M.Veitolan Lesbosuhde !

Lesbo.veitola.yazka

Jep, kuinkas moni tietää tai muistaa että veitola seurusteli aikoinaan Yazkan kanssa. Elikkä tuon lävistäjä-Dominan kanssa ! Googlesta läytyy juttua. Google : Maria veitola ja yazka.

58

7435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairas.veitola

      Aina törkeen kinkyä hc settiä. Sadisti- Yazka. Hyi hel##¤ !!

      • YazkaKiduttaa.M

        Marian lapset ovat varmaan ylpeitä äitinsä teoista !!


      • Anonyymi

        Ilmankos Veitola mielisteli Maisaa 👍😳😅🙈.


    • ahdistelijaraiskarimamu

      Toi Yazka on kammottava ! ja veitola ollut tuon kanssa..

      • hyi.perkele

        Yazka Love, youtubesta tuttu. Veitolan "ihana" sadisti-rakas.


      • MiksimiksiMiksi

        Koska tämä suhde otetaan esille TV,ssä ????


      • Raiskaustilastot.Google

        Yazka vieraaksi, ja marja haastattelemaan. Eka kysymys: Muistatko kun silloin sä teit mulle...


      • Du7k
        MiksimiksiMiksi kirjoitti:

        Koska tämä suhde otetaan esille TV,ssä ????

        Ihana pari.


      • Älytöntäää

        Miks tarvis tietää tai muistaa ? Eikö tälläiset suhteet olekkaan normeja !?? Eiköhän Veitolan lapsetkin pidä normaalina äitinsä suhteita
        Taas viljellään kiusaamista ym


      • suvaitse.terroristia
        MiksimiksiMiksi kirjoitti:

        Koska tämä suhde otetaan esille TV,ssä ????

        Marian haastattelut ovat overi puolueellisia. Haastattelijan oma asenne tulee rajusti esille.


    • sadisti-lävistäjä

      Ei oo veitola kauheesti mainostanut tätä kinkyä suhdetta :)

      • Netun.Viikerit

        Ei, Maria kaivelee vaan muista esille asioita. Katsoisi niitä omia taustojaan.


      • jihadisti-imaami

        TOTTA !! ja millä meriiteillä maria kertoo ohjelmissaan minkälainen suomalaisen naisen kuuluu olla ?! Vain hänen oma tapa elää, puhua ja toimia on oikea ? Veitola ei itse suvaitse mitään NORMAALIA.


      • ahdistelijamamupartio

        maria on kinky femakko.


      • Anonyymi

        Ei niin, mutta ihastuiko Maisaan?


    • gtibbhu

      Veitola on ärsyttävä akka.

      • suvakkivegaanigaypaska

        On, Eikä kestä yhtään arvostelua. Vaikka ITSE ARVOSTELEE aika rajustikin muita. Ja veitola on super puolueellinen haastattelija, ei todellakaan neutraali ja asiallinen.


    • epätietoinenlespoxxx

      Onko tää yazka mäntylän jasso tai jaska siis?

    • jaskandaamit

      Samoin Wilma Schlizewski? entinen Hantta Krause liitettiin tähän Jaskaan joskus 80 tai 90 luvulla.
      Yllätys oli tänä Veitola tieto.

      • jo.ne.budjas

        albertinkadun ja merimiehenkadun kulmassa. oli hauska naureskella jasmin janille ja hantalle.


    • kunnikki

      Eipä ihme, että näin nyt käynyt
      Mutta toisaalta, eikös tää ollut arvattavissa.
      Veitola on alkanut yrittämään olla nainen ja
      Yatzka on maskuliinisuuteen ollut vahvasti pyrkimässä

    • kynttilää.kuristusta

      Mitähän kaikkea Yazka teki veitolalle ? Aika kinkyä sessiota varmaan ollut..

    • Näin.se.vain.on

      Ei ollut yllätys, kyllähän tuo Veitola lesbolta näyttää. Yleensä se menee niin että nuorena ollaan niin heteroa ja perustetaan perhe, sitten kun miehet alkaa kyllästyttämään siirrytään toiseen joukkueeseen. Onhan näitä julkkiksia vaikka millä mitalla, Kata Kärkkäinen, Minna Haapkylä, muitakin näyttelijöitä ja julkkuja, en nyt nimiä muista.

      Veitola tekikin päinvastoin, ensin lesboili ja sitten ryhtyi heteroksi. Kunhan lapset aikuisia niin sitten ukko pihalle ja akka sisään!

      • pois.ruudusta

        Taitaa salaa lesboilla, Olla salasuhteessa naisen kanssa.


      • Anonyymi

        Katalla taitaa vaihteeks olla mies.


    • Muistan.kyllä

      Kyllä muistan tuon Jaskan, todellinen butch, rekkalesbo, onko enää hengissäkään? Onko Veitola, kunnollinen perheenäiti Jaskan kanssa seukannut, missä todisteet?

      • yritä.koita

        Joo, Luulis ettei ole vaikeata kirjoittaa tuota googleen.


    • VeitolaKateissa

      Tossa jälkikäteen katselin tätä EVS-ohjelmaa.
      Yhdessä jaksossa oli vieraana stand-up koomikko, joka elää yhteistaloudessa entisen naisystävänsä kanssa, joka vaihtoi sukupuoltaan mieheksi että tällä koomikolla on myös naisystävä. Kaikki asuvat kimpassa.
      Jo siinä kiinnitin huomiota Veitolan kommenttiin, jossa siunaili "ihanaa" avomiestään, mutta samassa kommentissa mietti ääneen, että "jos loppuelämä täytyy elää näin", eli suhteessa mieheen, lapsensa isään...

      • ahdistelijamamu

        Veitola on sekaisin.


    • nollatietoa

      So? Ei mitenkään kiinnostavaa.

    • poistvstä

      Kaipa on miehelleen kertonut lesboudestaan. Maria on kyllä tosi luotaan työntävän ja vastenmielisen oloinen ja näköinen.

      • Kuin.kuiva.rotta

        tais tulla miehelle yllärinä.


    • Down_Low_Lezzies

      Maalaistyttö lespokiimassa! Tais olla vähän semmonen kokeilu kuitenkin - ei tee asiasta hirveetä numeroa jostain syystä...

      • no.juorutaan.sit

        Nää on näitä tapauksia, kun pitää päästä Stadin trendipiireihin..Pätemisen tarve on vaan niin kova, että heittäydytään vähän homoksi tai lesboksi, jotta saadaan hyväksyntä siihen Pieneen Piiriin.. Maalaistyttösten varsinkin on lunastettava paikkansa..

        Ette uskoisi, jos kertoisin kuinka pienet piirit Stadissa on, ja mistä juontuu tämä nykyinen ns. sisäpiiri. Olen ammattini puolesta joutunut tai saanut nähdä koko kuvion läheltä. Ällöttävää sulle-mulle-nepotismia, ja piirin ulkopuolisten ihmisten kadehtimista ja jatkuvaa kampitusta. Pieni piiri on kuitenkin sen verran suuri ja toimii riittävän monella ammattialalla, että tämä tietty jengi pystyy todella pahoihin juttuihin niin halutessaan.

        Mitä tuohon Yazkaan tulee, niin hän oli joskus myös MIEHEN kanssa naimisissa. En viitsi mainita miehen nimeä..Mukava homomies, joka tosissaan yritti heterosuhdetta lesbo-Yazkan kanssa...Heillä oli jopa seksiä keskenään :D


      • oletsiisnähnyt
        no.juorutaan.sit kirjoitti:

        Nää on näitä tapauksia, kun pitää päästä Stadin trendipiireihin..Pätemisen tarve on vaan niin kova, että heittäydytään vähän homoksi tai lesboksi, jotta saadaan hyväksyntä siihen Pieneen Piiriin.. Maalaistyttösten varsinkin on lunastettava paikkansa..

        Ette uskoisi, jos kertoisin kuinka pienet piirit Stadissa on, ja mistä juontuu tämä nykyinen ns. sisäpiiri. Olen ammattini puolesta joutunut tai saanut nähdä koko kuvion läheltä. Ällöttävää sulle-mulle-nepotismia, ja piirin ulkopuolisten ihmisten kadehtimista ja jatkuvaa kampitusta. Pieni piiri on kuitenkin sen verran suuri ja toimii riittävän monella ammattialalla, että tämä tietty jengi pystyy todella pahoihin juttuihin niin halutessaan.

        Mitä tuohon Yazkaan tulee, niin hän oli joskus myös MIEHEN kanssa naimisissa. En viitsi mainita miehen nimeä..Mukava homomies, joka tosissaan yritti heterosuhdetta lesbo-Yazkan kanssa...Heillä oli jopa seksiä keskenään :D

        Olitko jalkaa pitelemässä?


      • no.juorutaan.sit
        oletsiisnähnyt kirjoitti:

        Olitko jalkaa pitelemässä?

        No en ollut, mutta olen keskustellut ko. homomiehen kanssa hänen suhteestaan Yazkaan.

        Eipä tästä tämän enempää.


      • jokaisellejotakin
        no.juorutaan.sit kirjoitti:

        No en ollut, mutta olen keskustellut ko. homomiehen kanssa hänen suhteestaan Yazkaan.

        Eipä tästä tämän enempää.

        Ja sinua sitten pitäisi uskoa.


      • Anonyymi
        no.juorutaan.sit kirjoitti:

        Nää on näitä tapauksia, kun pitää päästä Stadin trendipiireihin..Pätemisen tarve on vaan niin kova, että heittäydytään vähän homoksi tai lesboksi, jotta saadaan hyväksyntä siihen Pieneen Piiriin.. Maalaistyttösten varsinkin on lunastettava paikkansa..

        Ette uskoisi, jos kertoisin kuinka pienet piirit Stadissa on, ja mistä juontuu tämä nykyinen ns. sisäpiiri. Olen ammattini puolesta joutunut tai saanut nähdä koko kuvion läheltä. Ällöttävää sulle-mulle-nepotismia, ja piirin ulkopuolisten ihmisten kadehtimista ja jatkuvaa kampitusta. Pieni piiri on kuitenkin sen verran suuri ja toimii riittävän monella ammattialalla, että tämä tietty jengi pystyy todella pahoihin juttuihin niin halutessaan.

        Mitä tuohon Yazkaan tulee, niin hän oli joskus myös MIEHEN kanssa naimisissa. En viitsi mainita miehen nimeä..Mukava homomies, joka tosissaan yritti heterosuhdetta lesbo-Yazkan kanssa...Heillä oli jopa seksiä keskenään :D

        Pahinta Helsingin amatöörijulkimoissa ja sellaisiksi itseään brändäävissä on ollut jo vuosikymmenien ajan — kostonhimo. Niihin piireihin ei kannata ajautua! Narsistit ovat jopa pitkän linjan taparikollisia tai mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Kiinnostava tämä Vauvapalsta.. en ole tiennyt, että Hantta Krausekin on lesbiaatti. Samat julkut ansaitsevat antamalla medialle omia haastattelujaan mutta Hantta ei ole ehkä kertonut rakkaudestaan naisiin.

        Suomessa on koko maailman turhin julkkiskultti. Moni Hömelö ihminen on päässyt 38 vuotta sitten jonkin kerholehden pikkukuvaan.. rällännyt oikeissa piireissä ja pitää itseään supertähtenä. Vau!

        Nepotismi kuvaa hyvin myös trendisosialistien salakähmäisiä toveriverkostoja. Viattomat ulkopuoliset myrkytetään LSDllä ja muilla huumeilla. Käyttäjillä itsellään näyttää elämä olevan sekaisin. Alkoholismihan kuuluu vakiona samoille seurapiireille. Krause eli Hantta kärähti juuri porvarimaineestaan huolimatta törkeästä liikennerikkomuksesta, rattijuoppona, alkoholistina. Ratissa on alkoholilukko, vankeusrangaistus taisi osua ja vaikuttaa.

        — Jos on raitis ei ole alkoholisti. Jos on alkoholisti, ei ole raitis! Lesbo Yazka on itse puhunut olleensa pahasti alkoholisoitunut. Näiden ihmisten monialaisuudessa on jotain karmaisevaa. En tiedä vaikuttavatko kova alkoholismi, huumeet itsekritiikin vääristymiin.


    • Juu-nääs

      Juu nääs, kyä on kau-heeta tää nyky meno.
      Ei sitä meitin aikan vallan.

    • jassostapuhutaan

      Puhutaanko täällä Jassosta?

    • raiskarimamuihin.väsynyt

      Veitolan kanssa pitää olla aina kaikesta samaa mieltä. Muuten tulee pöyristyminen, mulkoilua, kuoleman katse, ja vittuilua. Se on sitä toisen kunnioittamista ja suvaitsevaisuutta :0(

      • eimilläänpahalla

        Sinä sen toisen kunnioittamisen osaat. Se tulee viestistäsi hyvin esille.


      • Hönöt.Nillittää
        eimilläänpahalla kirjoitti:

        Sinä sen toisen kunnioittamisen osaat. Se tulee viestistäsi hyvin esille.

        Pysy pölvästi asiassa, eli Veitolan huonossa ja ylimielisessä käytöksessä. Puhutaan vaikka tuntemattomista nettipenoista joku toinen päivä, toisessa ketjussa.


      • omakäytös
        Hönöt.Nillittää kirjoitti:

        Pysy pölvästi asiassa, eli Veitolan huonossa ja ylimielisessä käytöksessä. Puhutaan vaikka tuntemattomista nettipenoista joku toinen päivä, toisessa ketjussa.

        Juu pysy sinäkin vaatimassasi toisen kunnioittamisessa.


      • Cry-me-a-river
        omakäytös kirjoitti:

        Juu pysy sinäkin vaatimassasi toisen kunnioittamisessa.

        Se on pikkasen eri asia, nimittäin ammattijournalistin käytös haastateltaviaan kohtaan... kuin nettihuutelijoiden toiminta täällä.. eiks jee?

        Sä et vaan pysty millään argumentilla puolustelemaan/kiistämään Veitolan huonoa ja muita halveksivaa käytöstä!!


      • onkositäsinulla
        Cry-me-a-river kirjoitti:

        Se on pikkasen eri asia, nimittäin ammattijournalistin käytös haastateltaviaan kohtaan... kuin nettihuutelijoiden toiminta täällä.. eiks jee?

        Sä et vaan pysty millään argumentilla puolustelemaan/kiistämään Veitolan huonoa ja muita halveksivaa käytöstä!!

        Miksi mun pitäisi häntä puolustella mistään. Puutuin vaan noihin "suuriin sanoihisi" kunnioituksesta.


      • saman.henkinen.Tai
        eimilläänpahalla kirjoitti:

        Sinä sen toisen kunnioittamisen osaat. Se tulee viestistäsi hyvin esille.

        Minulla ei ole TV ohjelmaa, jossa nälvisin toisia. Ja PS maria on niin vittumainen ja raukkis ettei sitä voi kunnioittaa.


      • vaivielätelkkaankin
        saman.henkinen.Tai kirjoitti:

        Minulla ei ole TV ohjelmaa, jossa nälvisin toisia. Ja PS maria on niin vittumainen ja raukkis ettei sitä voi kunnioittaa.

        Etköhän nälvi ihan tarpeeksi täällä juorupalstallakin, joten ei sinuakaan voi kunnioittaa.


      • pakko.suvakointi

        Ei tarvitsekaan, minä en sitä pyytele. Pyydän vain että maria veitolaa ei enään ikinä nähtäisi TV ruudussa.


      • Anonyymi
        pakko.suvakointi kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan, minä en sitä pyytele. Pyydän vain että maria veitolaa ei enään ikinä nähtäisi TV ruudussa.

        Minä puolestani pyydän, että 1980-luvun kaikki helsinkiläiset turhat julkut bannataan Suomen televisiosta ja lehdistöstä. Veitolan pahin ongelma on alemmuudentunto. Olen suvusta, jossa on ihan oikeita rikkaita yritysjohtajia. Veitolan pomotyttöbrändi on säälittävän itetehty. Hän hankkii aletavaratalosta juppiaikakauden sekundauikkarit ja menee Taiwaniin näytösmielellä, muka rantalomalle. Lörpykkäuikkarit ja köyhäily eivät ole modernin pomotytön tunnusmerkistöä. Aika moni aikuinen nainen saa Suomessakin jo omistaa asunnon. Monilla on useita sijoitushuoneistoja. — Vaan ei ole televisiorooleja.

        Olisi mukavaa jo sanoa ikuiset heipat ainakin Yazkalle, Hantta Krauselle, Anu Saagimille ja eläkeläisseksin ylipapittarelle eli oopperalaulajattarelle jonka nimeä en pysty muistamaan.. Mattilalle.. niin ja Veitolan rouvalle. Kaikella kunnioituksella ja kiitollisuudella, tietenkin! Maksavatko he pimeää rahaa toimittajille, jotka lobbaavat heidät yhä julkisuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani pyydän, että 1980-luvun kaikki helsinkiläiset turhat julkut bannataan Suomen televisiosta ja lehdistöstä. Veitolan pahin ongelma on alemmuudentunto. Olen suvusta, jossa on ihan oikeita rikkaita yritysjohtajia. Veitolan pomotyttöbrändi on säälittävän itetehty. Hän hankkii aletavaratalosta juppiaikakauden sekundauikkarit ja menee Taiwaniin näytösmielellä, muka rantalomalle. Lörpykkäuikkarit ja köyhäily eivät ole modernin pomotytön tunnusmerkistöä. Aika moni aikuinen nainen saa Suomessakin jo omistaa asunnon. Monilla on useita sijoitushuoneistoja. — Vaan ei ole televisiorooleja.

        Olisi mukavaa jo sanoa ikuiset heipat ainakin Yazkalle, Hantta Krauselle, Anu Saagimille ja eläkeläisseksin ylipapittarelle eli oopperalaulajattarelle jonka nimeä en pysty muistamaan.. Mattilalle.. niin ja Veitolan rouvalle. Kaikella kunnioituksella ja kiitollisuudella, tietenkin! Maksavatko he pimeää rahaa toimittajille, jotka lobbaavat heidät yhä julkisuuteen?

        Seurustelin erään miehen kanssa. Hän oli Hantta Krausen lähimpiä ystäviä. Poikaystäväni iski Krausen. Lesbojen rakkauden kova ydin lienee tuhonta. Saattoi olla Hantalle silloin suurikin voitto nöyryyttää minua mutta sivusta seuraajana voin vain todeta, että ei ole mennyt elämä ehkä hänellä kovin hyvin. Kannattaa tajuta, että teeskennelty julkinen mediareiluus ja muu roska sisältävät mädän sielun ja pelkkää pahuutta. — Olen "Krause probleemaani" ja sen myötä syntyneisiin tilanteisiin akateemisesti ajatellen erittäin tyytyväinen! Miesystäväni on pelkkä proletympiö, jota en enää nykyisin itse edes tervehtisi.


    • Voihhvänhennäitätolloja

      Siis eikä.2000-luvulls naisilla suhde? Siis omg. Järkkyä. Apua. Kauheeta.

    • Anonyymi

      Aika paljon on näitä, jotka välillä lesboja ja välillä heteroita.
      Outoa liikehdintää...vai onks se muotia?

      • Anonyymi

        Antoiko Dädi stäppäriä pöndelle?? Jiihaaaaaaaa!!?


    • Anonyymi

      On yleisesti tiedossa, ei mikään uutinen, bi-seksuaali ei ole lesbo.

    • Anonyymi

      Maria on Marsista. Tai joltain muulta planeetalta joka tapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe