Haluan muslimimiehen

Stina--

Olen nuori hyvännäköinen ja viehättävä suomalainen nainen. Jos menen esim.baariin niin minulla riittää kyllä vientiä.Pääni kääntävät kuitenkin lähinnä muslimit,niin tummaihoiset kuin turkkilaiset ym. Asun pikkukaupungissa joten eipä niitä ihan hirveästi siellä ole.

Olen ollut yhden iranilaisen kanssa. Hän oli uskomattoman hauska ja kiva. Hän ei todellakaan ollut mikään baarissa tavattu vaan vanha koulukaveri. Hän paljastui kuitenkin aikamoiseksi idiootiksi,koska esim.jätti minut humalassa yksin tyttöystäväni kanssa keskelle Helsingin keskustaa. Hän suoraan sanottuna varmaan halusi vain kellistää minut....

Niin eli asiaan.Mikä niissä muslimimiehissä viehättää? Ulkonäkö on hyvä,isot vehkeet ja tumma iho/muu tummuus.(Siis tykkään sekä tummaihoisista että euroopan muslimeista). Mutta tässä ei todellakaan ole kysymys pelkästä ulkonäöstä.

Flirtti on yleisesti ottaen muslimeilla paljon hauskempaa kuin suomalaisilla.Se viehättää, mutta ei sekään ole se tärkein. Sitäpaitsi tiedän kyllä,että sitten kun mennään naimisiin niin ei sitä samanlaista flirttiä enää ole. Mutta niinhän se on kaikilla,suomalaisillakin!

En ole mitenkään erityisen innostunut nuorista muslimimiehistä,ketkä asuvat euroopassa ja ovat omaksuneet kaikenlaisia kyseenalaisia käytöstapoja. Tarkoitan esim.näitä miehiä ketkä roikkuvat baarissa ja kuvittelevat saavansa jokaiselta naiselta!

Mitä minä haluaisin mieheltäni? Haluaisin miehen pitävän minusta huolta ja suojelevan minua. En halua kuitenkaan olla mikään alistettu. Jossain määrin mitä olen lukenut muslimien käsityksestä naisten ja miesten välisistä eroista olen samaa mieltä. Ja eikö olekin niin että kulttuuri ja uskonto ovat eri juttu.Eli kulttuurin takia naisia alistetaan ja uskonnon takia ei välttämättä.

Miksi puhun naisten alistamisesta? Siis en halua olla alistettu,mutta koen että suomalaiselta mieheltä ei voi saada sitä samanlaista suojelua kuin muslimilta.Haluan saada lapsia ja mennä naimisiin.En halua olla mikään kynnysmatto silti.

Olen ehkä jonkun naisen mielestä rakentanut harvinaisen ruusuisen kuvan muslimien naisten kohtelusta.No kyllä minä ymmärrän että en halua olla mikään päästä varpaisiin hunnutettu nainen, joka ei saa poistua kotoa.

Ja muuten tämä iranilainen nuori mies sanoi että nainen on fifty-fifty koiran kanssa? No ainakin hän piti minua paremmin kuin jotain koiraa. (Olen siis itse hyvin eläinrakas)Tai piti alussa, mutta sitten hänestä paljastuikin kaikenlaista..

Haluaisin miehen, joka antaa minun nähdä ystäviäni ja harrastaa.Ymmärtää jossain mielin että käytän alkoholia ja poltan,mutta ei minulle viina ole mikään maailman tärkein asia.

Käyn töissä ja hän on se ns.perheen pää, joka on pääasiallinen tienaaja.Hän huolehtii minusta,sillä olenhan hänen lapsiensa äiti. Ja hän ymmärtää,että olen tunteellinen.Monet naiset ovat mutta feministit haluavat sen monesti kieltää!

Haluan miehen,jota voin kunnioittaa.Ja hänkin tietysti minua,vaikka kunnioitus onkin erilaista.

Eräs egyptiläinen sanoi kerran minulle,että olen hyvin fiksu nainen.Keskustelimme suomalaisesta yhteiskunnasta.Sen jälkeen hän sanoi "Minä haluan sinua.Tule tänään minun luo."

Tuollaisia nuo nuoret muslimimiehet tuntuvat monesti olevan.Haluaisin kuitenkin jotain syvällisempää...Minä en halua mitään seksiä muslimien kanssa vaan haluan muslimimiehen joka huolehtii minusta. Eikö paras mitä mies voi tehdä lapsilleen on huolehtia lapsien äidistä?

No tuntuu että vuodatan tätä ilman päätä ja häntää.Mikä on edes pointti? En varmaan itsekään tiedä.Tiedän vain ehkä löytäväni aviomieheni joskus...toivottavasti..Ja uskon hänen olevan muslimi,joka osaa huolehtia naisestaan.

52

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThinkAgain

      Luulen, että ymmärrän, mitä ajat takaa. Nainen on _fyysisesti_ heikompi miestä, ja koska kuvailemasi kaltaisia, mm. muslimi- mutta myös muita miehiä on maailmassa paljon, nainen ehkä tarvitsisikin suojelua, ainakin juuri muslimimaissa. Meillä tähän kyllä puuttuu jo lainsäädäntö, jonka mukaan nainen eli ole "fifty-fifty koiran kanssa", vaan fifty-fifty miehen kanssa.

      Mutta. Henkisesti nainen ei mielestäni suinkaan ole heikompi astia. Materiaali "astiassa" on sitkeämpää kuin miesten. Miesten on ehkä kovempaa ainesta, mutta se murtuu helpommin. Tämä liittyy mielestäni miesten ns. putkiaivoisuuteen eli lokeroituneempaan ja suoraviivaisempaan ajattelutapaan. Miehen ajatus etenee ratkaisukeskeisemmin _yleensä ottaen_, ja he ottavat vähemmän huomioon vaihtoehtoja tai kieltäytyvät keskittymästä nimenomaan ratkaisuun. Naisille ratkaisu ei ole niin tärkeää kuin matkaaminen kohti ratkaisua eli ongelman pohdinta kaikilta kanteilta (piirre, jota useat miehet eivät tunnu lainkaan ymmärtävän, vaikka sen hallitseminen varmastikin vähentäisi esim. miesten itsemurhia: "lopullisia ratkaisuja").

      Mitä yritän sanoa on, että sinuna pohtisin, miksi tunnet tarvitsevasi suojelua miehiltä. Jos osaat käyttää henkistä kapasiteettiasi, et tarvitse suojelua ainakaan henkisesti. Päinvastoin, sinulle tulee halu suojella miestä suunnilleen kaikelta pahalta. :)

      Fyysisesti kuitenkin olemme miestä heikompia, tosiasia, josta ei mihinkään pääse.
      Tämäkään ei olisi ongelma, jos kaikki miehet kunnioittaisivat naista kuten he kunnioittavat toisiaan. Tässä mielestäni nimenomaan muslimit ovat lyöneet kirveensä kiveen: valitettavasti kirjoittamasi kohta "No kyllä minä ymmärrän että en halua olla mikään päästä varpaisiin hunnutettu nainen, joka ei saa poistua kotoa." on täysin Koraanin vaatimusten mukainen naisen osa. Luepa hiukan Koraania ennen kuin sekoitat suojelluksi tulemisen tarpeesi haluun ryhtyä muslimiksi (?). Nainen EI ole Koraanin mukaan tasa-arvoinen miehen kanssa, ja hänen suurin tehtävänsä maailmassa on palvella miestään kaikin mahdollisin tavoin. Myös tuo itsensä peittäminen vaattein on Koraanin mukainen naisen vaatetus. No, en paneudu tässä nyt enempää aiheeseen, mutta jos et halua kulkea hunnutettuna tai huivipäisenä ja haluat länsimaiset vapaudet, älä haaveile muslimimiehestä. Ainakaan pilkulleen Koraania noudattavasta.

      Kyllä etelämaalaiset miehet, muutkin kuin muslimit, ovat jotenkin erilaisia kuin suomalaiset. Monilla heillä tuntuu olevan läheisempi käsitys siitä, miten asiat on alun perin tarkoitettu naisen ja miehen välillä. Juuri tuo flirttijuttukin on totta. Flirttihän on pohjimmiltaan toisen olon tekemistä mukavaksi, ei mitään ällöttävää kielen lipomista ja makuukamarikatseita. :roll: Hienovaraiseksi flirtiksi voi katsoa vaikkapa pelkän sydämestä tulevan ystävällisyyden ja silmistä paistavan arvostuksen. Hyvin harva suomalainen mies (tai nainen) sen hallitsee.

      Itselläkin on alkaneet polvet notkahdella erään eteläeurooppalaisen maan edustajien suhteen, ei liity kylläkään välttämättä väritykseen, koska sama efekti tulee vaaleistakin ****sista :) Kyllä sellaisen "ikiaikaisen totuuden" hallitsemisen (jonka voisi kiteyttää vaikkapa toistensa kunnioittamiseksi) vilahtelu käytöksessä saa polvet veteliksi sellaiseen tottumattomalta suomalaisnaiselta. Mutta. Käsittääkseni tuossa maassakaan ei naisen osa ole läheskään yhtä hyvä kuin Suomessa. Ottaisin valtavan riskin ainakin jos muuttaisin miehen perässä tuohon maahan.

      Sitä paitsi, olen varma, että suomalaisissakin miehissä on jossain ytimessä tuo "salatieto" ja koodisto, jolla saa naisen orjakseen minuuteissa. :D Myötäisesti silittäminen yleensä tuo parempia tuloksia kuin vastakarvaan hankaaminen, a wink. ;)

      Tämä kirjoitus on varmasti asiaan perehtymättömästä äärimmäisen sovinistinen ja miksei jopa rasistinen (mitä se ei todellakaan ole), ja myönnän tilan puutteen vuoksi tiivistäneeni ja oikoneeni mutkia. Itse olen kyllä täysin suomalaisen tasa-arvon kannalla, käsitykseni tasa-arvosta vain ottaa huomioon naisten ja miesten erot. Yksilöllistä vaihtelua tietysti on paljon, mutta pohja-ajatuksia tässä esitin.

    • seviisaampi.tyttö

      Voi paskanmarjat aloittajan hulluutta. Ei voi kuin nauraa typerälle akalle, jonka mieli on pahasti hämärtynyt.

      • srlkäänpuukottajia

        Ja haluan hänen olevan muslimi, joka osaa huolehtia naisestaan"
        Sen taidon muslimimies osaa, että nainen osaa mitää suunsa kiinni. Muslimimiehet osaa leikkiä kohteliasta ja rakastettavaa mutta onko se sitten totta onkin jo toinen juttu. Takanapäin puheet on täysin toista mitä sulle lirkutrllaan.


    • Elviiraaa

      Ymmärrän sinua aloittaja. Ovathan nämä aivan erilaisia kuin Suomi miehet. Itsekin mieltynyt ja seurustellutkin. Perhekeskeisyys viehättää myös ja juuri tuo mies ja nais roolit. Miehet ja naiset kuitenkin ovat ihan erilaisia. Tykkään myös että huolehditaan kysymällä minne menet ja kenen kanssa ja soitellaan perään. Se on sitä huolehtimista ja rakkautta

      • Avioeron häämöttäessä sanosin kaikki vakuutukset irti ja tuikkaan kämpän irtaimiston tuleen..

        Totoan jotain paska kaakkia koko rahalla.. Ei varmasti voita. :D

        Pääasiahan on se että eksälle ei jää mitään. :D


      • Nottanäin

        Se on sitä mustasukkaisuutta, kun soitellaan ja kysellään. Vittu mitä tampioita!!!!!!!!!!!!


      • naisenvapaus

        Meillä tunisialainen mies kantaa kauppakassit ja minä todellakin saan olla se kuningatar; koti on valtakuntani eikä miehellä ole sananvaltaa siihen ;) Hän ostaa ne kalusteet, mitkä minä haluan.

        Musliminaisella on oikeuksia ja hän saa käydä töissä, opiskella jne. Minä itsekin olen käynyt lukion ja opiskellut sairaanhoitajaksi. Moni muslimityttö suuntautuukin hoitoalalle ja häntä arvostetaankin siitä. On hyvin tärkeää, että hän tulee huolehtimaan vanhemmistaansa heidän tullessa vanhemmiksi.

        Islam pitää sivistämistä jokaisen muslimin velvollisuutena. Jo varhainen islamilainen maailma oli edellä naisten aseman suhteen verrattuna 1900-luvun läntiseen maailmaan. Varhaisella islamin ajalla profeetta kielsi tyttövauvojen hautaamisen elävältä ja naiset saivat osallistua yhteiskuntaankin, heitä oli kauppiaina ja jopa uskonnollisissa kouluissa opettajinakin.

        Muslimit eivät juo alkoholia ja hauskaakin voi olla ilman viinaa. Sukujuhlissa aina lapset leikkii, suku juttelee pöydän ääressä, aikuiset tanssii ja teetä juodaan.

        Islamissa naiset ovat samanarvoisia, kun taas länsimaissa se kaunis ja kokematon nainen saa työpaikan kuin ruma ja kokenut nainen. Islam vapauttaa minut länsimaalaisesta pinnallisuudesta kuten plastiikkakirurgiasta ja minihameesta.

        Juuri tämän takia pidän islamista.

        Ennakkoluuloisille, ,jotka kuvittelee islamin sortavan naista:

        "Useat Koraanin jakeet tekevät selväksi, että mies ja nainen ovat samanarvoisia Jumalan edessä. Islamin mukaan ainoa asia, jossa ihmiset eroavat toisistaan Jumalan mukaan, on heidän tietoisuutensa Hänestä. Tästä huolimatta monet hämmästyvät kuullessaan sen tosiasian, että islamin laki takasi naisille sellaisia oikeuksia jo yli 1400 vuotta sitten, jotka eurooppalainen ja amerikkalainen nainen vasta äskettäin ovat saavuttaneet. Esimerkiksi, islam vahvistaa naisen olevan tasavertainen miehen kanssa lain edessä, ja myös puhtaasti henkisesti. Islamin laki takaa myös naiselle oikeuden omaisuuteen, oikeuden toimia yrittäjänä tai johtaa yritystä ja saman palkan samasta työstä."

        "Naisella on täysi päätäntävalta omaisuutensa suhteen, häntä ei voida naittaa vastoin omaa tahtoaan ja hänellä on oikeus pitää sukunimensä avioliiton solmittuaan. Tietenkin naiset voivat myös periä omaisuutta ja saada avioliittonsa purettua laiminlyönnin tai huonon kohtelun perusteella. Islam ei pidä naista luonnostaan "pahana viettelijättärenä" eikä koskaan syyttäisi naista jostakin "perisynnistä" tai vastaavasta. Naiset osallistuvat kaikkiin samoihin palvontamuotoihin kuin miehetkin. Ne oikeudet, jotka islam antoi naisille 1400 vuotta sitten, olivat tosiaankin tuntemattomia länsimaissa aina 1900-luvulle asti. Esimerkiksi noin viisikymmentä vuotta sitten Amerikassa ja Englannissa laki ei sallinut naisen ostaa taloa tai autoa ilman miehensä tai isänsä myötävaikutusta ja allekirjoitusta sopimuksessa! Islam kunnioittaa suuresti naista ja hänen rooliaan yhteiskunnassa."

        http://www.islamopas.com/missupp4.html

        Naisen oikeudet islamissa:

        "Koulutus lisää ihmisen onnistumisen mahdollisuuksia elämässä, synnyttää tilaisuuksia uusien mahdollisuuksien löytämiseen sekä parantaa elämän ja sen ulottuvuuksien ymmärtämistä. Naisilta ei kielletä mahdollisuutta koulutukseen; tiedon hankkimista edellytetään heiltä. Koraanissa toistuva teema on se, että ihmisen pitäisi "nähdä", "katsoa", "ajatella", "punnita", "pohtia"; eli tiedon hankkimista rohkaistaan jatkuvasti. Profeetta (SAAS) korosti koulutuksen merkitystä myös sanoessaan. "Hanki tietoa, vaikka joutuisit sen takia Kiinaan",

        "Tieto on jokaisen miehen ja jokaisen naisen velvollisuus".

        Toisin kuin muut uskonnot Islam ei estänyt naisia kouluttamasta itseään ja meni vielä pidemmällä: se ei ainoastaan velvoittanut naisia opiskelemaan, vaan myös kehotti heitä ryhtymään opettajiksi. Historia tuntee monia kuuluisia ja arvostettuja naisoppineita, jotka tiesivät niin paljon, että miehet hakivat heiltä tietoa ja kysyivät neuvoja, vaikka miesten olisi pitänyt tulla kaukaa aavikoiden ylitse heidän luokseen: Profeetan vaimojen Aishan, Asma bint Yazidin ja Asma bint Abi Bakrin (RA) nimet on mainittava erityisesti. Naisilla oli oikeus lähteä kotoaan hankkiman koulutusta ja heitä arvostettiin yhteiskunnassa suuresti, kun he tekivät niin. Myös Profeetan kuoleman jälkeen ja neljän ensimmäisen oikeamielisen kalifin jälkeen naiset saavuttivat vaikutusvaltaa älyllisen elämän alueella; tämä on seikka, joka huomioidaan varhaisissa Islamin historioissa."

        http://www.islamopas.com/bok/nainen.htm


      • Ookookoo

        Islamissakin on luultavasti suuria eroja eri koulukuntien välillä ja kun aloittajalla juuri tuo uskonto tuntui olevan tärkein pointti, niin kannattaisi tosiaan varmaan perehtyä siihen ensin. Jotkut esim.tosiaan rukoilevat määrätyn määrän ja toiset saattavat jopa elää alkoholinmyynnillä(osittain). Kyllähän ihmiset vain syntyvät johonkin kulttuuriin ja uskontoon. Itsekin synnyin kristityksi mutta myöhemmin olen eronnut kirkosta, enkä pidä tarpeellisena kuulua mihinkään uskontoon.


      • asafsfasfasfasa
        naisenvapaus kirjoitti:

        Meillä tunisialainen mies kantaa kauppakassit ja minä todellakin saan olla se kuningatar; koti on valtakuntani eikä miehellä ole sananvaltaa siihen ;) Hän ostaa ne kalusteet, mitkä minä haluan.

        Musliminaisella on oikeuksia ja hän saa käydä töissä, opiskella jne. Minä itsekin olen käynyt lukion ja opiskellut sairaanhoitajaksi. Moni muslimityttö suuntautuukin hoitoalalle ja häntä arvostetaankin siitä. On hyvin tärkeää, että hän tulee huolehtimaan vanhemmistaansa heidän tullessa vanhemmiksi.

        Islam pitää sivistämistä jokaisen muslimin velvollisuutena. Jo varhainen islamilainen maailma oli edellä naisten aseman suhteen verrattuna 1900-luvun läntiseen maailmaan. Varhaisella islamin ajalla profeetta kielsi tyttövauvojen hautaamisen elävältä ja naiset saivat osallistua yhteiskuntaankin, heitä oli kauppiaina ja jopa uskonnollisissa kouluissa opettajinakin.

        Muslimit eivät juo alkoholia ja hauskaakin voi olla ilman viinaa. Sukujuhlissa aina lapset leikkii, suku juttelee pöydän ääressä, aikuiset tanssii ja teetä juodaan.

        Islamissa naiset ovat samanarvoisia, kun taas länsimaissa se kaunis ja kokematon nainen saa työpaikan kuin ruma ja kokenut nainen. Islam vapauttaa minut länsimaalaisesta pinnallisuudesta kuten plastiikkakirurgiasta ja minihameesta.

        Juuri tämän takia pidän islamista.

        Ennakkoluuloisille, ,jotka kuvittelee islamin sortavan naista:

        "Useat Koraanin jakeet tekevät selväksi, että mies ja nainen ovat samanarvoisia Jumalan edessä. Islamin mukaan ainoa asia, jossa ihmiset eroavat toisistaan Jumalan mukaan, on heidän tietoisuutensa Hänestä. Tästä huolimatta monet hämmästyvät kuullessaan sen tosiasian, että islamin laki takasi naisille sellaisia oikeuksia jo yli 1400 vuotta sitten, jotka eurooppalainen ja amerikkalainen nainen vasta äskettäin ovat saavuttaneet. Esimerkiksi, islam vahvistaa naisen olevan tasavertainen miehen kanssa lain edessä, ja myös puhtaasti henkisesti. Islamin laki takaa myös naiselle oikeuden omaisuuteen, oikeuden toimia yrittäjänä tai johtaa yritystä ja saman palkan samasta työstä."

        "Naisella on täysi päätäntävalta omaisuutensa suhteen, häntä ei voida naittaa vastoin omaa tahtoaan ja hänellä on oikeus pitää sukunimensä avioliiton solmittuaan. Tietenkin naiset voivat myös periä omaisuutta ja saada avioliittonsa purettua laiminlyönnin tai huonon kohtelun perusteella. Islam ei pidä naista luonnostaan "pahana viettelijättärenä" eikä koskaan syyttäisi naista jostakin "perisynnistä" tai vastaavasta. Naiset osallistuvat kaikkiin samoihin palvontamuotoihin kuin miehetkin. Ne oikeudet, jotka islam antoi naisille 1400 vuotta sitten, olivat tosiaankin tuntemattomia länsimaissa aina 1900-luvulle asti. Esimerkiksi noin viisikymmentä vuotta sitten Amerikassa ja Englannissa laki ei sallinut naisen ostaa taloa tai autoa ilman miehensä tai isänsä myötävaikutusta ja allekirjoitusta sopimuksessa! Islam kunnioittaa suuresti naista ja hänen rooliaan yhteiskunnassa."

        http://www.islamopas.com/missupp4.html

        Naisen oikeudet islamissa:

        "Koulutus lisää ihmisen onnistumisen mahdollisuuksia elämässä, synnyttää tilaisuuksia uusien mahdollisuuksien löytämiseen sekä parantaa elämän ja sen ulottuvuuksien ymmärtämistä. Naisilta ei kielletä mahdollisuutta koulutukseen; tiedon hankkimista edellytetään heiltä. Koraanissa toistuva teema on se, että ihmisen pitäisi "nähdä", "katsoa", "ajatella", "punnita", "pohtia"; eli tiedon hankkimista rohkaistaan jatkuvasti. Profeetta (SAAS) korosti koulutuksen merkitystä myös sanoessaan. "Hanki tietoa, vaikka joutuisit sen takia Kiinaan",

        "Tieto on jokaisen miehen ja jokaisen naisen velvollisuus".

        Toisin kuin muut uskonnot Islam ei estänyt naisia kouluttamasta itseään ja meni vielä pidemmällä: se ei ainoastaan velvoittanut naisia opiskelemaan, vaan myös kehotti heitä ryhtymään opettajiksi. Historia tuntee monia kuuluisia ja arvostettuja naisoppineita, jotka tiesivät niin paljon, että miehet hakivat heiltä tietoa ja kysyivät neuvoja, vaikka miesten olisi pitänyt tulla kaukaa aavikoiden ylitse heidän luokseen: Profeetan vaimojen Aishan, Asma bint Yazidin ja Asma bint Abi Bakrin (RA) nimet on mainittava erityisesti. Naisilla oli oikeus lähteä kotoaan hankkiman koulutusta ja heitä arvostettiin yhteiskunnassa suuresti, kun he tekivät niin. Myös Profeetan kuoleman jälkeen ja neljän ensimmäisen oikeamielisen kalifin jälkeen naiset saavuttivat vaikutusvaltaa älyllisen elämän alueella; tämä on seikka, joka huomioidaan varhaisissa Islamin historioissa."

        http://www.islamopas.com/bok/nainen.htm

        siinä on taas kunnon aivopesua, ei voi muuta, kuin ihmetellä-


      • Tietämätönoot
        asafsfasfasfasa kirjoitti:

        siinä on taas kunnon aivopesua, ei voi muuta, kuin ihmetellä-

        MITÄ Aivopesua? Tuohan lukee islam aiheisilla sivuilla, joten tietoon on lähde. Mutta sinähän vain yrität kiertää asiat etkä ota asioista selvää.


      • Anonyymi
        naisenvapaus kirjoitti:

        Meillä tunisialainen mies kantaa kauppakassit ja minä todellakin saan olla se kuningatar; koti on valtakuntani eikä miehellä ole sananvaltaa siihen ;) Hän ostaa ne kalusteet, mitkä minä haluan.

        Musliminaisella on oikeuksia ja hän saa käydä töissä, opiskella jne. Minä itsekin olen käynyt lukion ja opiskellut sairaanhoitajaksi. Moni muslimityttö suuntautuukin hoitoalalle ja häntä arvostetaankin siitä. On hyvin tärkeää, että hän tulee huolehtimaan vanhemmistaansa heidän tullessa vanhemmiksi.

        Islam pitää sivistämistä jokaisen muslimin velvollisuutena. Jo varhainen islamilainen maailma oli edellä naisten aseman suhteen verrattuna 1900-luvun läntiseen maailmaan. Varhaisella islamin ajalla profeetta kielsi tyttövauvojen hautaamisen elävältä ja naiset saivat osallistua yhteiskuntaankin, heitä oli kauppiaina ja jopa uskonnollisissa kouluissa opettajinakin.

        Muslimit eivät juo alkoholia ja hauskaakin voi olla ilman viinaa. Sukujuhlissa aina lapset leikkii, suku juttelee pöydän ääressä, aikuiset tanssii ja teetä juodaan.

        Islamissa naiset ovat samanarvoisia, kun taas länsimaissa se kaunis ja kokematon nainen saa työpaikan kuin ruma ja kokenut nainen. Islam vapauttaa minut länsimaalaisesta pinnallisuudesta kuten plastiikkakirurgiasta ja minihameesta.

        Juuri tämän takia pidän islamista.

        Ennakkoluuloisille, ,jotka kuvittelee islamin sortavan naista:

        "Useat Koraanin jakeet tekevät selväksi, että mies ja nainen ovat samanarvoisia Jumalan edessä. Islamin mukaan ainoa asia, jossa ihmiset eroavat toisistaan Jumalan mukaan, on heidän tietoisuutensa Hänestä. Tästä huolimatta monet hämmästyvät kuullessaan sen tosiasian, että islamin laki takasi naisille sellaisia oikeuksia jo yli 1400 vuotta sitten, jotka eurooppalainen ja amerikkalainen nainen vasta äskettäin ovat saavuttaneet. Esimerkiksi, islam vahvistaa naisen olevan tasavertainen miehen kanssa lain edessä, ja myös puhtaasti henkisesti. Islamin laki takaa myös naiselle oikeuden omaisuuteen, oikeuden toimia yrittäjänä tai johtaa yritystä ja saman palkan samasta työstä."

        "Naisella on täysi päätäntävalta omaisuutensa suhteen, häntä ei voida naittaa vastoin omaa tahtoaan ja hänellä on oikeus pitää sukunimensä avioliiton solmittuaan. Tietenkin naiset voivat myös periä omaisuutta ja saada avioliittonsa purettua laiminlyönnin tai huonon kohtelun perusteella. Islam ei pidä naista luonnostaan "pahana viettelijättärenä" eikä koskaan syyttäisi naista jostakin "perisynnistä" tai vastaavasta. Naiset osallistuvat kaikkiin samoihin palvontamuotoihin kuin miehetkin. Ne oikeudet, jotka islam antoi naisille 1400 vuotta sitten, olivat tosiaankin tuntemattomia länsimaissa aina 1900-luvulle asti. Esimerkiksi noin viisikymmentä vuotta sitten Amerikassa ja Englannissa laki ei sallinut naisen ostaa taloa tai autoa ilman miehensä tai isänsä myötävaikutusta ja allekirjoitusta sopimuksessa! Islam kunnioittaa suuresti naista ja hänen rooliaan yhteiskunnassa."

        http://www.islamopas.com/missupp4.html

        Naisen oikeudet islamissa:

        "Koulutus lisää ihmisen onnistumisen mahdollisuuksia elämässä, synnyttää tilaisuuksia uusien mahdollisuuksien löytämiseen sekä parantaa elämän ja sen ulottuvuuksien ymmärtämistä. Naisilta ei kielletä mahdollisuutta koulutukseen; tiedon hankkimista edellytetään heiltä. Koraanissa toistuva teema on se, että ihmisen pitäisi "nähdä", "katsoa", "ajatella", "punnita", "pohtia"; eli tiedon hankkimista rohkaistaan jatkuvasti. Profeetta (SAAS) korosti koulutuksen merkitystä myös sanoessaan. "Hanki tietoa, vaikka joutuisit sen takia Kiinaan",

        "Tieto on jokaisen miehen ja jokaisen naisen velvollisuus".

        Toisin kuin muut uskonnot Islam ei estänyt naisia kouluttamasta itseään ja meni vielä pidemmällä: se ei ainoastaan velvoittanut naisia opiskelemaan, vaan myös kehotti heitä ryhtymään opettajiksi. Historia tuntee monia kuuluisia ja arvostettuja naisoppineita, jotka tiesivät niin paljon, että miehet hakivat heiltä tietoa ja kysyivät neuvoja, vaikka miesten olisi pitänyt tulla kaukaa aavikoiden ylitse heidän luokseen: Profeetan vaimojen Aishan, Asma bint Yazidin ja Asma bint Abi Bakrin (RA) nimet on mainittava erityisesti. Naisilla oli oikeus lähteä kotoaan hankkiman koulutusta ja heitä arvostettiin yhteiskunnassa suuresti, kun he tekivät niin. Myös Profeetan kuoleman jälkeen ja neljän ensimmäisen oikeamielisen kalifin jälkeen naiset saavuttivat vaikutusvaltaa älyllisen elämän alueella; tämä on seikka, joka huomioidaan varhaisissa Islamin historioissa."

        http://www.islamopas.com/bok/nainen.htm

        Höpö höpö. Muslimimiehen kanssa lopetin seurustelun,kun alkoi kieltää meikkaamisen,arvostella kuinka nousen autosta ym.ym. ja haukkui vahvaksi. Olen vahva,itsenäinen nainen. Ylpeästi. Kauppaan en olisi saanut yksin mennä jne.


    • ibrrrrahimisheaven

      Anna mennä! Ota muzuli ja nauti. ihan oikeasti. Tarjokkaista ei liene pulaa.

      • Saaraaaa

        Eikö. Mulleki oma


    • eisuomiukolle

      Arabit ovat todella raamikkaita enkä ihmettelekään asiaa. He eivät juo alkoholia ja he käyvät salilla, monesti olen nähnyt heitä siellä ;) Muslimit ovat todellisia herrasmiehiä, ovat monesti antaneet kaupassa mennä jonon ohi. Suomiukko ei osaa muuta kuin kävellä sohvalta jääkaapille hakemaan olutta ja makkaraa. Tämän jälkeen suomiukko jää kakkoseksi

      • Se on vaimo joka kipittää hakemaan ne oluet ja makkarat sieltä kaapista..

        :D


      • Suominain

        Uuden avioliittolain tullessa minäkin hommaan vaimon vaikkapa Filippiineiltä. Tulee halvemmaksi kuin kotiapulaisen palkkaaminen.


      • Tyypillistäsuomiukkoa

        Eipä nuo suomalaisetkaan pyyhi hikipisaroitaansa lopetettuaan laitteen käytön. Turha laittaa tietyn kansalaisuuden syyksi. Tyypillistä suomiukkoa, jos kyseessä olisi suomalainen et olisi täällä vinkunut.


      • sullakovain

        Sullako täällä on oikeus vain vinkua.


      • parassuomimies

        Miksihän nämä ihanat Arabi miehet ei kotimaassaan laita asioita kuntoon vaan kaikki on täysin retuperällä. Miksihän nämä ihanuudet ei omille naisille ole niitä unelmien miehiä, miksi omat naiset alistetaan koiran asemaan. Muslimit osaa hyvin viinan käytön että paska puhetta etteikö ne juo. Suomimies on maailman paras ja suomessa jokaisen on hyvä olla. .


      • Herrasmiehiä
        parassuomimies kirjoitti:

        Miksihän nämä ihanat Arabi miehet ei kotimaassaan laita asioita kuntoon vaan kaikki on täysin retuperällä. Miksihän nämä ihanuudet ei omille naisille ole niitä unelmien miehiä, miksi omat naiset alistetaan koiran asemaan. Muslimit osaa hyvin viinan käytön että paska puhetta etteikö ne juo. Suomimies on maailman paras ja suomessa jokaisen on hyvä olla. .

        Ettet vaan itse ole katkera, viinaanmenevä suomiukko. Tunisiassa käydessäni sain kerrankin tuntea itseni kunnioitetetuksi. "Paratiisi on äidin jalkojen juuressa", kuuluu sanonta siellä päin. Tosiaankin sain nähdä kuinka tunisialaisissa perheissä mies piti aina naisen puolia, jos lapsi puhui äidille rumasti kuten kiroili. Naisia autettiin kauppakassien ja lastenrattaiden kanssa, ovet avattiin jne. Kävi kateeksi niitä naisia siellä lomaillessani. Tunisiassa minun ei tarvinnut nostaa raskaita esineitä kuten Suomessa pitää, koska muuten ei ole itsenäinen nainen ilman omia aivoja.


      • parassuomimies
        Herrasmiehiä kirjoitti:

        Ettet vaan itse ole katkera, viinaanmenevä suomiukko. Tunisiassa käydessäni sain kerrankin tuntea itseni kunnioitetetuksi. "Paratiisi on äidin jalkojen juuressa", kuuluu sanonta siellä päin. Tosiaankin sain nähdä kuinka tunisialaisissa perheissä mies piti aina naisen puolia, jos lapsi puhui äidille rumasti kuten kiroili. Naisia autettiin kauppakassien ja lastenrattaiden kanssa, ovet avattiin jne. Kävi kateeksi niitä naisia siellä lomaillessani. Tunisiassa minun ei tarvinnut nostaa raskaita esineitä kuten Suomessa pitää, koska muuten ei ole itsenäinen nainen ilman omia aivoja.

        Kuulee kullan- nuppu olen aikuinen nainen. Täällä palstalla ei ole ketään joka oikeasti uskoo sinun kirjoituksia. Jotenkin kirjoituksistasi saa kuvan että olet pikkaisen lapsellinen ja helposti mies voi sua kusettaa.


      • Hihol
        parassuomimies kirjoitti:

        Kuulee kullan- nuppu olen aikuinen nainen. Täällä palstalla ei ole ketään joka oikeasti uskoo sinun kirjoituksia. Jotenkin kirjoituksistasi saa kuvan että olet pikkaisen lapsellinen ja helposti mies voi sua kusettaa.

        SUomiukkohan se haluaa suhteeseen vaikeasti vammaisen kanssa, jota voi ohjata ja valvoa. Näkeehän sen kuinka suomiukko on vinkunut tällä palstalla kuinka suomalaisella naisella on omat mielipiteet ja on itsenäinen.


      • Hihol kirjoitti:

        SUomiukkohan se haluaa suhteeseen vaikeasti vammaisen kanssa, jota voi ohjata ja valvoa. Näkeehän sen kuinka suomiukko on vinkunut tällä palstalla kuinka suomalaisella naisella on omat mielipiteet ja on itsenäinen.

        Niin...

        Mitä semmosella itsenäisellä naisella tekee parisuhteessa?

        Se voi olla itsenäinen... Ja yksin.. :D


      • Tyypillistäsuomiukkoa kirjoitti:

        Eipä nuo suomalaisetkaan pyyhi hikipisaroitaansa lopetettuaan laitteen käytön. Turha laittaa tietyn kansalaisuuden syyksi. Tyypillistä suomiukkoa, jos kyseessä olisi suomalainen et olisi täällä vinkunut.

        Laitan tietyn kulttuurin syyksi..

        Suomalaisilla saattaa tapahtua pikku kömmähdys mutta se on poikkeus eikä sääntö.


      • uteliaisuuttakysäsen

        No jos kerran muslimit eivät juo alkoholia, niin kerroppa meille mistä se johtuu että muslimit ovat aika vakioasiakkaita vastaanottokeskusten lähellä olevissa alkoissa myös kaupoissa kaljaostoksilla? Minne ne sitä alkoholia kantavat? Kaataako maahan?

        "Vastaanottokeskusten läheisyydessä olevissa Alkon myymälöissä on huomattu, että Suomen alkoholilainsäädäntö on harvalle nuorelle turvapaikanhakijamiehelle tuttu. Alko onkin painattunut syksyn aikana ohjeita arabian, kurdin, darin ja pashtun kielillä.

        Turvapaikanhakijoita käy Alkon asiakkaina aika paljon ja kaikilla ei ole täysi-ikäisyyden todistamiseen kunnon asiakirjoja. Lain mukaan vaatimus on, että ikänsä pystyy todistamaan."


      • Igogkk
        Eräkettu kirjoitti:

        Se on vaimo joka kipittää hakemaan ne oluet ja makkarat sieltä kaapista..

        :D

        Minä en aio kasvattaa suomiukon mahaa oluella, vaan tekisin siitä todella raamikkaan miehen terveellisellä ruoalla. Tosin suomiukoista ei hirveemmin löydy raittiita tai kohtuukäyttäjiä, joten siksi valintani on arabi. Ja kotonani minä olen se kuningatar ;)


      • lapsimikälapsi
        Hihol kirjoitti:

        SUomiukkohan se haluaa suhteeseen vaikeasti vammaisen kanssa, jota voi ohjata ja valvoa. Näkeehän sen kuinka suomiukko on vinkunut tällä palstalla kuinka suomalaisella naisella on omat mielipiteet ja on itsenäinen.

        Sanoo palstan tyhmin nainen


      • Jlhjl
        lapsimikälapsi kirjoitti:

        Sanoo palstan tyhmin nainen

        Miten niin tyhmin? Ettet vain ite ole tyhmin suomalaisnainen, joka ei näe totuutta suomiukoista. Muslimimiehen en ole ikinä kuullut valittavan naisista samalla tavalla kuin suomiukko.


      • ChinaDragon
        Jlhjl kirjoitti:

        Miten niin tyhmin? Ettet vain ite ole tyhmin suomalaisnainen, joka ei näe totuutta suomiukoista. Muslimimiehen en ole ikinä kuullut valittavan naisista samalla tavalla kuin suomiukko.

        Vai niin, hohhoijjaa...kyllä ja ikävä kyllä sinun kannalta olet vain 0,007 % väestön äänenkannattaja joten pidä se suuri suusi siinä arvollesi sopivassa asennossa:)
        Kun et tee mitään niin ei tule sanomista kotona eikä täällä palstalla, Ole kotona kuin kiltti koira ja kaikki menee hyvin, hau hau.


      • palstanpennulle
        Jlhjl kirjoitti:

        Miten niin tyhmin? Ettet vain ite ole tyhmin suomalaisnainen, joka ei näe totuutta suomiukoista. Muslimimiehen en ole ikinä kuullut valittavan naisista samalla tavalla kuin suomiukko.

        Aina vain ääliömäiseksi menee nuo sinun kirjoituksesi. En ikinä niin alas vajoa, että muslimimiehen huolisin..


      • Hkhlj
        ChinaDragon kirjoitti:

        Vai niin, hohhoijjaa...kyllä ja ikävä kyllä sinun kannalta olet vain 0,007 % väestön äänenkannattaja joten pidä se suuri suusi siinä arvollesi sopivassa asennossa:)
        Kun et tee mitään niin ei tule sanomista kotona eikä täällä palstalla, Ole kotona kuin kiltti koira ja kaikki menee hyvin, hau hau.

        "Kun et tee mitään niin ei tule sanomista kotona eikä täällä palstalla, Ole kotona kuin kiltti koira ja kaikki menee hyvin, hau hau."

        Niinhän nuo suomiukot haluaa vaimonsa olevan jotain jälkeenjääneitä ilman omia ajatuksia ja mielipiteitä.

        Tuntemani musliminaiset saavat avata suunsa ja poistua kodista. Tunnen suomalaisia äitejä, jotka eivät saa poistua kodista. Nämä tuntemani musliminaiset käyvät kuntosalillakin, kun taas ne suomalaisäidit ei saa käydä koska miehet kieltää. Eivät musliminaiset mitään heikkoja ole ;)


      • palstantyhmälle
        Hkhlj kirjoitti:

        "Kun et tee mitään niin ei tule sanomista kotona eikä täällä palstalla, Ole kotona kuin kiltti koira ja kaikki menee hyvin, hau hau."

        Niinhän nuo suomiukot haluaa vaimonsa olevan jotain jälkeenjääneitä ilman omia ajatuksia ja mielipiteitä.

        Tuntemani musliminaiset saavat avata suunsa ja poistua kodista. Tunnen suomalaisia äitejä, jotka eivät saa poistua kodista. Nämä tuntemani musliminaiset käyvät kuntosalillakin, kun taas ne suomalaisäidit ei saa käydä koska miehet kieltää. Eivät musliminaiset mitään heikkoja ole ;)

        Kyllä sinä typerys jaksat. Yksikään suomimies ei halua avutonta naista, vaan omatoimisen ja fiksun. Sinä et oikeasti tiedä musliminaisen elämästä mitään sinähän kirjoitat jatkuvasti samat tyhmät höpinät.


      • Igogkk kirjoitti:

        Minä en aio kasvattaa suomiukon mahaa oluella, vaan tekisin siitä todella raamikkaan miehen terveellisellä ruoalla. Tosin suomiukoista ei hirveemmin löydy raittiita tai kohtuukäyttäjiä, joten siksi valintani on arabi. Ja kotonani minä olen se kuningatar ;)

        Kotona meikä on se kunkku mun suhteessa. :D

        Arabeista ei saa raamikkaita.. Niillä ei ole tarvittavaa luustoa.


      • Einiinkutenluulet
        Eräkettu kirjoitti:

        Kotona meikä on se kunkku mun suhteessa. :D

        Arabeista ei saa raamikkaita.. Niillä ei ole tarvittavaa luustoa.

        Jos tutustuisit muslimeihin, niin musliminaiset ovat todellakin niitä kuningattaria (timantteja), jotka sanelevat mitä tehdään. Kotona siis miehellä ei ole sananvaltaa, koska se on naisen valtakunta. Mutta kun muslimimies astuu talosta ulos, hän on kuningas.


      • ChinaDragon
        Hkhlj kirjoitti:

        "Kun et tee mitään niin ei tule sanomista kotona eikä täällä palstalla, Ole kotona kuin kiltti koira ja kaikki menee hyvin, hau hau."

        Niinhän nuo suomiukot haluaa vaimonsa olevan jotain jälkeenjääneitä ilman omia ajatuksia ja mielipiteitä.

        Tuntemani musliminaiset saavat avata suunsa ja poistua kodista. Tunnen suomalaisia äitejä, jotka eivät saa poistua kodista. Nämä tuntemani musliminaiset käyvät kuntosalillakin, kun taas ne suomalaisäidit ei saa käydä koska miehet kieltää. Eivät musliminaiset mitään heikkoja ole ;)

        En ole koskaan nähnyt musliminaista saleilla, tuhansia suomalaisia naisia kyllä.
        Kirjoituksesi on AINA totuuden vastakohta. Oletkohan joku aivopesty musta mies, ei suomalainen voi olla noin tyhmä!


    • Tuulitunnelille

      Ota vaan siitä mies ja olen pian tusinan kakaran äiti, 200 kiloa painavampi, kuljet kaavussa ja ukollasi on 7 muuta vaimoa sekä muutama tyttöystävä.

      Keskity nyt vaikka pitämään peppusi pyöreänä ja käy nyt ensin koulu loppuun.

      • Lännenalistamiskulttuuri

        Niin, kun ottaa länsimaalaisen miehen, painat 40 kiloa, kuljet minihameessa ja hankit silikonitissit.


    • ArabienNakit

      Trolli, vai muuten vaan päästäsi sekaisin? Jos olet vakavissasi, niin sulla taitaa olla käsitteet aivan sekaisin. Ensinnäkin muslimi ei ole rotu, joten muslimit eivät voi olla tunnettuja isoista vehkeistä Tutkimusten mukaan esim. irakilaisilla on pienemmät, kuin esim. suomalaisilla ja Kongon mustilla on maailman suurimmat, mutta Kongossa muslimit ovat vain pieni vähemmistö.
      Muutenkin koko teksti on niin ristiriitainen, typerä ja naiivi, että oikein pelottaa, jos tuollaisia naisia löytyy suomalaisista.

      • Hauskaailmanviinaa

        Viinalla kaljamahaansa kasvattava suomiukko jää kakkoseksi muslimille. Muslimimies sentään pitää huolta kehosta ja on todella raamikas. Ei ihmekään, he eivät ryyppää kuten suomalaiset. Muslimit osaa juhlia ja pitää hauskaa ilman viinaa.

        Kaiken lisäksi saan olla suhteen kuningatar, jolla on sananvaltaa kodissa. Kun muslimimies astuu ovesta ulos, hän on kuningas, joka pitää naisensa puolia ja herrasmiehenä avaa naiselle oven ja kantaa raskaat kauppakassit.


      • palstanlapselle
        Hauskaailmanviinaa kirjoitti:

        Viinalla kaljamahaansa kasvattava suomiukko jää kakkoseksi muslimille. Muslimimies sentään pitää huolta kehosta ja on todella raamikas. Ei ihmekään, he eivät ryyppää kuten suomalaiset. Muslimit osaa juhlia ja pitää hauskaa ilman viinaa.

        Kaiken lisäksi saan olla suhteen kuningatar, jolla on sananvaltaa kodissa. Kun muslimimies astuu ovesta ulos, hän on kuningas, joka pitää naisensa puolia ja herrasmiehenä avaa naiselle oven ja kantaa raskaat kauppakassit.

        Taidat olla vain nukkekotikuningatar. Leiki kun viellä kun lapsettaa, mutta tule palstalle vasta kun kasvat aikuiseksi.


      • ChinaDragon
        palstanlapselle kirjoitti:

        Taidat olla vain nukkekotikuningatar. Leiki kun viellä kun lapsettaa, mutta tule palstalle vasta kun kasvat aikuiseksi.

        Taitaa olla vain pari noin tyhmää tällä palstalla. Uskomattomia ajatuksia mutta eivät tee käytännössä mitään mitä ne omat kirjoitukset edustavat? Huuhaata ja aivotonta. JOS JOKU SANOO ETTEI NOIN OLE NIIN PYYTÄISIN PERUSTELUT:)
        Tämä yksihän on joku KassiAlma?


    • Raakoja

      Muslimi kulttuurissa silpovat naisten sukupuolielimet. Järkyttävää. En voisi ikinä kuvitella ottavani muslimimiestä. Asun Helsingissä, ja joskus olen kohdannut aika vetävän näköisen muslimi miehen, ja hän alkoi kiinnostua minusta, mutta tämä on jo historiaa, ja kiinnostus meni ohi minun osaltani, vaikka olen huomannut, että mies aina seurailee minua jos näkee jossain. Minulla on jo uusi magneetti, joka vetää, ja ei missään nimessä muslimi. Mutta järkyttää se heidän tapansa silpoa naisten sukupuolielimet. En voisi katsoa edes sellaista videota. Mutta niitäkin on aika paljon, kannattaa katsoa, ja harkita tarkkaan, mihin ryhtyy.

    • beentherejatäällämyös

      Afrikassa asuessani sain vuodessa enemmän ihailua flirttiä huomiota kuin Suomessa seuraavana 10 vuotena. Pitkiä katseita, vartalon liikkeitä ja eleitä. Kaupoissa myyjät antoivat puhelinnumeroita nimiensä kanssa kuittia ojentaessa. Nuoremmalle sisaruksalleni jolla oli pitkä vaaleat hiukset, mutta joka oli samalla 100 krt ujompi, paikalliset saatoivat tulla silittelemään hiuksia silmiin katsoen tai marketissa kävelivät ostoskorit kädessä perässä hellästi laulaen omalla kielellään.

      Olemme molemmat Suomalaisia Miehiä. Nuorempi sisarukseksi on siis veljeni eikä sisareni. Hänellä oli siniset silmät ja afrikan tyttäret olivat polvillaan, jopa enemmän kuin minulle joka olen se isompi ja lihaksikas(tämän totean siksi että havainnollistaa mikä kiehtoo etelässä).

      Koko aika oli jotenkin hullua, uskonto kieltää naisia ylipäätään suhteista ennen avioliittoa, vielä rajummin ulkomaalaisten miesten kanssa. Samaan aikaan pojat iskevät turisteja ja muutavat "pakolaisina" eurooppaan :) Sitä ennen turpaan siskoa joka uskaltaa pitää kädestä suomalaista miestä. Suomessa sitten saa niin hellää rakkautta naisilta kovia "kokeneena" :)

      Älyllisenä ja tasa-arvoisena ihmisenä uskon sukupuolten tasa-arvoon ja siihen että sen puolesta taistellaan. Psykoevoluution näkökulmasta ymmärrän miksi vapaaksi päästetyt naiset kiinnostuvat nimenomaan miehistä jotka haluavat sen vapauden rajoittaa ja ETENKIN miksi juuri niiltä miehiltä halutaan sitä vapautta saada. Ei siinä aivot toimi enää kellään....


      Jos nappia painamalla voisin, niin vaihtaisin kaikki länsimaiset muslimiehistä kiinnostuneet naiset vastaavaan määrään samanikäisiä naisia kyseisissä maissa. Sinne vain savannille ja basaariin heippa! :D Tervetuloa ihanat tänne :) Naiset menee jo hulluiksi siitä ettei suomalainen mies muutukaan hääaamuna alistajaksi orjanomistajaksi.

      Maailma on.

    • ötkynkötkyt

      Ei sinun tarvitse mennä kuin hymyillä ja pyllistää muslimille niin kyllä se sinua lykkii paksuksi asti, mutta se kyllä haluaa hunnuttaa ja kääntää sinutkin muslimiksi ja silloin sinun on elettävä muslimin tavoilla. kotona synnytyskoneena, koska perheenlisäys on kaikki kaikessa. Ei muuta kuin vain onnea matkaan. :)

      • Naineneioleobjekti

        Länsimaissakin naista alistetaan kun mies käskee naista hankkimaan silikonitissit ja botoxia huuliin sekä pukeutumaan kuin ilotytöt. Enemmän minua huolestuttaa tämä seksualisoiminen länsimaissa, varsinkin tyttöjen. Tytöt alistavat itsensä seksiobjeteiksi matkiessaansa Nicki Minajin pyllistelyä. Musliminainen voi kokea olevansa vapaampi, kun ei tarvitse matkia Miley Cyruseja ja Nicki Minajeja. Länsimaissa nainen on pelkkä objekti, jolle saa huudella "hyvä perse" ja arvostella milloin mistäkin.


    • happyjameson

      "Haluaisin miehen, joka antaa minun nähdä ystäviäni ja harrastaa.Ymmärtää jossain mielin että käytän alkoholia ja poltan,mutta ei minulle viina ole mikään maailman tärkein asia."
      Mene Irlantiin ja hanki siellä irlantilainen mies.
      ps.niissä on myös jonkinverran muslimipiirteitä

    • Anonyymi

      Mikä ettei mutta muslimi ei saa seurustella vaan joudutte menemään naimisiin suoraan koska islamin uskossa ei saa seurustelella tai harrastaa mitään irto suhteita. Muista myös tämä muslimi miehellä saa olla 4 vaimoa jos et hyväksy sitä silloin älä mene naimisiin, toki muslimi voi olla yhden kanssa vaan mutta muslimi saa mennä neljän naisen kanssa naimisiin. Muslimi ei saa mennä naimisiin ateistien kanssa ja kristitystä en osaa sanoa

      • Anonyymi

        Te suomalaiset naiset ette tiedä islamista mitään kirjoitusten perusteella. Se on ihan erilaista olla muslimin kanssa kuin mitä olette tottuneet Suomessa tekemään, jos olet naimissa muslimi miehen kanssa ja hän haluaa myös toisen vaimon niin silloin hänellä on siihen oikeus ja se ei ole pettämistä niin kuin suomi neidot luulevat, islamin usko sallii sen ja muslimeilla on oikeus siihen, jos et hyväksy tätä suosittelen hankkimaan kristityn miehen tai vaikka ateistin, ei millään pahalla sanonut mutta näin vaan se menee


    • Anonyymi

      Pelkkä kaunis kuori ja tyhjä pää ei viehätä kaikkia miehiä.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe