ylöspäin käyrä penis

Pakew17

Minulla on siis aina ollut suoraan ylöspäin osoittava penis ja en ole koskaan sitä kummemmin pohdiskellut, mutta nyt asia alkoi vaivata minua, sillä harrastin seksiä ensimmäistä kertaa tyttöystäväni kanssa ja se ei onnistunut käyrän peniksen vuoksi.. penis ei ole myöskään järin iso joten ei pysynyt sisällä alkuunkaan eikä tyttöystäväni mielestä edes tuntunut hyvälle.. mitä minun kannattaisi tehdä ja onko asia korjattavissa..?

6

4745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro-lisää

      Mietin kirjoitustasi. Sanoit, että suoraan ylöspäin oleva penis. 17 vuotiaan penis kyllä kuuluu sojottaa suoraan mahaa pitkin ylös. Eli se ei voi olla ongelma. Sen on myös käyrä. Osatko ilmaista sitä käyryyttä eli montako astetta?? Penis on lyhyt ja tuli ulos. Kerro mikä on Sinusta lyhyt? Pieni käyryys ei kyllä haittaa yhdynnässä. Monella on käyrä ylös, alas tai sivulle. Käyryys johtuu paisuvaisen muodosta eli paljonko on "säilijöitä" johon veri pakkautuu eli osassa paisuvaista. Jotain leikkauksia toki voidaan tehdä. Urologi tuntee tämän asian. Siltä varalta, ettet ehkä tähän enää vastaa voisin ehdottaa, että ennen yhdyntää hoida tyttö jo valmiiksi niin kuumaksi, ettei tarvitse pitkää yhdyntää. Jos olet ns. vasta-alkaja. niin varo vetämästä penistä liiaksi ulos. Alottelija usein on liian hätäinen kovassa kiimassa ei huomaa tätä.

      • kimmopielävesi

        Olen kohta 13v ja minulla 10cm se seisoo ylös mut sitten käntyy alas ja pitkä esinahka ei tiukka ja jotain limaa tulee kun saan orkut. Onko normaalia että se on alaspäin kun seisoo?
        Ei ole kovin paksu kai vähän alle 2cm ei oo yhtään karvoja vielä. olenko jäljessä?


      • joo.olen.tosikko

        "17 vuotiaan penis kyllä kuuluu sojottaa suoraan mahaa pitkin ylös."

        Ei kuulu. Maailmassa on paljonkin sellaisia joiden penis ei erektiossa nouse edes vaakasuoraan.


      • Anonyymi

        Pro Long System - https://hespac.com/extenfi.htm Minulla on käyrä penis, mikä on todella aiheuttanut onglemia seksielämässä. Itseasiassa lääkärini suositteli tämän tyyppistä vehjettä. 4 kk takana ja penis on suoristunut ainakin yli puolella siitä mitä se oli. Kokoa en edes kaipaa lisää, mutta haluan suoran peniksen!


    • mixu13

      oon 13 ja mulla seisoo koko ajan ja on karvoja onko kaikki hyvin?

    • Deppis8

      Seuraavalla kerralla kannattaa kokeilla jotain toista asentoa...ei kannata luovuttaa ennen kuin kamasutra on käyty läpi. Tietysti jos on kovasti käyrä ja lyhyt penis, sit vielä kummallakin reilusti ylipainoa....se voi olla no can do.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe