Miksi Suomi 24 ei tiedota ongelmasta

Käyttäjille.infoa

Eikö ole aika tylyä käyttäjiä kohtaan, ettei mitään tiedoteta, tästä yhtäkkisestä viikonlopun kestävästä ongelmasta. Käyttäjät haluaisivat varmaankin edes tietää, korjataanko palvelua ja milloin se mahdollisesti on taas käytössä?
Vai onko tiedotuskin mennyt epäkuntoon, kuten chat?

19

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eituu_mitään

      Sättärit saa hermoromahduksen, ku ovet ei aukene.

      • onneksionelämää

        Jos elämä on chatistä kiinni ,,silloin ei ole muuta elämää olemassa.


    • Maltetaanhetki

      Samaa mieltä. Joku maininta vois olla vaikka etusivulla. Siinä kun on muuten aina niin jonnenjoutavaa tarinaa. Eiköhän se sieltä taas palaa entistä ehompana :)

    • Gomorra-style_

      No ei ole yhtään tylyä!
      Suomi24:ssa on luettu säätiedotteet.
      Kaunis viikonloppu tulossa.
      Ylös. ulos ja lenkille, kaikki haarat vaahdossa chatissä 24/7 kökkivät höpönassut!
      Taaskin on tulossa upea päivä, eikä chat varmasti pelitä vielä tänäänkään ; DD

    • Outo.käytäntö

      Kyllä kaikki fiksummat palveluntarjoajat antavat käyttäjilleen jonkinlaista informaatiota käyttökatkoksista. Esim. vesi ja sähkö, pankkiyhteydet, puhelinverkko jne.
      Pahoittelevat tilannetta ja kertovat samalla, milloin palvelu saadaan ehkä korjattua.
      Tosin nämä ovat maksullisia palveluita. Mutta kaikesta huolimatta samanlaisia palveluntarjoajia. Aller median omistama Suomi 24.chat on ilmainen ja sen kyllä huomaa. Käyttäjiä kohdellaan miten vaan. Ei informoida s.24 toiminnasta, tai toimimattomuudesta.
      Ennen s.24 sentään informoi näistä vikatilanteista käyttäjiään ja pahoitteli tilannetta.
      Miksi toiminta on nykyään mennyt näin tylyksi?

      Ja te jotka tällä palstalla jatkuvasti hurraatte suomi 24 chattien toimimattomuudelle,
      voitte nyt pitää suunne kiinni. Koska ette edes näy ymmärtävän, ettei nyt ei ollut kysymys siitä, onko chattailu tärkeää, vai ei. Tässä oli kyse palveluntarjoajan arvostelemisesta. Palveluntarjoajan(ilmaisenkaan palvelun) toimintaa voi ihmetellä ja saa arvostella ala-arvoiseksi, mikäli se on tälläistä. Ettei käyttäjiä informoida mitenkään, systemmiin tulleesta viasta (Huom! Jopa yli viikonlopun)kestävistä vioista.

      • shaatmaan

        Samaa mieltä. Jos kyseessä olisi sähköpostiongelma, niin chatista kommentoivat 'hulivei'-ihmiset olisivat huutosakissa hekin. Eihän se sähköpostikaan ole tärkeä ollenkaan... vai miten se meni?!? Ja kysessä on nyt yleisluontoinen tiedottamisen vaikeus ylläpitäjän taholta oli se ongelma sitten missä hyvänsä.


    • Ne.riippuvuudet

      Kyllä se tuokin on joku mielenvikaisuuden esiaste, että nälvitään pakkomielteisesti tällä palstalla toisten chattailutarpeesta ja käydään ohjeistamassa, miten hankitaan se elämä. Ulkoillen ja nauttien auringosta jne. Asumme Suomessa! Osa asuu pohjoisemmassakin osassa maata, jossa satelee vielä lunta ja on koleaa. Eli voin kysyä, mistä helvetin auringosta ja ulkoilusta pitäisi muka nauttia ja miksi? Ihmettelen, mitä se kuuluu muille, vaikka joku viettäisi koko elämänsä 24/7 chattaillen. Itse en vietä, mutta ei ole minulta pois kenenkään netin tai chatinkäyttö.Minulla oma elämä ja muilla omansa.
      En tule tänne jatkuvasti v.ttuilemaan chattaajille, mutta näille heitä vainoaville, haluan kyllä nyt sanoa painavan sanani. Jotta alkaisivat miettimään omaa tätä omaa riippuvuuttaan, vainota ohjeistaa elämään, niitä jotka ovat heidän mielestään chatriippuvaisia.
      Koettakaa päästä tästä pakkomielteestänne, ennen kuin arvostelette muita mistään riippuvuuksista.

    • Gomorra-style_

      Kärjistäjät ovat niin perseestä!
      Samoin nettimääräilijät! Täällä saa jokainen kirjoittaa , "pitää suunsa auki"!
      Sen rajoissa kuin Suomi24 säännöt ovat.
      Huomaa, että ne jotka ovat täysin syrjäytyneet, tulevat säätämään tälläisille palstoille miten
      saa olla miten ei! Ko. tyypeillä on realiteetit niin niksahtaneet sijoiltaan ettei muita niksahduksia enää tarvitakaan.
      Eikä näemmä riitä realiteetteja edes siihen, että eihän Suomi24 höpötyschattia voi missään millloinkaan edes samalla viikolla verrata esim. pankkeihin ja ties mihin OIKEASTI tarvittaviin instansseihin
      Onneksi mun ei tarvitse olla missään tekemisissä oikeassa elämässä edellä mainittujen kaltaisten
      tyyppien kanssa, jippii!

      • Loser123

        Jotain vikaahan sinussakin täytyy olla, että tuhlaat oikeaa elämääsi aiheella joka ei sinua kiinnosta tipan vertaa..


      • Gomorra-style_

        Kiitos samoin...huomasitko, että jollotat mulle siitä mitä itse teet myös teet ; DDD

        Ja totta kai minussa on paljonkin vikaa, ois tylsää olla täydellinen, nyt voi olla ihanasti viallinen ja inhimillinen, suosittelen


      • Loser123

        En kai samasta asiasta nillitä? Minähän nimenomaan toivon, että chat alkais toimia. Sinä et välitä asiasta ja kuitenkin päivystät täällä... jollain on päässä vikaa ja se on ole minä..


    • tärkeä.tiedote

      Ylläpito tiedottaa: Sätti on RIKKI.

      Kiitos
      terveisin ylläpito

      P.s Lopettakaa se vinkuminen tai ei korjata ollenkaan.

    • Kadunettenenempää

      Mutta onko se niin särki ettei voi ehjätä!?

    • valmer

      Maksuton palvelin ei niitä kiinnosta usko huvikseen .

    • ilmaista_ei_ole

      Ei se maksuton ole. Kysy vaikka mainostajilta, ja heitä varmasti kiinnostaa toimiiko palvelu vai ei. (Tokihan kaikilla on jo adblockit ja muut mainosestimet, mutta kyllä joskus näkyy noita typeriä testejä ja muita vilkkuvia bannereita...)

    • Arvotonna

      Kaikesta huomaa, ettei suomi24.palveluita arvosta kukaan, ei käyttäjät, eikä toteuttajat.

    • valmer

      chatti ei maksa käyttäjälle mitään ,oliko ymmärtämisessä jokin ongelma ?

    • TässäSeSelitys

      Vitsihän on siinä, ettei Suomi24:llä kukaan päivystä viikonloppuna. Siksi sätti ei toimi eikä vikaviestejä laiteta etusivulle, kun ketään ei ole paikalla ennen maanantai-aamua.

    • ulkoistettu

      Minä kyllä loukkaannun tuollaisesta käytöksestä,kaksnelonan ei arvosta minua ollenkaan kun ei ilmoita minulle mikä tässä nyt kiikastaa ettei sättimään pääse.Varmaan nuo savon mummot joutuu nyt käymään kadulla vastaantulijoita haukkumassa kun ei onnistu sätissä hedän päivittäisten agressioiden purku,sääliksi käy heitä,vanhat ihmiset ulkoistetaan huonojalkaisina ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe