Seksi uuden ihmisen kanssa ja pitkän tauon jälkeen

Kesähuvittelija

Mihin varautua? Minulla on ollut käytännössä vain yksi seksikumppani tähän asti (jos lasken vain yhdyntään asti edenneet jutut) ja nyt seksitaukoa on ollut kohta kolme vuotta. Tämä aikana olen toki harrastanut hyvää seksiä itseni kanssa, mutta ei sitä voi verrata siihen ku mukana on toinen.
Nyt epäilen omia taitojani, olen epävarma mitä haluan ja mietin, järkyttyykö vagina peniksestä niin ettei touhusta tule mitään. Millaisia vinkkejä antaisitte?

8

1497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oujee2000

      varmaan järkyttyis sun visvasesta horosta

    • Kesähuvittelija

      Suosittelen teitä ottamaan yhteyttä oman kunnan mielenterveyspalveluihin. Ei ole normaalia, jos aikuisen ihmisen ulosanti on tuolla tasolla. Mikäli edelleen tuntuu, että samaa linjaa on välttämätöntä jatkaa, aloittakaa oma visvaketjunne ja pysykää poissa terveiden ihmisten keskusteluista.

    • Kirjoittele, niin jutellaan:)

    • Kesähuvittelijalle

      Eipä ole mitään erikoisia vinkkejä annettavana, kuin että antaudu himoillesi. On tietysti aivan luonnollista, että hieman jännittää; turhahan tuosta on huolta kantaa etukäteen. Minulla ainakin rakastelu pitkähkön tauon jälkeen tuntui todella nautinnolliselta. Harmittaa hieman menetty aika.
      Nautinnollista kesää Sinulle!

      • Kesähuvittelija

        Minua myös kieltämättä harmittaa hieman tuo "hukkaan" mennyt aika, mutta toisaalta en tiedä olisinko aiemmin nauttinut siitä ollenkaan. Nyt pelkkä odotus jo kihelmöi :) kiitos paljon asiallisesta vastauksesta!


      • kokemustahanon
        Kesähuvittelija kirjoitti:

        Minua myös kieltämättä harmittaa hieman tuo "hukkaan" mennyt aika, mutta toisaalta en tiedä olisinko aiemmin nauttinut siitä ollenkaan. Nyt pelkkä odotus jo kihelmöi :) kiitos paljon asiallisesta vastauksesta!

        Täytyy ensin ottaa hellä lähestyminen ja jos siltä tuntuu niin ottaa vaikka aikalisä:)


    • kesätuleehuomenna

      Käytännössä seksi ensimmäistä kertaa tuntemattoman ihmisen kanssa on kuin menettäisi neitsyyden/poikuuden. Kaikilla on omat mieltymykset ja tavat. Ei seksiin ole mitään ohjekirjaa miten toimia tai mikä on väärin. Se on osa tutustumista toiseen ja yhdessä nautintoa omalla tavalla.

      Minulla ja exälläni oli ihan erilainen seksielämä kuin nykyisellä naisellani. Edellisessä suhteessa en olisi uskaltanut puhua avoimesti mitä kaikkea haluan. Se on klisee mutta ensin kannattaa kehittää henkistä suhdetta toisen kanssa kuin suoraan hypätä sänkyyn.

      Kaikki menee hyvin kun tunnet että sinulla on hyvä olla toisen kanssa. Seksitaidot kehittyy yhteistyössä toisen kanssa. Olin nuorempana machoilevien pelimiesten porukoissa joissa naureskeltiin naisille jotka eivät mukamas osanneet ottaa kunnolla suihin joten tuon olen oppinut niiltä ajoilta.

      • kesätuleehuomenna

        No täytyy joskus kokeilla. Saitko nyt jonkin tyydytyksen löylykauha jutustasi?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3990
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3822
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3784
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2478
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      73
      2368
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2007
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1990
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1829
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1519
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe