Bitcoin tänään: 2200e

wespafani

Myin kaikki kolikkoni silloin, kun 1 BTC oli about 300 euroa.
Bitcoin mateli syvissä vesissä. Nyt arvo on käytännössä noussut tuhat euroa kuukaudessa. Pikkukaupunkini keskustassa ei ole kuin yksi ruokakauppa ja sinne on tullut Bitcoin-automaatti. Pitääkö tästä päätellä, että BTC sai lopulta itsensä lyötyä läpi?
Kannattaako ottaa hattu kouraan ja nöyränä poikana pistää palkkani bitcoineihin siinä toivossa että kehitys jatkuu ja kohta 1 BTC on 100 000 euroa?

Tämä on hyvin hämmentävää. Muistan kun hiljattain 1 BTC oli 600 euroa ja ajattelin, että tällaisilla hinnoilla en lähde sijoittamaan. Nyt sitä katuu. Ja tuntuu että se menee aina näin. Kohta kaduttaa etten sijoittanut kun arvo oli alle kymppitonnin.
Tai sitten koko kupla poksahtaa, mistäs näitä tietää.

12

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilperi-tuuva
      • PonzipaPonzi

        Bitcoin sekä kaikki coinit tullaan nielaisemaan arvottomiksi kun uusi SDR lohkoketju otetaan käyttöön. Alla linkki talousasiantuntija ja entisen pörssimeklari Lynette Zang:in näkökulmia kuinka lähestyä suurta muutosta, jota on tekeillä miljardööritasolla sekä Yhdysvaltain että Kiinan toimesta.

        Kysymys on siis nykyistä rahan valtaa hallitsevien toiminnasta, ei pikkuhuijareiden pilipali coineista.

        https://www.youtube.com/watch?v=sG3Ju8AhCKM&feature=youtu.be&spfreload=10


    • alkaapolttaa

      Luin tuolta Bitcoinpankki -sivustolta arvioita arvon tuhatkertaistumisesta, eli 2200e olisi 2,2 milj./BTC. Yhdellä coinilla voi päästä miljonääriksi. Ostaako vai ei?

      • EiKannataHötkyillä

        Jatkuva sijoittaminen on järkevintä. Tällöin saa keskimäärin kohtuulliseen hintaan. Romahduksissa pitää vaan pään kylmänä ja coinit tallessa, ja jatkaa ostamista kun halvalla saa.

        Jos Bitcoin säilyttää asemansa johtavana kryptona, niin kyllä sen arvon voi nähdä ainakin 100 000 dollariin nousevan.


    • Ilmainenbitcoin

      Ilmaisia bitcoineja tarjolla (satosheja) joka 15min uusi lunastus max5000 satoshia kerralla 5% päivittäinen korko.

      Olen itse tätä sivustoa jo käyttänyt jonkin verran edukseni :) ja se toimii kuten pitää ei sillä toki rikastu, mutta ilmainen tuotto maistuu :)

      Tästä pääset alkuun ja lunastat ensimmäisen bonuksen- http://bonusbitcoin.co/?ref=46BC952EDFBC

    • bitcoinz

      Oisko kellään nakata muutama bitcoini että saisi sijoitettua johonkin?1HazfaBYCCo2xfggiA73x1we81U76uzb8W

      • GetAJob

        Joo laitoin sulle kolme että pääset alkuun. Eikun hetkinen, sehän on yli kymmenen tuhatta euroa! pelle..


    • ByteballOnTulevaisuutta

      Nythän meillä on jo kolmannen sukupolven kryptovaluutat kuten Byteball ja IOTA, joissa ei ole blockchainia, vaan DAG (directed acyclic graph). Byteballin hinta on noussut tämän vuoden aikana räjähdysmäisesti ja arvonnousun lisäksi on maksettu kuukausittain 10-20% "osinkoa". Teknologiaan voi tutustua lukemalla Byteballin whitepaperin.

      Jos omistaa Bitcoineja, niin todistamalla Bitcoin-omistuksena (joko siirtämällä pienen määrän Bitcoinia tai signaamalla viestin Bitcoin-avaimellaan) saa myös Byteballia joka kuukausi "osinkona". Tosin paljon enemmän saa kun ostaa suoraan Byteballia. Nyt Byteballin hinta tipahti osingonmaksun jälkeen väliaikaisesti alle 600 dollarin, eli halvalla saa taas.

      Byteball on viime aikoina mielestäni kestänyt aika hyvin pörssin syöksyjä. Usein kun Bitcoin lähtee laskuun niin pian kaikki altcoinit on -20% miinuksella.

      Tällä hetkellä Byteball (GBYTE) on myynnissä pörsseissä Bittrex, Cryptox ja Cryptopia, ja lisäksi Byteballin wallet-sovelluksessa on chatbotti jonka kautta sitä voi ostaa ja myydä.

    • rde5664-6467-3356

      Ilmainen DOGE joka päivä, jonka voi sijoittaa 24:n tunnin mainauslaitteen vuokraan. Faucetista lisää bitcoinia joka päivä jonka voi sijoittaa laitteisiin myös. Hyvään summaan olen päässyt jo itse sijoittamatta itse mitään. Kunhan muistaa vuokrata laitteistoa joka päivä uudestaan : https://www.eobot.com/new.aspx?referid=35053

    • rde5664-6467-3356
    • Tonni_laita

      Voihan sitä vielä tonninkin laittaa, niin saa ainakin jotakin...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe