Joku uskovainen soitti minulle

kaikenlaista__

Tänään tuli puhelu oudosta numerosta, mutta en vastannut. Kysyin sitten numeropalvelusta, kenen se on, ja se oli jonkun oululaisen. Soitin sitten takaisin tähän numeroon, ja se oli joku minulle täysin tuntematon ihminen. Mutta rupesi puhumaan jostakin että mihin tämä maailma on menossa ja sitä rataa.

18

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WeShallNotNameIt

      Rippileirillä lapset leikkivät vanhaa säikytysleikkiä, missä mennään vessan peilin eteen kynttilä kädessä ja tuijotetaan peilikuvaa, kunnes se muuttuu. Eräs poika kertoi papille että näki peilikuvassa silmien suurentuvan isoiksi. Siihen pappi oli vastannut että "Piru se sieltä katseli".

      Mihin maailma on sitten menossa? Suurimmassa osassa valtauskontoja uskotaan että elämme lopun aikoja tai pimeiden aikojen alkuvaihetta. Yhteiskunnasta tulee totaalisen hirveä sitten kun moraali katoaa ja vääristyy tosissaan, ja yhteisölliset ihanteet-pelot-ja-sosiaalinen-paine someen yhdistettynä johtaa siihen, että aivan sairaat ihanteet tulevat aina vaan yleisemmiksi.

      Kaikki mieleemme tulevat ajatukset syntyvät alitajuntaamme kylvetyistä siemenistä. Siksi tietoinen ihminen joka ymmärtää asian todellisen laidan, voi vaikuttaa mieleensä esim. autosuggestiolla ja hypnoosilla. Jos ajattelee kuin orja, käyttäytyy kuin orja.

      • KiinnostunutAidosti

        millainen se pimeä aika on? siitä en ole vielä kuullut
        lopun ajoista olen kuullut, onko pimeä aika siis lopunaikaa?
        kauanko pimeä aika kestää ennenkuin tulee lopullinen loppu?
        otetaanko uskovat ihmiset pois tästä maailmasta jossain vaiheessa lopun aikaa?


      • VaviskaaKurjat

        lopun aikojahan toki olemma eläneet jo aikain alusta saakka. vaan koettanevat oikiasti jossus useiden tuhansien miljoonien vuosien kuluttua kun arska alkaa muuttua ns punaiseksi jätiksi.
        =D


    • KukaUskooTuollaista

      Älä nyt viitsi kirjoittaa täällä tuollaista valhetta, jotain rajaa sentään, please.

      • kaikenlaista__

        En tiedä, tarkoititko minua, mutta totta joka sana!


    • Toinentunneli

      Jos tunnelin päässä näkyy valoa, niin se tulee valaistusta kyltistä jossa lukee että tästä alkaa toinen tunneli.

    • huomaaja-

      olet valittu

      • SpekuloiPersustas

        HAH
        sinä olet oppinut kirjoittamaan uuden sanan
        nyt sait taas haluamaasi huomiota
        tuliko housuihin?


    • tollolantaunoOot

      et sitte taunosimopasitorstiteroernesti älynny ottaa selevää kenen se outo numero on

      • kaikenlaista__

        No otinhan minä! :D


    • popmotskari

      Ootpa utelias paska...vittuako walitat?

      • kaikenlaista__

        En mitään valita. Pikemminkin olen huvittunut. :D


    • KesäkuunPoikakoSoitti

      ettei vain ollut Plokka?

      • kaikenlaista__

        Ei. Et kai pettynyt?


    • oululainenpoliisioli

      kerranki mulle soitti poliisi

      • pyöräkatoksessaKaljaa

        koska lestat oli käyny ilmiantaan minut, että vien liikaa tyhjiä pulloja roskikseen, ettei heidän pilttipurkit ja äidinmaidonvastiketölkit enää mahdu roskakatokseen päinkään
        vein vain kaksi tyhjää mehupulloa kuukaudessa, muttaku naapurilla tuli niin helvetin paljon niitä lastenruokapakkauksia
        ja se ei erottanu mehupulloja alkoholipulloista
        koska itse lillitti kitusiinsa salaa keskialkoholia


    • OnSeHurrrrjaaa

      Minulle soitti useita kertoja puhelinmyyjä.

    • VarmistiVain

      mullekki on tullu näitä soittoja - se oli joku oluensalon virkailija, joka kyseli, että oonko saamassa perintöä lähiaikoina, että heidän puljulle saisi lahjoittaa vaikka kaiken

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe