Pakkoabortti kun en tiedä isää

Johanna.H-K

Juttu on nyt niin että haluan tietää miten voin tehdä abortin mieheltäni salassa? Miten muut olette asian luovineet? Kyllähän kai sen kotiväki huomaa jos abortissa on käynyt? Vai miten se näkyy? Sairauslomaa tulee kai? Seksiä voi tietty vältellä sanomalla että on menkat tms? Hoitelee miehen muuten?

Pitäisikö lähteä mukamas johkun reissuun että voi sitten tulla toipuneena "takas"?

Ei tässä muuten olisi ongelmaa enkä ollut koskaan ajatellutkaan että aborttia edes harkitsisin mutta mulla on tavallista kinkkisempi tilanne. Olen tavallaan 3 miehen loukussa. Siis niinku vitsivitsi! Oikeesti on niin että mieheni ei voi olla isä koska oli hed. ajankohtana muualla monta viikkoa. Meillä välit tulehtui tuolloin joskin palasi sopu ja päädyttiin jatkamaan. Mutta siinä välissä tapasin exäni jonka kanssa menin sänkyyn. Muutaman kerran. Sen lisäksi tapasin erään loistotyypin työreissulla het exän jälkeen jonka kanssa vietin aikaa intiimisti. Ongelma on että tämä viimeisin on tummaihoinen. Nää kaksi mun miestä lukuunottamatta voi siis olla mahdollisia isiä.

Mut ollaan nyt palattu yhteen mieheni kanssa. Ja nyt sitten sattu näin. :-(
Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa? Miten selvisitte ja piditte abortin ja suhteet salassa? En ole ajatellut että joutuisin tekemään aborttia muta just tuon pilleritauon takia tässä ollaan. Käytettiin kuitenkin kondomia molempien kans.

En nyt voi oikein ajatella selkeästi, kun tajusin että oon helvetti raskaana! Mikä tuuri voi olla! Apua...

46

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemit

      Hankala tilanne. Jos kertoisit vaan että sulta on poistettu joku kysta tai muu vaaraton kasvain? Toinen vaihtoehto tosiaan on että olet mukamas matkalla ja käyt tänä aikana hoidattamassa asian.
      Itsellä ei kokemusta vastaavasta. Elämä heittelee meitä kaikkeen.

    • Silppuri69

      Ei nykyaikainen raskaudenkeskeytys ole pahakaan rasti, käyt lekurilla jotka ovat mukavia ja asiantuntevia, turhia selittelyjä tai byrokratioita ei juuri tarvita vaikka täällä muuta väitetäänkin. Pilleri naamaan ja saikkupäivä kotona vuotoa kuin isoissa kuukautisissa, sitten loppukäynti lääkärissä. Ja solumöykky on poissa piinaamasta. Voithan sanoa että käyt naistenvaivoista lääkärissä niin huono-oloisuus selittyy sillä. Eikä miehet tämmösiä aina edes huomaa.

      Kyllä se hyvin menee, tsemppiä. Varoituksen sana vielä, loppuillasta tähän ketjuun iskee vakiraakkuja trollaamaan huutaen murhaa ja haukkuen sinua, ei kannata siitä välittää, hän on palstan "lemmikki" jolla on hieman vaikea tilanne ja päästelee näin höyryjä. Mutta älä myöskään tartu trolliin, se vain ruokkii häntä.

    • KVGJooko

      Ei ole kokemusta, mutta en usko, että sen pillerin nielaisun jälkeen montaakaan saikkupäivää tulee, jos ollenkaan.

      • kalmaiita

        Ei tarvi saikkua laisinkaan, toki riippuu vähän tapauksesta mutta itselläni mennyt aina ainakin tosi mukavasti. Ensimmäinen kerta on pahin kun ei tiedä mitä oottaa, mutta sen jälkeen on vähän kuin hammaslääkärissä käynti. Eli ei mitenkään varsinaisesti mukavaa mutta tietää että se on kaikille parhaaksi kun menee vaan.


      • KVGJooko

        Mutta sinulle ei varmaan ole tehty ensimmäistäkään, kalmaiita? Varmaan jäi vain muunlaiset lääkkeet sulla hakematta apteekista, eikö?


      • eimeeläpiXD
        kalmaiita kirjoitti:

        Ei tarvi saikkua laisinkaan, toki riippuu vähän tapauksesta mutta itselläni mennyt aina ainakin tosi mukavasti. Ensimmäinen kerta on pahin kun ei tiedä mitä oottaa, mutta sen jälkeen on vähän kuin hammaslääkärissä käynti. Eli ei mitenkään varsinaisesti mukavaa mutta tietää että se on kaikille parhaaksi kun menee vaan.

        Yllytystrolli se paljastaa ittensä aina vaan näillä överihorinoillaan :DDDDDD mutta kaiva vaan kuoppaa näillä valheilla syvemmäks sakkis ja kieroutuneen ideologias alla ;))


      • provotrollinuusinXD

        Oijoi, noinko koville otti taas rääkyiitalle??? XDDDD selvä, laitetaas koko paska sitten vaan poistoon kun ei vastatakaan saa.... ;)))
        Vois olla ihan todellinenkin tarina koska tollaset moraalivajeiset jakorasialortothan niitä lapsenmurhia tehtailee.... HYI helvetti. Muut samanlaiset kannustaa vääntään vielä lisää valheita. Totuus ja likaiset salaisuudet tulee kuitenkin ilmi aina, tavalla tai toisella. Löyhäpäiset kalmankammiot yrittää tietenkin pitää veriset puuhansa salassa mieheltä, jotta tämä ei vaan voisi mitenkään puolustaa lapsiparkansa elämää.

        Kyllä se vituiks menee, usko vaan ajoissa. Varoituksen sana vielä, kuten nähdään, ensimmäisenä tänne on hyökänny taas vakiraakkuja trollaamaan huutaen "piinaavista solumöykyistä" ja rohkaisten valheita sylkien lapsentappamiseen, ei kannata siitä välittää, hän on palstan "lemmikki" jolla on hieman vaikea tilanne ja päästelee näin höyryjä. Mutta älä myöskään tartu trolliin, se vain ruokkii häntä.


    • J.H-K

      Väliaikatietoja elikkä jaaha se on nyt varattu keskeytysaikakin ja aika nopeesti homma lähtee näköjään käyntiin! Työterveyslääkäri kirjoitti lähetteen en arvannut että näin helppoa. Syitä piti kertoa joo, kuten täällä on keskusteltu. Laitettiin vaativaan työhön liittyvät seikat, jotka estää lapsesta huolehtimisen Olen ensi viikolla koko viikon "työmatkalla". Hoidan ongelman kuntoon osin kotona/sairaalassa ja loppuviikoksi lähden muihin maisemiin eli majailen pois kotoota oikeasti hotlassa, en Suomessa. Silleen onnistu suunnitelma kaikilta osin aika hyvin tähän asti. En ole kertonut kellekään seksikumppanille asiasta mitään. Oliski periaatteesta ollut mielenkiintonen juttu katsoa reaktioita ja tietty olisi voinut kehottaa osallistumaan kustannuksiin. Mut onneksi mulla on senverta hyvä palkka etten tarvi kenenkään almuja tai että elämä olis niistä kii.

      • J.H-K

        Siis olin yllättynyt että voi olla kotona. Menee ihan normityöpäivän puitteissa ja käyn vaan sairaalassa.


      • Tsemiäsulle

        Hyvin kaikki menee. Tosiäkkiä toivuin eikä kipulääkettä tarvinnut mutta kantsii varata kuitenki kotiin jotain ja reseptikin kyllä kirjotetaan.


      • hautaanmenee

        Lapsen murhaamisen pitääkin sattua ihan helvetisti!! Eikä se fyysinen oo edes pahin kipu....


      • jossutaasMoi
        hautaanmenee kirjoitti:

        Lapsen murhaamisen pitääkin sattua ihan helvetisti!! Eikä se fyysinen oo edes pahin kipu....

        Okei sulla siis on huonot kokemukset? Kumpi keskeytystapa ja saitko siis ollenkaan kipulääketää? Mua käskettiin ottamaan kotiin valmiiksi ja annettiin resepti Panadol fortea ja lisäks saa ottaa Buranaa. Eihän kenenkään pitäis kärsiä kivusta ainakaan kun on kaikki maholliset lääkkeet keksitty.


    • ketä_kiinnostaa

      Toivottavasti kuivut sinne verilammikkoos etkä palaa sieltä "työmatkaltas" koskaan. Päästäis siinä näppärästi eroon taas eräästä yhteiskuntaa rasittavasta ihmissaastan alimman pohjasakan ongelmajätöksestä. Tai vähintään saat niin pahan tulehduksen että makaat koomassa viikkotolkulla, kalmankammios on pilalla eikä ykskään lapsiparka joudu ahnaisiin raatelukynsiis enää ikinä.

      • JassutaasMoi

        Tiesitkö että mitä toiselle toivoo niin itse saa?


      • ohhoh.osujauppos
        JassutaasMoi kirjoitti:

        Tiesitkö että mitä toiselle toivoo niin itse saa?

        Ai miten? En minä ole tappanut enkä oo tappamassakaan lapsiani mukavuusabortilla.


      • JossukkaTaas
        ohhoh.osujauppos kirjoitti:

        Ai miten? En minä ole tappanut enkä oo tappamassakaan lapsiani mukavuusabortilla.

        No en mäkään kun mullei tiäkkö ole lapsia enkä muutenkaan ole syyllistyny rikoksiin tai ees siihen viittaavaankaan.


      • tiäkköhei
        JossukkaTaas kirjoitti:

        No en mäkään kun mullei tiäkkö ole lapsia enkä muutenkaan ole syyllistyny rikoksiin tai ees siihen viittaavaankaan.

        Paitsi se kenet nyt oot murhaamassa abortilla.
        Ja toivottavasti ainoaks jääkin.


    • Olisi mielenkiintoista tietää, minkä syyn kerroit lääkärille? Siis kerroitko että on monta siittäjäehdokasta vai oliko tuo työasia se, minkä kerroit ja mikä oli siis virallinen peruste?

    • Hieno-juttu

      Kiva kun homma etenee smoothisti, kuten aiemmin ennustelinkin. Ei kun tsenppiä sinne ja päivitän kuulumisia kun ehdit.

      • kaulaanvaan

        kiva kun jäälkiaborttis sujuu noin smoothisti kuten ennustettukin... nyt vaan kiipeet jakkaralle ja siitä vaan roikkumaan hauskaan niskakiikkuun! Eikun tsemppiä vaan, pian päästään taas eräästä ihmiskunnan pohajsakkasesta mädättäjästä lopullisesti eroon! Tuu sit päivittään ja kertoon minkälaiset oltavat siellä tulijärvessä on, ei taida ainakaan palella ;DDD


    • Asiat.asiana

      Typerä trolliavaus. Mistä näitä tyhmiä pissiksiä riittää, joille oikeastikin tällaisia voi tapahtua?

    • sossujenpuuhaa

      Olistnyt syyttänyt jotan isä ehdosasta tai vaika kaikkiakin raiskauksesta niinhän teillä tapana on niin olisit saanu ulkonäön korjaukseen sievoisen summan!

      • JossukkaTaaas

        Moilka ketään ei oo raiskattu mua siis ainakaan eikä ulkonäössä oo suurempia korjailuntarpeita. :D ja itse tienaan rahani!


    • DanIsDisapointedNow

      Ihan ku oisin just nähnyt tän emmerdalessa..

    • JossukkaTaaas

      Moimoi täällä ollaan ja kaikki hyvin. onpa nyt koettu sitten tämäkin. Kaikki meni suunnitellusti eikä juuri mitään kipuja, ehkä menkkakivut kuvais niitä, lääkäri kirjoitti varalta jokusen kappaleen vahvoja kipulääkkeitä (opiaatteja) muttei ole tarvinnut. Yritin katsoa jotain raskauskudoksen seasta onko siellä oikeesti jotain alkiota jne mutten nähny. Soittelin jo sairaalaan ja käskivät tarkkailla ett kohtu olis tyhjentyny varmasti. Täällä nyt nautin alkaneesta viikonlopusta sairauslomalla lepäilemällä hotlan palveluista elokuvia katsellen ja herkkuja syöden ja juoden. Mukavia muuten oli henkilökunta ja hoitsut asiallista väkeä ja koko homma eikä kukaan ilkeillyt tai näyttäny pitkää naamaa. Viikonloppuja kansalaiset! Mooo!

      • JossukkaTaaaas

        Lähinnä siis pelkäsin kipuja mut ei mitään niin ihmeellistä tullut ja jos tulee niin sain varuilta noi kunnon mömmöt. Ei täs muuta. Kumman helppo juttu kun varauduin paljo hankalampaan. Huomenna taas omankullan kainaloon :))))


      • kipeetärynkylle

        Mahtaa olla nyt voittajafiilis..... tuliko murhamantalle oikein mega ORKUT siinä lapsen haudan äärellä maallisia jäännöksiä tonkiessa??

        "Mukavia muuten oli henkilökunta ja hoitsut asiallista väkeä ja koko homma eikä kukaan ilkeillyt tai näyttäny pitkää naamaa."

        Näyttelijäntaidot hioutunu huippuunsa sunkaltasten takia.. tietäsit vaan mitä siellä taukohuoneessa tollasista puhutaan...

        "Kumman helppo juttu kun varauduin paljo hankalampaan. Huomenna taas omankullan kainaloon :)))) "

        Joko trolli sai tästä turhakeketjustaan tarpeekseen?


    • Johannajossukka

      Moikkataasen!! Kertoilen että kaikki meni tosi hyvin kun abortista on kulunu jo aikaa ja paikat kunnossa parantuneet ei kipuja, seksikin sujuu hyvin ja nyt ollaan lomafiiliksellä. Jonkin verran rajua vuotoa oli vielä parin viikonpäästä, ja jouduin käymään näytillä lääkärilä joka totes ettei huolta. Ehkäisyn ole vaihtanut pillereistä kierukkaan kun se tuntuu sopivan mulle. Miehen kanssa menee mukavasti ja hän ei tiedä mitään asiasta ja ollaan ehkä jossain vaiheessa perustamassa perhettä hänen kanssaan, voi olla ainakin varma että hän on isä.... heh heh. En ole kertonut kellekkään tosta episodista, josta kirjoitin. Kiitti kun sain avautua täällä ja kelata ja lukee juttuja. Elämä ei vaan mee aina kuten strömsöössä ja tulee näitä kupruja. Tosi kivaa juhannusta kaikille ja kommentoijille.

      • xDDDDDDD

        Samoin sulle jossu! ollaan palstalla kaikki iloisia sun puolesta!

        t.palstalaisten kollektiivi


      • JossukkaTääl
        xDDDDDDD kirjoitti:

        Samoin sulle jossu! ollaan palstalla kaikki iloisia sun puolesta!

        t.palstalaisten kollektiivi

        Kiittos, toiv tuo ei ollu sarkasmia tai pilaa. No mut. Hyvät Jussit kuitenki!


      • lässynläää

        eiköhän tää valhetrollaukses ala jo riittää.

        Likasimmilla salaisuuksilla on onneks taipumus tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin. Sillon viimestään höynäyttämäs miesparka älyää vaihtaa kuvottavan kalmankammion kunnon naiseen joka ei tapa yhteisiä lapsia.


      • JossukkaTaas
        lässynläää kirjoitti:

        eiköhän tää valhetrollaukses ala jo riittää.

        Likasimmilla salaisuuksilla on onneks taipumus tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin. Sillon viimestään höynäyttämäs miesparka älyää vaihtaa kuvottavan kalmankammion kunnon naiseen joka ei tapa yhteisiä lapsia.

        Nii mä en ollu raskaana mun aviomiehestä. Vaan joko jommasta kummasta randompanosta.


      • mitä_sitten_
        JossukkaTaas kirjoitti:

        Nii mä en ollu raskaana mun aviomiehestä. Vaan joko jommasta kummasta randompanosta.

        Saatat tappaa kenen tahansa lapset jos vaan sattuis jost sillon "rasittaan" vähääkään oikkuiitan elämää.. ja eihän se ukkoparkas mitään kai niistä "randompanoista" ja lapsen tappamisesta tiedä? Jos enää ikinä tuut paksuks (toivotaan ettet) niin on siinä selittelyä miks gynen tiedoissa lukee joka paikassa monesko raskaus ja miten päätty aiempi ;)


      • JossukkaTääl
        mitä_sitten_ kirjoitti:

        Saatat tappaa kenen tahansa lapset jos vaan sattuis jost sillon "rasittaan" vähääkään oikkuiitan elämää.. ja eihän se ukkoparkas mitään kai niistä "randompanoista" ja lapsen tappamisesta tiedä? Jos enää ikinä tuut paksuks (toivotaan ettet) niin on siinä selittelyä miks gynen tiedoissa lukee joka paikassa monesko raskaus ja miten päätty aiempi ;)

        Olen varautunu. Kysyin jo asiaa että tuleeko se ilmi joskus. Neuvolassa, äitiys ei käsitellä abortteja ja toimenpiteitä. Eka käynnillä missä mies ei ole mukana käydään läpi jos on jotain sellasia. Eikä miestä oo pakko ottaa mukaan. Kaikilla ei ees oo miestä.

        Ne kuuluu salasssapidettäviin. Kuten muutki sairaudet ja esim sukupuolitaudit jotka voi vaikuttaa.

        Sulle pahantahtoihmiselle kerron vielä senki ettei mieheni oo aborttikielteinen tai abortinvastustaja. Abortti ei ole se salaisuus vaan se että en tiä kenen kanssa harmi tapahtui. Kiusallsta. Haluan säästää rakkaani turhalta murheelta. <3 halusin alottaaa puhtaalta pöydältä. Kuten hänkin. En mä kysele myöskään hänen suhteistaan kuinka monta aborttia hänen takia on jouduttu tekemään.


      • löyhkäävävalhees
        JossukkaTääl kirjoitti:

        Olen varautunu. Kysyin jo asiaa että tuleeko se ilmi joskus. Neuvolassa, äitiys ei käsitellä abortteja ja toimenpiteitä. Eka käynnillä missä mies ei ole mukana käydään läpi jos on jotain sellasia. Eikä miestä oo pakko ottaa mukaan. Kaikilla ei ees oo miestä.

        Ne kuuluu salasssapidettäviin. Kuten muutki sairaudet ja esim sukupuolitaudit jotka voi vaikuttaa.

        Sulle pahantahtoihmiselle kerron vielä senki ettei mieheni oo aborttikielteinen tai abortinvastustaja. Abortti ei ole se salaisuus vaan se että en tiä kenen kanssa harmi tapahtui. Kiusallsta. Haluan säästää rakkaani turhalta murheelta. <3 halusin alottaaa puhtaalta pöydältä. Kuten hänkin. En mä kysele myöskään hänen suhteistaan kuinka monta aborttia hänen takia on jouduttu tekemään.

        Paljastuu se kuitenkin, siitä voit olla varma... ja puntti näkyy jo tutisevan kun ne huterat kulissis eräs kaunis päivä tulee romahtaan rytisten.
        Joka gynen esitietokaavakkeissa ja mm. neuvolan äitiyskortin tiedoissa näkyy raskaudet ja synnytykset. Mutta et varmaan sitten näytä ukolles mitään tietoja, "ihan muuten vaan" :D juu, ei varmasti herää epäilyksiä mitä joudut salaamaan...

        "Sulle pahantahtoihmiselle kerron vielä senki ettei mieheni oo aborttikielteinen tai abortinvastustaja."

        Vai "pahantahtonen", sellaset jotka yrittää suojella lapsia sunkaltasilta omanapasilta JULMURI TAPPAJILTA!!!! :DD että siellä se on taas itse "hyvyyden" perikuva paatostelemassa....

        "Haluan säästää rakkaani turhalta murheelta."

        Ts. jatkaa petturimaista kusetustas ja loputtopmia valheitas...kertoo kyllä kaiken vajaasta tai olemattomasta moraalistas. Niinkun miesparalla ei ois oikeutta tietää mitä sen selän takana onkaan puuhailtu..


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe