Terveysasemat, mitä ne osaa

Onko sinulla korkea kolesteroli? Saitko lääkkeet ja söitkö niitä? Itselläni on ja sain lääkkeet, joita söin aikani, mutta sitten lopetin jalkavaivojen (suonenveto) vuoksi.

Yllätys olikin suuri, koska nykyisin ei mitata enää näitä arvoja, jos ei syö lääkkeitä ja ei sittenkään, vaikka söisi? Perustelutkin oli muka hyvät, paitsi ei minun mielestäni.

Toinen pulma on verenpainelääke Renitec comp, jota on vain lisätty, vaikka NA-arvot ovat alhaiset olleet jo kauan, joka v o i johtua lääkkeen sisältämästä nesteenpoistosta? Minunko on informoitava lääkäriä tästä?

ps. no, tässäpä nämä tämänaamuiset mietteeni on. Terkkari ongelmiahan riittäisi, mutta ne ratkeaa tämän uuden sote ratkaisun toteutuessa, sillä täältäkin siirtyy päivystys ja leikkaushoidon Hämeenlinnaan, kunhan sika ja kana pääsevät yhteisymmärrykseen..

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TURHIA_kalliita_lafkoja

      Mitä ne osaa, sitä eivät tee.

      Luomenpoiston osaisivat, mutta sitä eivät tee.

      Muuta eivät osaa.

      Aivan turhaan ylläpidetään tuollaista
      kalliiksi meille maksajille koituvaa lafkaa.

      • Kyllä minulle on luomenpoisto on onnistunut hyvin, jopa tulokset, että ei ole "vaarallista" syöpää?

        Sitävastoin jalkaani osunut piikki( 5cm) ei onnistunut heiltä, vaikka lääkäri "leikkasi" ja tunsi, että jotain siellä on?

        Olihan siellä, kun tuli itsekseen ulos kotona?

        Monta "sairautta" olen hoitanut itse, koska muistan lapsuuskotini, josta oli lääkärille matkaa noin 50 km ja silloin ei lähdetty todellakaan pikku vaivojen vuoksi lääkärille. Ihmeellisesti ne vain parani?


    • jjoutava

      No, kyllä ne osaa minä kun olen nyt muutamassa parikolmessa kaupungissa asunut ja mielestäni meleko hyvin ovat osanneet. Tomenpiteen tärkeys ja kiireellisyys on otettu vakavasti huomioon.

      Mielestäni verenpainelääke oli huono niin siitä useasti sanoin lääkärille, olisiko syytä vaihtaa? ja kyllä se onkin nyt vaihdettu aivan toimivaan kesti vaan pari kuukautta kun annosten suuruus iäkkäälle säädettiin niin vähitelen, kuten läkäri sanoi "pikkuhiljaa"

    • captcöpenick

      "Omassa" terveyskeskuksessamme se on hyvää että asiakkaalle ollaan asiallisia. Tosin lääkärille pääsy on nii aikavaa, että voin jälleen perua tilatun ajan.
      Oli niin ankara asentohuimaus että luulin ettei se menisi itsestään nyt ohi. On se niin paljon parempi. Lääkärin aika vasta juhannuksen jälkeen.

    • töppöstä-toisen-eteen

      alotukseen vastaus,,,,

      ainaki meikäläisestä terveyskeskus on pitäny hyvän huolen,
      olen vielä hengissä erinäisistä vakavista sairauksista huolimatta,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe