Ylimielinen skoodisti laitettu ruotuun

vitun-romu-skodat

Tänään aamulla lahden motarilla yritti joku ylimielinen skoda octavia ohitella ihan kyljessä kiinni. Noh ei muuta kun auto vasempaan laitaan omaa kaistaa, niin johan pomppi mulkku takaisin omalle kaistalle. Sitten kun se jäi hidastelemaan eteen niin ohi vaan, torvea ja keskari sille. Oli kyllä kyrvän näkönen jätkä kabiinissa.

27

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla.fiksumpi.poika

      Koeta jaksaa. Vielä pari viikkoa yläastetta ja sitten alkaa kesälomasi. Saat ajaella mopoautollasi kaiket päivät, jos iskä antaa bensarahaa.

      • Jos on poikas tullu isäänsä niin on kyllä sairaalloinen tampio ja luokkansa lapanen. Isälle kun myydään skoota autona ja sika koirana. Mitäs jorma tähän?


    • VarmaTieto

      Aloittajalle: Kaikki Skodat paalataan kesäkuun 3. päivään mennessä, niin kesälomilla eivät sitten ole mopoautojen tiellä.

    • Ei muuta kun skootasta kylki sisään niin oppii slaavi kiikkumsa kanssa liikkumaan oikein. Mitäs jorma tähän?

      • Älä.inkuta

        Mietin vain, että mistä kaltaisiasi valittajaeukkoja sikiää. Iso mies ja tekee vielä pisut kyykyssä.


      • Älä.inkuta kirjoitti:

        Mietin vain, että mistä kaltaisiasi valittajaeukkoja sikiää. Iso mies ja tekee vielä pisut kyykyssä.

        Eiköhän se ole skoota jorma joka vinkuu ja valittaa poliisille, kun lyödään sakko käteen ja joutuu maksamaan molemmat autot.


      • lutunen.reppana

        Ja uskoo vielä tökeröihin aloituksenkaltaisiin satuihinkin. Voi pientä kulkijaa...mitenkäs se lastenlaulu jatkuukaan.


      • vahingonkorvauskanne
        KyykmanninBroidinVeli kirjoitti:

        Eiköhän se ole skoota jorma joka vinkuu ja valittaa poliisille, kun lyödään sakko käteen ja joutuu maksamaan molemmat autot.

        Ilmiantaja itse?


    • TimoEnoVarpanen

      Mulla on vittu kato Skoda. Mää tapan kaikki. Mul on haulikko etupenkil jos joku vittu audi tai pmw pelle yrittää jotain, nii lasken läpi. Vittu Mäntyharjul. Älä rupee mulle alkaan.

      • VarpaselleTuliLähtö

        Dsg laukesi ja tsi räjähti. Hengen lähtö.


    • öljykuluuvesivaluu

      Skodalla kyykyttää vain itsensä ja perheensä.

      • tale.taalasmaa

        Näin on. Itsensä ja perheensä.


    • rankaisijaX

      Ohittaessa ohitettavan velvollisuus on ajaa niin oikealla kuin se on mahdollista.
      Ja niin teenkin, jos skeida ohittaa. Vain, koska se on niin makoisaa ryntäyttää oma 285 hv bemuni seuraavassa hetkessä skeidan ohi, ja suoraan eteen. Kyllä siinä skeidistin otsasuonet tykyttää ja alkaa hikka tulla. Myös naaman väri muuttuu punaiseksi ja skoda alkaa huojumaan puolelta toiselle kaistallaan.

      • OjentajaZ

        Isse ryntäytän nelivetoisella Daciallani paskat Jorman Skodan lasille. Minulla on Dacukkani takalasin pissapoika suunnattu ampumaan kohti noita kamalia kyykytettäviä kaalivankkureita, jos ei kura lennä... :D


    • Mullapas450hp

      Lapset on terveitä, kun ne leikkii.....

    • NauroinKunNäin

      Tänään sai nauraa kun KEHÄ 1:llä Skoda pajautti Audin perään. Skoda meni täysin romuksi siinä missä Audi näytti ehjältä. Kannelmäen / Pohjois-Haagan liittymän kohdalla näin kun rusina-skoodaa hinattiin pois :D

      • skd-rusinakippo

        Kohta se skodisti vinguttaa epävireistä viuluaan täällä katkerana länsiautoilijoille.
        Skodistit on jotenkin reppanoita ja huijattavia, kun ovat joutuneet sinne skodaan sisälle. Tuskin kukaan on pakottanut kuitenkaan.


      • vepsäläine

        Se on se surullisenkuuluisa venäläinen skodan "paperipelti". Ruostekin sen raiskaa alta aikayksikön.


      • DacistiVoittiTaas
        skd-rusinakippo kirjoitti:

        Kohta se skodisti vinguttaa epävireistä viuluaan täällä katkerana länsiautoilijoille.
        Skodistit on jotenkin reppanoita ja huijattavia, kun ovat joutuneet sinne skodaan sisälle. Tuskin kukaan on pakottanut kuitenkaan.

        Ostaisitte Dacian. Se on paras! Audi menee romuksi, kun kehätiellä ryntäytäntäntäntäntäntäntäntäntäntäntäntäntäntäntäntäntän..


      • molempiaomistanut

        Audi ja Skoda. Samaa tavaraa eri pussissa.


      • DacistiVoittiTaas
        molempiaomistanut kirjoitti:

        Audi ja Skoda. Samaa tavaraa eri pussissa.

        Isse rytistän Dacialla kaikki vaggine-pussit ryttyyn.


      • dacia_kuin_rasia
        DacistiVoittiTaas kirjoitti:

        Isse rytistän Dacialla kaikki vaggine-pussit ryttyyn.

        Dacia on kuin rasia, ihan sympaattinen itäauto. Ottaisin 100 x mieluummin sen kun irvokkaan, kolhon ja kalsean skoooootan


    • sopiipöntöksi

      Meillä on datsia rannassa kuikanpesänä. Kuikka tykkää.

      • kuikka_valinnanvapaus

        Ok. johtuu skootan homeesta ja jenkemin hajusta, ettei skoota kelpaa pesimispaikaksi. Linnuillakin on hajuaisti.


    • Ocu1.8TSI.132kW.Webasto

      Keskustelun aloittaja on nappula, joka ei ole vielä käynyt armeijaa. Kyllä siellä tuollaiset nappulat pistetään ruotuun.

      • Ei kyllä reppana skootistin ruotuun laitto paljoa vaadi. Ressukoita kaikki.


    • ryhdikästämenoa

      Hyvä!
      Skodistit kuuluu olla nätisti siellä liikenteessä vaikka niitä harmittaakin se skoda-pahanen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe