Voiko 04 olla 02 kanssa

04poika

Eli oon ite 04 poika ja tunnen yhen 02 tytön joka on ( ainakin vähän ) kiinnostunut musta ja mä siitä, mutta sitä häirittee se että oon 04 ja se 02. Tässä vähän taustaa musta, ku me ekan kerran tavattiin nii se ei ees uskonut et oon 04 etc. Musta muutenki kaikki 04 ikäiset on hirveen lapsellisia jne. (Toivottavasti toi ei kuulostanut hirveen ylimieliseltä) nii onko teijän mielestä ok että 04 ja 02 on yhessä, vai oisko se ihan outoo?

10

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On täysin OK.

    • No "yhdessä" voi olla, mutta MINKÄÄNLAISEEN seksuaaliseen puuhasteluun eksyminen VOI saattaa tytön erittäin suuriin vaikeuksiin.

      Ei syntymävuosi kerro automaattisesti sitä, että miten kypsä ja asiallinen ihminen on. Tunnen tälläkin hetkellä parikin ikäistäsi henkilöä, jotka ovat kypsempiä, kuin jotkut tuntemani täysi-ikäiset.

      Muista kuitenkin se, että ne teinisuhteet kestää tuskin koskaan. Älä särje sydäntäsi, eläkä myöskään sen tytön sydäntä.

    • beentheredonethat_

      Mielestäni voi. Ainoa ongelmahan teillä on se että jotkut voi kattoo vähän vinoon kylläkin mutta jos ite haluutte sitä niin siitä vaan.

      • Meak

        Voiko 04 ja 02 olla yhdessä siis oon 14 täytän maaliskuussa 15 ja se on 16 ja täyttää heinäkuussa??

        Saanks mä nopee vastauksen


    • juuuihavaaaa

      ainaki jos omalle kohalle aattelisin ei ois todellakaan paha

    • rsrgsgsergsgg

      Mä oon 01 ja mun tyttöystävä on 05.

    • noeiemmätiä

      Joo tottakai voi olla!
      Riippuu toki ihmisestä mutta jos on ikäisekseen tosi hyvin kehittynyt 04, niin mikäs siinä :D Mutta sitten jos on vähän sellanen lapsellinen 04 niin sitten miettisin ehkä uudestaan.

    • Piirrä

      Suomen lain mukaan -04 voi olla -00 kanssa parisuhteessa ilman, että sitä lasketaan pedofiliaksi. Sillä ikäero on vain 4 vuotta. Täytyy kuitenkin muistaa, että suomen suojaikäraja on 16 vuotta, joten lihallista suhdetta heillä ei voi olla vielä muutamaan vuoteen, parisuhde kuitenkin voi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe