älkää viekö tavaraa ykkös basaariin

tylli_

mulla oli 2viikkoa ja se oli mieletön virhe!varastettiin huppari,kirja,ja joku oli avannu hajuvesi paketin ja täten sitte rikkoi koko hajuveden,eikä sitte ees maksanu sitä.siinä meni yli 40e ilmaan.lain mukaan paketin avaaminen on ostopäätös.ja huppari jonka joku varasti ei ollu halpa,merkkiä ggw.en ole nähny täällä kenelläkään toisella samanlaista..
myyjät ei piittaa,ottivat vaan tiedot ylös ja se siinä..

16

2590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokupaikalline

      No mitäpä heidän olisi mielestäsi pitäny asialle tehdä? Vihikoirat palkata nuuskimaan hupparisi perään vai kenties yksityisetsivä tilata paikalle?

      Kirpparit on sellaisia, sieltä häviää tavaraa. Itsekkin olen pöytää pitänyt ja ihan varmasti on tavaraa hävinnyt. Sitä häviää myös muilta kirppareilta. Ei ole vain ykkösbasaarin ongelma.

    • kipemies

      kyl se yleensä on kirpparin ongelma,ei avaamattomia tuotteita saa avata mut valitettavasti sille ei voi mitään

      • uytruyrtfuu

        Ei kirppareilla ole tuollaisia sääntöjä että paketin avaaminen olisi ostopäätös. Nuo ovat niitä kauppojen itse laatimia ja asettamia sääntöjä. Oma on myyjän ongelma jos uusia avaamattomia tuotteita kirpparille vie.


    • kaikkeakanssa

      Kannataakin vain viedä vanhat retongit kirrätys laatikoihin ja muut tavat roskiksiin.
      Mitä sitä enää kirpparille kantaa, kun kaupoistakin saa jo noita halvemmalla ja puhtaitakin vielä.

      Saavat lämpöisien köyhät vaatteita päällensä, ettei aurinko polta hipiää. Ja kun vie vielä vanhat silmälasinsa bekcseiverille menee nekin hyötykäyttöön.
      Niitäkin näkee Basaarilli laatikottain, kukahan kuvittelee, että täällä joku ostaisi vanhoja silmälaseja vahvuuksilla itselleen, heh heh.

      • jusenb

        Juu ei tarvi rahaa kerätä vaatteisiin ja silmälaseihin, kun niitä on ihmisillä kasoiksi asti kaapeissaan. Säästyy siinäkin välikäsien rahoitusta : /


    • skooppari

      Lain mukaan kirpparit ovat vastuussa myyntiin vastaanottamistaan tavaroista. Eivätkö sitten kanna vastuutaan vaan keräävät vain rahat ja kusettavat ihmisiä?

      Vastuuta ei poista edes se että laittavat sinne kyltin jossa lukee etteivät vastaa mistään. Jos tavaraa katoaa tehkää kirpparista tutkintapyyntö poliisille.

    • Sanniininni

      Mikäs sen kirppiksen nimi oli, ennen Jokitoria? Mulla oli siellä pöytä vuokrattuna ja sieltä pöllittiin jotakin. Sanoin siitä kirppismyyjälle. Tämä vain sanoi: En voi sille mitään jos jotain on viety. Kysyin onko valvontakameroita, myyjä vain kohautteli olkapäitään.

    • ktorivastuussa

      Vaatikaa kirpputoria korvaamaan vahingot alkaakä antako niiden kusettaa.

    • EIIIjumalautaa

      Köyhät käy kirppareilla ja ajatella ,et joku viel pöllii persaukisten tavarat..Karpolla olis asiaa..

    • joskussiellämyynyt

      Miksi et laittanut niihin hälyttimiä ? Itse laitoin kalliisiin juttuihin ne, joitain toppeja hävisi joissa ei hälyjä mutta ei voi mitään.

    • khjgdsfbghj

      En oo ikinä käyny kirpparilla, ENKÄ KÄY vaikkei massii ookkaan paljo ...

      ja vielä et myyntiin laittais jotai, sillä eihän se rihkama kata ees kuluja !!!

    • Zxena

      No ei kai kirpparilla oo varaa palkata vartijaa joka myyntipaikan viereen ? Silloin myyntipaikan hinta olis vielä suurempi ku nyt. Kalliisiin tavaroihin kannattaa kai laittaa hälytin. Kuinkahan kirpparin pito kannattais, jos joka rosvon rötökset pitäis kirpparinpitäjän korvata....

    • ehkämuuallejatkossa

      Mullakin varastettu tavaraa sieltä ja rikottu, eivät ota mitään vastuuta. Tosi ärsyttävää. Lisäksi tavara ei mene enää niin hyvin kaupan mitä ennen.

    • samalakikirppareillekin

      Tottakai kirpparinpitäjän pitää korvata varastetut tuotteet.
      Zxena väittää varmasti seuraavaksi että ei kai kirpparin tarvitse kuitteja kirjoittaa eikä veroja maksaa sillä miten se muuten kannattaisi jos pitäisi laillisesti toimia?

    • varkaatsaaampua

      Velvollisuus korvata johtuu nimenomaan siitä miten tarkkaan Ykkös Basaarissa varaudutaan varkaisiin. Montako videovalvontakameraa siellä on, moniko vartija valvoo kameroita ja kiertää myymälässä. Onko miten tehokkaat hälyttimet tuotteissa ja hälytysportit. Kuinka tilanne Ykkös Basaareissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe