Kysymys kokemimmille

14vpoikaa

Hei! Olen 14v poika ja millon pitäisi ruveta mälliä tulemaan runkatessa?

18

2199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon.vähän.tosikko

      Mitään pitäisi-ikää ei ole. Eka roiskaus kymmenvuotiaana on normaalia ja eka roiskaus 16-vuotiaana on normaalia.

    • ekatmällit12v

      Useimmilla 14v pojilla tulee ja voit olla vaikka 17v ettei tule :) Kaikki aikanaan ja oletko sitten ilman spermaa? Runkkaa lisää kyllä se mälli lähtee ;)
      Juu olen 15v ja ekat mällit runkatessa 12v ja sain melkein tunnin vatkaka siihen ja pillua sain 13v ja silloin kaksi-kolme vetoa ja tuli, onneksi ei mennyt veltoksi, olisi mun kamu haukkuna ku katsoi sitä. Niin se runkkasi itseään silloin ja katseli ku panin.

    • Jeess

      Kiitos näistä, juuri äsken ekat tuli.

    • Kaikki aikanaan - tämä on FAKTAA !!!!

    • valtteri13cm

      Joo ei mullakaan vielä tule mällit ja olen 15v. Olen runkannu kimpassa kavereiden kanssa ja yksikin kaveri on vasta 12v ja sillä lentää valkeaa spermaa reilusti vaikka kikkeli on 9cm karvaton. Onko vaarallista maistaa kaverin spermaa?

    • 99boi

      Mulla tuli ekat spermat vähän ennen kuin täytin 13. Jollain tulee aikasemmin, jollain myöhemmin. Ei sillä niin väliä oo

    • karvaton15

      Oon juuri täyttänyt 15v, ja mulla ei vielä tule mälliä. vaikka oon yrittänyt. ilmeisesti johtuu siitä kun murrosikäni ei ole alkanut . Eikä karvoitusta ole vielä ilmestynyt pippelin juureen. Mun kaveri on 13v, ja sillä on paljon karvoja ja sillä lentää mälli.

    • Runkajr

      Mälliä tulee sen jälkeen kun tuntuu hyvältä.

    • 14vpoikaa

      Siis mä oon 14 ja en oo varma että voisko sanoo että on siemensyöksyt alkanu koska kun runkkaan nii lentää väritöntä ainetta nii voiko sanoo että on?

    • mikajateppo

      Olen myös 14v ja tulee vain kirkasta nestettä ja serkkuni 15,5v sanoo et se on sperman esiaste. Serkulla alkoi vasta muutama kuukausi sitten tulemaan vaalea sakeampaa spermaa. Olemme melkein aina kesällä mökillä kahdestaan ja silloin on ollut aikaa jutella seksistä ja tietysti kimpparunkkaukset tuli aika aikasten kuvioon. Serkulla on ollut useaman pojan kanssa seksiä ja yksi olikin meidän seurassa viime kesänä saman ikäinen kun serkkuni. Sillä tuli jo silloin vaalea spermaa vaikka kikkeli oli vain 9cm ja karvaton.
      Tulihan sitä serkun tarkkailtua toistemme kaluja ja kehitystä, minulla 10cm nyt tuppikulli ja oli vähän karvaa, serkulla n.13cm paljaskalu pienet pallit. Ollaan mökillä ja serkku sai ylipuhuttua minut halusi leikata minulta karvat lupaamalla, että hänen karvat ajetaan kesälomalla, oli kiihottavaa kun serkku levitti vaahtoa ja ajoi karvat, kyllä spermat lensi kun serkku huuhteli vaaahdot pois. Tuntuu nyt kivalta kun ei ole enää karvoja ja sekkukin kehui et on söpö.

      • olen.tosikko

        Mikäpä siinä. Tuon ikäisille ihan tyypillistä kokeilua.


      • salakatselijasaipanna
        olen.tosikko kirjoitti:

        Mikäpä siinä. Tuon ikäisille ihan tyypillistä kokeilua.

        Onko täällä paljon poikia jolla panoja serkujen ja veljien kanssa? Minulla ei ole veljiä ja serkut asuu kaukana. Olen salakatsellut kaveria 15v ja sen veljeä 13v yli vuoden. Nyt lauantai aamuna minun piti kaverin kanssa farkkuostoksille, menin kaverille puolitoista tuntia aikaisemmin ja ikkuna oli auki joten ilmoitin kaverille johon vastasi ovi on auki ja sinua onkin odoteltu, siellä 13v pani kuin kani, kaverini oli puhut veljelleen et minulla on iso ja 13v halusi sitä pyllyyn samalla kun panee isoveljeään. Olivat tietoisia minun salakatseluista ja olihan minulla kalu kivikovana joten 13v sai 17cm ja huokaili et ihana saada isoa kun veljensä kalu 12-13cm. No meitä lähtikin fakkuja ostamaan kolmikko ja puuhailtiin suihin ottoa ja runkkaamista pukukopeissa koko päivän ja ollaan tämäänkin paneskeltu.


      • skaterdude
        salakatselijasaipanna kirjoitti:

        Onko täällä paljon poikia jolla panoja serkujen ja veljien kanssa? Minulla ei ole veljiä ja serkut asuu kaukana. Olen salakatsellut kaveria 15v ja sen veljeä 13v yli vuoden. Nyt lauantai aamuna minun piti kaverin kanssa farkkuostoksille, menin kaverille puolitoista tuntia aikaisemmin ja ikkuna oli auki joten ilmoitin kaverille johon vastasi ovi on auki ja sinua onkin odoteltu, siellä 13v pani kuin kani, kaverini oli puhut veljelleen et minulla on iso ja 13v halusi sitä pyllyyn samalla kun panee isoveljeään. Olivat tietoisia minun salakatseluista ja olihan minulla kalu kivikovana joten 13v sai 17cm ja huokaili et ihana saada isoa kun veljensä kalu 12-13cm. No meitä lähtikin fakkuja ostamaan kolmikko ja puuhailtiin suihin ottoa ja runkkaamista pukukopeissa koko päivän ja ollaan tämäänkin paneskeltu.

        Toivottavasti ette sotkenu paikkoja ja niitä farkkuja mitkä jätitte kauppaan :D Ei ois ehkä kovin mukava kokemus ostaa farkut jotka joku poika porukka on sotkenu sovitus kopissa :D


      • 14vpoikaa

        Hei kiitti tiedosta ja pistän muistiin :D


    • Measuuuwww

      Olin 11v. Kun aloitin runkkaamaan. 12v. Tuli ekat spermat.

    • dfr4er

      13v ekat spermat.

      • Jebulis1111

        Sama ! Voitko vaika runkata ja linkata kuvan tänne niin sais itekki vähä mällii ulos ;)))))


    • jokupoikavaan_

      mä ite olin kai 12v ku tuli ekat spermat oon nyt 14v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe