Vaikutat aika sosiaaliselta mieheltä,

fromP

että tuskin olet edes ehtinyt minua kaivata. Sinulla on kavereita paljon ja touhuat yhtä sun toista. Tuskin sinä kaipaat minua samalla tavalla, kuin minä kaipaan sinua. Helposti löydät jonkun naisen elämääsi. Minä itse tahtoisin, että se tuleva mieheni olisi myös paras kaverini. Haluaisin viettää hänen kanssaan aikaa, kulkea metsässä ja jne. Ollaanhan me erilaisissa elämäntilanteissakin. Silti jokin minussa kaipaa sinua. En vaan usko, että oikeasti kaipaat tai tarvitset minua samalla tavalla kuin minä kaipaan ja tarvitsen.
Hyvää yötä.
https://www.youtube.com/watch?v=3eBroYj_Qv0

16

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvastasitätietää

      Tuolta se voi monien elämä näyttää, kun täyttävät päiväänsä. Ei voi sanoa toisesta tuollaisto, jos ei tunne.

      • ystävienmerkitys

        Jokaisella on oma tapansa olla ja elää, mutta tuntematta ei voi tietää millainen hän on sisimmältään ja miten hän kokee oman elämänsä. Ymmärrys lisääntyy vasta sitten kun jaat ajatuksiasi hänen kanssaan.


    • Josolet

      Se P ketä mietin niin todellakin kaipaan... mutta luulen että tuo P tuossa nimimerkissäsi tulee nimestäsi?

      • fromP

        Kyllä tulee.


      • Josolet
        fromP kirjoitti:

        Kyllä tulee.

        Harmillista :| vaikka en kylläkään tiedä kaipaukseni kohteen oikeaa nimeä :D voihan se olla että se peellä alkaa..


      • fromP
        Josolet kirjoitti:

        Harmillista :| vaikka en kylläkään tiedä kaipaukseni kohteen oikeaa nimeä :D voihan se olla että se peellä alkaa..

        No hän kyllä tietää nimeni ja paljon muutakin minusta, joten ei ollut sinulle. Se mies tuntee minut.


    • kerrolisää

      tästä miehestä.

    • Elänythetiruppee

      Kun vasta saatiin rauha solmittua. Minä haluan sellaisen kumppanin joka on minun paras ystävä, kumppani,rakas ja kaveri. Semmoinen jonka kanssa voi kaikkea puuhastella vapaalla ulkona ja sisällä. Laittaa kotia ja suunnitella tulevaa.

      • fromP

        Noinko olisi? :)
        Hieman epäilen.


      • Mitäepäilet

        Tässä kertomuksessa?


      • fromP
        Mitäepäilet kirjoitti:

        Tässä kertomuksessa?

        En usko, että hän etsii pitkäkestoista kumppania.


      • Mistätulit

        Tähän johtopäätökseen?


      • fromP
        Mistätulit kirjoitti:

        Tähän johtopäätökseen?

        Olen tarkkaillut, kuunnellut, nähnyt.
        Ihmisen käytös paljastaa paljon. Miten puhuu, jättää puhumatta.
        Ajan saatossa olen punonut langat yhteen ja saanut lopputuloksen.


    • c.chaplininneljäs

      Vastaan kuin kaipaukseni kohteelle koska tekstisi puhutteli minua. (minä kirjoitan n>m)

      Eräänä päivänä vanhempi kolleegani sanoi minulle, että "teidän tarinallanne ei ole siipiä".
      Hänen sanansa liikuttivat minua. Ehkä minä olen elätellyt jotain toivoa meidän suhteemme
      ja tiennyt tai aavistanut sydämessäni ettei niitä siipiä ole. Tai jos on, niin minun ja sinun toiveunissa ja haaveissa. Silti minä ajattelen sinua joka päivä. Kaipaan ja ikävöin yhteyttämme. Niin hullua kuin se onkin.

      Minun sosiaalisuuteni kuluu enimmäkseen töissä. Vapaalla ja siviilissä olen miltei erakkonainen. Kaipaan yksinäisyyttä, luontoa, kävelyä metsässä ja rauhoittumista.
      Musiikki rauhoittaa myös ja lukeminen vie ajatukset lepäämään.
      Sosiaalinen elämäni on hyvin niukkaa. Muutama hyvä ystävä joiden ystävyyttä vaalin.

      Elämäntilanteemme ovat erilaiset. Sinulla ja minulla. Olemme myös eri aikakauden lapsia.
      Kummallinen yhteenkuuluvaisuudentunne on vain sinuun. Ajattelin, että olisihan se jo kadonnut näiden vuosien kuluessa, mutta ei se ole. Tunnut aina yhtä rakkaalta minulle.
      Tuo vertailu siitä, että kumpi kaipaa tai tarvitsee toista enemmän ei tuntunut hyvältä.
      Vaikka luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat sillä. Toisen sisintä kaipausta ja tarvitsevuutta ei vain voi kukaan muu määritellä tai sanoa. Tiedäthän sinä senkin.

      Minäkin kaipaan ystävää, rakastettua ja kumppania. Tässä elämäntilanteessa eniten ystävää. Toivoisin, että saisin joskus kertoa sinulle kuinka paljon minä sinusta välitän.
      Miten paljon olen muistanut. Rakastanut. Ja kaivannut. Sinua.

      • ed.lisää

        Tämä unohtui.

        Hyvää yötä. Nuku hyvin.
        Olet ajatuksissani
        <3


      • eimuutvoitietää

        Minun vinkki on, että älä anna ulkopuolisten määritellä suhdettasi tai ylipäätään asioita. Usko mahdollisuuksiisi muut eivät elä elämääsi.
        Minua osin loukkasikin aiemmin joidenkin kommentit siitä, että kyllä ole turhan sinnikäs ja jopa typerältä tuntui kun annoin kumppanille kurjan toiminnan ja huonon suhteemme vuoksi aina vaan mahdollisuuksia. Tiedän, että se oli ehkä typerää, mutta itse en olisi voinut noin vain lähteä, antamatta toiselle mahdollisuutta muutokseen, en halua jossitella. No, nyt kyllä tuntuu ehkä typerältä, mutta silti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe