Enkeli on, niin kauniskin

Tuire-L

Epäileväinen olin ennen mitä tulee kaikenlaiseen ennustustouhuun ja selvännäkijöihin. Menin sitten lähinnä kaverin käskemänä käymään, oli musta huolisaan kun en oikeen enää jaksannu asioita hoitaa kun mun tärkee tukihenkilökin vuodenvaihteessa menehtyi. On se vaan sanottava että vaikka sen näkijän kirjan nimi on Noidan viitta hartioilla ja siinä on rehellisen ja raisun oloista tekstiä, nin paremminkin mahtaa enkeli olla tämä kyseinen näkijä Naomi Mesin. Kyllä minun semmosesta suosta nosteli ettei muut osannee.

4

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virpiannika

      Luin kanssa sen kirjan. Jees! Olen käynyt hänellä pari kertaa ja ihan mielettömän mielenkiintoinen hän on! Ja totta että on kaunis. Tuntuu ihan sellaaselta kuin olisi tosiaan jostain satupuutarhasta tänne tupsahtanut.

    • Ringa-Lisa

      Olin jo toista kertaa Naomin Juhannusvalvojaisissa joskin jo aamupäivällä ennen mökille menoa. Samalla tuon kirjan myös itselleni sain matkaan ihanalla omistuskirjoituksella :) en ole vielä ennättänyt lukea,... jännittävää..... tuntuu uskomattomalta että joukossamme on hänenlaisiaan vaikuttaa minun mielestä sillainkin hyvällä tavalla kyllä enemmän noitamaiselta, on niin mystinen olemus kaikenkaikkiaan ja se hänen puku oli sellainen pitkä vanhanaikainen ja jotakin tummaa kahisevaa kangasta ja pitsiä kun olisi jostakin vanhasta elokuvasta ja se katse kun katsoo,..... ja miten nuo hänen ennustukset meneekin ainakin minun kohdallani ihan nappiin....mielenkiinnolla odotan miten tällä kertaa:)

    • Untotee

      ....vaiko peräti merenneito? Satuin paikalle kun kyseinen kaunotar - sellaiset punaiset hiukset kyllä kiinnittää tämän jäbän huomion- ilmestyi merenrannalle joka oli lähes autio että rantaseason paremminkin ohi.........No, ei siinä mitään eikä siinä että vesi varmaan jo pakosti kylmää mutta sielläpä ui ihan hitonmoisen pitkän kiepin....... Rohkeninpa siitä juttusillekin kun rantautui ja sellainen on hymy että vieläkin lämmittää.

    • Anonyymi

      Näin että täällä enkeleistä kirjoitetaan ja Naomista niin oli pakko yhtyä keskusteluun vaikka näyttää olevan jo vanhempi topic.
      Tilasin Naomilta ystävänpäiväksi sellaisen enkeliviestin sähköpostiin minulle ja mun hyvälle kaverille ja ai että mutta oksat pois!
      Oli niin kaunis ja koskettava mikä minulle tuli ja osui niin asian ytimeen, mun kaveri sanoi että hänellä sama juttu. Nyt laitoin vielä tilaukseen ne metsänneitokortit, alkoi tosissaan kiinnostaa mitä niissä mahtaa olla. Kyllä siinä Naomissa tuntuu minunkin mielestä jotakin niin aitoa ja enkelimäistä olevan.
      Minua on alkanut enkelit jostain syystä nyt tosi paljon kiinnostaa, varmaan kun on ollut niin vaikea erityisesti tuo viime vuosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe