Sinkku naisena kimppa naiseksi

KimpassaNaitu.Nainen

Lähdin sinkku naisena kahdelle miehelle kimppa naiseksi.
Naimme kolmistaan koko viikonlopun.
Jatkossa olimme kimpassa viikonloppuisin ja toista nain myös viikollakin.
Olimme naineet yhdessä ja kimpassa noin 4 kuukautta kun toinen miehistä ehdotti seurustelua.
Juttelimme keskenämme että miten meidän kuvio tulisi muuttumaan.
Tulimme kuitenkin siihen tulokseen, koska kaikki pidämme kimppa nainnin kuviosta niin tilanne ei muutu oikein mitenkään.
Muutan vain toisen kanssa asumaan ja naidaan porukassa jatkossakin.
Nyt olen toisen vaimo ja toinen nai kanssamme yhden tai kaksi viikonloppua kuukaudessa.
Kun halusin lasta harrastimme kimppanaintia koko ajan myös kaveri nai paljaalla mutta pääsääntöisesti hän laski spermansa vatsalleni.
Tiedän ainakin yhden kerran kun hän tuli kuitenkin pilluuni joten pieni mahdollisuus on että poikamme isä ei ole mieheni.
Olen puhunut molempien kanssa.
Mieheni on sanonut että lapsi on avioparin ja siitä ei syytellä ketään.
Mieheni on isä ja kaveri on kummi.
Laitokselle jouduin kun olimme kimpassa naimassa ja "kummi" alkoi naida toista kertaa poikamme syntyi 3.5h myöhemmin.
Nain mieheni kanssa kun pilluni alkoi kestää ja kaveri palasi takaisin kuvioon samaan aikaan .

11

2549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M29v

      Kuulostaa uskomattoman hyvältä!
      Haluaisin kokea samaa.

    • KimpassaNaitu

      Ei kestänyt pikään meilläkään kun otimme toisen miehen mukaan sänkyymme.
      Jatkamme tietysti yhä kimppaa 1N 2M

      • M29v

        Onko missäänkimpassa paikkaa joka haluaisi nussia vaimoasi.


    • NaituVaimoa24vuotta

      Minun vaimo on oppinut kimppanaiseksi minun taipumukseni johdosta.
      Haluan kimpassa naida naista vuorotellen miehen/miesten kanssa.
      Enkä halunnut pettää vaimoani niin oli luontevinta että kimpan nainen on oma vaimo.
      Kerroin vaimolle haluavani nähdä ja naida vaimoa kaverini/ kavereiden kanssa 1N 2-3M kerralla.
      Vaimo kysyi "onko toiveesi varmasti että minä annan pillua myös tosille miehille? Oletko täysin varma asialta? "
      Kun sanoin olevani varma asiasta suostui hän mukaan kimppaan.
      Nyt ollaan naitu vaimoa 24 vuotta melkein kaikkien kavereittemme kanssa.
      Muutama mies on ollut niin kipsissä että vaimo on ensikerran nainut heidän kanssaan kahdestaan.
      Jatkossa on onnistunut kimppa panot.

    • KimpassaNaituVaimoa27v

      Me olemme niin sopeutuneet naimaan kimpassa ettei meistä tule yksiavioisia enää.
      Emme myöskään halua lopettaa kimppapanoja.

    • N42v

      Olen ollut kimpan naisena
      24 vuotta olen nyt 42v aloitin kun olin 18v

    • KateellinenM28v

      Teillä on yhteinen harrastus ja olette sinut asian kanssa hyvät teille.

    • SinkkunaAlettuMeilläkin

      Olen ollut kahden miehen kanssa seksi suhteessa 19 vuotta ja toisen kanssa aviossa. 18 vuotta.
      Nykyään naimme kimpassa 1-2 kertaa kuukaudessa useimmiten koko viikonlopun ajan.

    • N22vM25v

      Meidän kimppa on vasta alussa.
      Nyt haluttaa kimppaa jatkuvasti ja olemme viikonloppuisin 1N ja 2M.
      Olemme touhunneet kimpassa 3.5 kk

    • NuoriTyttö1

      Mulla oli lukioaikana kaksi miespuolista "bestistä". Jossain vaiheessa keksittiin että mulla on pillu ja niillä kyrvät. Siinä meni mun neitsyys ja niitten poikuudet. Pian ne keksi että homostelu ei ole homoa jos on nainen mukana.
      Nykyään asun toisen kanssa samalla paikkakunnalla, ja toinen heistä asustaa vielä kotikaupungissa. Vähän hankala tilanne kun tuntuu väärältä harrastaa seksiä vain yhden kanssa.

    • N24vKimppaNainen

      Saan usein kahta miestä viikonloppuisin joskus myös kerran tai kaksi myös viikolla.
      Ystävämme käy viikollakin pikapanolla melko usein.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe