyllyään aina, ettei joudu spotatuksi. Ateistit ovat omasta mielestään herraskansaa, jolla on oikeus haukkua Jumalasta toisinajattelevia vajakeiksi ja pedofiileiksi, eikä siinä mikään yleistäminen haittaa mitään.

        Kyllä täytyy sanoa, että sellainen ateisti, joka itse kiipeää puuhun ja laittautuu riippumaan, on ainoa oikea ja kunnollinen ateisti.


      • en.kumarra.ateisteja

        Peltä ymmärtäkää PELTÄ , P-E-L-T-Ä.

        Meldiko ja PELTÄ tulevat hallitsamaan Maailmaa ja kaikki ateistitset marttakerhot isiksestä - Lions Klubiib loppuvat.

        Valitse kaikki neliöt, joissa on neliöt.


    • asdfghsdfghdfghsdf

      Ei se ole ateistien ongelma jos itsetuntosi on noin heikko, ettei se kestä eriäviä mielipiteitä. Mikäänhän ei pakota sinua tunkemaan jeesustelusontaasi sinne missä sitä ei kaivata.

    • ikäviätotuuksia

      Sorry vaan, mutta onnistut vuodatuksellasi vain todistamaan että olet ollut aivan oikeassa paikassa ja että uskosi todellakin on saavuttanut selkeän mielisairauden mittasuhteet.

      Lisäksi se miten sinä solvaat ateisteja ja miten ylennät itsesi kutsumalla muita ihmisiä opetuslapsiksesi on todella vastenmielistä ja ylimielistä - ja etenkin sinun tapauksessasi myös täysin perusteetontakin.

      Et sinä pösilö ole kykenevä kenellekään mitään opettamaan, paitsi ehkä korkeintaan sen että usko voi tosiaan johtaa vakavaan mielisairauteen, kun omat harhat ja ihan oikea reaalitodellisuus eivät ollenkaan kohtaa.

      • Lucifer? Sinäkö siellä kirjoittelet? Paholainen!!!!!!! Yrität mustamaalata minua sivustolla kirjoittaville, lopeta tuollainen. Minä en ole pösilö, että tiedät sen! Enkä mielisairas, vaan ihminen, jota kaikki muut kuuntelevat, Lucifer, sinua ei kuunnella!! Olet myöhässä!


      • JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

        Lucifer? Sinäkö siellä kirjoittelet? Paholainen!!!!!!! Yrität mustamaalata minua sivustolla kirjoittaville, lopeta tuollainen. Minä en ole pösilö, että tiedät sen! Enkä mielisairas, vaan ihminen, jota kaikki muut kuuntelevat, Lucifer, sinua ei kuunnella!! Olet myöhässä!

        :)
        Voivoi..mulle alkaa valjeta jo miksi jouduit sinne "naksulaan"..

        Mutta en ymmärrä ateistejakaan kun ei se saisi olla keino hallita syy vittuilla ja vähätellä että joku on mielisairas.

        Voi sitä ideaa löytyä solujen välistä siltikin eikä kaikki mita ko sairas puhuu ole sairasta.


      • HänItze
        JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

        Lucifer? Sinäkö siellä kirjoittelet? Paholainen!!!!!!! Yrität mustamaalata minua sivustolla kirjoittaville, lopeta tuollainen. Minä en ole pösilö, että tiedät sen! Enkä mielisairas, vaan ihminen, jota kaikki muut kuuntelevat, Lucifer, sinua ei kuunnella!! Olet myöhässä!

        Ei hän oo Lucifer. Lucifer on paaaaljon hauskempi.


      • ikäviätotuuksia
        JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

        Lucifer? Sinäkö siellä kirjoittelet? Paholainen!!!!!!! Yrität mustamaalata minua sivustolla kirjoittaville, lopeta tuollainen. Minä en ole pösilö, että tiedät sen! Enkä mielisairas, vaan ihminen, jota kaikki muut kuuntelevat, Lucifer, sinua ei kuunnella!! Olet myöhässä!

        Aivan turhaan sinä yrität syyttää mielisairaudestasi ateisteja, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Kyllä se on tuo usko joka on sinun pääsi sekoittanut, näkeehän se jokaisesta kirjoituksestasikin.

        Mutta onhan se varmaan tosi kivaa ja kätevää saada omasta sairaudestaankin vain yksi syy lisää solvata ateisteja asiattomasti.


      • ateismin.autuus
        auroraboreallis kirjoitti:

        :)
        Voivoi..mulle alkaa valjeta jo miksi jouduit sinne "naksulaan"..

        Mutta en ymmärrä ateistejakaan kun ei se saisi olla keino hallita syy vittuilla ja vähätellä että joku on mielisairas.

        Voi sitä ideaa löytyä solujen välistä siltikin eikä kaikki mita ko sairas puhuu ole sairasta.

        "Mutta en ymmärrä ateistejakaan kun ei se saisi olla keino hallita syy vittuilla ja vähätellä että joku on mielisairas. "

        Et tosiaan näy ymmärtävän ateisteja ja ateismin todellista olemusta. Ateisteille ihan mikä tahansa on keino hallita, syy vittuilla ja vähätellä. Siksi he ovat ateisteja ja se voimaannuttaa heitä. Vähän niinku kovempii ja riippumattomampii, tajuutsä hei! Viddu, ei niinku jumalat määrää sillee!


      • ateismin.autuus

        Niiskaisempa balluggahikeä ja ylistän Herraa. Avaaja on vain mukauskova matkalla HELVETTIIN ilman PH:ta sisällään.


      • apua.ateismiin
        ateismin.autuus kirjoitti:

        "Mutta en ymmärrä ateistejakaan kun ei se saisi olla keino hallita syy vittuilla ja vähätellä että joku on mielisairas. "

        Et tosiaan näy ymmärtävän ateisteja ja ateismin todellista olemusta. Ateisteille ihan mikä tahansa on keino hallita, syy vittuilla ja vähätellä. Siksi he ovat ateisteja ja se voimaannuttaa heitä. Vähän niinku kovempii ja riippumattomampii, tajuutsä hei! Viddu, ei niinku jumalat määrää sillee!

        Älä nyt ole noin julma. Hän sentään säälii ateisteja, noita pikkuisia harhautuneita lampaita, jotka määkivät ssteessa kastuneina eksyksissä paimenestaan.


      • LakiV

        Vihaa? Valitettavasti siihen ei anna lupaa ainakaan Johannes: "Joka veljeään vihaa, vaikka on hänet nähnyt, ei rakasta myöskään Jumalaa, jota ei nähnyt." Emme me hihhulit tiedä, mistä syystä jonkun ihmisen henkiolento haluaa pilailla omaa sanantuottoaan olemattomuudeksi?!

        Älä silti lankea koskaan vihaamaan kenenkään fyysistä ruumista, eihän se ole sen kummempi kuin omasikaan, mutta jos vihaat jumalattomuutta, hänen henkistä ilmentymäänsä, niin en voi auttaa, vaikka omakin henkesi toisinaan pelleilee sunkin tietämättömyydellä yhtä rajusti kuin ateisitien!

        Tiedämmehän, Herran sanoissa varsinkin on Henki. Ei ihmiset ole loppujen lopuksi, vaikka hellvettiinkään joutuisivat, eri perhettä kuin ne jotka pääsisivät Jumalansa Valtakunaan, vaan juuri siinä asiassa näemme ne kaksi oikeasti ERILAISTA veljeä. Tässä on vain tapahtunut se kuuluisa Luciferin tragedia, osa ihmisistä oli tyytymättömiä elämäänsä ja syyttivät kaikesta Luojaansa. Ja lopulta kun sekään ei auttanut, eivät saaneet jotakin mitä halusivat, he arvelivat, että koko Isähahmoa ei edes ole, vaikka syy oli siinä, että he eivät uskossa kestävinä halunneet odottaa TÄYDELLISTÄ LAHJAA, vaan toivoivat sellaisia arvostuksia, muiden ihmisten silmissä, joihin OLI JO VALITTU henkilöitä ihan tarpeeksi, ja heistä ei kukaan halunnut uhrautua vuoksensa, antaa sitäkään vakanssia heille. Hyvin raadollinen käsitys siitä, miksi joku rupesi ateistiksi. Jonkun mukaan Jumala ei puutu tarpeeksi usein "peliin", pahassa maailmassa, mutta kun puuttuisi kaiken aikaa, jos itse haluaisit syntyä lapsekseen! Jos syytät muiden Jumalaa jatkuvasti, niin mitä hyvää muka sun Jumalasi on tehnyt? Jos siis olimme kaikki pahoja, niin hyvä, se on totta, koska vertaamme itseämme silloin vain Luojamme hyvyyteen...


    • q.v

      En tiedä onko aloittaja trolli vai aivan tosissaan mutta vastataan nyt jotain...

      Se, että "tunnet" Jumalan ja "uskot" Jumalaan ei tarkoita, että se on totta.

      Intiassa on ihmisiä, jotka "tuntevat" ja "uskovat" samalla tavalla mutta aivan eri asioihin ja Jumaliin.
      Ja muualla on toisia ihmisiä, jotka "tuntevat" ja "uskovat" tuhansiin erilaisiin Jumaliin.

      Voitteko te kaikki olla oikeassa? - Epäilen.
      Mutta voitte kaikki olla väärässä vaikka "tunnette" ja "uskotte" täysin 100% varmuudella.

      Ateistin näkökulmasta te kaikki olette samalla viivalla. Kenelläkään ei ole todisteita takanaan.

    • Ierika

      Ateismi on armollinen vaihtoehto kaikille. Ei satuolentojen palvontaa, syyllistämistä ja sääntöjä.
      Tunnetusti inhimillisyys ja moraali on vahvempi ateisteilla kuin uskiksilla.

      • keläinen

        En todellakaan ihmettele yhtään, jos suomessakin paha saa otetta koko ajan vain lisää.Hyvä sentään että yksi ateisti myöntää sen, että ei tarvitse sääntöjä noudattaa kun niitä ei ole.Hyvin näkee nuorista ja vanhemmistakin, sen kun kasvatus on mennyt päin persettä.Vapaa kasvatus näkyy hyvin.Nuoret eivät osaa kaupassa käydä varastelematta ja joka toinen sana on se vittu tai homo.


    • ismigasmi

      Ei mikään ismi ole julma. Vai ihmiset on julmia. Jopa adventistit.

    • onnellinenateisti

      No en yhtään ihmettele miksi uskovaisia pidetään hulluina. Kun asioita on TUTKITTU, ne ovat faktaa. Jumalaa ei ole tutkittu ja sillä todettu oikeaksi. Fakta on fakta. Etkö ole koulua käynyt tai tietokirjoja lukenut? Ateismi ei ole koko elämäni, mutta minulle jumala on pelkkää SATUA - enhän usko myöskään hammaskeijuihin tai joulupukkiin. Joten sinuna nyt vaan popsisin nuo lääkkeet, jotka ovat mahdollisesti TUTKITTU jollain tapaa auttavan. Terveisin: ateisti

      • LakiV

        Niin,"Jumalaa ei ole tutkittu?" Mutta milloin, viheliäinen ihminen, tajuat, että meidän TÄYTY Y SYNTYÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ, että edes OMAN luomisvoimamme tulisimme tuntemaan." Silloin on Jumalan tutkimuksessa kyse aina vain "itsetuntemuksestamme". Joku sanoo, että USKO päättyy siihen, kun Antikristus tunkeutuu temppeliin, ja julistautuu Jumalaksi, ja tällöin paljastuu, että myös Paholainen yritti kääntyä, lopulta, tultuaan syöstyksi maan päälle, kuten muutkin kuolevaiset enkelit. Tämän vuoksi, jos paholainen, kuten antikristus tai väärä profeetta ihmisyydestään huolimatta, sanoo olevansa Jumala, niin KAIKKI petokset ovat silloin loppuneet....

        Antikristus saa tosin lopulta myös Jeesuksen käyttämään voimiaan, ja Jeesuksen on ennustettu silti voittavan hänet henkensä voimalla, tai sitä häneltä edellytetään, mutta uskotteko, että se ei ole hänelle temppu eikä mikään, koska Hänet pistettiin ELÄMÄN Hengen vartijaksi, jos Antikristus kieltäytyy velisuhteesta, Pyhässä Hengessä, kanssaan, antikritukselta loppu henki, joka tulee Kristukselta, ja silloin hänelle ei jää kuin MYKKYYS. Fyysisesti hän ei ehkä kuole siinä tapahtumassa, mutta hän on turpa tukossa loppuelämänsä ajan....


      • Hihukki

        Ateisti myös on se, joka väittää, että homous on saatanasta? Ei helkutti, mix? On arka asia, vielä lapsisieluille, jotka ovat ensimmäistä oppituntiaan rakkaudesta yrittämässä, että miksen saanutkaan naista? No, ei sellainen tavallisesti saa poikaa, edes naisen kanssa, joka ei edes Homo Sapiens myönnä olevansa? Mutta kyse on siitäkin, että näissä asioissa on liikaa tabuja, jopa Suomessa, ja ei toki ole pakko edes nussia miehiä, jos nekään eivät sitä halua, sellainen veljesrakkaus on silti suurta, jossa sellaista rakkautta ilmenee, ja Jeesus salaa sitä kuuluisaa piirrettään vielä alle 16 vuotiailta uskovilta:-D LUONNOTONTA? No, okei oliko se sitten YLILUONNOLLISTA olla homo:-D Pyhän Hengen pilkasta syytetään silti sekä homoja, että heteroja, jos he väkisin jonkun makaavat... Tai, HUORINTEKO, jos muiden miehiä tai naisia nussahti...Te, mokomat henkiset heterot, etsitte koko ajan vain vihaa veljeänne kohtaan, tiedättekö, Johanneksen mukaan, ette ole silloin vielä uskossa edes...Heteroja silti saatte olla vaikka iankaikkisesti, jos haluatte, mutta ei teidän muiden, ja oikeasti tuossa suhteessa erilaisten ihmisten seksuaalisuutta ole lupa syyttää mitenkään...Sehän on intiimiasia muutenkin... KIrotkaa koko juoppuhullutenne ennemmin, jos ette voi välttyä vakoilemasta moisia tapahtumia....


    • Öteisti

      Ateisteja on kahdenlaisia. On vääriä ja oikeita, kuten lähes kaikkien muidenkin, ismien tai uskontojen tapauksessa, PAITSI Jumalanlapsi-sieluentiteetin suhteen, koska en usko, että Jumala katsoo hyvää ja pahaa, muutakuin kilpailevina ideoina, ja Hän itse on niiden asioiden Tuomari yleensä kaikille. Tämän vuoksi Jumala heitti Saatanan Taivaasta, Luciferenineen, koska Hän yritti tehdä, omasta sijoittautumisestaan Jumalaan nähden itsestään muita paremman, ja yritti luulla Jumalaakin vain hyväksi kaikessa? "Pahoja" on kaikki Jumalatkin silloin, kun tekevät virheen, vaikka se pahalle on tavallisesti "vain" synti. Ei Jumalien virheet ole vaarattomampia kuin paholaisten synnit. Meissäkin kaikissa on vieläkin Jumalan luoma virhekin, koska kuolemme alle 120 vuotiaina, tietysti on. Siitäkin syystä moni on ateisti.

      Mitä tarkoitan OIKEALLA ateistilla? Hän nöyryyttää itseään jatkuvasti, hän sanoo, että "Jumalaa EI OLE", koska Hän itse oli vain yksi enkeleistään? Hän oli silti tavallisesti maailmassa hyvin korkealla, ja pelkäsi kansan vihaa ja lankeemustakin, ja siksi hänen minälleen ai annettu lupaa olla JUMALA. Eli Hän ei voi yhtyä Jehovan entiteettin:"Minä olen Herra, sinun Jumalasi", vaan on vain hänen palvelijansa - ehkä ikuisestikin.

      Mutta Jumalan-Lapsi-idea on jotakin uskomatonta, mitä itsekin sanoit olevasi, eli että olisit LAPSENSA, osa Hänen kaltaistaan LuojaJumalaa, Yksi Hänen alkuperäisistä lapsiaan, ainkaikkisuudessa, joita ihmisissä ei ole aina ollut montaakaan, koska eivät olleet uskoneet sitä!

      Väärä ateisti on uskomaton petkuttaja, Hän sanoo, "ettei Korkeinta ole", vaikkapa tietää, että jokin on meidät kehittänyt, mutta tahtoo kiemurrella olla pitämättä tällöin edes oman ruumiinsa atomeja Luojiaan? Toki meidän henkemme on lähtöisin eri läheestä, ei näitäkään juttuja tavalliseen kiveen tallennetta, vain mikropiiriin välityksellä massamuisteille:-D

    • Anonyymi

      Yleensä ateistit ovat moraalisia. Itse olen ateisti ja mulla ei oo mitään kristinuskoo vastaan☺️

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen nosto. Tämä ketju taitaa olla G4G:n kirjoitusta? Oletko heh aha?


    • Anonyymi

      Provo.
      Meidän yhteiskunta ei voisi toimia jos yli puolet väestöstä olisi lääkinnässä tai sairaalassa.

      Uskonnoista peräisin olevia harhoja ei luokitella sairauksiksi.
      Hyväksymme tämän.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe