Dahlia Mustavaara

Dahliakka

Niin ylimielinen akka;
"Ei ollut mitään tekemistä, niin päätin tulla ostamaan jotain kallista ja turhaa"
"Sä siis aiot edelleen naida sen suutaan pieksevän mummelin"
"Luulis teidänkin välittävän, jos isänne haluaa pilata loppuelämänsä roskäväen seurassa"
"Tuolla on jotain alennuksia, ostat halvimman mahdollisen puvun. Ei Ulla sitä huomaa kuitenkaan"...

Siis päivän naurut tuli tässä 😂😂

20

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GunnarMustavaara

      Näin unta että Dahlia otti minut väkisin,toi pukumäärä ei tunnu minun kukkarossani missään.Lahjoitan ylimääräset kodittomille..........

      • Anonyymi

        Minun täytyy itse toivoa että näkisin Dahlian sijasta omassa unessani Eevan tai Cindyn.


    • EiNaurata

      Tollasia Daalian luonteisia on tosielämä väärällään.

      • käteenveto

        Akat on rahanahneita paskoja!


      • Anonyymi
        käteenveto kirjoitti:

        Akat on rahanahneita paskoja!

        Ahanrahneita net oon.


    • karitaalasmaaa

      Se on kuulkaas semmonen juttu että tuosta pyryharakasta ei minun äiti muorille ole vastusta.

      • präät

        Ulla on ottanut matsia paljon kovempienkin ämmien kanssa, joten tollanen bättrefolk Dahlia on sille yhtä merkityksellinen vastus kuin pieru pyörremyrskylle.


      • Anonyymi
        präät kirjoitti:

        Ulla on ottanut matsia paljon kovempienkin ämmien kanssa, joten tollanen bättrefolk Dahlia on sille yhtä merkityksellinen vastus kuin pieru pyörremyrskylle.

        Ullan pyörremyrsky hoitaa Dahlian.


      • Anonyymi

        Dahlia on ilo silmälle saljiksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dahlia on ilo silmälle saljiksissa.

        Niin on, aina yhtä tyylikäs, kauniit vaatteet ja hiukset nätisti laitettuna.


    • Kungpao

      Selkeä kokoomuslainen.

    • Järkeä_saliksiin

      Eipä luulisi vaikea olleen selvittää että kuka puvut oikeasti osti - oikeastaan tämä olisi pitänyt tulla esille niitä palautettaessa. Dahliahan ne soittamalla tilasi, pakko ne hänen on ollut silloin maksaakin. Joten minne on palautettu puvuista takaisin saadut rahat?

      Ullahan olisi saanut hyvät rahat hääjärjestelyihin, kun olisi älynnyt Dahlian olleen kaiken takana ja ottanut puvuista rahat cashina :D

    • Anonyymi

      Karin ja Ullan vielä hukka perii. Kiitos Dahlian ja Mustavaarojen.

    • Anonyymi

      Diila Daalia Drallallaa

    • Anonyymi

      Dahlia pieraisee.

      • Anonyymi

        Ja Ulla pierasee takasin. Tosta alkaa eeppinen saaga Fart Wars.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Ulla pierasee takasin. Tosta alkaa eeppinen saaga Fart Wars.

        Megafaartti Ullalta.


      • Anonyymi

        No tulihan se Pieruvajakki tähänkin ketjuun kommentoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se Pieruvajakki tähänkin ketjuun kommentoimaan.

        Mun sisko on ihan Dahlia tyylinen. Ei olla mistään herraskartanosta kotoisin, mutta eleet ja puheet on ilmi selvää Dahliaa. Meillä on ikäeroa n. 10 v ja hän nuoruudessaan kävi kaikki missikisat ja muotinäytökset katsomassa. Oli hotellissa töissä, jossa näki "herraselämää". mm. Armi ja Gilin näki ja ynnä muita julkiksia, niistä tarttui aina jotain uutta opittavaa. Alunperin olemme maalaistalosta kotoisin, jossa nähtiin mistä maito yms, sellaiset tuli. Tätä komentoa siskoni piti "roskasakkien" paikkana ja käytöksenä. Käydessäni siskoni asunnolla, jossa siihen aikaan 60-luvulla asui monta tyttöä samaassa vuokralla. Sisko anto ohjeet mistä saa puhua ja mistä ei. Tukanmallia hän moitti, kun se oli yksinkertaiseti leikattu kotona, vaattet päällä oli saatu muilta sukulaisilta. Kyllä sain hävetä. Siitä lähtien aloin pikkuhiljaa ihailla kaupunginelämää, jossa ihmiset on puhtaita ja raikkaita sekä hyvin pukeutuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sisko on ihan Dahlia tyylinen. Ei olla mistään herraskartanosta kotoisin, mutta eleet ja puheet on ilmi selvää Dahliaa. Meillä on ikäeroa n. 10 v ja hän nuoruudessaan kävi kaikki missikisat ja muotinäytökset katsomassa. Oli hotellissa töissä, jossa näki "herraselämää". mm. Armi ja Gilin näki ja ynnä muita julkiksia, niistä tarttui aina jotain uutta opittavaa. Alunperin olemme maalaistalosta kotoisin, jossa nähtiin mistä maito yms, sellaiset tuli. Tätä komentoa siskoni piti "roskasakkien" paikkana ja käytöksenä. Käydessäni siskoni asunnolla, jossa siihen aikaan 60-luvulla asui monta tyttöä samaassa vuokralla. Sisko anto ohjeet mistä saa puhua ja mistä ei. Tukanmallia hän moitti, kun se oli yksinkertaiseti leikattu kotona, vaattet päällä oli saatu muilta sukulaisilta. Kyllä sain hävetä. Siitä lähtien aloin pikkuhiljaa ihailla kaupunginelämää, jossa ihmiset on puhtaita ja raikkaita sekä hyvin pukeutuneet.

        En yhtään ihmettele miksi ei "maajussit saa vaimoja" taloonsa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe