Mies on huonossa liitossa

exäriippakivi

sanoin jo heti kun tapasimme, että tuo nainen on sulle väärä. Ja niin on. Miten jouduttaisin heidän eroaan, jotta mies pääsisi nopeesti pois huonosta liitosta. Eukko tietää musta ja on siitä katkera mutta se ei haittaa van olisi nyt tärkeetä saada mies irti takiaisesta. Lapset on onneksi isoja jotten joudu niitä hoitamaan ja elättämään, eikä minua sillai tarvi heidän elämässään, onneksi. Onko ootettava viel se vajaa vuosi et ero tulee ja sitten vasta päästään naimisiin ja miehestä tulee erittäin onnellinen.

13

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelastaseheti

      Ei hemmetti se pitää pelastaa! Ei ole sopiva sille! Ja sekin vielä että tietää sinusta avun auttajasta ja pelastajasta. Onneksi olet olemassa niin tulee pelastettua tuo raukka. Mitä ihmettä se väärän naisen kanssa on? Kuka huonoon liittoon jää? Ja miksi? Olisiko se että kun tuo toinen tietää sinut niin ei uskalla erota? Hmm.. oletkin se syy huonoon suhteeseen? Ei hyvälle kuullosta!

    • Häitäodotellessa

      Mahtavaa kun löytyy näitä varatun ymmärtäjiä ja keräävät roskat pois. Kuka se huonossa liitossa ja väärän naisen kanssa? Milloinhan tuokin varattu huomasi huijauksen? Varmaan siinä vaiheessa kun tuo auttaja tuli kuvioihin. Hyvä kun pääsee onnelliseen liittoon. Tuota mitä tuo tuleva ex on mieltä pelastamisesta? Kiittää? Kiusaa? Helpottunut? Mahtaa teillä tulla upea liitto josta kaikki ovat onnellisia. Onneksi näitä apuja saa varattukin. Pelastaa pitää mikä pelastettavissa on. Kumma ettei mies itse ole huomannut asiaa ennenkuin sille kerrottiin.

    • Pimpelipompim

      Hanki ap oikea elämä vai oletko oikeasti niin sairas ettet pääse ulkoilmoille muiden ihmisten joukkoon? Vai oletko kenties niin yksinäinen raukka nyhverö ettet uskalla enää liikkua ihmisten ilmoilla? Vaiko ihan vaan vinksahtanut kieromieli ja käyt trollailemassa täällä huvittaaksesi itseäsi, kun saat normaali ihmiset kiehahtamaan? Hyi kuinka haisetkaan jo pitkälle!

    • Sokeakoolen

      Kyllä mies pitää pelastaa piruako se väärän naisen kanssa on. Eikö mies osaa itse näitä hommia kun tarvitsee sun apuja? Taidat olla trolli mutta vastasin kuitenkin kun rupesi narattamaan tuo mies raukka. Kunpa minutkin joku pelastaa jos suhteeni onkin huono enkä näe sitä.

    • auttaminenkannattaa

      Usein se vieras ihminen näkee sopiiko toinen toiselle vai ei. Yleensä ei sovi. Kurja kun monet eivät huomaa että ovat väärän ihmisen kanssa, antaisi tilaa vieraan ihmisen sanoa että onko oikee vai ei, itse sitä ei nää-
      Itsekin olen sanonut monelle miehelle että sulla on väärä nainen, ja niin on mies eronnut.

      • Näetjotainmuuta

        Sulla erityinen taito nähdä etteivät toisilleen sovi? Mistäs moiset johtopäätökset vedät? Ja eronneet vielä. No hyvä kun toimit oikein sanomalla kuka ei sovi toiselle. Oisko sun tulevaisuus ammatti tuo pappi niin voisit sanoa suoraan etteivät sovi. Tuo ero puuha on niin raskasta ja hävettävää ja epäonnistunutta puuhaa. Päästäisiin eroon tuota typerästä tavasta mennä väärän kanssa naimisiin.


    • onnetonvaimo

      Ihana provo, mutta vastaan silti. Hankkidu raskaaksi! Se pistää vauhtia avioeropäätökseen! :)

    • Sitäsaamitähaluaakin

      Keljuttaa kun ei saa eroa aikaan ei millään vaikka parhaansa mukaan yrittää soppaa keitellä. No eiköhän se jonkun saa ja rauhottuu näiden " totuuksien" kertomisen.

    • Eipahalla

      Sä olet vain se laastari ja voimavara siinä välissä, jättää sutkin kunhan pääsee elämässään sinuiksi itsensä kanssa.

    • niin_se_vaan_on

      Lapset tulee aina mukana. Olet miehen lapsien elämässä halusit tai et. Lapsia tuetaan myös taloudellisesti vaikka olisivat aikuisia.
      Haluatko todella pettävän miehen. Pettää vaimoa sun kanssa, seuraavaksi sua jonkun toisen kanssa ja niin edelleen. Pettäminen on tapa ja yllättävän koukuttavaa.

    • Avio.ATmies

      Miten tällaisia miehiä edes tapaa? Ikinä en ole ollut kenenkään naisen kanssa niin hyvissä väleissä että olisin alkanut avioliittoni tilaa tilittämään, eikä kukaan nainen ole ollut kiinnostunutkaan.

      • Löydätlohduttajan

        No itse eronneet ja karanneet niin ymmärtää varattua ukkomiestä joka ei osaa itse erota. Ja kun tuo auttava enkeli vielä sysäisee miehen oikealle puolelle. Näitä kyllä riittää. Sinunkin naisystävissä löytyy. Kunhan se on joko eronnut tai karannut niin kokeileppa kertoa säälittävä tarina aviostasi uppoaa varmasti ja haluaa sua auttaa.


      • Avio.ATmies
        Löydätlohduttajan kirjoitti:

        No itse eronneet ja karanneet niin ymmärtää varattua ukkomiestä joka ei osaa itse erota. Ja kun tuo auttava enkeli vielä sysäisee miehen oikealle puolelle. Näitä kyllä riittää. Sinunkin naisystävissä löytyy. Kunhan se on joko eronnut tai karannut niin kokeileppa kertoa säälittävä tarina aviostasi uppoaa varmasti ja haluaa sua auttaa.

        Missä naisystävissä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe