Joko avoautot

KysynVaanNyt

...pörrää sokkarin kulmilla rollimummojen perässä ???? Muutama kuski tuntuu olevan jo 70-kymppinen, joten rollimummot varmaan kiinnostaa.

21

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkasta-tilanne

      Helpostihan pyöräilet entisen sokkarin kulmille mikkolaan tarkastusretkelle, siellähän se sokkari aikoinaan sijaitsi ennen kuin muuttui Prisma nimellä toimivaksi

    • HiioHoiiii

      Jep . Joku ajeli Tenalla ympäri Sokosta eilen. Haju oli mahtava.

    • Trisyklebroderna

      Aloittajan kolmipyöräinen olisi muuten kiva mutta sillä ei voi keulia. Kun nousee vetopyörä ilmaan jos polkasee.

      • oletkostupid

        sillonhan se nimenomaan keulii?!


    • Kultakettinkimies

      Tänään on kaunis päivä ja minä lähden ajelemaan avoautollani Porin keskustaan. Toivon, että moni ihailee minua ja minun autoani.

      Sokoksen kulmilla nähdään !!!!!

    • AitoTapausOn

      Yksi kysymys. Ovatko ne kaulahelyt aitoa kultaa vai rihkamatavaraa ??

    • Kolomikko

      Minäpä pistän Helkama Kolmikkooni joka pyörään räplättimet pörisemään. Ja on kunnon pahvia.

    • Kvaaak

      Nuoret tytöt ja varikset ovat kiinnostuneita kultaketjumiehistä.

    • KesänlapsiOon

      Tiedoksi kaikille .

      Minäkin olen saanut nyt ajokuntoon oman avoauton ja alaln päivittäin kiertämään reittiä Sokos - Kauppatori. Pysähdyn tarvittaessa keskustelemaan ystävieni kanssa.

      T. Tom of Pori

    • bjärk

      Missä on nyt se punainen nissani joka on Matala?

      • tänää_nähty

        Viimeksi tänään kruisaili keskustassa.


    • teinixpilleri

      räkälammikon nistivanhempien teinipsykoottinen nuhjake voi tehdä itelleen avoauton rälläköimällä sekakäyttäjäisin kilvettömästä DX Corollasta katon irti pöllityllä rälläkällä.
      Kateus pois ja toimeen.

      • vammakkojussi

        Tee itelles avokallo.irrota haulikolla kuuppas.


      • litiläti
        vammakkojussi kirjoitti:

        Tee itelles avokallo.irrota haulikolla kuuppas.

        jonkun pitäs vaan fistata sua hualella, kyl se siit hymyx muuttuis :D


      • Vammaisjussi
        litiläti kirjoitti:

        jonkun pitäs vaan fistata sua hualella, kyl se siit hymyx muuttuis :D

        Tuu koittaan pasckahousu fistaan kallos mieluusti


      • hummahash
        Vammaisjussi kirjoitti:

        Tuu koittaan pasckahousu fistaan kallos mieluusti

        Hui kauhia narkomaani :D


      • porevanne
        Vammaisjussi kirjoitti:

        Tuu koittaan pasckahousu fistaan kallos mieluusti

        Kirsillä taas napit loppu :D


    • Quuuuuuupppa

      Sääli, että ilmat ovat olleet näin kylmät. Upea Bemarini joutuu olemaan tallissa ..nyyh..
      No ..onneksi on myös hyvä maasturi, jolla voi kursailla cityssä.

      T. Tom of Pori

      • minun_mielipiteeni

        Totuus on se, että Suomen ilmastossa avoautolla ei tee yhtään mitään. Oikeasti sopivia avoautoilukelejä (varjossa yli 25 astetta) saattaa olla koko vuoden aikana Porissa kahtena päivänä. Kaksi päivää 365:stä päivästä on aika vähän. Se tarkoittaa, että 363 päivää vuodesta avoautolla ei oikeasti tee mitään. Avoautot on tehty vähän erilaiseen ilmastoon. Sellaiseen, missä joulukuussakin päivälämmöt huitelevat 25 asteessa.

        Tämä ei tarkoita etteikö kukaan saisi ostaa avoauto. Tämä on vain oma henkilökohtainen mielipiteeni asiaan. Varmaan muunkinlaisia mielipiteitä löytyy. Ja kyllä, olen ajanut avoautolla. Viimeksi vuonna 2015. Juuri siihen pohjaan mielipiteeni, että pitää olla varjossa 25 astetta. Muutoin lämpötila kabiinissa käy vetoisan viileäksi maantienopeuksissa.


    • StAston

      Onneksi monissa avoissakin on lämppäri :)

    • Hiiiohoi

      Minä käyn aina niin kuumana, kun ajelen avoautolla, et mitään lämppäreitä ei tarvita.

      Tena of Pori

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe