HondaKurkon aisa

HarleyTyttö

Kävin viikonlopulla Larussa Merenkulkijanrannassa tirkistelemässä HondaKurkon elämää.
Autohallissa oli musta Alfa-Romeo Giulia, mutta ei ollu apilanlehtiä etulokarissa. Siis moponmoottori. Bränikkä KTM vieressä lämpimässä hallissa.
Mutta se järkytys tuli sen jälkeen. Kun se tuli saunastansa parvekkeelle siihen meren päälle, niin sillä on kauhee mela. Varmaan afrikannorsun kaliiperia. Siks sillä on kaunotartypykkä. Jätkä on täys nuija, mut kyrvällä se naisen saa. Ja se on vaan lentäjä ja lennonjohtaja.

Jos mulla olis tommonen mela, niin oisin Kuusamon suosituin homo. Nyt on vaan otettava, mitä muilta jää. Jakiksessa on huonot mahkut, käsihommiks menee.

Jos mä joskus saan A-kortin, enkä tartte enää rollaattorii, niin varmasti ostan KTMn. Munkin pikkupili voi kasvaa hirveeks tappokaluks, mut ei se taida olla korteissa just heti. Ja mistäpä naistakaan saisin?

22

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HarleyTyttöOriginal

      Noin Kurko taas avautui.

      Voitaisiin pistää vaikka keräys pystyyn näin vertaistukihengessä, jota jutustelija on peräänkuuluttanu ja ostettais Kurkolle peili.

      Sen ei tarvitse olla kovin korkea Kurkon ollessa kääpiö, mutta leveyttä täytyisi olla sen johdosta, että tuo kauhee mela ja Lapuan siiderivalaskisan perintöprisnessavaimo mahtuu samaan kuvaan siten, että voivat ottaa toisistaan valokuvia sielä meren yllä toista viinipulloa avatessaan.

      Voisivat näitä valokuvia myydä internetissä narsisteille, niin palkkapotti taas kasvais.

      Parasta kuitenkin aiheessa on se, että Kurko on tyytyväinen elämäänsä ja näin lämmittävällä tavalla sen ilmaisee moottoripyöräpalstalla.

    • NytRepesinThaimaassa

      Tyttö pirautti että Kurko on pökänny asiaa palstalle.

      Se että on bränikkä KTM lämpimässä hallissa, on hyvä.
      Meillä tosin on lämmin muuallakin kuin hallissa, ja motoristit ainakin täälä ajelee, mutta kukin tyylillään.

      Kurko nyt kuitenkin tahtoi tuoda esille tuon norsumelansa moottoripyöräpalstalla, joten hieman asiaa sen suhteen.

      Minulla on 140 senttiä pitkä ja 40 kiloinen vaimo, jonka Kurko on nimittänyt killisilmäksi, joten olkoon killisilmä.
      Jokainen sellainen tervepäinen, jonka tervepäisyyttä Kurkon tavoin ei ole testattu pyörivällä tuolilla ja jolla on kokemusta naisista silleen, niin tietää että norsumelaiset on jää rannalle, tai sinne meren päälle parvekeelle, kun .........

      Yhtälailla jokainen tervepäinen ymmärtää, että mikäli Kurko melallansa antaa vaimolleen niinsanotusti kahvaa myöden, on vaimo vähintäänkin XXXL-ISO.

      Jokainen voi siis tehdä omia päätelmiään minkälainen tämä Laaturotunainen-Kaunotartypykkä on.

      Hyvää KTM-ajokautta näin Sinulle Kurko ja pohtimaan jään mistä olet löytänyt pyörääsi takavieterit kaliiperia Siiderivalas.

    • MotoristinVaimo

      Onhan NorsuKyrpäKurko kertonut hänen laaturotunaisensa hirnuvan kiimasta.

      Hienoa, että tuo NorsuKyrpäKurkon luxuselämän seksuaalinenkin puoli on pelkkää luxusta.

    • KivaKeuliiKunOsaa

      No selvispä nyt viimein miksi Kurko ei ole kokenut pyörässään olevan hyrrävoimaa.

      Eihän norsukyrpäinen pidäkään pyörää pystyssä normaalimotoristien tavoin, vaan persettään vemputtaen penkillä norsukyrvän vastaavasti ollen luonnollisesti vastakkaisella puolen pultussa ja näin norsukyrpämotoristi tasapainottaa pyöränsä painopistettä.

      Intruder on hyvä norsukyrpäisen motoristin mopo, koska siinä kyrpämotoristi painojakaumaa säätäessään luonnollisesti ottaa tukea sarvista ja näin vahingossa vastaohjaa.

    • HondaKurkonAkseli

      Ihahaa, Laru, ihahaa!

    • PippelisPuppelis

      No se on Puppe tässä hei kaikki runkkarit.

      Kirjoitinhan jo aiemmin eikä minua uskottu, että Kurko on puskarunkkari Larun pururadan metsikössä ja yrittää pariutua naaraiden kanssa, kun viettää aikaansa kakkosasunnollaan.

      Ykkösmökillään Sotkamossa suojaisassa yksityisyydessään melan kasvattamisessa päivin öin auttaa porot peruslappalaiseen tapaan.

      Molemmissa asunnoissa luonnollisesti siiderivalaslaaturotunainen päivittäin myös antaa imunielukakkosta ja lopputuloksenhan Kurko itse kertoi aloituksessaan HarleyTyttönä vetäen vasemmalla lapaseen ja kirjoittaen oikealla.

      Tollaista lerssiä ei saa kasvatettua millään muulla tavalla kuin joka päivä ja kaksin käsin "punttisalilla" niinkuin Kurko on kertonut, tietysti siis lisätreeninä.

    • NimimerkkiEhdotus

      IntruderNorsuKyrpäKurko.

    • MelaaMekkoon

      Minun mielestäni isokyrpäiset kääpiöt, kuten IntruderNorsuKyrpäKurko on ihania, koska heidän kanssaan ei tarvitse keskustella mitään järkevää heidän aivotoimintansa ollen nolla ajatustoiminnan ollessa munissa.
      Mitä tulee moottoripyöräilyyn, siitä KyrpäKurko lienee kirjoittelevan mielenterveys- ja seksipuolella, koska täälä tämä.

      • Jutustelija1

        Niin se olisikin aina hyvä mielenterveys ja seksipuolella, tiukkaa asiaa motoilusta joka kommentissa.


    • HondaKurkonAkseli

      Joo, minun ongelma onkin kaarteet oikealle. Koska pidän mahtiaisaani vasemmassa lahkeessa, niin painopiste siirtyy sille puolelle. SA on hiukan nihkeä kääntymään oikealle, vaatii enempi vääntöä. Tai sitten ketjuja kiristäessä laitan takapyörän kampeamaan oikealle, näin saan sladdin painon kumottua, ja kanttaaminenkin helpottuu. Kehittämiskelpoinen idea, isomunaisille. Nysäpilit vastaohjatkoot tai mitä venkoiluja keksivätkään. Tai sitten hirtän melani mustekalalla mittaritauluun ajon ajaksi, mutta kylmillä säillä voi mennä siniseksi.
      Tai sitten rotunaiseni kyytiin italialaiseen skootterityylii, molemmat jalat samalla puolella, ja sladdini vastakkaisella puolella. Näin säilyy balanssi.

      Avasin just sen kolmannenkin viinipullon. Meren yllä on viileäyä.

      • MotoKiinnostunut

        No tuossahan tulikin sitten kaikella sillä aivokapasiteetilla mikä pyörivällä tuolilla tervepäiseksi todetulla sivistyneellä ja rikkalla lennonjohtaja-Lentokapteenilla on annettavaa moottoripyöräaiheiselle keskustelupalstalle.

        Toivon kaikkien tervepäisten moottoripyöräilijöiden puolesta, että käytät sitä mustekalaasi ja tämä kirjoituksesi oli viimeinen tälle palstalle.

        Kiitos.


      • TaimaanPossu

        Imetkö? Nieletkö? Kakkoseen Sotkamon snägärillä?


      • IntruderNorsuKyrpäKurko

        Kyllä, mielellään ja kokemuksella laaturotunaiseni myös Intruder Sotkamon kesämiitingissä.

        Se joka antaa mulle kakkoseen kahvaa myöden saaden mut hirnumaan, saa ajaa temppuradan mun Intruderilla.


      • IntruderNorsuKyrpäKurko

        Meillä lentoammattilaisilla työkielenä on englanti, jota kaikki ei ymmärrä, siksi pieni opastus.

        Intruder = Tunkeutuja.

        Super adventure = Super seikkailu.

        Minulle kakkospytty on koko elämä, siksi pyöräkseni olen valinnut tunkeutujan, joka on minulle super seikkailu.


    • HondaKurkonAkseli

      Mun sladdi vaan venyy ja turpoo aina kun ajan SAlla. Pian tarttee perävaunun pyyttonia varten. Ja yksi autopaikka lisää. Kohta en tiedä enää mistä sauvasta Bantua ohjaan. Tai mihin mikrofoniin puhun. Nymmeenee vaikeeks. Viimeks meisseli jäi Alfan ratin väliin mutkassa, se oli läheltäpiti-tapaus kun rekka tuli vastaan toisella kaistalla. Henkenvaarallinen aisa mulla.

      • Jutustelija1

        Tuostahan saisi uuden hitti leffan: Peniksen Tarina.


      • ThaimaastaMoimoi

        Joo tuossahan tuo kaikki mitä Kurko kykenee moottoripyöräilystä kirjoittamaan, rikas, tervepäinen ja sivistynyt kun hän on.


      • HondaKurkonAkseli

        TaimaaMoimoi, ei Thailandian pikkupojilla ole vielä norsunmelan kokoista aisaa. Ai niin, tehän olettekin tuhkaluukkupoikia. Niinkun top?
        Ajoin aamulla Larussa SA:lla, viileätä oli, mutta eipä tarvinnut katsella tautisia killisilmiä. Lounas vaimon kanssa, kotiin.
        Nyt voin taas viihdyttää teitä aivottomia mopopoikia. Sitten nukkumaan kauniin vaimoni viereen, huomenna aamuvuoroon EFHK:lle klo 10.00 LT.

        Mun pippeli lepotilassa oli viime mittauksessa vain 7,4cm. Anuksesta mitattuna. Repikää siitä. Mutta se on peto turpoamaan tosihommissa.


      • HdThai

        Ei jatkoon, voit siirtyä mielenterveys- ja seksi-idioottien palstan puolelle, niin saat vastinetta haluamallasi tavalla.


      • HarleyTyttö

        Et kai ole pikkupoikiin päin?


      • HarleyTyttö
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Et kai ole pikkupoikiin päin?

        Ei jatkoon. Kurko ei ole HarleyTyttö vaan munaton luuseri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3940
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3742
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3738
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      14
      2383
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2332
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      1976
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1816
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1489
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe