Paljon saa maksaa edelleen automaatista, koska ne on liki kaikissa
aina lisätty paremman varustelumallin yhteyteen.
Vw polo
14 916,74
Automaatilla 2971
17 888,38
Toyota yaris
15 357,82 €
Automaatilla 3392
18 749,84 €
Mazda 2
14 853,50
Automaatilla 3987
18 840,82
Peugeot 208
13 219,35
Automaatilla 3930 pari ovea on syytä lisätä että voi ajaa automaatilla
17 150,30
hyundai
15 390
Automaatilla 4400
19 790
Audi A1
22 107,37
Automaatilla 2749
24 856,73
Opel corsa
14,088.54
Automaatilla 1494
15,583.11
Automaattivaihteet edelleen kallis lisävaruste
13
198
Vastaukset
- VispipuuroOnHyvää
Persaukiset pysykööt vaan manuaalipuurokattilan hämmentimissä.
- Suoli24_Tasoa_Taas
Loistava ja älykäs kommentti.
- VispipuuroOnHyvää
Ja totuus se kirpaisi näköjään sinuakin.
- mistäNäitäKateitaSikiää
Vain harva ostaa karvalakkimallia nykyään ja silloin automaatti ei juurikaan kustanna ja usein niitä saa jopa samaan rahaan. Köyhä laskee pennosiaan, eikä ymmärrä jos joku satsaa mukavuuteen ja itseensä hieman makkaraa enemmän.
- kateellinen.ja.mulkku
Niin tai haluaa automaatin niin pitää ottaa kaikki muutkin lisukkeet sitten.
Automaatti ilmastointi esimerkiksi joka ei ole vakiona kaikissa vaan yleensä paremmin varusteltu malli/lisävaruste, isommat vanteet ja renkaat, kalliita naveja ja kameroita.. siitä sitä alkaa kertyä ja kas se 15 000 auto maksaakin jo kohta 22 000.
Peruutuskameran jos asentaa itse niin se maksaa sen 20 euroa halvimmillaan.
Navikaattorina voi käyttää kännykkää, isommat renkaat ei tee muuta kuin lisää
polttoaine kuluja. Iso tabletti telineineen tulee halvemmaksi kuin se intekroitu auton oma navikaattorin näyttö.
Hiffaatteko sen
että miten paljon meille pakko kaupataan kaikkea autojen mukaan
tuhansien eurojen edestä. Jos haluat pikku autoonkin ne 16" lisävaruste renkaat vanteineen niin et voi valita kuin parista mallista että minkälaiset, nämäkin tulee joissain autoissa pakko ostona paketin mukana.
Muistellen, mazdalla oli aika paljon muokattava varustepaketti mutta on siinäkin ne varustelutasot toki, esimerkiksi sillä mazda 2 hud näytöllä ei tee paskan vertaa mitään vaikka sellainen noin muutoin oli kivakin mutta se ei vaan toimi tuossa kun sitä ei näe ratin takaa :)
Sehän ei heijasta sitä tuulilasiin vaan siinä on vain se oma pleksi kojetaulun päällä, mitä järkee ollu edes moisessa toteutus tavassa. - ToyotasetäRauhoittuu
kateellinen.ja.mulkku kirjoitti:
Niin tai haluaa automaatin niin pitää ottaa kaikki muutkin lisukkeet sitten.
Automaatti ilmastointi esimerkiksi joka ei ole vakiona kaikissa vaan yleensä paremmin varusteltu malli/lisävaruste, isommat vanteet ja renkaat, kalliita naveja ja kameroita.. siitä sitä alkaa kertyä ja kas se 15 000 auto maksaakin jo kohta 22 000.
Peruutuskameran jos asentaa itse niin se maksaa sen 20 euroa halvimmillaan.
Navikaattorina voi käyttää kännykkää, isommat renkaat ei tee muuta kuin lisää
polttoaine kuluja. Iso tabletti telineineen tulee halvemmaksi kuin se intekroitu auton oma navikaattorin näyttö.
Hiffaatteko sen
että miten paljon meille pakko kaupataan kaikkea autojen mukaan
tuhansien eurojen edestä. Jos haluat pikku autoonkin ne 16" lisävaruste renkaat vanteineen niin et voi valita kuin parista mallista että minkälaiset, nämäkin tulee joissain autoissa pakko ostona paketin mukana.
Muistellen, mazdalla oli aika paljon muokattava varustepaketti mutta on siinäkin ne varustelutasot toki, esimerkiksi sillä mazda 2 hud näytöllä ei tee paskan vertaa mitään vaikka sellainen noin muutoin oli kivakin mutta se ei vaan toimi tuossa kun sitä ei näe ratin takaa :)
Sehän ei heijasta sitä tuulilasiin vaan siinä on vain se oma pleksi kojetaulun päällä, mitä järkee ollu edes moisessa toteutus tavassa.Ostetaan uusi auto ja asennetaan siihen itse 20 euron peruutuskamera, jihuu mikä setä.
Kyllä ostaja tietää mitä rahallaan saa, eikä sinun persaukisen nuukailijan kannata muista huolehtia. SInä voit säästää ihan kaikessa, mutta muista ettei käärinliinoissa ole taskuja, eikä tänne olla tultu kärsimään ja tulla kiusatuksi.
- SiksiAutomaatti
Minun autoa ei manuaalilaatikolla edes saa. Subaru Outback Vm-2016
- Köyhän_kohtalo
Aika tylyltä vaikuttaa, kun pahimmillaan hinta nousee 30 %. Ja tuon luokan autoja ostetaan usein juuri siksi, että raha on tiukalla. Ei siinä ole varaa laittaa kolmea tonnia ylimääräistä, kun käsivaihteillakin pärjää.
- itsepetos
Johtuisiko se köyhyys siitä, että elät yli varojesi?
Uusi auto on kammottava rahareikä. Harva vaan pystyy myöntämään itselleen, miten paljon auton omistaminen oikeasti maksaa. Perusmallinkin kanssa puhutaan helposti 500 €/kk kuluista, kun kaikki, tolppapaikan kk-maksusta arvonalenemaan huomioidaan.
Kahivipöydässä on monet kerrat kuultu, miten kulut on vaan satanen kuussa bensaan. Kun vakuutuksista yms. kyselee, niin sitten tulee arvio "tonni vuodessa kaikkeen muuhun". Samoilla hepuilla aina rahat loppu, kun ne vaan katoaa jonnekin.
Kun autoa ei ole, niin kummasti rupeaa sitä rahaa kertymään takataskuun. Tämän seurauksena voi joskus olla - oikeasti - varaa autoon. Nimim. kokemusta on.
Ja sitten kun a) kykenee myöntämään itselleen, että uuden auton omistaminen ja käyttö kustantaa jotain 600 €/kk tyylistä ja b) persus kestää tämän .... niin mitä järkeä on maksaa näin helvetillinen summa jostain 13 tusinassa pölypallon harmaasta karvalakista, jonka saa liikkeelle vain pumppaamalla polkimia vuoronperään? Onko tässä kohtaa enää maailmanloppu heittää vielä satku/kk enemmän tuuleen, niin sitten on autossa automaatti-ilmastoinnit ja -vaihteet yms. itsepetos kirjoitti:
Johtuisiko se köyhyys siitä, että elät yli varojesi?
Uusi auto on kammottava rahareikä. Harva vaan pystyy myöntämään itselleen, miten paljon auton omistaminen oikeasti maksaa. Perusmallinkin kanssa puhutaan helposti 500 €/kk kuluista, kun kaikki, tolppapaikan kk-maksusta arvonalenemaan huomioidaan.
Kahivipöydässä on monet kerrat kuultu, miten kulut on vaan satanen kuussa bensaan. Kun vakuutuksista yms. kyselee, niin sitten tulee arvio "tonni vuodessa kaikkeen muuhun". Samoilla hepuilla aina rahat loppu, kun ne vaan katoaa jonnekin.
Kun autoa ei ole, niin kummasti rupeaa sitä rahaa kertymään takataskuun. Tämän seurauksena voi joskus olla - oikeasti - varaa autoon. Nimim. kokemusta on.
Ja sitten kun a) kykenee myöntämään itselleen, että uuden auton omistaminen ja käyttö kustantaa jotain 600 €/kk tyylistä ja b) persus kestää tämän .... niin mitä järkeä on maksaa näin helvetillinen summa jostain 13 tusinassa pölypallon harmaasta karvalakista, jonka saa liikkeelle vain pumppaamalla polkimia vuoronperään? Onko tässä kohtaa enää maailmanloppu heittää vielä satku/kk enemmän tuuleen, niin sitten on autossa automaatti-ilmastoinnit ja -vaihteet yms.joku laittaa autoon ja joku ryyppää, kyllä ne autottomat on usein kinuamassa ilmaista kyytiä, menkää taksilla koska teillä autottomilla jää sitä rahaa sinne takataskuun!!!
- uusi_poloilija
"Paljon saa maksaa edelleen automaatista, koska ne on liki kaikissa
aina lisätty paremman varustelumallin yhteyteen.
Vw polo
14 916,74
Automaatilla 2971
17 888,38"
Tuo Polon hinnat alkaen -malli, jollainen on itsellänikin, on turboton 1,0-litrainen vaihtoehto, jonka maksimivääntö jää 95 newtonmetriin (3.000-4.300 rpm). Sen sijaan automaatissa 1,2 TSI-koneen huippuvääntö 160 Nm on yli puolet enemmän, ja tarjolla jo 1.400:stä kierroksesta ylöspäin. Käytännön suorituskyky on siis aivan eri tasolla mahdollistaen sujuvan liikkumisen myös täydellä kuormalla, mistä on tietenkin maksettava lisähintaa.
1.532,02 euroa hintaerosta tulee tuosta moottorista ja laajemmasta varustelutasosta, joten vaihteiston osuudeksi jää 1.439,62 e.
Olisiko sitten ostajia kuvitteelliselle mallille Polo 1,0 55 kW DSG-automaatti, joka maksaisi 16.356 euroa? Se maksaisi vajaan satasen vähemmän kuin turbokoneinen, laajemman varustelutason manuaalivaihteinen.
Kun nykyään tiedetään, että Suomessa eläkeläiset ostavat noin puolet uusista autoista, ostajakuntaa voisi hyvinkin olla. Iän karttuessahan automaatti tulee tarpeeseen erityisesti risteysajossa, jossa on otettava huomioon useita samanaikaisia tapahtumia, mutta iäkkäät aivot 'unohtelevat' niitä. Siksi kolmion takaa eteen tuleva onnettomuuskuski on tyypillisesti vanha.
Automaattivaihteisto vapauttaisi huomiokykyä liikenteen seurantaan, jolloin se olisi mukavuuslisän päälle myös turvavaruste. - HydraFlow
Meikäläisen 3-litraista Toyotaa ei edes saa keppivaihteella. Eli se siitä lisähinnasta sitten.
- tomaattos
Monia kalliimpia autoja ei tosiaan saa edes manuaalilla, kuuluu auton luonteeseenkin että
laadukasta kyytiä kaikinpuolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031555
Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.781194- 881127
- 1391026
Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta
Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt580985Mika Muranen juttu tänään
Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras1957Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."
Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih8882- 20870
Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."
Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum9714Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa
On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida8660