Miesten ja naisten eroavaisuus!

tämä-on-totuus

Naiset ovat kaikki keskenään samanlaisia. Naiset ovat kuin toistensa kopioita. Miehet ovat yksilöitä ja kaikki erilaisia, eivätkä välitä muiden mielipiteistä naisensa(kaan) suhteen. Mies on myös ihminen, nainen taas on viettiensä vietävissä oleva elukka ja myös elukoille on ominaista kaavamainen ja ennalta arvattava käytös, kuten jo Aristoteles aikanaan totesi. Ei ihme että häntä pidetään yhtenä historian suurimmista ajattelijoista.

13

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanhuuhaata

      Järkyttäviä mielipiteitä. Tuollaisen kanssa ei kukaan lähde mihinkään. Miehet on samasta puusta veistettyjä. Kaikki miehet.

    • OuOuOuuuuuu

      voi sua reppanaa ! taitaa olla kovin huonoja kokemuksia naisista. Voithan onneksi katsella toisia miehiä sillä silmällä, kun naiset ovat sinusta niin tylsiä ja persoonattomia. Tsemppiä kesääsi ja partnerin hakuun.

      • oihoih

        Kylläpä olet ihanan persoonainen ja kovin tsemppaava. jollei tuolla keinoin ei saa hyviä kokemuksia naisista niin millä sitten. Sellainen symppis oot. Nyt kyllä mieli nousi aivan pilviin ja kaikki pahat kokemukset valui sormien välistä pois. Oot varmasti haluttu ja otettu työpaikalla, vapaa-ajalla ja ihan kaikella ajalla. Kaikki rakastaa sinua ja jopa sinäkin palvot itseäsi.
        Sinusta varmaan imetään kaikki neste pois, pidä ainakin nestetasapaino kurissa juomalla paljon.


      • ououpuou

        Niin olenkin. Kaunis, haluttu ja menestyvä. Alkoholia en käytä, jos siihen viittaat.


    • nytpanettaa

      Siis ovatko naiset kuin harmaa kyrpämassa valmiina panemaan jokaista vastaantulijaa, eivätkä välitä muiden mielipiteistä vaan yksioikoisen ennustettavasti vain omasta hyvästään?

      Aristoteles oli aika paska fyysikko, jälkimaku kesti tuhannen vuotta.

    • valitettavasti.näin

      Samaa mieltä aloituksen kanssa.
      Itse sanon tämän vuosien nettideitti/tinder-käyttökokemuksella.
      Naiset ovat ihan hämmästyttävän ennalta-arvattavia.
      Naiset sanoo usein että eivät usko tasoteoriaan mutta silti kaikki heidän käytöksensä menee 100% tasoteorian mukaisesti.
      Esim mulla oli pari viikkoa tilanne jossa piti olla samalla viikolla kolmet treffit sovittuna.
      Ma epäviehättävä nainen, ke viehättävä nainen, su viehättävä nainen.
      Vaikka treffit oli jo sovittuna niin tiesin jo etukäteen että nämä kaksi viehättävää tulevat perumaan treffit ja näin kävi. Ja tämä ei ole eka kerta eikä viimeinen. Aina jos nainen näyttää etukäteen viehättävältä niin treffit peruuntuu tekosyyllä, flunssaa, työkokousta you name it.
      Miksi naiset sopii treffejä kun minäkin tiedän että eivät aio kuitenkaan vaivautua tapaamaan?

      • ukotnirsoja

        Noin siinä käy kun kutosen mies tavottelee kympin naisia.


      • nirsojakaikki
        ukotnirsoja kirjoitti:

        Noin siinä käy kun kutosen mies tavottelee kympin naisia.

        Mä en ole koskaan sisäistänyt tuota numeroihin perustuvaa valintaa. Tai ehkä jos ikä mielletään numeroiksi se ehkä on ainoa. Itse perustan enemmän sen yhteensopivuuteen.
        Yksi nainen sanoi että ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan, ihan kuin se olisi lupa rakastua jos on komea. Ja kyllä sitä voi itselleen vakuuttaa että on rakastunut eikä vain ihastunut vaikka sillä luonteella sitten.
        Naiset valittaa aina että miesten pitäisi nähdä heidät syvemmältä, mutta itse toimivat juuri päinvastoin.
        Mitä minä olen oppinut niin vasta sitten kun nainen on ihastunut ulkonäköön vasta sitten mies voi suunnitella ihastuvansa/ rakastuvansa naisen sisimpään.
        Toimiiko se niin sen voi itse kukin päätellä itse.


      • totuuskomissiox

        Ne peruuntuu koska mä panen niitä


    • eiootootelllis

      Oikeesti..keksi parempi provo..aloitus on käytetty vessapaperi, jolla on pyyhitty ripulikakkaa. Säälittä, että noin typeriä ihmisiä on syntyny.

    • MiesJaNainenKaukaaTäältä

      Tämä kirjoitelma on niin *hyvä* esimerkki siitä mikä saa Suomi-naisen vihdoin ja viimein aukaisemaan ja kirjoittamaan yleensä "revittelyä aukovaan" herjaan vastaavanlaista herjaa.

      Eli kun kirjoittaa vittuilua niin takuuvarmasti tulee vastakirjoitusta vittuilusta. Muuten ei.

      Asia johon minä en taas ryhdy. En jaksa kirjoittaa paskaa näille palstoille ja lukea niihin tulleita vastaavanlaisia vastauksia.

      Siksi onkin parempi kiertää maailmaa ja katsoa että löytyykö sieltä joku joka ei tuhlaa aikaansa tähän roskaan.

    • Yjsinkertaista

      Minäpä selitän.

      Naisten ja miesten aivoissa on eroja, suurin ero lienee se, että naiset ovat keskimääräisesti useammin tunneperäisiä ja miehet järkiperäisiä. Kuitenkaan ei ole millään tavalla tavatonta olla järkiperäinen nainen tai tunneperäinen mies. Itse olen vahvasti järkiperäinen nainen ja tunnen erään vahvasti tunneperäisen miehen ja ihan normaaleja me olemme.

      Heteromiehet valittavat, että kaikki naiset on samanlaisia ja heteronaiset että kaikki miehet. Jaa miksikö? No koska ei ole seurustelumielessö kokemusta siitä omasta sukupuolesta ja sen yleisistä käyttäytymismalleista.

      Itse olen siinä mielessä onnekas, että tunnen paljon sekä miehiä että naisia ja havaintojeni mukaan kaikki ovat omia persooniaan, vaikka tunneperäisille ihmisille (_yleensä_ naisia) ovat ominaisia tietyt piirteet ja järkiperäisille (_yleensä_ miehiä) taas omansa.

      Puhutaan paljon siitä, ettei naisista saada selvää vaan pelkkkä ympäripyöreitä vastauksia eikä mitäön sanota suoraan, mutta kumma kyllä itselläni on juuri sellaisia kokemuksia miehistä. Onneksi osaan käyttää päätäni huomaamaan sen verran ettei se vika ole millään tavalla kytköksissä siihen mitä jalkojen välistä löytyy vaan päähän, joka on kaikilla erilainen ja omanlaisensa.

    • yökerhonen

      Sittenhän on miehillä helppoo valita kun kaikki naiset on samanlaisia, ihan kateeksi käy...............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe