Odottamisen arvoinen hetki kanssasi

salamyhkäinen_mies

Unelmoin vieväni nenäni leuallesi, niin että tunnet sen kihelmöinnin, kun hivellen hivuttaudun poskellesi - pieni suudelma ja näykkäisy korvasta, pieni ja hellä silitys käsivartta pitkin.

Katsot minua upottavin silmin, jotka ovat valmiina ahmimaan minusta kaiken, mitä niille tulen antamaan ruuaksi.

Kiusaan sinua.
Et vielä saa suudelmaa suullesi, vaikka odotit jo niin. Sen sijaan alan hyväillä kaulaasi, hieron selkääsi ylhäältä alas kepein sormenpäin. Alhaalta nousen ylös, otan käsistäsi kiinni ja teen saman kuin alussa - mutta nyt saat sen suudelmasi. Olet suloisin.

Opettelemme vasta toisiamme: mistä kosketuksesta kumpikin tykkää - mutta se lämpö ja se sähkö meidän välillämme saa meidät unohtamaan kaiken ujostelun, ja hitaasti mutta määrätietoisesti suutelemme toisillemme nautinnon.

Sinulla on pehmeimmät posket. En malta olla hyväilemättä niitä omillani. Samalla voin kuiskutella korvaasi, puhaltaa korviisi saman tulen, jonka jo koin pehmeiltä huuliltasi.

Mutta eihän tämä vielä riitä! Olen niin tavattomassa kiimassa sinusta nyt!

Jokainen paikka sinussa on hyväiltävä läpi korvan juuresta kaulalle, kaulalta vatsalle - ja vatsalta käteni vaeltavat ihanalle pepullesi, samalla kun kutittelen kielelläni tissejäsi. En malta olla paikallani kiimani vuoksi. Samalla sinunkin peppusi liikkuu rytmikkäästi ja mukaudun samaan tahtiin. Olemme kummatkin valmiita yhdyntään: haluat tuntea kivikovan kaluni pillussasi ja minä haluan kokea lempeän mutta tiukan syleilysi, joka ottaa mut tänä yönä eikä päästä milloinkaan. Viimeinkin vapautamme sen, mitä olemme padonneet toisiltamme!

Vapauduttuamme tunnemme yhdessä sen kihelmöinnin, olemme väsyneitä, mutta jaksamme tapittaa toisiamme huumautuneisiin silmiimme. Uni vie lopulta voiton.


Mieheltä naiselle.

18

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahviaja

      Kahvitaukotarinointia.

      • nukkuttaishyvin

        Iltasatunakin kiva.


      • Elluhalloyb

        Uhuh...
        Olipa ihanaa....
        Haluaa lisää....👁 👁😘


    • nyt_lähtee

      piiskova etelän tuuli
      toiveen hartaimman kuuli
      pois ota rumentava trombien roska
      sen täytyy pyöriä muualle koska
      läpimädälle maailma mitään ei voi
      kauniimpi suo meille aamunkoi
      pyöritä myös lakeijansa ansionsa mukaan
      teoistaan vastaamatta jäädä ei voi kukaan
      paha aina palkkansa täällä lopulta saa
      rauhaan sulkeutuu jälleen kaunis maa

      • hdhgdhdh

        Ja sinäkö todella kuvittelit mun ton kirjoittaneen? Itse olet yks vitun sairas painajainen omassa kuplamaailmassas! Olen jo ajat sit sanonut että loppu ja painu vittuun! Että näin...


    • Kaunistatekstiä

      Noin sen pitäisikin mennä <3

      • cas_siinä_pulma

        Tarkoititko tuota viiden pennin runkkausta, eli aloitusta vai runoa tässä ketjussa?


    • KaunisFantasia

      Tiedät mitä haluat, kerro ja tee se myös naiselle jota haluat.
      Kaunista.

    • Töissäkuultua

      Kyllä minä kuulemma tiedän, mitä haluan

    • Inmyfantasy

      Sun kirjoitus salpasi hengitykseni,sait aikaan semmoisen sykkimisen sisälläni ettei ole hetkeen tuntunut.Ja ehkä siihen vaikutti osaltaan eräs mies,jonka kuvittelin kirjoittaneen minulle juuri tuon henkeäsalpaavan ja hekumallisen kirjoituksen!

      • TippaTx

        Kukaan ei varmaan tajua että itse kehut omaa kirjoitustasi.

        Ihan mielelläni silti luin sen.


    • eiminullealoitus

      Ei minulle aloitus. Ei tule sellaista päivää, että joku mies tahtoisi hinkata nenäänsä aknenaamaani vasten saati sitten, että sanoisi rumia akneposkia pehmeiksi.

    • jos.ei.ehkäisyä

      Korjaus otsikkoon:

      Odottamisen arvoinen vauva kanssasi ;)

      • Josoliap

        Onko ap:lla pitkäntähtäimen suunnitelma mielessä? ;)


      • kojke

        Se vauva tappaakin sitten kaikki tuollaiset hetket vähintään kahdeksi vuodeksi ellei pitempäänkin, että lykkyä siihen sit...


    • tykkäsin_paljon

      Ihana tarina. Olikohan tosiaan miehen kirjoittama?

    • Mun_mielipide

      Kyllä menis kahvit väärään kurkkuun jos kahvi tauolla tällaista lukis 😂
      Kauniisti ajateltu.

    • Haluttavaa

      Unelmoin tuota samaa...Me ei nukuttais tuolla menolla öisin juurikaan ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe