En ymmärrä miksi tämä ihastumisen tunne

Turhiaihastuksia

ei katoa. Emme ole nähneet muutamaan kuukauteen emmekä tule enää näkemäänkään. Miksi nainen veit ajatukseni?

37

2448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeespox-_-

      Et ole ainoa mies, joka kärsii kys. ongelmasta.

    • Keskeneräisyysvaivaa

      Jätitkö jotain kesken?

      Sellaiset ei katoa joisa tietää ja tuntee että ne ovat kesken. Ihmisen sielu ei pääse rauhaan, kun pistettä ei ole asialle laitettu.

      Itse olin joskus parisuhteessa joka katkesi minun aloitteesta seinään. Olin kuin myrskyn merkki ja kerrasta poikki. Sormukset ja yhteisen asunnon avaimet kouraan vaan ja haista vittu ja yksiöön muutin. Kyseesä oli ns. toinen nainen joka sai minut pistään koko homman pakettiin todella radikaalisti. ajoin alas kovalla tunnekuohulla suhteen ja avoliiton, purin kihlaukset. Lopetin kaiken koska en nähnyt syytä jatkaa jos kerran asiat oli niin että toinen nainen kiinnostaa enempi ja oli kiinnostanut mukamas jo jonkin aikaa

      (hänhän valehteli niin minulle kostoksi vain koska oli tullut mustasukkaiseksi, mutta enhän minä sitä silloin tiennyt ja kun tiesin olin niin kiukkuinen kaikesta siitä harmista ja kaikesta mitä se typerä temppu oli saanut aikaan mm. sen että olin hakenut toista asuntoa ja jo ehtinyt sen vuokraan, )

      Suhteemme kuitenkin katkesi kesken, asiat jäi selvittämättä ja kumpikin tiesi tasan ja tarkkaan että haluaisi vieläkin jatkaa suhdetta ja että sillä olisi vielä mahdollisuus. Tiesimme sen molemmat yhtä hyvin mutta silti tappelimme tunnekuohussa puoli vuotta ennen kuin rauhotuimme ja myönsimme sen tosiasian että molemmat haluaa samaa asiaa vihasta huolimatta.

      Palasimme asiaa selvittään, koska vaikka minulla ainakin oli välissä toinen ja exällänkin oli jotain mutta se ei vienyt asiaa niin pitkälle kuin minä, niin emme vain saaneet ehdes lohduttajien avulla toisiamme unohtumaan.

      Toisella kerralla kun erosimme tiesimme että nyt se on lopullista. Asiat oli katsottu ihan loppuun. Kumpikin jo tiesi sen ettei enää olla palaamassa yhteen. Vaikeaa se ero oli ja molemmilla oli rimakauhua hypätä vapaaksi taas ja molemmat pakittikin hetkeksi rimakauhussa come backin suuntaan kunnes molemmille iski se tieto päähän että, ei. tästä ei tule mitään enää.

      Mutta niin kauan kuin asiat on kesken niin kauan ei sielut lepää. Ei se ole koskaan ratkaisu tehdä niin kuin minä suhteessani tein. Tuulispäänä, vihaisena haistatin vitut ja käskin painua sen muijan luokse jota miettinyt kaikki ne neljä vuotta jota yhdessä oltiin oltu. Työnsin sen vielä helvettiin kun yritti koskea ja sanoin vaan että joo kuule hoidappa nämä sen rakkaasi kanssa. Muhun sulla ei ole oikeutta sillä me olemme nyt eronneet. Näpit irti.
      Jos pelaa muilla ja laukoo sellaisia saa sitten kärsiä sen että avovaimosta ja kihlatusta tulee ex-avovaimo ja ex-kihlattu ja siihen ei sitten enää kosketa.

      Tarina kuitenkin jäi tunnekuohuni takia kesken ja me kävimme siksi siitä toisinnan ja vietimme vielä lähes toiset 4 vuotta yhdessä, kunnes löimme palikat pussiin ja totesimme että tää oli nyt tässä. Kaikki annettu ja nyt tiemme eroaa.

    • Kiusaus_viisaus

      Tuo lienee syy myös miksei oma ihastuminen ole unohtunut. Ja tiedän sen jo varmaksi että tunteet ja fiilikset menevät taas kärryn pyörää jos kohtaamme. Juuri siksi koska emme koskaan taputeltu loppuun menoamme vaikka hauskanpitoa ja flirttiä olikin molemmin puolin. En ehkä haluakaan itsekkäästi sanoakseni koska mies kuitenkin on puoleensa vetävä ja viihdyn seurassaan omana itsenäni :D

      • Keskeneräisyysvaivaa

        Näinhän se on. Se keskeneräisyys ja tietysti myös tunnekuohu jos on voimakas siinä vaikuttaa siihen ettei pysty unohtaan...

        itsellä on yksi biisi jota nykyisin kuuntelen neutraalisti jo eikä se enää merkitse mitään, mutta silloin oman eroni aikaan kuuntelin kielii kokonaisuudessaan, sanoja ja melodiaa myöten siitä missä tunnetilassa olin jättämisen hetkillä ja millaisia ajatuksia kävin läpi.

        Selvää radiakaalia tunnekuohua jossa tein päätöksiä hyvin nopeasti, josta johtuen se toisinta omassa suhteessani tuli sitten 6 kk myöhemmin. Asiat kun jäi vaivaan, paljon asioita sanomatta, ja suhteen tila tavallaan jäi auki silloin, Tässäkin oli se että tiesimme että olimme palaamassa yhteen kyllä vielä. tiesimme ettei tää ollut vielä tässä.

        Tässä se biisi:

        https://www.youtube.com/watch?v=WKtapZFSs7c


    • erityinenjaihanin

      Yhdessä on taikaa. En kykene unohtamaan, mutta elän tämän asian kanssa.

    • Niinturhauttavaa

      Sama tunne täällä.Siitä on n.3 kuukautta kun näin miehen sen ainoan kerran ja edelleen valtaa ajatukseni.Välillä tuntuu kuin hän ajattelisi mua vai haaveilenko vaan....

      • Abstraktii

        Missä näit?


      • Voiman

        Mistä arvasit vai tunnetko sen?


      • Niinturhauttavaa
        Abstraktii kirjoitti:

        Missä näit?

        Baarissa kohtasin.Miks kysyt?


    • Yksmiesmielessä

      Kylhän nyt perusihastuminen menee aika hätäseen ohi. Kuinka kauan olet ajatellut sitä naista?

      • Eipitänyt

        Kohta vuoden


      • Pitäsköhänmennälääkäriin

        Oho. Aika kauan. No mulla vähän sama juttu. :) No onks ollu millaista tuo vuosi?


      • Kävisilleen
        Pitäsköhänmennälääkäriin kirjoitti:

        Oho. Aika kauan. No mulla vähän sama juttu. :) No onks ollu millaista tuo vuosi?

        Aika raskasta välillä, mutta sitten ei mitäään ihmeellistä kun ottaa huomioon realiteetit.


      • Nothingisover

        Onks seurannut mitään hyvää sulle siitä ihastuksesta vai pelkkää paskaa ? Oisko ollu parempi että ette ois ikinä tavannutkaan?


      • Notmycase
        Nothingisover kirjoitti:

        Onks seurannut mitään hyvää sulle siitä ihastuksesta vai pelkkää paskaa ? Oisko ollu parempi että ette ois ikinä tavannutkaan?

        Ei mitään sillä lailla negatiivisia vaikutuksia. En ole koskaan niin edes ajatellut, että parempi jos ei oltaisi tavattu. Kaikkia asioita


    • Mielessäonjoo

      Rakkautta rakkutta vaan. .

    • Itsellänoin

      Kolme kuukautta siitä, kun näin viimeksi tämän komistuksen. Ei ole myöskään ihastuminen kadonnut. Kaikki kohtaamiset sun muut ei unohdu millään mielestä. Tulemme luultavasti vielä kerran näkemään, mutta muut kohtaamiset menee sattuman varassa.

      • Siiikjhh

        Missä näet tai näit?


      • Itsellänoin
        Siiikjhh kirjoitti:

        Missä näet tai näit?

        Töissä.


      • Siiiklljjgh
        Itsellänoin kirjoitti:

        Töissä.

        Olitteko samassa työpaikassa?


      • Itsellänoin
        Siiiklljjgh kirjoitti:

        Olitteko samassa työpaikassa?

        Oltiin.


      • Siiikjkkjj
        Itsellänoin kirjoitti:

        Oltiin.

        Voitko kuvailla mitä tarkoitat kohtaamisilla?


      • Itsellänoin
        Siiikjkkjj kirjoitti:

        Voitko kuvailla mitä tarkoitat kohtaamisilla?

        Kohdataan ja katsotaan toisiamme. Emme ole puheväleissä, siksi ihmettelenkin tätä ihastumista.


      • Siikhkkj
        Itsellänoin kirjoitti:

        Kohdataan ja katsotaan toisiamme. Emme ole puheväleissä, siksi ihmettelenkin tätä ihastumista.

        Ihan sama juttu itsellänikin. En vaan taida häntä enää nähdä.


      • Yksinyössä1
        Itsellänoin kirjoitti:

        Kohdataan ja katsotaan toisiamme. Emme ole puheväleissä, siksi ihmettelenkin tätä ihastumista.

        Onkohan tämä kovinkin yleistä, että ihastutaan vaikkei olla puheväleissä?


      • Kiitosjonäinetu

        Voisitko kuvailla tätä komistusta?


      • Itsellänoin

        En tiedä näenkö enää. Toivottavasti nähtäisiin vielä kerran. En tiedä sen yleisyydestä, luultavasti on. Usein flirttaillaan, mutta ei puhuta ja tämä voi muodostua ihastumiseen. Hän tummahiuksinen komea mies herätti tunteeni aivan uudella tasolla, siihen ei niitä flirttailuitakaan tarvittu.


    • Ainamielessäin1234

      Minäkin tapasin muutama kuukausi sitten risteilyllä miehen, joka on edelleen ajoittain mielessäni . Jänniä nämä kohtaamiset joita ei vaan saa pois mielestä. :)

    • minunmielestäkaunista

      Oletteko kukaan lukenut päivän iltapäivälehteä netistä, jossa 71-vuotias brittimies etsi sumalaista naista, jonka kanssa oli viettänyt aikaa 1960-luvulla. Minusta tuo juttu oli liikuttava ja osui omaan herkkään ja hellään mieleen. Eli kyllä rakkautta ja välittämistäkin on vielä olemassa, mutta on se harvinaista. Aina on niitä joilla on ikävä jonkun pidemmän ajan takaisen tuttavuuden luo, kun esimerkiksi asiat on erilailla, olosuhteet paremmat.

    • Hyvääötyänainen

      Ikävöpi muuan mies <3

    • Muutitelämänisuunnan

      _Etkä edes tiedä sitä... Ikävä ihanaa miestä, sinussa on kaikki kohdallaan, ei olla nähty yli 2kk, ajatuksissa olet edelleen säännöllisesti. <3

    • harmituksenharmitus

      Ei katoa ei. Oma tarinani on että ihastuin työpaikalla nuoreen naiseen vaikka ei edes ikinä juteltu. Oli vaan katseet ohimennessä mutta jokin tässä naisessa jäi ajatuksiini. Viime näkemisestä on 2-3kk tarkkaan en muista. En ole enää kyseisessä paikassa ja harmittaa kun tietää ettei nähdä enää.

      • Nuorlnainen

        Paljonko teillä on ikäeroa?


      • harmituksenharmi
        Nuorlnainen kirjoitti:

        Paljonko teillä on ikäeroa?

        Vaikea sanoa. Muutama vuosi ehkä.


    • Sivukommenttimieheltä

      Samaa juuri mietin. Se tunne ei vaan mene ohi, kun on häneen kerran tykästynyt. Näemme niin harvoin ja siellä on aina muitakin "häärääjiä" paikalla. Pitäs tavata jossain muualla. Kahden.

      • Hyvääyötäja

        Pus.


    • Niinonhanseparempi

      Päivä vielä edessä. Ainakin toivon sitä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe