Sompaselle

Nyt kun kelit on lämmenneet, niin voisi lähteä Sompaselle touhuilemaan. Löytyykö tyttöilevää kaveria seuraksi?

22

516

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bim_ja_Bim

      Ensi viikolla tulen käymään.

    • ukm05a

      su kävin sompasella, ei ollut muita,oli kyllä touhuttu siellä ,käytettyjä kortsuja oli, kiven takana runkkailin ei tullut muita, spermat luontoon, olis kiva toisen kanssa touhuilla. Millon meette sompaselle, vois tullakimppaan

    • vanha_pukki

      katsotaan ehdinkö näinä päivinä iltaisin 7-9 aikoihin

    • Tyttöilevää

      Käykö tuolla tyttöjä iltaisin?

    • Missä on Sompaselle kerro ?🎷

      • transtäti

        Onhan tuolla jo tullut pari kertaa käytyä,sattui toisella kerralla olemaan paikalla tuttukin.Vaikea vaan sopia etukäteen aikaa,toisinaan pääsee tyttöilemään ja saa nauttia liivien puristuksesta.Vielä kun saisi nähdä niitä tanassa seisovia kalujakin sylkemässä runsaita lasteja. Sompasen parkkihan on kouvola-heinola tien varrella ,oikealla puolella pohjoiseen mentäessä sompanen nimisen järven rannalla.Siinä lähellä on uimapaikkakin.Parkki on kolme osainen ja pohjoisen puolimmaisesta osasta kun kävelee metsään,rannan tuntumassa on kaksi isoa kiveä. Sinne jos kävelee on ehkä seuraa vailla,näin voisi päätellä.Jos vielä hieroo kaluaan vaikka housun päältä voi toinen päätellä että runkkuseuraa ainakin haluaa


      • Transtäti voit tulla käymään mun luona ja tyttöillä kaikessa rauhassa mun kanssa.


      • transtäti

        Missä tavataan,kerro niin tulen käymään.


      • transtäti

      • Otatko suihin anna persettä🎷


    • dfgger345

      Tuolta saa hyviä videoita youtubeen. Kiven taakse piiloon ja kuvaamaan

    • Erehdyinkö

      Mahtaako Sompasella olla todellisia isomunaisia miehiä koskaan valmiina miesten väliseen? Taitaa olla neitosten paikka.

    • vanha_pukki

      Vähän kaukana tuo Sompanen. Onko Lahteen päin muita paikkoja?

    • Gymmene

      Sompasella paksua tarjolla huomenna aattona.Tule 9-10.

    • Heteroman

      Sompasella saanut parhaat kyydit ikinä.

    • imettäjä81

      Kisko lutkuttajaa aamuks?

    • OhitseAjan

      Haittaako Sompasen neitosia mikäli ote on liian napakka.

    • Mieseikämikkihiiri

      Voin kertoo, että oletkin ihmeissäs kun sompaselta ei mitään neitosia löydy, saatat jopa säikähtää kun on kunnon otteet käytössä.

    • Anonyymi

      Tämä transtäti olisi mukava tavata kaiken kivan merkeissä

    • Anonyymi

      Muijan kanssa harrastetaan julkisten paikkojen panoja silloin tällöin jos ollaa jossain liikenteessä ja sattuu tekee mieli, sompasen levari kuuluu yhteen vakipaikoista. Kiva aina kesken aktin huomata, että kappas siellä taas on Pentti 52v kyrpä kädessä runkkaamassa.. vissii yhen ainoan kerran ollaa saatu suorittaa akti rauhassa loppuun. Tuntuu levarilla runkkareita riittävän. :D

      • Anonyymi

        Eikä siis mitään runkkareita vastaan, sellanen minäkin olen myös. :)


    • Anonyymi

      Tänään ketäåän menossa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe