Ei järkee ollenkaan

Rahakeiju

Uunipankolla outo fantasia, matuja suomi täyteen, muuttaisi niiden lähtömaahan niin oisi yksi hörhö täällä vähenmän, ei pikkunen suomi voi olla koko maailman sosiaalitoimisto

25

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jankku.kunkku.olet

      Ja sinulla pakkomielle avata ketjuja yksittäisestä kirjoittajasta. Kiva, että noin uuden sosialitoimistojutun kirjoitit. Sitä ei taatusti kukaan ole kuullut.

      • hehehehehee

        Peukutit taas itsellesi "pankko".


      • hehehehehee kirjoitti:

        Peukutit taas itsellesi "pankko".

        En peukuttanut itselleni. Sulla tuntuu olevan vaan niin heikko itsetunto, että pitää koko ajan henkilökohtaisesti hyökätä muita kirjoittajia vastaan kun tuntuu että et muuten pärjää.


      • olenoikeassa
        Uuninpankko kirjoitti:

        En peukuttanut itselleni. Sulla tuntuu olevan vaan niin heikko itsetunto, että pitää koko ajan henkilökohtaisesti hyökätä muita kirjoittajia vastaan kun tuntuu että et muuten pärjää.

        Miksi sinulla on noin heikko itsetunto? Et kykene kommentoimaan joten lopeta räkyttäminen;-)


      • olenoikeassa
        olenoikeassa kirjoitti:

        Miksi sinulla on noin heikko itsetunto? Et kykene kommentoimaan joten lopeta räkyttäminen;-)

        Oletko matkustellut vai istutko vain koneesi ääressä;-) Onko sinulla käsitystä siitä oikeasta elämästä? Voin valaista sinulle maailmaa josta et näytä tietävän ja luulen että elät "kuplassa" josta et pääse pakenemaan;-)


      • olenoikeassa
        Uuninpankko kirjoitti:

        En peukuttanut itselleni. Sulla tuntuu olevan vaan niin heikko itsetunto, että pitää koko ajan henkilökohtaisesti hyökätä muita kirjoittajia vastaan kun tuntuu että et muuten pärjää.

        Olen nähnyt "rauhanuskonnon" ja petyin, selvisin hengissä vaan moni tovereistani ei:-(((


      • olenoikeassa

        Fobbakin inisee;-)


    • uikutiruikutivoivo

      Aloittajan pakkomielle vaan yltyy. Kaikki me olemme hänelle uuninpankkoja.
      Minua ei voisi vähempää kiinnostaa teistä kumpikaan. Mutta uikuttajien kunkku olet sinä.

      • olenoikeassa

        Älä inise vaan mieti totuutta;-)


      • olenoikeassa

        Ininää joka ei johda mihinkään;-) Perustelkaa tuo paska jota jauhatte , te naurettavat natotrollit;-) Nato ja eu on suurinta paskaa johon te olette joutuneet uskomaan;-)


      • olenoikeassa

        Suurin inisijä olet sinä;-)


    • hokeehokee

      Aloittaja eli "olenoikeassa" ja muutkin hänen täälläkin jakautuneet persoonansa ovat pakkomielteisiä ja tarvitsevat jo pikaista hoitoa. MTT:stoon voisivat hänet läheisensä ohjata, jos sillä raukalla ketään nyt on...

      • kysyäkaisaan

        Mikä tämä " MTT:stoon" on kun tunnut tietävän?


      • olenoikeassa

        Voivoi sinua ymmärtämätöntä ja en ollut aloittaja;-) Te rasmukset näytätte saavan hepulit totuudesta;-)


      • olenoikeassa
        kysyäkaisaan kirjoitti:

        Mikä tämä " MTT:stoon" on kun tunnut tietävän?

        Inisijät käyttävät varmaan kyseistä toimistoa, liittyy niiden mielenterveyteen:-)


      • olenoikeassa

        Miksi pankko iniset?


    • Pankko.on.lämmitetty

      Näin kesän kynnyksellä liian kuumaksi.
      On tuolla uuninpankolla todella outo ja tervejärkiselle outo ajatusmaailma.
      Ja huvittavaa miten tosiaan omia aloituksiaan sitten jatkaa ja peukuttaa. Olen tuon tyylistä huomannut aiemminkin. On todennäköisesti vielä liian nuori ymmärtämään elämän realiteetteja.

      KOTIMAA
      Sisäministeri varoittaa MT:ssä uudesta pakolaisaallosta.

      http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/risikko_mt_pakolaiset-65676

      Ja täältähän sitä näin lähdettiin.
      https://www.youtube.com/watch?v=rUKOHGjZXmQ

      Välimerikin on täyslastissa ylitetty. Vain muutama hukkui tällä kertaa. Joko pankolta on kiintiöanomus kirjoitettu ja haettu lisää näitä ihania.

      Ja löytyyhän niitä, tosin harvasta, rehellisiäkin pakolaisia.
      https://www.youtube.com/watch?v=mz5-CgVIoqQ

      • Sammakkoprinssi69

        Taitaa olla niitä harvoja, terveesti kotoutuneita. Töitäkin ilmeisesti tehnyt tuo kaveri kun on noin hyvin syönyt;)


    • Psykoanalyytikko

      Sanoisin näin, että on olemassa kaksi ääripäätä. Toinen ääripää hyväksyy kaiken, mitä toinen ääripää vastustaa. Kommentoikaa ajatustani!

      • olenoikeassa

        Pankko inisee;-)


      • Sammakkoprinssi69
        olenoikeassa kirjoitti:

        Pankko inisee;-)

        Inisköön. Hän on miten tahansa rötköttävä ja sopivan näennäistajuton sopivan kohteliain sanoin;). Me olemme oikeassa.

        Meitä on 80%, joista 1% täällä mitään noteeraa ja Pankkolaisia onneton promille;)


      • olenoikeassa
        Sammakkoprinssi69 kirjoitti:

        Inisköön. Hän on miten tahansa rötköttävä ja sopivan näennäistajuton sopivan kohteliain sanoin;). Me olemme oikeassa.

        Meitä on 80%, joista 1% täällä mitään noteeraa ja Pankkolaisia onneton promille;)

        Juu;-)


    • Sammakkoprinssi69

      Ihmeellinen ajatus. Mitäpä siitä vaikka elämä menee, ääripäiden epäillen kasvojaan tekstien katsovan sekaisin täällä kiimassaan. Se on niin kallistakin.

      • olenoikeassa

        Raha ei merkitse mitään, mielipiteet ja niiden ilmaisuvapaus ovat perustuslakienne mukaan vielä peruspilarit joilla voitte vittuilla hallituksellenne;-)


      • viikaten.takoja

        Perustuslaki on käsittääkseni valtakuntakohtainen, eli sikäli yksikkömuodossa , perustuslakimme.
        Ei voi olla useita perustuslakejamme, ellei olla sitten kohta jo lakiemmekin suhteen kaksineuvoisia matoja ;)
        Sitten kun jotain oivallatte kopulaatiosta, keskustelaan täällä lähemmin terrorismista ja mielen aidosta avautumisesta. Ilman sienien häiritsevähköä. Eritteiden vakavien poissaatettuna.
        Kotelokoppaanne vain terveitä ajatuksia. Rahaa taikaseinästä. Ymmärrystä suuremmasta elämästä. Unia nyt. Keskoset.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe