Halla-ahon lehtolapsi

Hulluaho

En tässä ala suuremmin politiikasta vääntämään, mutta täytyy sanoa että mielestäni on moraalitonta ja selkärangatonta jos saa on aviossa ja silti päättää hankkai lapsen toisen kanssa. Mielestäni on niin että jos siihen avioon on erehtynyt, tulisi olla uskollinen. Asia olisi eri jos hallis ei vakiintunut olisi. Vinkeäähän tässä koko jutussa on, että persut jaksavat vinkua mamuista joilla on ties monta akkaa kierroksessa. Se hirsi omassa silmässä...

31

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhohhijaa

      Mitä hurskastella, kun ei taustoista mitään tiedä!

      • Hulluaho

        No, jos on samalla aikaa kun on aviossa salasuhde, niin eipä tuota voi oikein puolustellakaan. Annas olla jos olisi demari tai vihreä, millainen mölinä persuista lähtisi... Kaikille osansa mukaan, ja sensuroimatonta mielipidettä kehiin, eikös persut sitä halua? Vai onko tässakin persuilla alla kahdet rattaat?


      • peruSSovinistit

        Niinpä! Persut jaksavat alituiseen muistutella Tarja Halosen au-lapsesta, vaikka hän ei edes ollut kenenkään kanssa naimisissa tuolloin. Persuista olennainen ero onkin siinä, että Tarja on nainen ja Jussi mies.


      • Hulluaho
        peruSSovinistit kirjoitti:

        Niinpä! Persut jaksavat alituiseen muistutella Tarja Halosen au-lapsesta, vaikka hän ei edes ollut kenenkään kanssa naimisissa tuolloin. Persuista olennainen ero onkin siinä, että Tarja on nainen ja Jussi mies.

        Tai siinä että halonen on demari...


      • Anonyymi
        Hulluaho kirjoitti:

        Tai siinä että halonen on demari...

        Halonen teki SETA:lle töitä ja vihervassarit haluaa Haaviston presidentiks. Mut Halla-Aho on se siveetön tuhmeliini


    • ellu_ja_juice

      Jussi Halla-aho, persut sydän Elisa Siekkinen, kokoomus?

    • juoppokepulainen2

      Aloittaja-täti ei elä nykyaikaa mutta on ilmeisesti suulas antajaan ja jakamaan
      Jos ei sitä niin
      ainankin moraaliaan

      Mistä sinunlaisesi täti tietää että Halla-aho on kova panomies? Se että tapaa naisen ja panee tätä ei ainakaan tästä kerro

      ota nyt huomioon, että teillä vanhoilla rouvilla on vanhanaikaset raamatulliset käsitykset panemisesta nykyaikana ja

      te tädit kerrotte keskenänne

      lastenlapsista
      suonikohjuista
      kohdunputoamisesta

      joten ei kannattaisi puuttua panoasioihin kun se aika on ohi
      eikä tätien moraaliaika palaa

    • melko-yleistä-

      Te että näytä tietävän totuudesta mitään, jos uskotte että vain Halla-aholla on tuollaisia lapsia.

      • Hahahahahahah

        Halla-aho ei ollut vapaa mies vaan avioliitossa. Me perussuomalaiset kannatamme perinteisiä arvoja kuten avioliittoa. Sinä lienet joku natsihomo.


      • elisan.kepponen

        Mistä voimme ulkopuolisina tietää minkalainen järjestely Halla-Aholla on vaimonsa kanssa ollut? Kyseessä voi varsin hyvin olla ns. vapaa suhde, jolloin vieraissa on käyty vaimon suostumuksella. Olisi voinut silti hoitaa asiat toisin ilman suvunjatkamista, koska julkisuuden henkilönä ja poliitikkona on ilmiselvää, että kohu nousee kun suhde ja au-lapsi paljastuu. Osoittaa myös lapsen äidiltä huonoa harkintakykyä, tai kostonhalua, tulla julkisuuteen juuri pj-vaalien kynnyksellä. Jussin politiikantekoonhan tällä ei ole sinänsä mitään vaikutusta.


      • Hulluaho

        Ei toki, mutta se että niitä on muillakin ei tee siitä yhtään moraalittomampaa. Enkä sanoisi että kenenkään muun kuin halla-ahon harkintakyky on huono jos lapsen äiti on vuoden hänelle asiasta jauhanut...


      • moraalittomampaa
        Hulluaho kirjoitti:

        Ei toki, mutta se että niitä on muillakin ei tee siitä yhtään moraalittomampaa. Enkä sanoisi että kenenkään muun kuin halla-ahon harkintakyky on huono jos lapsen äiti on vuoden hänelle asiasta jauhanut...

        Lapsen äiti teki tyhmyyttään lapsesta julkkiksen. Pelkään, että tästä ei lapselle hyvää seuraa.
        Olisi hauska tietää paljonko ja kuka maksoi paljastuksesta. Oliko asialla SUOMEN yöKUVALEHTI vai ILTAsatuLEHTI vai vihreä Ville Nilittäjä&co.


    • Mitä pahaa vieraissa käymisessä oikein on?

      • labbiss

        Ei mitään jos ajattelee sun miehes kannalta,niin se on jopa suotavaa.


      • Anonyymi
        labbiss kirjoitti:

        Ei mitään jos ajattelee sun miehes kannalta,niin se on jopa suotavaa.

        Veijo neuvoo Demareita seksikulttuuriasioissa


    • Katkeravasuriakka

      Monet ovat ulkoistaneet nämä palvelut kun homma ei toimi kotioloisssa eroaminen on huono vaihtoehto lapsienkin kannalta,aloittaja kahdenlapsen äiti Helsingistä on katkeroitunut vanha akka joka nyt riehuu palstalla oma mies on lähtenyt kävelemään ilmeisesti tästä syystä purkaa nyt vihaansa aamusta iltaan palstalla ja vaatii kohta tämän viestin poistoa.

      • Hulluaho

        1. En ole käynyt tsadissa 20 vuoteen
        2. Olen miespuolinen
        3. Minulla ei ole lapsia
        4. Miten on kenenkään kannalta parempi että tekee au-lapsen?


      • tsadissa
        Hulluaho kirjoitti:

        1. En ole käynyt tsadissa 20 vuoteen
        2. Olen miespuolinen
        3. Minulla ei ole lapsia
        4. Miten on kenenkään kannalta parempi että tekee au-lapsen?

        1. En ole käynyt tsadissa 20 vuoteen ?
        Et edes tiedä missä on tsad (sisämaavaltio Keski-Afrikassa).
        2. Olen miespuolinen
        Miten miespuolinen voi olla noin ämmämäinen vikisijä?
        3. Minulla ei ole lapsia

        4. Miten on kenenkään kannalta parempi että tekee au-lapsen?
        Mietippä sitä. Olisitko jollekin parempi isä kuin karvalapsi mamu?


      • Hulluaho
        tsadissa kirjoitti:

        1. En ole käynyt tsadissa 20 vuoteen ?
        Et edes tiedä missä on tsad (sisämaavaltio Keski-Afrikassa).
        2. Olen miespuolinen
        Miten miespuolinen voi olla noin ämmämäinen vikisijä?
        3. Minulla ei ole lapsia

        4. Miten on kenenkään kannalta parempi että tekee au-lapsen?
        Mietippä sitä. Olisitko jollekin parempi isä kuin karvalapsi mamu?

        "Et edes tiedä missä on tsad (sisämaavaltio Keski-Afrikassa)."

        Tiedän. On myös slangi-ilmaus Helsingille.

        "Miten miespuolinen voi olla noin ämmämäinen vikisijä?"

        Kysy sitä peililtäsi...

        "Mietippä sitä. Olisitko jollekin parempi isä kuin karvalapsi mamu?"

        Joka liittyy siihen että halla-aho teki AU-lapsen miten? Siis teki samaa kuin ne mamut.


    • Hallavaara

      Vaimo sai iltalehden toisen naisen haastattelun mukaan tietää 2 kuukautta lapsen syntymän jälkeen. Aika lailla on saanut valehdella peittääkseen kaikki aiheuttamat sotkunsa.

    • valokuvat-hallussa

      Miksi Halla-aholta vaaditaan suurempaa siveyttä kuin muilta persuilta? Soinilainen kaksinaamaisuus taas huipussaan. PS puoluekokouksen jälkeen täytynee paljastaa myös muiden persueliitin jäsenten jalkavaimot yms??? Paljon pahempaa on tulossa julkisuuteen, siitä voitte olla persut 100% varmoja!!??

      • Anonyymi

        Tai Demari Veijolta?


    • suuremmin

      Aloittajatäti (nilittäjä) ei saa Halla-ahoa sänkyynsä ja niin on hyvä.
      Olen Jussin kohtalotoveri ja siksi käänsin takkini ja äänestän häntä, harvinaisen rehellinen poliitikko.

    • herranpiikkkiauki

      Missä viipyy uutiset Haukiosta? Hoidan astutuksen sivistyneesti ja julkisuudelta pimennossa. Menis ns. Herran piikkiin!!!!

      • mitähähhh

        Ketä Haukio kiinnostaa, vai onko Jussi pannut sitäkin?


      • Anonyymi
        mitähähhh kirjoitti:

        Ketä Haukio kiinnostaa, vai onko Jussi pannut sitäkin?

        Ei mutta Veijo on todennäköisesti


    • Minkätäplilleenvoi

      Haho on selkärangaton pettäjä. Ei jatkoon. Tekee samat politiikassa.

      • geenit

        homot baby kenen ?


      • Anonyymi

        Meijän Veijo onki ihan toista kaiiperia


    • Anonyymi

      Avioliitto kestää pienet vastoinkäymiset!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe