Uskallanko pussata?!

AuttakaaMuaKiitos

Oon 12-vuotias tyttö, ja oon nyt ollu reilu 2viikkoo yhen pojan kaa. Nähään täs pian ku kesäloma alkaa, ja sain tietää et se haluis pussata mua! Pelattiin siis totuutta ja tehtävää ja mun yks kaveri kysys tältä mun poikaystävält et pussaisko se mua ja se sano et tottakai. En oo koskaan pussannu enkä tiiä uskallanko! Enkä osaa ku en oikee tiiä et miten... Mut haluisin kyl tavallaan pussata sitä. Auttakaa!

13

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drestro

      No täähän on yksinkertane juttu. Senkus vaan harjoittelet sen kanssa kun siltä tuntuu. Harvoilla se eka kerta menee iha täydellisesti, mutta harjoituksella senki oppii.
      Ja kyllä se toinenkin hoksaa, eikä maailmaa kaada vaikka et/ette osaiskaa, että ei tarvu turhaa sressata asiaa.

    • asdfsdgdf

      Inhottavaa olisi ainakin kokea semmoinen ujo, hätäinen ja hihittelevä tökkäyssuukko. Se täytyy mielellään tehtä hitaasti ja pitkästi ja ottaa vaikka molemmi käsi toisen takaraivosta tahi jostai leukaperistä kiinni. Tuollaisestahan siis vain unelmoin, jo kolmattakymmentä kolmatta vuotta...Mutta jos sinulla on mahiksellisuus siihen jo ny, niin antaa polttaa

    • Kylmis__

      Hyyyiii poikabakteereja. Yyäääääääk..!

    • 35617

      No kyllä uskaltaa. Ei ole kukaan yhtä pussausta katumaan jäänyt.

      • Kylmis__

        Mä sain naapurilta pusun lauantaisaunassa. Ties mitä tästä kehkeytyy...


    • LoveRosejee

      Pussaa vaan, jos sekin kerta haluaa niin mitä voit muka menettää?

    • mixu13

      siitä vaa kerranse kirpasee

    • Antaamennävaan

      Anna mennä vaa, ite suutelin 12 vuotiaana kielareita limudiskossa samanikäsen kanssa, muistan, miten ihanaa oli :D tunne vieläkin kyseisen tytön:) Minulla on nyt eräs toinen tyttöystävä, olen häntä vain 4kk vanhempi. Kun sillo 12vuotiaana se tyttö teki alotteen, ni nyt nykyne ei millään tule, vaikka haluaisikin :D En haluaisi tehdä sitä koulussa, koska kaikki näkevät. Kai se on pakko ;)
      Olen vasta 13,6v :D

    • Nykyajan nuoret... Tuossa iässä me äijien kanssa jo naitiin 24 7

    • Aina kannaattaa pussata?
      No, miten kesä meni? Olitko sillai?

    • tämäontotta

      Ei kannata pussata,siitä voi tulla raskaaksi.

      • Tietäväine

        Jotkut sukupuolitaudit voivat levitä suun limakalvon välityksellä mutta raskaaksi ei voi tulla.


    • käskyttää

      pennut: vaipanvaihtoon nyt:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe