Islam on hiekkauskonto !

muslimitrikkoo-ramadaa

Se kuuluu lähi-itään, jossa on hiekkaa, ja jossa ramadaa voi harjoittaa koraanin mukaisena ajankohtana. Täällä pohjoisessa pitää käytännössä paastota 20-24 tuntia, jos aikoaa noudattaa koraanin käskyä.

11

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuore.isä

      Perrkele,! jos mun muksuni tulee joskus kotiin koulusta koraani kädessä, poltan sen takassa 100 varmasti !

      • Valitettavasti sinut on nyt pakko ilmiantaa poliisille, sillä uhkaus polttaa lapsensa on laiton.


    • Homma_on_selvä

      "Täällä pohjoisessa pitää käytännössä paastota 20-24 tuntia"

      Noh, joidenkin vuosien kuluttua on kuukalenteri kiertänyt taas sen verran, että Ramadanista tulee näillä leveysasteilla varsinaista mässäilyä, suorastaan esimakua islamin paratiisista. Sitä odotellessa...

      • vakavakysymys

        Islam ei todellakaan sovi tänne pohjolaan, sitä pitäisi vastustaa kaikin keinoin. Siitä sikiää kaikki pahuus maailmaan.


      • vakavakysymys kirjoitti:

        Islam ei todellakaan sovi tänne pohjolaan, sitä pitäisi vastustaa kaikin keinoin. Siitä sikiää kaikki pahuus maailmaan.

        Tosin meno oli täällä Maa-planeetalla ihan Helvetin veristä ja rumaa jo paljon ennen islamiakin. Itse asiassa ihmiskunnan aamuhämärissä heimot sotivat jatkuvasti toisiaan vastaan ja raatoja pantiin pinoihin. Vanha testamenttikin tästä todistaa.


      • Kuinkasnoin
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tosin meno oli täällä Maa-planeetalla ihan Helvetin veristä ja rumaa jo paljon ennen islamiakin. Itse asiassa ihmiskunnan aamuhämärissä heimot sotivat jatkuvasti toisiaan vastaan ja raatoja pantiin pinoihin. Vanha testamenttikin tästä todistaa.

        Ateistillehan ei Raamatun pitänyt todistaa mitään mistään... et uskalla vaan inahtaa islamia vastaan kun pelkäät. Vain kristittyjä uskallat rienata ja julmistella.


      • Kuinkasnoin kirjoitti:

        Ateistillehan ei Raamatun pitänyt todistaa mitään mistään... et uskalla vaan inahtaa islamia vastaan kun pelkäät. Vain kristittyjä uskallat rienata ja julmistella.

        >Ateistillehan ei Raamatun pitänyt todistaa mitään mistään...

        Mitä se minuun kuuluu, mitä ateistit ajattelevat?

        >et uskalla vaan inahtaa islamia vastaan kun pelkäät. Vain kristittyjä uskallat rienata ja julmistella.

        Haha, olen ties miten monessa viestissä sanonut että en tykkää islamista yhtään, en sen enempää kuin fanaattisesta fundiskristillisyydestäkään. Täällä vain pitää olla islamin haukkumisessa sen takia varovainen, ettei tule vahingossakaan samastetuksi kaiken maailman kajahtaneisiin vajakkeihin.


    • toinenhiekkauskonto

      Samoilta seuduilta syntyi myös kristinusko, joka tuotiin väkivalloin Suomeen.
      Meidän oma uskontomme on jäänyt jalkohin.

    • Asdfghvv

      Assalama aleikum! Islam ei ole minkään tietyn maan tai kansallisuuden uskonto. Ramadan sitä paitsi siirtyy joka vuosi (kuukalenterin mukaan) joten joskus se tulee olemaan talvellakin ja sitten se on vielä helpompaa. :)

    • AeAteisti

      Mistä se kristinusko tulee?
      Ihan samaa paskaa se on. Jos vastustaa Islamia sillä perusteella että se on "hiekkamaasta" niin kannattaa vastustaa myös kristinuskoa. Niin minä teen. Kaikki kristilliset rituaalit jätän väliin. Kavereiden ja tuttujen häät (kaikki olleet kristillisiä), ristiäiset, rippijuhlat jne. Hautajaisiin menen.
      Joulua en juhli mitenkään koska se on varastettu meiltä kunnon ihmisiltä.

      Tee kuten minä ja vastusta aivopesua.

      • asfasfsdfasdfasd

        Varmasti. Olen vastustanut uskontoja jo pitkälti yli 20 vuotta netissä. Vihaan niitä. Islamia inhoan kaikkein eniten.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe