Tiivi - sälekaihtimet 10cm liian lyhyet?

Tiivisälekaihdin

Onko muilla kokemusta siitä, että Tiivin toimittamien ikkunoiden ns. Integroidut sälekaihtimet loppuvat 10cm ikkunan alareunan yläpuolelle? Näyttävät todella hassuilta. Miksi näin?

10

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh-huh

      Olisiko valmistusvirhe?

    • 5gy98

      Oletko aivan varma, että kaihtimet ovat alimmassa asennossa eikä esim. väärin laitettu solmu rajoita väärin?
      Ota kuva ja kysely Tiiviin.

      • Tiivisälekaihdin

        Ei ole itse tehty mitään solmuja. Kaihtimet eivät laskeudu alemmaksi, narut ei riitä alemmaksi.


    • Lopetahetipropaganda

      Tiivin ikkunat ja kaihtimet ovat aina oikean mittaiset. Ilkeä propaganda on ikävää.

      • Tiivisälekaihdin

        Ei ole ilkeää propagandaa. Maksettu priimasta, mutta kaikissa ikkunoissa kaihtimet liian lyhyet. Asiasta jätetty heille soittopyyntö, mutta eivät ole soittaneet takaisin.


      • Anonyymi

        Tuttu vika. Verhojen narut on liian lyhyet.


    • Alihankkijalta odotetaan oikean pituisia kaihtimia, nykyään ei tuotannossa pahemmin niitä availla, koska ne tulee nipussa ja menevät myös asiakkaalle nipussa. Säästää aikaa tehtaan päässä, mutta ainahan ei voi tulla priimaa. Jos kaihtimet ovat ns. automaatti mallia niin voi olla, että sälärin alimmaisesta paino kotelosta puuttuu painot, silloin ei laskeudu kunnolla kaihdin.

      • Tiivisälekaihdin

        Näkeekö jostain jotenkin onko noita painoja vai ei?


      • Tämän viestin lähettäjään ja viestin sisältöön on jo pakko ulkopuolisen/kin reagoida. On se niiiiiiiiiin harvinaista herkkua.

        Niin, jokainen yritys tietää, miten virheitä sattuu ja menee vielä laadun tarkkailun läpikin. Punainen lanka on juuri kehittää toimintaa ja joka tapahtunut tapaus tutkia, miksi se tapahtui. Näin toimien virheellisyydet vähenevät ja erikoisesti myös kannattavuus / tuottavuus paranee pitkässä juoksussa.

        Järkyttävintähän on yrityksen toiminta, joka tuottaa virheita ja ei edes ole kiinnostunut tehtaallaan mistä virhe / tilanne on syntynyt ja näin toimien tehdas tuottaa virheitä kuin liukuhihnalta. Järkyytävintä on vielä, ettei yritys reagoi asiakkaan huomautuksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe