Miksei Raamatun UT mukainen...

Herättelevä

kaikille hyväksi Kristillisyys, se Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukainen kelpaa, uskoville?!!

51

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetelkaakirjoittamaan

      Miksei ihmiset osaa kirjoittaa???
      Siinä taas oikein "torremainen" aloitus. Ei puhettakaan kyvystä kirjoittaa .........

      • Herättelevä

        Mikä itseäsi, joka osaat kirjoitaa oikein, estää kirjoittamasta Oikeista, kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisista, Krisuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa RAKENTAVISTA aisoista?

        Ehdottaisin että alkaisit opiskelemaan, Raamatun UT mukaista Kristillisyyttä, ja tulisit sitten sitä oppineena tänne muillekin opiksi kirjoittelemaan, niin että KAIKKI heti ns. "suodalta kädeltä" ymmärtäisi, miteen kuuluu alkaa elämään ja toimimaan että alka ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmenemään ja täyttymään, josta kaikki voisi tunnistaa Raamatun UT mukaiseksi, Oikeasti Kristillisyydeksi.


    • Herättelevä

      No, mikä se ketäkin estää vastaamasta aloituksen kysymykseen?!

    • Mikä jumalan rakkaus?

      2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
      Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
      4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
      1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."
      Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
      5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
      Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
      4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."
      Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

      Kerro missä näet 'rakkautta'.

      • taaasttä..sama

        Miksi kysyt jos et halua vastausta,? Ei. Monet eivät kysy saadakseen vastauksen vaan saadakseen kysyä.


      • taaasttä..sama kirjoitti:

        Miksi kysyt jos et halua vastausta,? Ei. Monet eivät kysy saadakseen vastauksen vaan saadakseen kysyä.

        Kysyn koska haluan saada vastauksen. Kerro missä näet 'rakkautta' noissa raamatun teksteissä. Koska olet uskovainen sinulla on todennäköisesti hankaluuksia vastaamisessa.


      • taaasttä..samaa

        Ja ajattelet että vastaan?
        taisinkin ellei mittarini olevan täynnä sitä roskaa jota täällä suolletaan. Kun kohteliaasti pyydän saada oikaista, ei tarvitse, koska he itse tietävät paremmin.

        Sano tästä siksi, että ihmettelen kannattaako olla kuuntelematta. Kannattaa, joten se sitten siitä.

        Minulla ei ole ongelmia vastaamisessa koska tiedän mitä sanoa...olen juutalainen.


      • taaasttä..samaa kirjoitti:

        Ja ajattelet että vastaan?
        taisinkin ellei mittarini olevan täynnä sitä roskaa jota täällä suolletaan. Kun kohteliaasti pyydän saada oikaista, ei tarvitse, koska he itse tietävät paremmin.

        Sano tästä siksi, että ihmettelen kannattaako olla kuuntelematta. Kannattaa, joten se sitten siitä.

        Minulla ei ole ongelmia vastaamisessa koska tiedän mitä sanoa...olen juutalainen.

        Minä kysyin kysymyksen joten oletin että saan siihen vastauksen. Sainkin vastauksen sijaan inttämistä. Miksi alunalkaen lähdit edes kommentoimaan jos aikeenasi ei ollut vastata kysymykseen? Minä en välitä uskonnostasi. Kaikki uskonnot ovat mielestäni yhtä arvokkaita. Eli kaikki turhia.


      • taaasttä..samaa

        Vastasin siksi, että oletin ettei sinulle voi vastata.
        Intän? Voit ajatella niin. Toisaalta on harmillista, että keskustelu on suppeaa niin, että esitetään kysymyksiä ja tulkintoja mutta ei haluta kuulla vastauksia.

        Sanoit ettet välitä uskonnostani. Se vain on noiden kysymystesi pohja. Koska pidät uskontoani turhana, niin silloin on turha kysyä koska vastauksetkin ovat turhia.

        Arvelin että pidät kaikkia turhina ja olin oikeassa. Sinä et yhtään enemmän halua kuulla vastauksia kuin muutkaan. Vastauksilla et saa mitään itsellesi tärkeää. Vastaaminenkin on turhaa.


      • taaasttä..samaa kirjoitti:

        Vastasin siksi, että oletin ettei sinulle voi vastata.
        Intän? Voit ajatella niin. Toisaalta on harmillista, että keskustelu on suppeaa niin, että esitetään kysymyksiä ja tulkintoja mutta ei haluta kuulla vastauksia.

        Sanoit ettet välitä uskonnostani. Se vain on noiden kysymystesi pohja. Koska pidät uskontoani turhana, niin silloin on turha kysyä koska vastauksetkin ovat turhia.

        Arvelin että pidät kaikkia turhina ja olin oikeassa. Sinä et yhtään enemmän halua kuulla vastauksia kuin muutkaan. Vastauksilla et saa mitään itsellesi tärkeää. Vastaaminenkin on turhaa.

        Miksi oletat asioita? Kysyin koska halusin saada vastauksen. Jota en ole muuten vieläkään saanut. Ei, en pidä sinun uskontoasi turhana tiedän että ne kaikki ovat turhia ei siis pelkästään sinun uskontosi. Ja vielä kerran: kysyin kysymyksen, johon halusin saada vastauksen, jota en ole vielä saanut. Ymmärsitkö? Et vastaa koska me kaikki tiedämme että jumala ei ole täydellinen ja hänessä on puutteita. Et vain halua myöntää sitä. Siksi kieltäydyt vastaamasta.


      • taaasttä..sama

        Oletan niin kuin sanoin, ,koska et ole ainoa ihminen joka kirjoittaa niin kuin kirjoitit.
        Sanoit että pidät uskontoa turhana. Sopii. Minäkin pidän monia asioita turhana. Turhiin asioihín ei kannata kuluttaa aikaa. Vielä vähemmän ottaa niistä selvää.
        Jos sanoisin, että sinun pitää vaivautua kuuntelemaan ja katsomaan asioita toisenlaisesta kulmasta, sanoisit, ettei kannata koska koko asia on lopultakin turhaa.
        Tärkeää on vain saada ketken hupi kiistelystä


      • taaasttä..sama kirjoitti:

        Oletan niin kuin sanoin, ,koska et ole ainoa ihminen joka kirjoittaa niin kuin kirjoitit.
        Sanoit että pidät uskontoa turhana. Sopii. Minäkin pidän monia asioita turhana. Turhiin asioihín ei kannata kuluttaa aikaa. Vielä vähemmän ottaa niistä selvää.
        Jos sanoisin, että sinun pitää vaivautua kuuntelemaan ja katsomaan asioita toisenlaisesta kulmasta, sanoisit, ettei kannata koska koko asia on lopultakin turhaa.
        Tärkeää on vain saada ketken hupi kiistelystä

        Juuri noin 😉


      • taaasttä..samaa

        Sanon vielä yhden asian. Keskustelussa , jossa todella halutaan saada vastauksia, pitää kunnioittaa vastapuolen ajatuksia ( tässä uskontoa/vakaumusta).
        Jos suhtautuu toiseen ja hänen ajatuksiinsa turhina tai typerinä , niin kaikki on yhtä lässytystä vain.


      • taaasttä..sama

        Huomaatko, keskustelu loppui. Onneksi, sillä olisi ollut inhottavaa, jos kumpikaan ei olisi pitänyt siitä. Hyvä että tarkistin asian.


      • taaasttä..sama kirjoitti:

        Oletan niin kuin sanoin, ,koska et ole ainoa ihminen joka kirjoittaa niin kuin kirjoitit.
        Sanoit että pidät uskontoa turhana. Sopii. Minäkin pidän monia asioita turhana. Turhiin asioihín ei kannata kuluttaa aikaa. Vielä vähemmän ottaa niistä selvää.
        Jos sanoisin, että sinun pitää vaivautua kuuntelemaan ja katsomaan asioita toisenlaisesta kulmasta, sanoisit, ettei kannata koska koko asia on lopultakin turhaa.
        Tärkeää on vain saada ketken hupi kiistelystä

        Oletit koska olet idiootti.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Juuri noin 😉

        Ei kukaan sinun sekoilujasi jaksa. Mene pois.


      • taaasttä..samaa kirjoitti:

        Sanon vielä yhden asian. Keskustelussa , jossa todella halutaan saada vastauksia, pitää kunnioittaa vastapuolen ajatuksia ( tässä uskontoa/vakaumusta).
        Jos suhtautuu toiseen ja hänen ajatuksiinsa turhina tai typerinä , niin kaikki on yhtä lässytystä vain.

        Odotan yhä vastausta. Uskovaiset ovat tyhmiä juuri sen takia että heillä on vaikeata vastata kysymyksiin. En pitäisi uskiksia idiootteina jos he osaisivat vastata kysymyksiin joita heiltä kysytään.


      • taaasttä..sama kirjoitti:

        Huomaatko, keskustelu loppui. Onneksi, sillä olisi ollut inhottavaa, jos kumpikaan ei olisi pitänyt siitä. Hyvä että tarkistin asian.

        Keskustelu loppui jo? Siksikö että en roiku suomi 24:ssä koko ajan? Älä jatkuvasti oleta asioita. Lopetetaan sitten keskustelu jos sinun on vaikea olla jatkuvasti väärässä.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Ei kukaan sinun sekoilujasi jaksa. Mene pois.

        Huono yritys Kummeli 😝


      • usko.vainen kirjoitti:

        Huono yritys Kummeli 😝

        Jos et halua keskustella aiheesta mene muualle räyhäämään räyhis.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Jos et halua keskustella aiheesta mene muualle räyhäämään räyhis.

        😂keskustella - sinun kanssasi 😂


      • taaasttä..samaa

        Sanot.

        "En pitäisi uskiksia idiootteina jos he osaisivat vastata kysymyksiin joita heiltä kysytään"

        eli pidät minua idioottina. Ja minun oletat voivan keskustella kanssasi samalla kun pidät minua idioottina.


      • taaasttä..sama

        ´Miksi koskaan olen luullut, että täällä osataan jutella asiaa?


      • taaasttä..samaa kirjoitti:

        Sanot.

        "En pitäisi uskiksia idiootteina jos he osaisivat vastata kysymyksiin joita heiltä kysytään"

        eli pidät minua idioottina. Ja minun oletat voivan keskustella kanssasi samalla kun pidät minua idioottina.

        Pidän sinua idioottina sen takia että et osaa vastata kysymykseen jonka esitin sinulle. Jos olisit vastannut kysymykseeni en pitäisi sinua idioottina. Ymmärrätkö?


      • taaasttä..sama kirjoitti:

        ´Miksi koskaan olen luullut, että täällä osataan jutella asiaa?

        Sano sinä. Minä kommentoin aloitukseen ja sinä aloitit keskustelun minun kanssani. Keskustelu ei etene mihinkään jos vastapuoli ei vastaa esitettyihin kysymyksiin. Minä esitin kysymyksen johon sinä vastasit luuloillasi. Kun kysyin miksi et vastaaa kysymykseen kieltöydyit vastaamisesta ja sen jälkeen uskottelet itsellesi että olet jotenkin voittanut väittelyn. Esitin kysymyksen. Miksi et vastaa? Jos aikeinasi ei ollut vastata kysymykseen, miksi tuhlaat omaa ja muiden aikaa vänkäämällä asiasta ja syyttämällä muita? Vastaa siihen kysymykseen tai mene pois.


      • usko.vainen kirjoitti:

        😂keskustella - sinun kanssasi 😂

        Fundikselle on vaikeata keskustella kenenään kannsa.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Sano sinä. Minä kommentoin aloitukseen ja sinä aloitit keskustelun minun kanssani. Keskustelu ei etene mihinkään jos vastapuoli ei vastaa esitettyihin kysymyksiin. Minä esitin kysymyksen johon sinä vastasit luuloillasi. Kun kysyin miksi et vastaaa kysymykseen kieltöydyit vastaamisesta ja sen jälkeen uskottelet itsellesi että olet jotenkin voittanut väittelyn. Esitin kysymyksen. Miksi et vastaa? Jos aikeinasi ei ollut vastata kysymykseen, miksi tuhlaat omaa ja muiden aikaa vänkäämällä asiasta ja syyttämällä muita? Vastaa siihen kysymykseen tai mene pois.

        Mikä sinä olet ketään ajamaan täältä pois? Ateismipalsta varmaan sopisi sinulle paremmin vai saatko siellä köniisi 😢


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Fundikselle on vaikeata keskustella kenenään kannsa.

        Olisko sitten ateismipalsta sinulle oikeampi paikka?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mikä sinä olet ketään ajamaan täältä pois? Ateismipalsta varmaan sopisi sinulle paremmin vai saatko siellä köniisi 😢

        Ketään ei kiinnosta sinun idioottimaiset kommentisi. Keneltä olisin saanut ateismipalstalla köniini? Heittäytyvätkö uskovaiset väkivaltaisiksi kun heidän rakas jumalansa todistetaan valheelliseksi?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Olisko sitten ateismipalsta sinulle oikeampi paikka?

        Voisi olla mutta sinä olet siellä.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta sinun idioottimaiset kommentisi. Keneltä olisin saanut ateismipalstalla köniini? Heittäytyvätkö uskovaiset väkivaltaisiksi kun heidän rakas jumalansa todistetaan valheelliseksi?

        Kovasti tuntuu kiinnostavan ☺️
        Et sinä ole todistanut yhtään mitään muuta kuin oman pahan olosi 😢


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Voisi olla mutta sinä olet siellä.

        Onko sinulla kauankin ollut noita harhoja?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kovasti tuntuu kiinnostavan ☺️
        Et sinä ole todistanut yhtään mitään muuta kuin oman pahan olosi 😢

        Eli myönnät että kommenttisi ovat idioottimaisia.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Onko sinulla kauankin ollut noita harhoja?

        Ei, mutta sitten tapasin sinut.


      • taaasttä..samaa
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Voisi olla mutta sinä olet siellä.

        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        -Heittäytyvätkö uskovaiset väkivaltaisiksi kun heidän rakas jumalansa todistetaan valheelliseksi?
        -Pidän sinua idioottina sen takia että et osaa vastata kysymykseen jonka esitin sinulle. Jos olisit vastannut kysymykseeni en pitäisi sinua idioottina. Ymmärrätkö?

        Ja minä vastasin, että et kunnioita toista ihmistä. Pitääkö minun sietää sitä että pidät minua idioottina kun aloitin sanomalla, että:
        Sanon vielä yhden asian. Keskustelussa , jossa todella halutaan saada vastauksia, pitää kunnioittaa vastapuolen ajatuksia ( tässä uskontoa/vakaumusta).
        Jos suhtautuu toiseen ja hänen ajatuksiinsa turhina tai typerinä , niin kaikki on yhtä lässytystä vain.

        Sinä et ole keskustelumme vaivainen.


      • taaasttä..samaa kirjoitti:

        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        -Heittäytyvätkö uskovaiset väkivaltaisiksi kun heidän rakas jumalansa todistetaan valheelliseksi?
        -Pidän sinua idioottina sen takia että et osaa vastata kysymykseen jonka esitin sinulle. Jos olisit vastannut kysymykseeni en pitäisi sinua idioottina. Ymmärrätkö?

        Ja minä vastasin, että et kunnioita toista ihmistä. Pitääkö minun sietää sitä että pidät minua idioottina kun aloitin sanomalla, että:
        Sanon vielä yhden asian. Keskustelussa , jossa todella halutaan saada vastauksia, pitää kunnioittaa vastapuolen ajatuksia ( tässä uskontoa/vakaumusta).
        Jos suhtautuu toiseen ja hänen ajatuksiinsa turhina tai typerinä , niin kaikki on yhtä lässytystä vain.

        Sinä et ole keskustelumme vaivainen.

        Sinä aloitit keskustelun sanomalla:

        Miksi kysyt jos et halua vastausta,? Ei. Monet eivät kysy saadakseen vastauksen vaan saadakseen kysyä.

        Minä kysyin kysymyksen koska halusin saada siihen vastauksen jota en vieläkään ole saanut sinulta. Kuten olen jo monesti sanonut pidän sinua idioottina koska et vastaa kysymykseeni jonka esitän. En pidä sinua idioottina sen perusteella mitä sinä sanoit vaan sen perusteella mitä et sanonut.

        Ihan turha minua syyttää että tein jotakin. Minä kysyin kysymyksen johon sinulla on vaikeuksia vastaat. Sen takia olet idiootti. Et olisi idiootti jos osaisit vastata sinulle esitettyyn kysymykseen.

        Jos en ole keskustelusi vaivainen miksi aloiti keskustelun kanssani ja miksi yhä keskustelet kanssani? Mikäli se on sinulle epäselvää niin kysyin kysymyksen ja odotan siihen sinulta vastausta. Jos et viitsi vastata sinulle esitettyyn kysymykseen ole hiljaa.


      • ölkjhgfdsa
        usko.vainen kirjoitti:

        Olisko sitten ateismipalsta sinulle oikeampi paikka?

        Höh! tehän ootte ateistien paikalla!!!

        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOM!
        Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."


    • Herättelevä

      Siinä; että Jumala on kaikkia kohtaan Oikeuden mukainen. Oikein elävät ja toimivat Hän siunaa ja varjelee, vääryyden tekijät ja pahuuden puolesta touhuajat Hän tuomitsee, kunkin sen oman ansionsa mukaan. Kukin saa tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin, sen syytä (kaikki vääryys ja pahuus) Jumalan Sanan vastaisuudestaan, = saatanaa tuomiokseen palveluksestaan tuomioksi, pahaksi / kärsimyksiksi, tai kuolemaksi. = elämänsä lopuksi, mahdollisesti jopa ikuiseen kadotukseen, lopullisen TUOMIONSA.

      Rakkaudessa = Jumalassa / Hänen yhteydessään ei ole sijaa rakkaudettomuudelle, jota on KAIKKI Raamatun UT opin ja ohjeiden VASTAINEN.

    • Herätyys

      Onhan uskomatonta! Kristillisyyttä virallisesti kansakuntana tunnustavasta, maasta ei löydy Kristillisyydestä (Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukainen) edes millään tavalla kiinnostuneita. Vuosikausia Jeesuksen nimessä... etsinyt, julkisesti peräänkuulutellut, minkäänlaista asiallista, uskottavaa, sen kristillisyyden Raamatun UT mukaiseksi todistavaa tai siitä edes kiinnostuvaa, ns. "vastakaikua" saamatta!!

      Jeesuksen nimessä.... HERÄTKÄÄ eksyneet tai eksytetyt krist uskonnolliset. Jotka olette taipuneet / antautuneet Raamatun UT vastaisuuteen, = saatanaa tuomioksenne palveleviksi, kuin Nooan aikaiset, ne jotka heräsivät ja kiinnostuivat siitä pelastukseksi vaihtoehto mahdollisuudesta, Nooan arkista LIIAN myöhään!!

      Uskovilleen / muillekin tiedoksi / HERÄTYKSEKSI, muistuttaen.

      vähäinen, Totuudessa / valkeudessa pysyvä ja elävä, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan Rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen Raamatun UT mukaiseen, kaikille hyväksi Kristillisyyteen, näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

      Missä ne kaikki muut kutsutut, tai muut, tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, niillä kaikille hyväksi Krist. ehdoilla yhtymään halukkaat?

      "Löytäneekö" Hän... uskoa, Raamatun UT mukaiseen, Etsivä?

      • Herättelevä

        Ei näytä VIELÄKÄÄN, yhtäkään löytäneen!!


      • edes3

        Löytyyhöän uskoa, löyttyy sitä ku tarpeeks uskoo niin pääsee helevettiin...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."


      • Herätyys
        edes3 kirjoitti:

        Löytyyhöän uskoa, löyttyy sitä ku tarpeeks uskoo niin pääsee helevettiin...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        Niin, kyllähän niitä kaikkeen muuhun uskovia löytyy. Mutta ei niitä Oikeita, niitä kaikille hyväksi Raamatun UT opetustenja ohjeiden mukaisesti ja perustalta eläviä, Kristukseen Jeesukseen USKOVIA, Hänelle Raamatun UT, Herralle uskolisia ja kuuliaisia, käskynsä kaikilta osin pitävästi ja täyttävästi eläviä ja toimivia / sanoilla ja teoillaym. hyvällä tavalla puhuvia.

        "Mä mistä löytäisin"?

        Jeesuksen nimessä... heitä em. etsivä / perään kuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen piträytyvästi elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.


    • Herättelevä

      Mihin uskovia, ja ketä palvelevasti eläviä täällä on, kun ei löydy ketään jota kiinnostaisi Raamatun UT mukainen, kaikille hyväksi Kristillisyys?!!

      HERÄTKÄÄ!

    • Herättelevä

      Voi Ei! Ja kaikki edelleenkin UNTEN MAILLA!!

    • mjnbyu

      raamattu on kristittyjen rikollisuuden käsikirja!
      Sen vuoksi Jeesus lähetti omilleen Pyhän Hengen tueksi.

      kristityt ovat ulkopuolisia rikollisuuden uskontunnustuksen kaltaisina syntisinä....

      uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      HUOM!
      Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
      "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

      • Herätyys

        Raamatun UT on Luojan ihmiskunnalle, kaikille, ja kaikelle hyväksemme luomalleen hyväksi, Luomakuntaansa Oikein ("viljelevästi ja varjelevasti") elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen, opeiksi ja ohjeiksi ILMOITUS KIRJA. Jonka parempaa ei voi olla.

        Jeesukksen nimessä... tiedoksi / herätykseksi valistaen ja muistuttaen.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi ellävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Missä muut?!


    • >> Miksei Raamatun UT mukainen... Krist. Rakkaus... kelpaa, uskoville?!! <<

      Kelpaahan se.

      • Herätyys

        Missä ja mistä ilmenee, kun ei näistä viesteistä / keskusteluista joita täällä on?

        Sitä todistetta, mikä osoittaa. kaipaava.

        "Hedelmistään puun tunnistaa", joita sanatkin on. voi olla joko hyväksi tai pahaksi puolesta puhuvia. Mutta Herra Jeesus tuomitsi myös hyvältä ja tuoreelta ulos päin näyttävän, koska ei löytänyt siitä ollenkaan hedelmää. Vaikka oli sen aika!

        Herätykseksi muistuttaen ja valistaen.


      • Herätyys kirjoitti:

        Missä ja mistä ilmenee, kun ei näistä viesteistä / keskusteluista joita täällä on?

        Sitä todistetta, mikä osoittaa. kaipaava.

        "Hedelmistään puun tunnistaa", joita sanatkin on. voi olla joko hyväksi tai pahaksi puolesta puhuvia. Mutta Herra Jeesus tuomitsi myös hyvältä ja tuoreelta ulos päin näyttävän, koska ei löytänyt siitä ollenkaan hedelmää. Vaikka oli sen aika!

        Herätykseksi muistuttaen ja valistaen.

        Sellaista todistetta ei olekaan, että se sinut vakuuttaisi, oletan.


      • Herättelevä
        qwertyilija kirjoitti:

        Sellaista todistetta ei olekaan, että se sinut vakuuttaisi, oletan.

        VÄÄRIN oletettu.

        Herra Jeesus sanoi / opetti, että "hedelmistään puun tunnistaa". Niistä minäkin. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävää ja toimiva. Ei oletteleva palvelijansa ja seuraajansa.

        Jeesukseen nimessä... muistuttaen ja valistaen.


    • liika.on.liikaa

      Hyvät palstan kanssakirjoittajat.Öyhöttämiseen ja jumalanpilkkaamiseen ei tarvitse kenenkään alistua joten kun klikkaatte rekisteröityä nimimerkkiä niin profiilissa on " asiatonta sisältöä " optio.Sinne voi jättää palautteen trolleista ja pilkkaajista.Kimmolle toivoisin enemmän järkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe