Kysy 04 tytöltä mitä vain!

13vgirl

Mikä mietityttää? Voit kysyä minulta mitä vain, vastaan parhaani mukaan kaikkiin kysymyksiin! Käyn täällä lähes joka päivä!

28

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glom

      Onko kuukautiset alkanu? Millo?
      ?







      Mikä on sun lempiväri😊

    • glem

      Joko karvat alkanut kasvaa? Jos on niin milloin?

    • Aloittajaaa

      Glom:
      Ei ole alkanut vielä, mutta valkovuotoa on ollut jo kauan😊.
      Glem: Juu, karvoja on. Ovat alkaneet kasvaa jo yli vuosi sitten😊.

    • Jovanhamies

      Kapinoitko vanhempiasi vastaan?

    • Aloittajaaa

      Jovanhamies: On tullut kapinoitua, ei mitään pahempaa.

    • entiedä123

      Runkkaatko koskaan?

      • Aloittajaaa

        Joka päivä pari-kolme kertaa. Tälläkin hetkellä ;)


    • Poika16vuotta

      Onko sulla kik? Ois kiva tutustuu :)

      • Aloittajaaa

        En käytä kikkiä.


      • Poika16vuotta
        Aloittajaaa kirjoitti:

        En käytä kikkiä.

        Snäppiä? Mitään muuta missä neitiin vois tutustua? :)


      • Aloittajaaa

        Kuuleppas, ensinnäkin olet liian vanha mulle. Ja toisekseen, seurustelen jo. En tarvii sun kaltaista es-jonnea elämääni.


      • Jokutyypp
        Poika16vuotta kirjoitti:

        Snäppiä? Mitään muuta missä neitiin vois tutustua? :)

        Kuka yrittää saada tyttöystävää täällä...


    • pernsi

      Oletko ajellut pillun karvat joskus pois?

      • Aloittajaaa

        Eilen ajoin ekaa kertaa. Poikaystäväkin tykkäsi.


    • hotboy04

      Voitko tulla snäppää tuhmii;)

      • Aloittajaaa

        En käytä snäppiä.


    • miettijä

      Hei!Mul ois semmonen kysymys et voiko valkovuodossa olla hieman keltaistakin?

    • Aloittajaa

      HALLOO!!!!
      Tuo edellisten vastausten kirjoittaja on joku random, ei siis minä!!! Ärsyttää kyllä tuollainen toisen puolesta vastaulu😡😡!!

      Oikeat vastaukseni:

      entiedä123:
      En oikeastaan.

      Poika16vuotta: Niin varmaan olisikin, muttei ole kikkiä :)
      Ei ole oikeastaan mitään....😄

      pernsi: En ole ajanut.

      hotboy04: Ei ole snäppiä, en voi...

      miettijä: Hei! Kyllä on normaalia :)

      Ja sinä "aloittajaaa" ON KYLLÄ EPÄREILUA VASTAILLA TUOLLA TAVALLA PUOLESTANI!!!! Kuka ikinä oletkaan, lopeta!
      Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut tuon typeryksen vastauksista!!!
      "...en kaipaa es-jonnea elämääni.." EI SIIS TUOKAAN MINUN KIRJOITTAMANI!!! JOKU RANDOM!!! En seurustele, mutten oikein taida vielä olla siihen valmiskaan:).
      Pyydän kaikilta anteeksi tuon outolaisen puolesta! Toivottavasti nöete tämän viestin vielä!


      T: OIKEA ALOITTAJA

      • Erkki-Kalevi__58v

        Minähän se olin. Anteeksi.
        t. Erkki-Kalevi Mäki-Jaakkola


    • Joku03poika

      Siis oon ite 03 mut mite kannattais koittaa iskee tyttöö joka on samal luokal?

      • Tyttö_5lk_12v

        En ole siis aloittaja, mutta vastaanpahan kumminkin.

        Tarkoitatko 03:lla kolmosluokkalaista? Jos kyllä, tämä on aika aikaista iskee yhtään ketään.
        Jos kuitenkin on ihan pakko, niin tässä muutama vinkki. Tyttönä tiedän, että seuraavat ärsyttävät:
        - Vilkuilu
        - Potkiminen
        - Kiusiminen, sellainen huomion hakeminen
        - Se, että esim. koulumatkalla huutelee jotain randomia, esim. "HEI, LIISA, MIKÄ BUUGI :DDDD" ja "HEI LIISA" "No mitä" "EI MITÄÄN :DDDDDD"

        Ei näitä. Ei kukaan tykkää näistä, vaikka 90% pojista luuleekin niin.

        Kannattaa olla ystävällinen, ja jos tarjoutuu vaikka mahdollisuus ryhmätyöhön, koeta käyttäytyä asiallisesti, ottaa tytön mielipiteitä huomioon, mutta ei kuitenkaan antaa tytön tehdä koko hommaa. Osallistu työhön ja tee järkeviä ehdotuksia.

        Älä käyttäydy kuin idiootti, niin sinusta on helpompi pitää. Hankkiudu "tähtäimessä" olevan tytön ystäväksi. Siitä on pitkällä tähtäimellä enemmän hyötyä kuin huomion kerjäämisessä. Huomion kerjääminen ei saa tyttöä kiinnostumaan, se saa tytön inhoamaan sinua.

        Ei kannata jatkuvasti myöskään kehua tytön ulkonäköä. Se saa tytön tuntemaan että haluat iskeä hänet pelkästään ulkoisten ominaisuuksien takia. Kehu sen sijaan tytön henkisiä vahvuuksia. Toki, jos niitä ei ole ja tyttö on täysi ääliö, kannattaa asia jättää sikseen.

        Vaikken olekkaan mikään parisuhde-ekspertti, tämä on anakin minulle täyttä totta.
        Tooivottavasti oli apua.
        Terkkuja,

        tyttö 12vee jonka luokalla on ärsyttäviä idioottipoikia


      • Sesama

        Eikun hupsista, aloin miettimään että miksi siinä alussa olisi 0 kun koululuokkiakin on vain 9, kunnes tajusin että sehän on varmaan vuosiluku. Näin ollen kun minä olen 12 ja olen 05, niin kun sinä olet 03 niin olet 14 :)

        Juu mikähän tuo kolmosluokkalainen aivopieru oikein oli xd

        -Se sama 12v 5lk


      • SESAMA

        Tai sitten olet tosiaan 3lk ja minä vaan höpisen omiani XD


      • Tyttö_5lk_12v kirjoitti:

        En ole siis aloittaja, mutta vastaanpahan kumminkin.

        Tarkoitatko 03:lla kolmosluokkalaista? Jos kyllä, tämä on aika aikaista iskee yhtään ketään.
        Jos kuitenkin on ihan pakko, niin tässä muutama vinkki. Tyttönä tiedän, että seuraavat ärsyttävät:
        - Vilkuilu
        - Potkiminen
        - Kiusiminen, sellainen huomion hakeminen
        - Se, että esim. koulumatkalla huutelee jotain randomia, esim. "HEI, LIISA, MIKÄ BUUGI :DDDD" ja "HEI LIISA" "No mitä" "EI MITÄÄN :DDDDDD"

        Ei näitä. Ei kukaan tykkää näistä, vaikka 90% pojista luuleekin niin.

        Kannattaa olla ystävällinen, ja jos tarjoutuu vaikka mahdollisuus ryhmätyöhön, koeta käyttäytyä asiallisesti, ottaa tytön mielipiteitä huomioon, mutta ei kuitenkaan antaa tytön tehdä koko hommaa. Osallistu työhön ja tee järkeviä ehdotuksia.

        Älä käyttäydy kuin idiootti, niin sinusta on helpompi pitää. Hankkiudu "tähtäimessä" olevan tytön ystäväksi. Siitä on pitkällä tähtäimellä enemmän hyötyä kuin huomion kerjäämisessä. Huomion kerjääminen ei saa tyttöä kiinnostumaan, se saa tytön inhoamaan sinua.

        Ei kannata jatkuvasti myöskään kehua tytön ulkonäköä. Se saa tytön tuntemaan että haluat iskeä hänet pelkästään ulkoisten ominaisuuksien takia. Kehu sen sijaan tytön henkisiä vahvuuksia. Toki, jos niitä ei ole ja tyttö on täysi ääliö, kannattaa asia jättää sikseen.

        Vaikken olekkaan mikään parisuhde-ekspertti, tämä on anakin minulle täyttä totta.
        Tooivottavasti oli apua.
        Terkkuja,

        tyttö 12vee jonka luokalla on ärsyttäviä idioottipoikia

        Hei 12v tyttö, olen 12 v poika. Fuck it mua kiinnostaa miltä näyttää pillu täs iäs.


    • weryryery

      Haluisitko munaa?

      • Aloittajaaa

        Ois upeeta saada munaa, kostun ajatuxestaci


      • Jokujokatunnistaamatkija

        Hanki elämä


    • OikeaAloittajaaa

      Jälleen joku vastasi puolestani....en nyt jaksa rageta, mutta voitko lopettaa? Ja tosiaan, en halua munaa tämän ikäisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe