kovanaamat

Doublemam

Nyt aika taas tullut kun suomi turistit matkustavat Metropol hotelliin ja nää vakioasiakkaat käyttäytyvät kuin omistaisivat koko hotellin ja ovat niin kovanaamoja....ei ikinä enää tähän hotelliin..ihan kerta riitti. Miksiköhän suomalaisista tulee sellaisia ESIINTYJIÄ kun pääsevät ulkomaille??!! ärsyttävää

29

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotlat

      En ole kovanaama vaikka Marmarikseen menenkin. Koskaan en ole käynyt lähelläkään tuota mainitsemaasi hotellia saati sitten asunut siellä. Lukenut vain tältä palstalta erinäisiä juttuja siitä vuosien saatossa. Miettinyt että mitä joukkoa se on joita on käytävä lentokentältä kädestä pitäen sinne hakemasa nyt kun matkatoimistojen matkoja ei Marmarikseen ole. Toisaalta; Kaikki matkusavat tyylillään ja ostavat rahoillaan sitä vastinetta jota haluavat ja parhaaksi kokevat. Kielitaitokin varmaan vaikuttaa kunkin matkustustyyliin ja siksi on ehkä ymmärrettävä tuollaiset järjestelyt. Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia. Hyvää Marmariksen lomaa missä hotellissa sitten asustelettekin....

    • Hellinius

      Siellä tosiaan tuntee itsensä vähän sivulliseksi kun näitä vakioasiakkaita pokkuroidaan ja palvellaan ihan eri lailla kuin muita. Kerta riitti meillekkin.

    • sandee33

      Olin siellä viikon nyt just tulin himaan kotipuoleen ja en todellakaan ole menossa enää kyseiseen hotlaan. Ap on oikeassa ,on sitte kovanaamoja koko suomiporukka jotka on aivopesty täysin siellä. Muutamat Ämmätkin siellä olivat kuin omistaisivat koko hotellin ja sain sellaisen käsityksen että tää remmi viihtyy siellä joka vuosi.

    • I8en4girtnvp8

      No tartteehan kielitaidottomilla avuttomilla ressukoilla olla paikka, missä rehvastella juovuksissa, että ollaanpa vähän ulkomailla. Leikitään pikkuisäntää baarissa ja olevinaan tunnetaan hyvin koko Turkki, vaikkei uskallta kuin laivaretkelle ja jeeppisafarille, missä suomenkielinen palvelu ja kädestä saatetaan kultakauppaan jne. Beko tekee erinomaista työtä ja viihdyttää tätä urpolaumaa, joka istuu ryypäten varjossa pari viikkoa mankuen suomalaista roskaiskelmää taustamusiikiksi. Känniääliöiden ja avuttomien moukkien paikka. Hattua nostan kuitenkin johtajalle, joka jaksaa näitä asiakkainaan.

    • kohtaloppuu

      Eipä sinne Marmarikseenkaan tehdä matkoja Aurinkomatkoilta kun ensi kuun alkuun eli ainoastaan 6 viikkoa kaikkineen joka alkoi juhannuksena. Itse olisin mennyt syyskuun lopulla, mutta kun ei suoraa lentoa saa niin saa jäädä ja vaihtuu toiseen kohteeseen ja varmaan maahankin.

      • omatoiminenkai

        Mutta lentäähän sinne aika monikin lentoyhtiö,jos sinne päin oikeasti haluaa! Mekin lennettiin Turkishairlines.llä ja oli oikein mukava ja paljon parempi kun finskin koneet! Toki välilasku tehtiin mennen tullen istanbulissa. Hotellikin varattiin ihan muuta kun aurinkomatkojen kautta! Ja hintaa tälle lystille tuli per naama kahden viikon reissusta about 400 euroa per naama....Enää en koskaan käytä matkatoimistoja kun nyt opin tuon omatoimimatkailun salaisuuden =) Tuohon 400 hintaan kuului siis edestakainen matka helsinki-vantaa-dalaman (välilasku istanbull) Hotelli kaksi viikkoa. Ja kuljetukset dalamanin lentokentältä marmarikseen ja toisinpäin =)


      • kiinnostaaaa
        omatoiminenkai kirjoitti:

        Mutta lentäähän sinne aika monikin lentoyhtiö,jos sinne päin oikeasti haluaa! Mekin lennettiin Turkishairlines.llä ja oli oikein mukava ja paljon parempi kun finskin koneet! Toki välilasku tehtiin mennen tullen istanbulissa. Hotellikin varattiin ihan muuta kun aurinkomatkojen kautta! Ja hintaa tälle lystille tuli per naama kahden viikon reissusta about 400 euroa per naama....Enää en koskaan käytä matkatoimistoja kun nyt opin tuon omatoimimatkailun salaisuuden =) Tuohon 400 hintaan kuului siis edestakainen matka helsinki-vantaa-dalaman (välilasku istanbull) Hotelli kaksi viikkoa. Ja kuljetukset dalamanin lentokentältä marmarikseen ja toisinpäin =)

        Oliko Istanbulissa vain välilasku, vai koneen vahto?


      • tiedänvastauksen
        kiinnostaaaa kirjoitti:

        Oliko Istanbulissa vain välilasku, vai koneen vahto?

        Koneen vaihto.


      • omatoiminenkai
        tiedänvastauksen kirjoitti:

        Koneen vaihto.

        Anteeksi,kun en kovin tarkasti kirjoittanut! Siis oli koneen vaihto,eikä vain välilasku! Mutta en kokenut sitä kamalan vaikeaksi! Ensin kenttä tuntui tuhottoman suurelta ja olin ihan hukassa,mutta kysyvä ei tieltä eksy ja lopulta ihan saatettiin Dalamaniin lähtevään koneen portille! Samoin pois tullessa...Hetken mietittiin,että mistä ulkomaan lennot lähtee Istanbulista,koska nousimme Dalamanin koneesta tietysti kotimaan puolelle....No kysyvä ei taaskaan tieltä eksynyt... Oikeastaan ei edes kielipäätä olisi tarvinnut kun vain liput näytti. Ja hiphurraa....pääsimme taas koneeseen joka lensi helsinkiin. Toki äärettömön pitkiä on noi völimatkat Istanbulin kentällä....Ei puhuta portisa 23a....vaan puhutaan portista 700 ja jotain päälle.... Eli ihan hemmetin huono jalkainen ei pärjää ilman kuljetusta,mitä sitäkin oli saatavilla =)


    • Löysäperä

      Kun antaa kaikille baarimikoille, niin pääsee Premium-asiakkaaksi. Paukkuja puoleen hintaan ennen ja jälkeen.

    • lummikko1

      Hei, onko kukaan kysellyt Bekolta miten on vuonna 2018 lennot Marmarikseen? Luulen, että hän jo nyt tietää!

      • mistätietäs

        Jos ei matkatoimistkaan ole aikataulua lyönyt lukkoon niin mieti sitä. Ainoa joka lentää Marmarikseen on Aurinkomatkat ja hekään ei ole aikatauluja vielä lyönyt lukkoon. Tiedän kun kysynyt. Tuskin ensi vuonnakaan lennetään keväästä syksyyn. Taitaa jäädä taas Marmaris kausi reilun kk pituiseksi, joka sääli jos haluaa matkustaa keväällä tai syksyllä eli ei kuumimpaan aikaan. Kuulemma edellis vuotena myyneet jopa alle 200 euroon matkoja kun eivät menneet kaupaksi. Ymmärtäähän tuon, mutta ei he jotka oikeasti haluisivat matkustaa keväällä ja syksyllä.


      • marremarre

        kesäkuun alusta elokuun 10 päivään on aurinko matkat menossa dalamaniin.


    • Sasasasasasasas

      Sunexpress lentää kesäkauden ajan helsingistä iźmiriin joka torstai suoraan ja Bekon hotellin väki hakee kentältä hotellille. Suora lénto, netistä saa ostettua, puhelimitse soita vaikka matkapörssiin, niin saat puhelinpalveluna matkalipun. Tilasin just itse menolipun sunexpressinille. Ja torstaisin pääsee myös takaisin Suomeen samalla tavalla. Noin 4 tunnin automatka hotellille.

      • Sasasasasasasasaza

        Sunexpress lentää vielä ainakin syyskuun loppuun ellei pidempään Izmiriin ja takaisin. Olin jo alkukesästä Marmarikses, eikä ollu mitään ongelmaa.


      • kammo

        Muuten olis hyvä, MUTTA, mulla hirvee korkeanpaikan kammo! Ja mentävä sen vuoren yli.


      • eipahojamutkia

        Izmirin ja Marmariksen välinen tie erittäin hyväkuntoinen. Ei serpentiinitunnelmaa. Maisemat kauniita. Pahimmat kurvit juuri ennen Marmarista, samat kuin Dalamaniin mentäessä. Korkeita vuoria ei tieltä koe korkeina tai ainakaan peloittavina.


      • Sasasasassssaaaaa
        kammo kirjoitti:

        Muuten olis hyvä, MUTTA, mulla hirvee korkeanpaikan kammo! Ja mentävä sen vuoren yli.

        Voi jee, mitens voit mennä lentokoneeseen, ku on korkeanpaikan KAMMO?
        Reippaasti vaa matkaan, moni on kuollu kotiinsa.


      • kammo
        Sasasasassssaaaaa kirjoitti:

        Voi jee, mitens voit mennä lentokoneeseen, ku on korkeanpaikan KAMMO?
        Reippaasti vaa matkaan, moni on kuollu kotiinsa.

        Et taida tietää mikä on korkeanpaikan kammo/pelko? Lentäminen on ihan eri juttu. Olen lentänyt paljonkin, jopa pienkoneella. Lentopelkoa minulla ei ole.
        Korkeanpaikan kammo/pelko, tulee kun noustaan tarpeeksi korkealle, jalat on siinä maanpinnalla, tai jossain, esim. parveke, silta, maisemahissi yms. Nyt meinaat, onhan lentokoneessakin lattia, mutta se jontenkin eri asia, jotenkin koneessa jo ollaan niin korkealla, ettei siinä hahmota tai jotain. En pysty selittämään.
        Eli, ei kannata viisastella, jos ei tiedä asiasta mitään!


    • exbekofan

      Vituiks meni koko reissu, bekon hotellissa. Jätimme 2 vuotta sitten kun olimme bekon hotelissa 2 matkalaukkua täynnä tavaraa lukittuun tilaan , bekon kehotuksella luotimme että tavarat säilyvät siellä. miten kävikään toinen matkalaukku oli kokonaan varastettu ja toisen sisällöstä puuttui osa tavaroista. Eipä saatu mitään vastausta henkilökunnalta /bekolta kun ilmoitimme että meidän matkalaukku on varastettu ja tavarat on hävinnyt. No tämä ei ollut ainut mitä ko. hotellissa tapahtui, huoneestanne pengottiin tavaroita silloin kun henkilökunta tiesi että olimme kopoko päivän poissa huoneesta. Eipä henkilökunta kommentoi´nut mitenkään kun asiasta kyselin. Ihmetyttää kun osa henkilökuntaa on suomalaisia ja toinen työntekijöistä kertoo eka aamuna kun tillan aamupalaa että "hän ottaa työttömyyspäivärahat suomesta kyllä täällä turkissa silloin pärjää ihan hyvin kun on bekolla samaan aikaa töissä". Vituttaa tämmönen toiminta ja vielä joku suomalainen haluaa matkustaa bekon luo , on niin hyvä paikka kuulemma. todellisuus on se että beko ja työntekijät vie rahasi ja omaoisuutesi huoneestasi . En ikinä enään halua nähdä koko bekoa (täysi huijari koko ukko)

    • rafaell60

      Et taida olla ainut . Me olimme heinäkuun lopussa 2017 perheen kanssa. Emmekä uudelleen mene. Outoa toimintaa koko lafkassa, yritetään koko ajan huijata kun palautetaan rahoja ostoksien jÄlkeen.

    • Jakalarvoni

      Sama meno jatkuu, Beko, muu henkilökunta, Jari, Ali ym. sisäpiiriporukka, kummallista touhua! Ei enää siihen hotelliin! Omatoimimatkat sujuu hyvin! Uskaltakaa käyttää Turkish airlansia!

      • Omatoiminen

        Me oltiin 14.8 Marmariksessa viikko hotelli Yunuksessa. Hyvä hotelli kaikki lähellä ym. aurinkomatkojen opas meitä ahdisteli et pitää tulla Alin tutustumisristeilylle ja ravintolaan ym. Kieltäydyttiin ja ilmoitettiin ettei tulla mihinkään kyseisistä systeemeistä. Paikallinen ystävämme kertoi sitten että aurinkomatkat tekee Bekon ja Alin kanssa yhteistyötä ja yrittävät että vain heidän palvelujaan käytettäisiin. Alillahan on myös vaatekauppa. Rupes naurattaa kun tulimme kotia niin meidät oli myös poistettu facen marmaris ja lähialue ryhmästä.


      • Vaatekaupoilla

        Missä Alilla on vaatekauppa ? En oo ikinä kuullutkaan tästä.


    • Matkaanlähden

      En ikinä koskaan menis Metropoiltaan....tai mihinkään muuhunkaan Suomi-paikkaan Marmariksessa! Jos haluan olla Suomalaisten seurassa,laulaa karaoketa,pelata bingoa,niin menisin lähikuppilaan. (No toki se lämpö ja aurinko saattaa puuttua) Joskus olin siinä paikassa...ja yllätyin suuresti,kun menu oli euroissa...ja kallista kun mikä,verrattuna paikalliseen tasoon. No tietty,jos haluaa ulkomaan reissullaankin -suomalaista palvelua,niin mahtava valinta! Toki olen kuullut myös sen,että ko paikassa myös henkilökunta tykkää nuorista Suomalaisista . Mukavaa lomaa Marmarikseen,ihan kaikille,missä ikinä majoittuvatkin. Me lennetän taas ylihuomenna sinne,käyttäen TurkishAirlinea,ja majoitutaan kaukana Suomi paikoista....Niinkuin aina ennenkin .

      • TAonhyvä

        No mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on...? Haiskahtaa vähän kuin luokittelisitte itsenne ylempään kastiin noilla "fantastisilla taidoillanne". <Kun olen lukenut juttuja niistä suomalaisten ylistämistä hotelli-, ravintola ja veneretki suomeksi niin tuntuu että ihmiset saavat niistä piireistä tarvitsemaansa turvallisuutta. Suotakoon se heille. Hauskaa lomaa itse kullekin ihanassa Marmaiksessa.


    • SyväInhoniOnVihaVoittama

      Olen myös väsynyt suomalaisiin matkoillani enkä halua heitä kohdata.

      Suomessa olen muuttanut Turun Varissuolle jossa en heihin törmää ikinä milloinkaan koskaan.

      • Turusta

        Kannattaa pysyäkkin Varissuolla ettei tarvi kaupungilla katella. Ja meille Turkulaisille ei tulis mieleenkään eksyä Varissuo Lauste linjalle. Skanssissakaan ei käydä kun muistuttaa basaaria jo.


      • SyvaInhoniOnVihaVoittama

        Olen myös alkanut opetella arabiaa, kasvattanut parran ja vaimoni sekä tyttäreni olen pukenut jätesäkkeihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe