Loit sydämmeeni ...

Haaveissa.vainko.oot.mun

Suuria tykytyksiä ... kun katseemme kohtasi ;D eräässä kaupassa , molemmat olimme ruokatavaroineen kassalla, molemmat kuitenkin eri kassajonoissa.
Olisi kiva tutustua vaikka kahvilassa?? "tarjoaisin kahvit leivoksineen" ;D
siviilisäätyä en tiedä.... mutta sekin selviäisi.
Minulla oli erikoinen pipo päässä, varmaan huomasit?
Tuskin täältä kautta sinut löydän ?

20

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maikkuliinix

      Moi!!!

      Tunnistin sinut viestistäsi!
      Sovitaan treffit tänään illalla nivalan shellille klo 21.

      T: "hymy" :D

    • muuuuuuuuuuuuu

      yhteen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä..

    • Haaveissa.vainko.oot.mun

      Mitä tapahtuukin silloin kun on vapaalla ja pitäs mennä treffeille ? mutta ko. huoltoasemaa ei ole koko paikkakunnalla !! Mitä tehdä??? en lähtenyt ajelee turhan takia... vaikka aihetta olisi ollutkin.
      Silti sydän hakkaa ylikierroksilla edelleenkin.

    • maikkuliinix

      Moi!
      et tullutkaan paikalle, sanoinko väärin sen aseman ?
      se on siinä risteyksessä. odotin sua eilen, mutta tule
      uudelleen klo 21 nähdään vaikka siinä matkahuollon edessä niin
      kumpikaan ei voi erehtyy :)

    • wetelehtijä

      Vetelehän edelleen...

    • Haaveissa.vainko.oot.mun

      Olen nyt aamukahvilla Nivalan keskustassa, oletko sinä työssä? " älä kerro työpaikkaasi" jos olet niin näin päivän aikana ei kohtaaminen onnistu.
      Silti on palava halu tutustua ;D kasvotusten.

      • Haaveissa.vainko.oot.mun

        Eipä kannata väkisin järjestää tapaamista, kun mikään asia ei loksahda kohdalleen.
        Annan kohtaloni ohjailla mitä seuraavaksi tapahtuu !! silti en heitä kirvestä kaivoon, tapahtuipa mitä tahansa.
        Ei ole onnea luotu kohdalleni tälläkään kertaa kohdata naista johon olen saanut orastavan yhteyden ja kiinnostuksen molemmin puolin.
        Käyn silti Nivalassa aika ajoin kaupassa asioilla

        Anteeksi ! kun loin sellaista... mistä ei tullut mitään alkua pidemmälle.


    • Haaveessa.vainko.oot.mun

      Kotona,, ruokaostoksineen ja sitten valmistamaan ruokaa uuniin, ennen kuin taas töihin ....

      • Ursulat

        Haaveile vain, ei tuu vahinkoa.


    • KTK86

      No voi höh.=/
      Tiedän miltä tuntuu, kun sydämeen sattuu.

      • Haaveissa.vainko.oot.mun

        Ei taida olla viimeinen kerta kun sydämeen sattuu ...... toisille sielu salamoi (Janne Tulkki , Anne Mattila ) ja ( Kari Tapio ) toiset on luotuja kulkemaan ! mutta mitä?
        kiitos kaikille sympaattisesta tuestanne ;D

        Nyt vain taas töihin on mentävä ja odotella seuraavaa vapaata, mutta sitä ennen lämmintä kesän odotusta kaikille teille .

        Jutellaan kun tavataan ;D ;D


    • Oulu1986

      No voi höh.=/ Tiedän tunteen, kun sydän särjetään.

      • muualtatullu

        Niinpä niin, nivalalaiset ovat sitten suorastaan uljasta sakkia.


      • Kipek

        Todella törkeää kielenkäyttöä!! Jokaisella on oikeus kirjoittaa kommenttinsa Asiallisesti! Voisi jotkut ajatella ensin, mitä tänne suustansa päästää! Ei kirjoittaja "Oulu" pahaa tarkoita.


      • nivakas

        Voe Saatanan Paskanpuhuja Helevitin HOMO Mikä lienet,


    • KivajaNättiTytsy

      Minäkin tiedän millainen olo, kun pahalle haiseva poika saa rukkaset....tsihih tsihihihih...

    • Haaveissa.vainko.oot.mun

      Kirjoittajalle "Oulu" ... harvoin saan sympatiaa tunteilleni .
      Myös "kirjoittaja "Kipek "" saa asiallisen kiitoksen myös ...sittä kun puolustaa "sitä " henkilöä joka kertoo tunteistaan naista kohtaa näin avoimesti ja tunteella...
      Sydämeni hakkaa edelleen ,vaikka oletkin ties missä?? "Ei" enää minulle kuulu missä Ko. nainen on menossa!! mutta sydämeni vielä sanoo vielä toisin.
      En aiheuta Ko. naiselle enää mitään paineita minua kohtaan, vaan annan hänen rauhassa elää omaa elämäänsä.
      Kaikki kateelliset kirjoittajat kertokaa "positiivisia-asioita" älkääkä aina kiusatko niitä jotka kertoo tunteistaan näin avoimesti. Vai onko suhteenne paremmin ? .

    • Haaveissa.vainko.oot.mun

      Lisäys edelliseen... En minäkään ole aiheuttanut kenelleen pahaa kertoessani tunteistani näin rehellisesti ja avoimesti.
      Joten kesän jatkoja kaikille positiivisesti ajatteleville.

    • Puhu.eikä.pussaa

      Ei ole ihme miksi suomalainen mies "ei puhu eikä pussaa" eikä uskalla lähestyä naista ... kun suomalaiselle poikamiehelle annetaan rukkaset JO ennen livetapaamista ?? .

    • Satteen.alta.poes

      No ompa kiva lähteä yksinään lomamatkalle, eipä tartte ootella ja kuunnella "alaha tulla sieltä ja ekkönä jo jouvu " , ku yksinnään lähtöö liikkeelle nii aekataulu pittää het alakutekijöessään, kun vielä autohi on huollettunna pihassa oottamassa. Ja eiku siiville vuan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe