Voiko "ätmiys" iskeä vanhemmalla iällä?

pahoittelen.avautumista

Myönnän heti alkuun, että en ole koskaan ollut mikään pelimies joka saisi naisia helposti ja lähes kaikki suhteeni ovat lähteneet nettituttavuudesta. Olen ollut aina se "kiva kaveripoika" jolla on ollut naispuolisia ystäviä, mutta sosiaalisissa taidoissa ja rohkeudessa olisi hiottavaa. Tästä huolimatta elämässäni on ollut useampia suhteita (pisin oli useamman vuoden avoliitto), joitakin muutaman kuukauden tapailusuhteita ja suutelutasollekin olen päässyt melkein kahdenkymmenen tytön kanssa.

Silti nykyään (nyt 30-vuotiaana) tuntuu, ettei naisia oikein saa yhtä "helposti" kuin ennen. Nyt ei ole ollut naista yli vuoteen. Pidän fyysisesti itsestäni huolta, olen pitkä, ei pahoja paheita, lapseton, harrastan kaikenlaista ja ihan hyväpalkkaisessa työssäkin, mutta jokin on muuttunut. En tiedä johtuuko se siitä, etten ole vain tavannut oikeanlaista naista viime aikoina, onko minusta itsestäni tullut paljon nirsompi vai onko markkina-arvoni yksinkertaisesti laskenut entisestään.

Olen kyllä huomannut, että vaadin nykyään enemmän naisilta kuin silloin kymmenen vuotta sitten ja suoraan sanoen moni ikäiseni nainen ei vetoa itseeni - on siellä sellaisiakin joilla on sellaista tietynlaista "söpöyttä" tallella, mutta liian usein näkee ylipainoisia naisia, tupakoitsijoita tai sitten he ovat liian... aikuisia, jos siinä on järkeä. Mielestäni aikuisella ihmisillä voi olla nuorekas olemus ja leikkimielisyyttä, vaikka fyysisesti ei oltaisikaan enää samanlaisia kuin kymmenen vuotta sitten ja järkeä olisikin päässä. Tai ehkä en ole itse vain kasvanut aikuiseksi?

Jotenkin tällä hetkellä tuntuu, etten tule koskaan perustamaan sitä kunnon perhettä enää vaan tämä oli nyt tässä - eikä se olisi maailmanloppu, koska viihdyn hyvin yksinkin ja saan tarpeeksi seuraa kavereista.

87

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keilaaja.nainen

      Moni vaatimatonkin mies voi saada nuorempana naista ihan "puolivahingossa" jos pysyttelee aktiivisesti pelipöydissä.

      Kolmeakymppiä lähestyttäessä kilpailu kovenee kun naiset vilkaisevat biologiseen kelloonsa, siinä vaiheessa vahingon merkitys pariutumisessa vähenee. Elämä on kovaa, mutta toisaalta ilman kovaa ei ole elämää.

      Saat elämänsisältöä itsellesi liittymällä mukaan yhdistystoimintaan, ja ehkä sieltä löytyy se juoksunsa juossut ja eläköitynyt "puumakin".

    • Avio.ATmies

      Minusta ainakin tuntuu että olen pudonnut ätmistä ja aktm:stä hc-ätmiksi.

      • seems.legit

        ja olet naimisissa?


      • Avio.ATmies

        Olen naimisissa koska pariuduin silloin kun olin "vain" ätmi tai jopa aktm. Niihin aikoihin mulla jopa oli jotain suosiota naisten keskuudessa, esim. työpaikalla.

        Viimeiset viitisen vuotta on tuntunut siltä, että olen naisille pelkkää ilmaa, tai jopa jotain välteltävää.

        Naimisissa olen edelleen siksi, että vaimo on kasvanut muhun kiinni, ja mulla on edelleen välinearvoa.


      • 720
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Olen naimisissa koska pariuduin silloin kun olin "vain" ätmi tai jopa aktm. Niihin aikoihin mulla jopa oli jotain suosiota naisten keskuudessa, esim. työpaikalla.

        Viimeiset viitisen vuotta on tuntunut siltä, että olen naisille pelkkää ilmaa, tai jopa jotain välteltävää.

        Naimisissa olen edelleen siksi, että vaimo on kasvanut muhun kiinni, ja mulla on edelleen välinearvoa.

        Mutta itse et välittäisi olla naimisissa, vai?


      • Avio.ATMies
        720 kirjoitti:

        Mutta itse et välittäisi olla naimisissa, vai?

        Siitähän nyt ei ollut kysymys. Eiköhän se ole minun(kin) oma valintani pysyä naimisissa. Ei se tee minusta jääviä ilmaisemaan omaa käsitystäni aloittajan kysymykseen.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Siitähän nyt ei ollut kysymys. Eiköhän se ole minun(kin) oma valintani pysyä naimisissa. Ei se tee minusta jääviä ilmaisemaan omaa käsitystäni aloittajan kysymykseen.

        On jokseenkin erikoista jos naimisissa oleva mies käy sinkut-palstalla keskustelua palstapoikien kanssa tasoista. Ehkä sulla ei ole muuta elämää.


      • Avio.ATMies
        Nainen32v kirjoitti:

        On jokseenkin erikoista jos naimisissa oleva mies käy sinkut-palstalla keskustelua palstapoikien kanssa tasoista. Ehkä sulla ei ole muuta elämää.

        Jokaisella on omat huvituksensa. Onneksi en tarvitse sinun hyväksyntääsi.

        Mielenkiintoista vaan, että palstailevat suhteessa olevat naiset (kuten Zönggö ja Valtakunta) saavat olla melko rauhassa ilman että heidän motiivejaan palstailuun kyseenalaistetaan, mutta heti kun paikalla on yksikin suhteessa oleva mies, niin motiivit kyseenalaistetaan jatkuvasti. Mutta sehän nyt ei ole mitään uutta, että parisuhdeasioissa mitään tasa-arvoa ei ole eikä siitä edes haluta tasa-arvoista.

        Entä onko sulla itselläsikään elämää? Olet aika aktiivinen palstailija sinäkin.


      • että.näin
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Jokaisella on omat huvituksensa. Onneksi en tarvitse sinun hyväksyntääsi.

        Mielenkiintoista vaan, että palstailevat suhteessa olevat naiset (kuten Zönggö ja Valtakunta) saavat olla melko rauhassa ilman että heidän motiivejaan palstailuun kyseenalaistetaan, mutta heti kun paikalla on yksikin suhteessa oleva mies, niin motiivit kyseenalaistetaan jatkuvasti. Mutta sehän nyt ei ole mitään uutta, että parisuhdeasioissa mitään tasa-arvoa ei ole eikä siitä edes haluta tasa-arvoista.

        Entä onko sulla itselläsikään elämää? Olet aika aktiivinen palstailija sinäkin.

        On monen muunkin seurustelevan palstailua ihmetelty.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Jokaisella on omat huvituksensa. Onneksi en tarvitse sinun hyväksyntääsi.

        Mielenkiintoista vaan, että palstailevat suhteessa olevat naiset (kuten Zönggö ja Valtakunta) saavat olla melko rauhassa ilman että heidän motiivejaan palstailuun kyseenalaistetaan, mutta heti kun paikalla on yksikin suhteessa oleva mies, niin motiivit kyseenalaistetaan jatkuvasti. Mutta sehän nyt ei ole mitään uutta, että parisuhdeasioissa mitään tasa-arvoa ei ole eikä siitä edes haluta tasa-arvoista.

        Entä onko sulla itselläsikään elämää? Olet aika aktiivinen palstailija sinäkin.

        No mitäpä täällä kenenkään motiiveja miettimään, ihan saa kirjoitella kuka haluaa tänne.

        Kirjoittelin itsekin suhteen aikana ja jos sellainen tulee tässä saatua taas aikaan, niin luultavasti palstailen yhä. Ei ole mitään pääsyvaatimuksia, joillain vaan tuntuu ahdistavan muitten elämä niin paljon, että pitää ihan kirjoittaa siitä tänne. Kannattaa ottaa huumorilla. :o)


      • SymphatyForTheDevil
        että.näin kirjoitti:

        On monen muunkin seurustelevan palstailua ihmetelty.

        Ja sitten on näitä palstalaisia, jotka täällä nimeävät itsensä "sinkuksi", sitä olematta.
        Huomiota ja sympatiaa kai haluamassa.


    • Enuskoeeeihh

      Ei tää voi olla mahdollista kun miehen markkina-arvo pitäis olla huipulla siin 50v

      • Avio.ATmies

        Mutta sehän nyt on pelkkää paskapuhetta. Miehellä joko on markkina-arvoa läpi elämän tai sitä ei ole.


      • Avio.ATmies
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Mutta sehän nyt on pelkkää paskapuhetta. Miehellä joko on markkina-arvoa läpi elämän tai sitä ei ole.

        Tarkoitan siis, että jos miehellä ei ole ikinä mitään kummempaa markkina-arvoa ollut, niin ei se mitenkään äkillisesti tai edes pikkuhiljaa nouse iän kasvaessa. Jos siitä ei pidä huolta vaan antaa itsensä rapistua sekä henkisesti että fyysisesti, MA senkun laskee iän myötä.


      • 720
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Tarkoitan siis, että jos miehellä ei ole ikinä mitään kummempaa markkina-arvoa ollut, niin ei se mitenkään äkillisesti tai edes pikkuhiljaa nouse iän kasvaessa. Jos siitä ei pidä huolta vaan antaa itsensä rapistua sekä henkisesti että fyysisesti, MA senkun laskee iän myötä.

        Nyt kirjoittelet täysin vastoin "palstatotuuksia". Luuseri tulee höyhentämään sinut siitä hyvästä.


    • 34433434

      No kannattaa ne pelit alkaa pelata nyt jos nuorta naista halajat, koska siinä 40v saattaa olla jo liia myöhä!!3

      • OnJoOhi

        Eiköhän se "peli" ole jo ohi, jos eivät nytkään oman ikäiset meinaa kelvata, kuilu nuoriin naisiin kasvaa päivä päivältä, ja aivan juuri mies onkin vanha fabu nuorten naisten mielestä. Ellei ole jo. Ja ikäisensäkin naiset jo pariutuneet.


    • 4141

      Ei haittais jos ei saisi naista enää. Kolmekympin yli naiset on aika rumia joten mitään ei menetä jos ei saa.

    • totuuskomissioc

      Saattaa olla että kyseessä on normaali suhdannevaihtelu. Luultavasti sulla alkaa kysyntä kiihtymään siinä vaiheessa kun kelpuutat tai olet kiinnostunut 30 naisista joilla biologinen kello hakkaa hullun lailla.

      Toki vaarana on että naisesi synnyttää muksun ja jättää sinut kun vekara on kolmevuotias jolloin sulle jää pahimmillaan vain lapsestaan vieroitetun maksajan rooli.

      Satunnaispanojahan sä saat kyllä kun vaan käyt radalla, et ole liikaa juovuksissa ja teet aloitteita, flirttailet ja olet positiivisen oloinen.

      Vakavampaan suhteeseen sitten joku hyväksi osoittautunut baaripano. Toisen vaihtoehtona on erikoistua johonkin tiettyyn kapeaan kohderyhmään ja metsästää heidän joukossaan.

    • 12121212121212

      Kuvasit avauspostauksessa selkeästi olevasi nirsompi kuin ennen. Enkä ole edes varma oletko nirsompi; jos katselet oman ikäisiä, keitä luulet olevan jäljellä? Fiksuja, tyttömäisiä, kunnollisia, normaalipainoisia? Vaimomatskua? Ei...

      Miksi h-vetissä etsisit nuorekasta ja tyttömäistä, leikkimielistä naista kolmekymppisistä? Järjetöntä. Jäljellä on nimen omaan se tuhlaajanaisjoukko joka etsii nyt tosissaan biologisen kellon tikityksen tuomalla määrätietoisuudella miestä ASAP.

      Ratkaisu: ala katselemaan nuorempia naisia, korkeintaan 25-vuotiaita. Unohda tuota vanhemmat. Älä niele bluffia jonka mukaan pitää olla tyytyväinen kun saa jonkun ylipainoisen naisen aviovaimoksi. Olet tasokas mies, toimi sen mukaisesti.

      • Missä.Oma.kultasi

        Olisiko sun parempi katsella itsellesi omaa heilaa ennenkuin ryhdyt neuvomaan muita?


      • Kuokanperänperä

        Joskus eräs vanhempi herrasmies (joita ei enää kauheasti ole olemassa) totesi "jos nainen on näpsäkkä ja tyttömäinen 3-kympin jälkeen, ei se siitä enää muutu myöhemminkään". ;)

        Harvemmin ne vaan baareissa heiluu eivätkä tosiaan ole sitä vaimoainesta. Eihän ne ole jännittävän tempperamenttisia ja jotain friikkejä takuulla jos ei ole porsinut ensimmäisen vastaantulijan kanssa..
        Mutta on niitä olemassa.


      • ehkäsiks

        Nuo nuoret tytöt jaksaa katella 10v vanhempaa äijää max 3kk. Jännämiehet on sit asia erikseen..


      • 12121212121212
        Kuokanperänperä kirjoitti:

        Joskus eräs vanhempi herrasmies (joita ei enää kauheasti ole olemassa) totesi "jos nainen on näpsäkkä ja tyttömäinen 3-kympin jälkeen, ei se siitä enää muutu myöhemminkään". ;)

        Harvemmin ne vaan baareissa heiluu eivätkä tosiaan ole sitä vaimoainesta. Eihän ne ole jännittävän tempperamenttisia ja jotain friikkejä takuulla jos ei ole porsinut ensimmäisen vastaantulijan kanssa..
        Mutta on niitä olemassa.

        Kyllä. Mutta ne eivät ole naisia jotka haluavat naimisiin vasta kolmekymppisinä. Miksi? Antakaapas kun minä kerron.

        Jos nainen on nuorekas, tyttömäinen ja halukas menemään naimisiin jo nuorempana - on hän jo naimisissa.

        Jos ei halua, on kyseessä tapaus joka on halunnut ennen vakiintumista "elää elämää", juosta juoksuja, jne. Tällainen nainen ei ole nuorekas eikä tyttömäinen, edes siinä tapauksessa että ulkonäkö on vielä kuosissa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Kyllä. Mutta ne eivät ole naisia jotka haluavat naimisiin vasta kolmekymppisinä. Miksi? Antakaapas kun minä kerron.

        Jos nainen on nuorekas, tyttömäinen ja halukas menemään naimisiin jo nuorempana - on hän jo naimisissa.

        Jos ei halua, on kyseessä tapaus joka on halunnut ennen vakiintumista "elää elämää", juosta juoksuja, jne. Tällainen nainen ei ole nuorekas eikä tyttömäinen, edes siinä tapauksessa että ulkonäkö on vielä kuosissa.

        Tunnut tietävän naisista paljon, kokemusta vissiin roppakaupalla?


      • onhan.se
        Nainen32v kirjoitti:

        Tunnut tietävän naisista paljon, kokemusta vissiin roppakaupalla?

        On se kolmekymppisenä harrastanut 4x seksiä huora 1 kpl.


      • onhan.se kirjoitti:

        On se kolmekymppisenä harrastanut 4x seksiä huora 1 kpl.

        Arvasin että jokin kokemus löytyy, olisihan se erikoista jos ihan kokemattomana neuvoisi muita palstalaisia.


      • kjhlkjhljhlk
        Nainen32v kirjoitti:

        Arvasin että jokin kokemus löytyy, olisihan se erikoista jos ihan kokemattomana neuvoisi muita palstalaisia.

        Älä... :D :D :D


      • Avio.ATMies
        ehkäsiks kirjoitti:

        Nuo nuoret tytöt jaksaa katella 10v vanhempaa äijää max 3kk. Jännämiehet on sit asia erikseen..

        Tunnen useammankin tapauksen missä on jaksanut katsella vuosikaupalla. Yksi on naimisissa, 2 lasta, ja omakotitalo. Toisella on jo pitkään jatkunut seurustelusuhde naisen kanssa, joka on nuorempi kuin hänen vanhin lapsensa. Kolmas oli jännämies jonka nuori nainen kesytti, ja heilläkin on yhteinen lapsi ja omakotitalo.

        Silti en väitä että kyseessä on yleinen ominaisuus miehissä. Kaikki ovat yksittäistapauksia.


      • 12121212121212
        onhan.se kirjoitti:

        On se kolmekymppisenä harrastanut 4x seksiä huora 1 kpl.

        Haluaisin tarkentaa että minulla on ollut 4 1 seksikumppania.


      • vitun.pelle
        12121212121212 kirjoitti:

        Haluaisin tarkentaa että minulla on ollut 4 1 seksikumppania.

        Suksi homo vittuun siitä.


    • Kyllä useimmiten käy toisin päin, ellet ole esim lihonut hirveästi tai tyylisi ja pukeutumisesi jääönyt sinne kymmenen vuoden taakse. Arvelen, että miehen huippuvuodet ovat tuossa välillä 35-50, riippuen yksilöstä.

      Jos netin kautta naisia etsit, niin huomioi, että nettideitit ovat muuttuneet muutamassa vuodessa paljon ja siellä mailma on jotenkin täysin sekaisin. Sieltä ei enää kunnon naisia löydä.

      • 35-50 vuotias mies on käypää valuuttaa ikäistensä parissa, nuoremmat tytöt ei katsele noita kuin poikkeustapauksissa.


      • Nainen32v kirjoitti:

        35-50 vuotias mies on käypää valuuttaa ikäistensä parissa, nuoremmat tytöt ei katsele noita kuin poikkeustapauksissa.

        No niitä poikkeustapauksia on aika helkkaristi. Lähes poikkeuksetta erilaisten seksikkäin-mies tutkimuksen tulosten voittajat ovat yli kolmekymppisiä

        Itse ehkä nyt ajattelin liikaa tuota markkina-arvoa seksiin, ja aloittaja ehkä enemmän parisuhteeseen. Joka tapauksessa kyllä 35 vuotiaalla miehellä on paljon isompi valikoima, kuin 20-vuotiaalla miehellä.


      • Miesmannn kirjoitti:

        No niitä poikkeustapauksia on aika helkkaristi. Lähes poikkeuksetta erilaisten seksikkäin-mies tutkimuksen tulosten voittajat ovat yli kolmekymppisiä

        Itse ehkä nyt ajattelin liikaa tuota markkina-arvoa seksiin, ja aloittaja ehkä enemmän parisuhteeseen. Joka tapauksessa kyllä 35 vuotiaalla miehellä on paljon isompi valikoima, kuin 20-vuotiaalla miehellä.

        Puumanaisetkin ovat yleistymään päin, valtavirta menee kuitenkin noin ikäistensä kanssa.


      • totuuskomissioc
        Nainen32v kirjoitti:

        35-50 vuotias mies on käypää valuuttaa ikäistensä parissa, nuoremmat tytöt ei katsele noita kuin poikkeustapauksissa.

        Yllättävän paljon on "poikkeustapauksia" :)


      • totuuskomissioc kirjoitti:

        Yllättävän paljon on "poikkeustapauksia" :)

        Lukumääräisesti vai prosentuaalisesti?


      • totuuskomissioc
        Nainen32v kirjoitti:

        Lukumääräisesti vai prosentuaalisesti?

        "Lukumääräisesti vai prosentuaalisesti? "

        Prosentteja en ole laskenut, sehän edellyttäisi laaja-alaista laskentaa (ts. pitäisi heruttaa kaikenikäisiltä).

        Lukumääräisesti enemmän kuin riittävästi mutta mulle noin pääsääntöisesti riittää yksi ja pyrin pitkäkestoisiin suhteisiin.


      • totuuskomissioc kirjoitti:

        "Lukumääräisesti vai prosentuaalisesti? "

        Prosentteja en ole laskenut, sehän edellyttäisi laaja-alaista laskentaa (ts. pitäisi heruttaa kaikenikäisiltä).

        Lukumääräisesti enemmän kuin riittävästi mutta mulle noin pääsääntöisesti riittää yksi ja pyrin pitkäkestoisiin suhteisiin.

        Maapallolla on miljarditolkulla ihmisiä, muutama poikkeus riittää vain vahvistamaan säännön.


      • 720
        Miesmannn kirjoitti:

        No niitä poikkeustapauksia on aika helkkaristi. Lähes poikkeuksetta erilaisten seksikkäin-mies tutkimuksen tulosten voittajat ovat yli kolmekymppisiä

        Itse ehkä nyt ajattelin liikaa tuota markkina-arvoa seksiin, ja aloittaja ehkä enemmän parisuhteeseen. Joka tapauksessa kyllä 35 vuotiaalla miehellä on paljon isompi valikoima, kuin 20-vuotiaalla miehellä.

        Kuvitteletko tosissasi, että teinitytöt (kuten esim oma tyttäresi) äänestäisivät niitä vanhoja mihiä seksikkäiksi? Kyllä ne tyypit kuule voittonsa saavat kurppien äänillä.


      • totuuskomissioc
        Nainen32v kirjoitti:

        Maapallolla on miljarditolkulla ihmisiä, muutama poikkeus riittää vain vahvistamaan säännön.

        "Maapallolla on miljarditolkulla ihmisiä, muutama poikkeus riittää vain vahvistamaan säännön. "

        juuri noin. Yksi ihminen kerkiää elinaikanaan olemaan hyvin rajallisen kumppanimäärän kanssa, joten aivan varmasti tiukallakin kammalla rajatusta otannasta (joka on käytännöss miljoonia) löytyy se oikea kulloiseenkin tilanteeseen.

        Itse olen kontaktoinut kolminumeroisen määrän nuoria naisia ja kymmenittäin on tullut vastaan henkilöitä jotka ovat valmiita seksiin tai jopa suhteeseen. Eli prosentuaalisesti 2-4% mutta tosiaan edelleenkin mulle riittää yksi.


      • totuuskomissioc kirjoitti:

        "Maapallolla on miljarditolkulla ihmisiä, muutama poikkeus riittää vain vahvistamaan säännön. "

        juuri noin. Yksi ihminen kerkiää elinaikanaan olemaan hyvin rajallisen kumppanimäärän kanssa, joten aivan varmasti tiukallakin kammalla rajatusta otannasta (joka on käytännöss miljoonia) löytyy se oikea kulloiseenkin tilanteeseen.

        Itse olen kontaktoinut kolminumeroisen määrän nuoria naisia ja kymmenittäin on tullut vastaan henkilöitä jotka ovat valmiita seksiin tai jopa suhteeseen. Eli prosentuaalisesti 2-4% mutta tosiaan edelleenkin mulle riittää yksi.

        Pidän uskottavampana sitä että George Clooney on nuorten kauniiden naisten silmissä kiinnostavampi mies kuin joku palstavakkari täältä. Voin toki olla väärässäkin.

        Kummassakaan tapauksessa ei voida silti väittää totuutena että nuoret kauniit naiset etsisivät puolisoaan ensisijaisesti keski-ikäisistä miehistä.


      • totuuskomissiok
        Nainen32v kirjoitti:

        Pidän uskottavampana sitä että George Clooney on nuorten kauniiden naisten silmissä kiinnostavampi mies kuin joku palstavakkari täältä. Voin toki olla väärässäkin.

        Kummassakaan tapauksessa ei voida silti väittää totuutena että nuoret kauniit naiset etsisivät puolisoaan ensisijaisesti keski-ikäisistä miehistä.

        Olkiukkosi kusee. En ole väittänyt tuollaista.

        Olen vain omakohtaisena kokemuksena kertonut että olen löytänyt itselleni sopivaa seuraa 20-30 vuotta itseäni nuorempien naisten joukosta suhteellisen helposti.

        Syy miksi nykyinen naisystäväni on niin paljon nuorempi on toki monien seikkojen summa mutta yhtenä merkittävimpänä pidän sitä ettei hänellä ole sitä kyynisyyden ja hypergamian plus biologisen kellon taakkaa kuin niin monella, sanoisinpa valtaosalla fiksuista ja tavoitteellisista hyvännäköisistä lapsettomista 30-38v naisista.

        On helpompaa löytää fiksu nainen epätodennäköiseltä tuntuvasta yhtälöstä (merkittävä ikäero) kuin todennäköisemmältä vaikuttavasta.

        Saattaa tietysti olla että 40 naiset jotka jo ovat tajunneet että mummovaihde on tullut/tulossa olisivat asenteltaan toisenlaisia kuin viitisen vuotta nuoremmat sisarensa joille päätyseinän lähestyminen tuntuu perin kaukaiselta. Mutta kun ei kiinnosta nainen joka ei enää ole nainen siinä merkityksessä miten minä asian näen. Siis on vyötärö ja kimmoisa vartalo, paikat ei roiku (ok, vain osa nuorista naisistakin mahtuu tuohon muottiin).

        Saa vapaasti tuomita ja olla eri mieltä, jokaisella on (lainsäädännön puitteissa) oikeus hakea mitä haluaa ja osa saakin mitä hakee. Hakematta tuskin saa.


      • totuuskomissiok kirjoitti:

        Olkiukkosi kusee. En ole väittänyt tuollaista.

        Olen vain omakohtaisena kokemuksena kertonut että olen löytänyt itselleni sopivaa seuraa 20-30 vuotta itseäni nuorempien naisten joukosta suhteellisen helposti.

        Syy miksi nykyinen naisystäväni on niin paljon nuorempi on toki monien seikkojen summa mutta yhtenä merkittävimpänä pidän sitä ettei hänellä ole sitä kyynisyyden ja hypergamian plus biologisen kellon taakkaa kuin niin monella, sanoisinpa valtaosalla fiksuista ja tavoitteellisista hyvännäköisistä lapsettomista 30-38v naisista.

        On helpompaa löytää fiksu nainen epätodennäköiseltä tuntuvasta yhtälöstä (merkittävä ikäero) kuin todennäköisemmältä vaikuttavasta.

        Saattaa tietysti olla että 40 naiset jotka jo ovat tajunneet että mummovaihde on tullut/tulossa olisivat asenteltaan toisenlaisia kuin viitisen vuotta nuoremmat sisarensa joille päätyseinän lähestyminen tuntuu perin kaukaiselta. Mutta kun ei kiinnosta nainen joka ei enää ole nainen siinä merkityksessä miten minä asian näen. Siis on vyötärö ja kimmoisa vartalo, paikat ei roiku (ok, vain osa nuorista naisistakin mahtuu tuohon muottiin).

        Saa vapaasti tuomita ja olla eri mieltä, jokaisella on (lainsäädännön puitteissa) oikeus hakea mitä haluaa ja osa saakin mitä hakee. Hakematta tuskin saa.

        George Clooneyn menestys naismaailmassa on kaikilla tiedossa, sun menestyksesi on aikalailla hämärän peitossa.

        Vaikka olisitkin Clooneyn tasoinen naistenmies, niin edelleenkään ei voitaisi pitää toteennäytettynä että nuoret naiset pariutuisivat säännönmukaisesti keski-ikäisten äijien kanssa.


      • totuuskomissioc
        Nainen32v kirjoitti:

        George Clooneyn menestys naismaailmassa on kaikilla tiedossa, sun menestyksesi on aikalailla hämärän peitossa.

        Vaikka olisitkin Clooneyn tasoinen naistenmies, niin edelleenkään ei voitaisi pitää toteennäytettynä että nuoret naiset pariutuisivat säännönmukaisesti keski-ikäisten äijien kanssa.

        Mä pidin sinua ihan fiksuna. Olin väärässä.


      • totuuskomissioc kirjoitti:

        Mä pidin sinua ihan fiksuna. Olin väärässä.

        Mä en edes tunne sua eikä fiksuudellasi ole mulle mitään merkitystä.


      • totuuskomissioc
        Nainen32v kirjoitti:

        Mä en edes tunne sua eikä fiksuudellasi ole mulle mitään merkitystä.

        Kyseessä olikin sinun fiksuutesi. Jonka siis olet osoittanut miinusmerkkiseksi.


      • totuuskomissioc kirjoitti:

        Kyseessä olikin sinun fiksuutesi. Jonka siis olet osoittanut miinusmerkkiseksi.

        Meillä ei ole mitään käyttöarvoa toistemme fiksuudelle, ei missään tilanteessa.


      • tervetuloa.nykyaikaan
        totuuskomissiok kirjoitti:

        Olkiukkosi kusee. En ole väittänyt tuollaista.

        Olen vain omakohtaisena kokemuksena kertonut että olen löytänyt itselleni sopivaa seuraa 20-30 vuotta itseäni nuorempien naisten joukosta suhteellisen helposti.

        Syy miksi nykyinen naisystäväni on niin paljon nuorempi on toki monien seikkojen summa mutta yhtenä merkittävimpänä pidän sitä ettei hänellä ole sitä kyynisyyden ja hypergamian plus biologisen kellon taakkaa kuin niin monella, sanoisinpa valtaosalla fiksuista ja tavoitteellisista hyvännäköisistä lapsettomista 30-38v naisista.

        On helpompaa löytää fiksu nainen epätodennäköiseltä tuntuvasta yhtälöstä (merkittävä ikäero) kuin todennäköisemmältä vaikuttavasta.

        Saattaa tietysti olla että 40 naiset jotka jo ovat tajunneet että mummovaihde on tullut/tulossa olisivat asenteltaan toisenlaisia kuin viitisen vuotta nuoremmat sisarensa joille päätyseinän lähestyminen tuntuu perin kaukaiselta. Mutta kun ei kiinnosta nainen joka ei enää ole nainen siinä merkityksessä miten minä asian näen. Siis on vyötärö ja kimmoisa vartalo, paikat ei roiku (ok, vain osa nuorista naisistakin mahtuu tuohon muottiin).

        Saa vapaasti tuomita ja olla eri mieltä, jokaisella on (lainsäädännön puitteissa) oikeus hakea mitä haluaa ja osa saakin mitä hakee. Hakematta tuskin saa.

        Missä näitä pariskuntia näkee?

        Eikö ota hermon päälle, että sun kilpailijat ovat 20v nuorempia? Niistä et someaikana pääse eroon edes parisuhteessa, ja niistä haetaan lohtua jos pieninkin asia ei tyydytä.

        Tasokkailla naisilla ihan järjettömän massiiviset verkostot joka suuntaan. Facen miespuolisista "ystävistä" lähtien.


      • Harhailijalle
        tervetuloa.nykyaikaan kirjoitti:

        Missä näitä pariskuntia näkee?

        Eikö ota hermon päälle, että sun kilpailijat ovat 20v nuorempia? Niistä et someaikana pääse eroon edes parisuhteessa, ja niistä haetaan lohtua jos pieninkin asia ei tyydytä.

        Tasokkailla naisilla ihan järjettömän massiiviset verkostot joka suuntaan. Facen miespuolisista "ystävistä" lähtien.

        Mistä taas sinä tiedät, millaiset verkostot vanhemmilla naisilla on "ystäviä"?? :D
        Aika monilla on niitä kaksikymppisiä naisia tarjolla, jopa suhteessa, silti kaipaavat kurppien seuraa.
        Olen joutunut muokkaamaan puhelimeni asetuksia, jotta saan edes yörauhan, innokkaimpia estämään kokonaan.


    • Riiiiiiiiiiii

      Aika usein kumppanittomuutta tai pilluttomuutta valittelevien miesten kirjoituksista paljastuu lopulta se, että he pitävät itseään ikäisiään naisiaan tasokkaampina. Voi, voi. Ketään ei löydy mutta kun ne oman ikäiset eivät olekaan niin ihania tai sitten se missi jota kaikki muutkin katsovat ei huoli häntä. Naiset eivät vastaa vaikka laittaa 500 viestiä. Lopulta selviää että ovat etkä vastanneetkin mutta ikää oli piru vie vuosi enemmän ja jollakulla ryökäleellä oli lapsikin!
      Vanha ätmipuolituttuni, joka oli nuorena ulkonäöltään kohtalaisen potentiaalinen vaikkakin outo, valitteli että ei ole naista mutta kun nuoremmat eivät katso häntä ja ikäisensä naiset ovat akkamaisia. Mietti siinä naisen ostamista ulkomailtakin, mutta vielä oli jonkin verran pidäkkeitä.
      Ja pikkukakkonen voi pitää taas turpansa kiinni. Sen minkä miehille sallii on normaalia ja kunniakasta, sama asia naisilla hypergamista ja epätoivoista.

      • Muutamat palstavakkariäijät ovat mielipiteiltään täysiä kusipäitä, niiltä puuttuu ihmisyys kokonaan.


      • khlkjhkjhlk
        Nainen32v kirjoitti:

        Muutamat palstavakkariäijät ovat mielipiteiltään täysiä kusipäitä, niiltä puuttuu ihmisyys kokonaan.

        Niin.. Palstalla tuntuu olevan suuri ero naisten ja miesten elämäntilanteissa. Miehet ei kelpaa kenellekään, naiset ovat pääsääntöisesti vaan väliaikaisesti sinkkuja.

        Toki muutama fiksukin poikkeus mahtuu mukaan. Äkkiä ne täältä erottaa..


      • khlkjhkjhlk kirjoitti:

        Niin.. Palstalla tuntuu olevan suuri ero naisten ja miesten elämäntilanteissa. Miehet ei kelpaa kenellekään, naiset ovat pääsääntöisesti vaan väliaikaisesti sinkkuja.

        Toki muutama fiksukin poikkeus mahtuu mukaan. Äkkiä ne täältä erottaa..

        Mitä olen tässä kerennyt lueskelemaan äijien kommentteja, niin monellekaan en ennusta parisuhdetulevaisuutta.


      • jhgjhgkjhgk
        Nainen32v kirjoitti:

        Mitä olen tässä kerennyt lueskelemaan äijien kommentteja, niin monellekaan en ennusta parisuhdetulevaisuutta.

        Tähänsekaapilla vaan ajan kysymys. Muilla ei juuri toivoa.


      • näilläkintoivoa
        jhgjhgkjhgk kirjoitti:

        Tähänsekaapilla vaan ajan kysymys. Muilla ei juuri toivoa.

        Entäs

        pete_pjn
        pujottelija
        Neitsytsetä
        hämärän_rajoilta


      • Avio.ATMies
        näilläkintoivoa kirjoitti:

        Entäs

        pete_pjn
        pujottelija
        Neitsytsetä
        hämärän_rajoilta

        Niinpä niin, selittäkääpä naiset miksi niin mukava mies kuin pete_pjn on sinkku aina vaan...


      • cxcxcxcxxxxcx
        näilläkintoivoa kirjoitti:

        Entäs

        pete_pjn
        pujottelija
        Neitsytsetä
        hämärän_rajoilta

        pete_pjn - pahassa iässä.. lapsettomia niin vähän, jokanaisen unelma silti
        pujottelija -kukaan ei hae kotoa, kelpaisi kyllä
        Neitsytsetä -ei taida haluta parisuhdetta
        hämärän_rajoilta -muistaakseni on tyttöystävä


      • Avio.ATMies
        khlkjhkjhlk kirjoitti:

        Niin.. Palstalla tuntuu olevan suuri ero naisten ja miesten elämäntilanteissa. Miehet ei kelpaa kenellekään, naiset ovat pääsääntöisesti vaan väliaikaisesti sinkkuja.

        Toki muutama fiksukin poikkeus mahtuu mukaan. Äkkiä ne täältä erottaa..

        Miesten naisenkipeys on niin kova, että melkein jokainen psykonarttukin saa miehen ja suhteen, jos sellaisen haluaa. Nainen voi aina olla yksin jos ei saa sellaista miestä mitä haluaa, eikä ole valmis vaihtamaan osaakaan niistä kriteereistään suhteeseen missä on vahvasti niskan päällä.


      • khlkjhlkjhlkhl
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Miesten naisenkipeys on niin kova, että melkein jokainen psykonarttukin saa miehen ja suhteen, jos sellaisen haluaa. Nainen voi aina olla yksin jos ei saa sellaista miestä mitä haluaa, eikä ole valmis vaihtamaan osaakaan niistä kriteereistään suhteeseen missä on vahvasti niskan päällä.

        Huvittava mielipide ottaen huomioon, kuinka kammottavaa oma elämäsi on tyhjässä suhteessa.

        Ei sinkkuna oleminen tarkoita naiselle sitä, että on aina yksin. Kaikkea on tarjolla niin paljon kuin haluaa.


      • EiVälttämättäOle
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Niinpä niin, selittäkääpä naiset miksi niin mukava mies kuin pete_pjn on sinkku aina vaan...

        Ovatko oikeasti sinkkuja, mistä tiedät?


      • YhteinenSävelkö
        cxcxcxcxxxxcx kirjoitti:

        pete_pjn - pahassa iässä.. lapsettomia niin vähän, jokanaisen unelma silti
        pujottelija -kukaan ei hae kotoa, kelpaisi kyllä
        Neitsytsetä -ei taida haluta parisuhdetta
        hämärän_rajoilta -muistaakseni on tyttöystävä

        Ei kai kroonisesti sairas ihminen ole unelma. Se varmaan palstan miehiä yhdistääkin.


      • Avio.ATMies
        YhteinenSävelkö kirjoitti:

        Ei kai kroonisesti sairas ihminen ole unelma. Se varmaan palstan miehiä yhdistääkin.

        Tuohon hyvin tiivistyy naisen vaatimukset... miehen pitäisi aina olla täydellinen kaikessa suhteessa ennen kuin voi olla "unelma". Niin kuin naiset eivät voisi olla kroonisesti sairaita. Ovatko hekin sitten jotain suhdekelvotonta ihmisjätettä?


      • Avio.ATMies
        khlkjhlkjhlkhl kirjoitti:

        Huvittava mielipide ottaen huomioon, kuinka kammottavaa oma elämäsi on tyhjässä suhteessa.

        Ei sinkkuna oleminen tarkoita naiselle sitä, että on aina yksin. Kaikkea on tarjolla niin paljon kuin haluaa.

        Tyhjyys ei johdu suhteestani vaan itsestäni. Kyse on vähän kokonaisvaltaisemmasta asiasta.

        Ja olepa ensin itse 20v suhteessa, ja tule sen jälkeen sanomaan, miltä sinusta tuntuu. Veikkaan että olisi se sinunkin suhteesi alkuajoista vähän väljähtynyt. Varsinkin kun kaikki rullaa melko mukavasti, eikä ole mitään riitoja missä potkitaan kamoja ja paiskotaan ovia.


      • realistisetarviot
        cxcxcxcxxxxcx kirjoitti:

        pete_pjn - pahassa iässä.. lapsettomia niin vähän, jokanaisen unelma silti
        pujottelija -kukaan ei hae kotoa, kelpaisi kyllä
        Neitsytsetä -ei taida haluta parisuhdetta
        hämärän_rajoilta -muistaakseni on tyttöystävä

        pete_pjn - suurin osa naisista lisääntyy vasta siinä kolmekymppisenä ja yleensä mies on muutaman vuoden vanhempi. Jos olisi jokaisen naisen unelma eikä sillejollekinnaisellehyvämies, olisi jo naimisissa
        pujottelija - voisi löytää naisen, mutta on hyvässä kunnossa eikä halua ylipainoista sohvaperunaa. Hyväkuntoiset nelikymppiset ovat saaneet nuorina ytmejä eivätkä ota vanhempana ketmiä vaikka olisivat itse ketnejäikänsä takia
        Neitsytsetä - hc-ätmi, ei saisi tyttöystävää
        hämärän_rajoilta - ätmi, ei ole tyttöystävää vaan kamunainen joka antaa nukkua samassa sängyssä kunhan mitään ei tapahdu

        Palstamiehistä naisen saisivat
        Eräkettu - jos on jännämies niin kuin sanoo olevansa
        Aki.Palstamäki/Pertti-setä - jos on vanha pelimies niin kuin väittää olevansa
        pikkukakkonen - jos on salkunhoitaja, en tosin usko että on


      • toinen.arvio
        realistisetarviot kirjoitti:

        pete_pjn - suurin osa naisista lisääntyy vasta siinä kolmekymppisenä ja yleensä mies on muutaman vuoden vanhempi. Jos olisi jokaisen naisen unelma eikä sillejollekinnaisellehyvämies, olisi jo naimisissa
        pujottelija - voisi löytää naisen, mutta on hyvässä kunnossa eikä halua ylipainoista sohvaperunaa. Hyväkuntoiset nelikymppiset ovat saaneet nuorina ytmejä eivätkä ota vanhempana ketmiä vaikka olisivat itse ketnejäikänsä takia
        Neitsytsetä - hc-ätmi, ei saisi tyttöystävää
        hämärän_rajoilta - ätmi, ei ole tyttöystävää vaan kamunainen joka antaa nukkua samassa sängyssä kunhan mitään ei tapahdu

        Palstamiehistä naisen saisivat
        Eräkettu - jos on jännämies niin kuin sanoo olevansa
        Aki.Palstamäki/Pertti-setä - jos on vanha pelimies niin kuin väittää olevansa
        pikkukakkonen - jos on salkunhoitaja, en tosin usko että on

        pete_pjn - suurin osa naisista lisääntyy vasta siinä kolmekymppisenä ja yleensä mies on muutaman vuoden vanhempi. Jos olisi jokaisen naisen unelma eikä sillejollekinnaisellehyvämies, olisi jo naimisissa

        -Keskimäärin kolmekymppisenä -siinä on jo seurusteltu muutama vuosi. Pete liikkeellä lapsettoman naisen suhteen lähes 10v liian myöhään.

        pujottelija - voisi löytää naisen, mutta on hyvässä kunnossa eikä halua ylipainoista sohvaperunaa. Hyväkuntoiset nelikymppiset ovat saaneet nuorina ytmejä eivätkä ota vanhempana ketmiä vaikka olisivat itse ketnejäikänsä takia

        -Naama ratkaisee nykyään eniten. Saa kyllä lähes kenet vaan -ikäisensä miehet niin järkyttäviä ulkoisesti.

        hämärän_rajoilta - ätmi, ei ole tyttöystävää vaan kamunainen joka antaa nukkua samassa sängyssä kunhan mitään ei tapahdu

        -Mitä siitä, jos on onnellinen.

        Palstamiehistä naisen saisivat
        Eräkettu - jos on jännämies niin kuin sanoo olevansa

        -Tosiaankin. Parimetrisenä pitkälettinä saa muutenkin.

        Aki.Palstamäki/Pertti-setä - jos on vanha pelimies niin kuin väittää olevansa

        -Saa muutenkin, vaikka firma meni konkkaan ja nollatulot.

        pikkukakkonen - jos on salkunhoitaja, en tosin usko että on

        -Ei -en selitä enempää, koska en halua loukata. Variksesta ei tule joutsenta, eikä jääräpäänä laske tasoaan.


      • YhteinenSävelkö
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Tuohon hyvin tiivistyy naisen vaatimukset... miehen pitäisi aina olla täydellinen kaikessa suhteessa ennen kuin voi olla "unelma". Niin kuin naiset eivät voisi olla kroonisesti sairaita. Ovatko hekin sitten jotain suhdekelvotonta ihmisjätettä?

        Naisen on syytä pohtia tiettyjen sairauksien kohdalla.
        Ihmisjätteestä mainitsit ainoastaan sinä.


      • 12121212121212
        toinen.arvio kirjoitti:

        pete_pjn - suurin osa naisista lisääntyy vasta siinä kolmekymppisenä ja yleensä mies on muutaman vuoden vanhempi. Jos olisi jokaisen naisen unelma eikä sillejollekinnaisellehyvämies, olisi jo naimisissa

        -Keskimäärin kolmekymppisenä -siinä on jo seurusteltu muutama vuosi. Pete liikkeellä lapsettoman naisen suhteen lähes 10v liian myöhään.

        pujottelija - voisi löytää naisen, mutta on hyvässä kunnossa eikä halua ylipainoista sohvaperunaa. Hyväkuntoiset nelikymppiset ovat saaneet nuorina ytmejä eivätkä ota vanhempana ketmiä vaikka olisivat itse ketnejäikänsä takia

        -Naama ratkaisee nykyään eniten. Saa kyllä lähes kenet vaan -ikäisensä miehet niin järkyttäviä ulkoisesti.

        hämärän_rajoilta - ätmi, ei ole tyttöystävää vaan kamunainen joka antaa nukkua samassa sängyssä kunhan mitään ei tapahdu

        -Mitä siitä, jos on onnellinen.

        Palstamiehistä naisen saisivat
        Eräkettu - jos on jännämies niin kuin sanoo olevansa

        -Tosiaankin. Parimetrisenä pitkälettinä saa muutenkin.

        Aki.Palstamäki/Pertti-setä - jos on vanha pelimies niin kuin väittää olevansa

        -Saa muutenkin, vaikka firma meni konkkaan ja nollatulot.

        pikkukakkonen - jos on salkunhoitaja, en tosin usko että on

        -Ei -en selitä enempää, koska en halua loukata. Variksesta ei tule joutsenta, eikä jääräpäänä laske tasoaan.

        Minunko täytyy taas tulla kertomaan asioiden todellinen laita?

        "-Keskimäärin kolmekymppisenä -siinä on jo seurusteltu muutama vuosi. Pete liikkeellä lapsettoman naisen suhteen lähes 10v liian myöhään."

        Roskaa. _Kunnollisen_ naisen löytäminen on asia erikseen. Mutta oliko Petellä kysyntää nuorempana? Todelliset syyt listattuina tässä:
        - liian hoikka
        - ei vaikuta erityisen sosiaaliselta
        - Tourrette
        - kertoo rehellisesti etsivänsä naista (epätoivoista, vrt. kaikki vain tapahtui kun mies ovelasti pisti tapahtumaan)

        Pete on hyvä mies jota arvostan, mutta pinnalliset syyt ratkaisevat.

        "-Naama ratkaisee nykyään eniten. Saa kyllä lähes kenet vaan -ikäisensä miehet niin järkyttäviä ulkoisesti."

        Parempia kuin keski-ikäiset naiset. Jos 20v nainen>20v mies, 40v mies>40v nainen.

        "-Mitä siitä, jos on onnellinen."

        Kamunaisen chastity-leikeistä kamupojalle? Ei takuulla ole.

        "-Tosiaankin. Parimetrisenä pitkälettinä saa muutenkin."

        Eris on Peten vastakohta. Linnatuomion istunut väkivaltainen sovinisti ja jännämies joka kertoo mistä naiset oikeasti pitävät (pituus, koko, dominanssi, jännyys).

        "-Saa muutenkin, vaikka firma meni konkkaan ja nollatulot."

        Kts. edellinen. Naiset rakastavat narsistisia pelimiehiä.

        "-Ei -en selitä enempää, koska en halua loukata. Variksesta ei tule joutsenta, eikä jääräpäänä laske tasoaan."

        Kyse on siitä tuleeko joutsenesta kotka? Naiset eivät välitä puhtoisista joutsenista.


      • normaalielämääää
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Tuohon hyvin tiivistyy naisen vaatimukset... miehen pitäisi aina olla täydellinen kaikessa suhteessa ennen kuin voi olla "unelma". Niin kuin naiset eivät voisi olla kroonisesti sairaita. Ovatko hekin sitten jotain suhdekelvotonta ihmisjätettä?

        Palstamiesten kommenteissa ihmisjätteeksi pätyy paljon vähemmälläkin. Ylipaino riittää. Tai lapset. Tai että on joskus harrastanut seksiä.


      • normaalielämääää kirjoitti:

        Palstamiesten kommenteissa ihmisjätteeksi pätyy paljon vähemmälläkin. Ylipaino riittää. Tai lapset. Tai että on joskus harrastanut seksiä.

        Ajattelepa jos paljastuisi että olet ollut joskus kiihottunut. Sut keitettäisi öljyssä.


      • Avio.ATMies
        normaalielämääää kirjoitti:

        Palstamiesten kommenteissa ihmisjätteeksi pätyy paljon vähemmälläkin. Ylipaino riittää. Tai lapset. Tai että on joskus harrastanut seksiä.

        Haluatko sinä sitten olla yhtä tasoton keskustelija itse? Keskusteletko siis mielummin heidän kanssaan heidän tavallaan kun niiden muiden kanssa sivistyneemmin?


    • Lerppamuna

      Naisille miehiin tutustuminen on sarjadeittailua ja siinä pelissä pärjää sujuvasanaiset ja rohkeat pelimiehet, jotka tietää miten kemian tunne luodaan nopeasti. Kolmekymppiset naiset ovat kaiken kokeneita ja nähneitä. Pitää löytyä jotain uutta ja mullistavaa . Ujot miehet on se viimeisin vaihtoehto johon aikaa halutaan käyttää.

      • Tiedän melko harvasanaisia ukkomiehiä.


    • Kaikki päätämme mitä etsimme mutta silloin ei kannata katua myöhemmin tekojamme.
      Varmasti sama asia päätätkö olla tekemättä lapsia.
      Kaikille ei sovi ja uskon täten karsiutuvan heikommat.

    • Naiset yleensä kasvaa aikuisiksi. Sitten herää kysymys, että mitä annettavaa tällä aikuisella on minulle. Alat suhtautua naisiin samalla tavoin kuin naiset suhtautuvat miehiin alun alkaen.

    • ex-raitis3

      Ihmisen pariutumisikä on siinä 20-30 vuoden välillä. Sen takia tuossa ikäryhmässä myös pariutuminen onnistuu helpommin.

      Pitää myös ymmärtää, että mitä pienemmäksi sinkkupiirit kutistuvat, sitä huonommaksi miesten markkinat käyvät. Miehiä syntyy noin 104 jokaista sataa naista kohden. Tämä suhdeluku ei tästä miksikään muutu ennen 50-vuotispäiviä jolloin miehiä alkaa kuolla enemmän kuin naisia (tämän voi tarkistaa tilastokeskuksen verkkosivuilta). Kun parikymppisenä suurin osa on vielä sinkkuina, ei tämä suhdeluku 104/100 ole kovinkaan iso. Mutta jos ajatellaan että yli kolmekymppisenä jo ehkä 90% naisista onkin pariutunut. Suhdeluku sinkkujen parissa onkin siis 14/10. Eli miehiä onkin sinkkumarkkinoilla jo melkein puolet enemmän mitä naisia.

      • Erittäin selkeä tapa esittää tilanteen toivottomuus miehille joilla on heikko kysyntä. On selvää miksi palstajantterit näkevät asian niin että naisella on kaikki avaimet käsissään.


      • totuuskomissioc

        Laskemistasi puuttuu eräs merkittävä tekijä. Luuseri, alkoholisoituneet, sairaat, epävarmat. MTGOW porukka. Kaikenkaikkiaan 35 miehistä valtaosan muodostavat em. porukka plus jo parisuhtessa olevat.

        Kelpoisia sinkkumiehiä on suhteellisesti todella vähän. Heille löytyy valtavasti kysyntää. Varsinkin jos mies kelpuuttaa suurinpiirtein ikäisensä, ylipainoisen, lapsellisen naisen.

        Miehillä on siis loistavat markkinat.

        Miesten suhteen asia vielä korostuu 40 sektorissa jossa samanikäiset naiset kaahaavat mummovaihde päällä ollen totaalisesti out of thre game.


      • totuuskomissioc kirjoitti:

        Laskemistasi puuttuu eräs merkittävä tekijä. Luuseri, alkoholisoituneet, sairaat, epävarmat. MTGOW porukka. Kaikenkaikkiaan 35 miehistä valtaosan muodostavat em. porukka plus jo parisuhtessa olevat.

        Kelpoisia sinkkumiehiä on suhteellisesti todella vähän. Heille löytyy valtavasti kysyntää. Varsinkin jos mies kelpuuttaa suurinpiirtein ikäisensä, ylipainoisen, lapsellisen naisen.

        Miehillä on siis loistavat markkinat.

        Miesten suhteen asia vielä korostuu 40 sektorissa jossa samanikäiset naiset kaahaavat mummovaihde päällä ollen totaalisesti out of thre game.

        Tuskin sinä täällä marisisit elämääsi jos olisit nähnyt edes vilaukselta pillun.


      • 38vbaldmaster
        totuuskomissioc kirjoitti:

        Laskemistasi puuttuu eräs merkittävä tekijä. Luuseri, alkoholisoituneet, sairaat, epävarmat. MTGOW porukka. Kaikenkaikkiaan 35 miehistä valtaosan muodostavat em. porukka plus jo parisuhtessa olevat.

        Kelpoisia sinkkumiehiä on suhteellisesti todella vähän. Heille löytyy valtavasti kysyntää. Varsinkin jos mies kelpuuttaa suurinpiirtein ikäisensä, ylipainoisen, lapsellisen naisen.

        Miehillä on siis loistavat markkinat.

        Miesten suhteen asia vielä korostuu 40 sektorissa jossa samanikäiset naiset kaahaavat mummovaihde päällä ollen totaalisesti out of thre game.

        No sanotaan näin. Minä olen ikäiseni näköinen (saattaa olla optimistinen arvio koska kaljuuntuminen), tavallisessa työssä oleva mies. Ulkonäköä en osaa arvioida, ehkä 7-8. Plussana terve pää ja ruumis, kohtuu hyvät sosiaaliset taidot vaikka olenkin introvertti. Ikää 38v.

        Valittavana on:
        - hyvätasoisia nelikymppisiä tai hieman alle nelikymppisiä. Normipainoisia, asiansa hyvin hoitavia, liikunnallisiakin (monet minua paremmin tienaavia ja enemmän koulutettuja...ei sinänsä mulle meriitti, mutta "hypergamiassa" joustetaan)
        - tavallisia kolmevitosia yksinhuoltajia. Asiat ihan ok kunnossa, paitsi elintaso alhaisempi kuin avioliitossa. Vähän ylipainoa monilla, melko arkisia mutta kivoja naisia
        - kolmekymppisiä seinäruusuksi jääneitä, osa ylipainoisia ja osa luonteeltaan aika burgerimaisia. Haluavat lapsia
        - ylipainoisia ja epäsuosittuja parikymppisiä (n. 25) jotka haluaa perheen

        Jos näyttäisin nuorekkaalta eli hiukset olisi päässä ja piirteet vähän poikamaisemmat, ehkä tilanne tasoittuisi. Nyt on niin että jos nuorempaa haluaa, joutuu aika monessa asiassa joustamaan. Vaaka kallistuu kurppaosastolle :D


      • 38vbaldmaster
        totuuskomissioc kirjoitti:

        Laskemistasi puuttuu eräs merkittävä tekijä. Luuseri, alkoholisoituneet, sairaat, epävarmat. MTGOW porukka. Kaikenkaikkiaan 35 miehistä valtaosan muodostavat em. porukka plus jo parisuhtessa olevat.

        Kelpoisia sinkkumiehiä on suhteellisesti todella vähän. Heille löytyy valtavasti kysyntää. Varsinkin jos mies kelpuuttaa suurinpiirtein ikäisensä, ylipainoisen, lapsellisen naisen.

        Miehillä on siis loistavat markkinat.

        Miesten suhteen asia vielä korostuu 40 sektorissa jossa samanikäiset naiset kaahaavat mummovaihde päällä ollen totaalisesti out of thre game.

        "Kelpoisia sinkkumiehiä on suhteellisesti todella vähän. Heille löytyy valtavasti kysyntää. Varsinkin jos mies kelpuuttaa suurinpiirtein ikäisensä, ylipainoisen, lapsellisen naisen."

        Joo pitkälti noin. En nyt tiedä onko kysyntää valtavasti, mutta noilla spekseillä naisia kyllä saa. Siitä riippuu paljon et pääseekö erosta yli ja onko valmis samaan raadantaan uudestaan kun monella naisella olis unelmapytinki katsottuna.

        Oma tilanne on sellainen että katselen jopa vähän vanhempia. Nelikymppisistä löytyy naisia jotka ei ala ekoilla treffeillä puhumaan siitä kuinka haluavat ostaa talon sieltä ja täältä ja laittaa sen vimpan päälle (mies laittaa).

        Been there done that, on jo rempattu okt ja yhteishuoltajuus yhdessä perheessä enkä halua toista.


      • totuuskomissiokx
        38vbaldmaster kirjoitti:

        No sanotaan näin. Minä olen ikäiseni näköinen (saattaa olla optimistinen arvio koska kaljuuntuminen), tavallisessa työssä oleva mies. Ulkonäköä en osaa arvioida, ehkä 7-8. Plussana terve pää ja ruumis, kohtuu hyvät sosiaaliset taidot vaikka olenkin introvertti. Ikää 38v.

        Valittavana on:
        - hyvätasoisia nelikymppisiä tai hieman alle nelikymppisiä. Normipainoisia, asiansa hyvin hoitavia, liikunnallisiakin (monet minua paremmin tienaavia ja enemmän koulutettuja...ei sinänsä mulle meriitti, mutta "hypergamiassa" joustetaan)
        - tavallisia kolmevitosia yksinhuoltajia. Asiat ihan ok kunnossa, paitsi elintaso alhaisempi kuin avioliitossa. Vähän ylipainoa monilla, melko arkisia mutta kivoja naisia
        - kolmekymppisiä seinäruusuksi jääneitä, osa ylipainoisia ja osa luonteeltaan aika burgerimaisia. Haluavat lapsia
        - ylipainoisia ja epäsuosittuja parikymppisiä (n. 25) jotka haluaa perheen

        Jos näyttäisin nuorekkaalta eli hiukset olisi päässä ja piirteet vähän poikamaisemmat, ehkä tilanne tasoittuisi. Nyt on niin että jos nuorempaa haluaa, joutuu aika monessa asiassa joustamaan. Vaaka kallistuu kurppaosastolle :D

        Nelikymppisessä tasapainoisessa naisessa ei sinänsä ole mitään vikaa ja riski lapsien tekoonkin (sekä fysiologisten rajoitteiden että henkisen asenteen) kautta on ihan jotain muuta kuin 30-35 sektorissa. Jos siis noin muuten vauhdilla kehittyvä mummoutuminen ei haittaa - joka olisi kohta edessä kolmevitosen kanssakin.

        Samoin nelikymppinen saattaa olla realistisempi noissa materialistisissa (miehen maksamissa) haaveissa kun ymmärtää paremmin kokonaiskuvion.


    • EnPujottele

      Pujottelijaan voisin ihan mielelläni tutustua, vaikuttaa mukavalta. Mutta taitaa pitää itseään Linerille varattuna.

      • khkjhkjhlhjkl

        Ota rohkeesti vaan yhteyttä, ei siinä mitään menetä.

        Niin minäkin teen -ja kulissien takana monet muut..

        Ihan hullua täällä on haukkua naisia! :)


      • EnPujottele
        khkjhkjhlhjkl kirjoitti:

        Ota rohkeesti vaan yhteyttä, ei siinä mitään menetä.

        Niin minäkin teen -ja kulissien takana monet muut..

        Ihan hullua täällä on haukkua naisia! :)

        "Niin minäkin teen -ja kulissien takana monet muut.."

        Tiedän, aika sutina kulissien takana käy.
        Se taas vähentää omaa mielenkiintoa ottaa enää yhteyttä kehenkään.


    • Pahamies111

      Mielestäni homma muuttuu 30 v iässä:
      -Pariutumiskykyiset ja -haluiset ovat lähes poikkeuksetta pariutuneet
      -Toinen kiekka lapsineen osalla alkamassa

      Miehet voivat saada vielä nuorempia naisia jos ulkonäkö on nuorekas, olet hyvässä työssä ja supliikki. Kysymys vaan herää miksi olet sinkku tuossa iässä noilla taidoilla, luultavasti jokin yhtälössä mättää ja pahasti.

      Palstamiehistä en ymmärrä Peter_pnj:n pariutumisongelmaa. Ilmeisesti hän asuuu jossain tuppukylässä, selittäisikö se jotain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe