Kerro jotain, mikä naurattaa!

esimerkki-

Vaimo lähetti miehensä kauppaan ostamaan leipäpussin. Miehen ollessa ovella menossa vaimo huikkasi vielä perään:

-"Jos siellä on kananmunia osta 6."

Mies palasi kaupasta mukanaan kuusi leipäpussia

- "Minkä helvetin takia sinä kuusi leipäpussia ostit ?" Vaimo tivasi.
- "Koska siellä oli kanamunia," vastasi mies.

38

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.M-

      Miehet ovat johdonmukaisia mutta yksipiippuisia, mutta ah niin ihania!

      • uus.ruokalaji

        "Osta yksi iso S paketti pesuainetta myös", huuteli äiti isän lähtiessä kauppaan.

        "Tälläkö nyt pyykinpesua jatkan" kummasteli äiti spagettipakkaus kädessään!


      • jeppilo

        Ainoat asiat joita tarvitaan, on tietämättömyys ja itsevarmuus. Niillä menestys on taattu.

        Mark Tvain


      • ko.keile

        Sano hiljaa itseksesi hyh hyh.


    • s.e.k

      Mies meni sekatavarakauppaan
      ja pyysi yhden sekatavaran

      • kaupan.kohdalla

        Sekatavarakaupasta tuli mieleen tositarina Sipoon kirkonkylässä. Oli T-risteys ja pakollinen pysähtyminen, siihen aikaan musta käsi. Risteyksen kohdalla oli kauppa. Mummo ajoi mopolla päätielle pysähtymättä ja poliisi pysäytti hänet. Kysyi, tietääkö rouva mitä liikennemerkki tuolla tarkoittaa? En minä tiedä vastasi mummo, mutta jos kysyisi siellä kaupassa, he varmasti tietävät.


      • ”Sussiunakkoon ei oo housujakkaa” sano akka ku avantoon putos.


    • jokunauraa

      Kuten kaikki tiedämme tupakanpolton lopettaminen parantaa haju - ja makuaistiamme . Joten " Lopeta tupakointi - ja haista vittu ! "

      • TYHMÄ-sana

        miksi käytät tyhää sanaa?


      • onko.parempi
        TYHMÄ-sana kirjoitti:

        miksi käytät tyhää sanaa?

        Haista vulva?


    • Ystävällinen.poliisi

      Vielä toinen tarina Sipoon poliisista. Nikkilässä oli isokokoinen ja vahva konstaapeli, mutta lupsakka ja kaikkien ystävä. Joutui päällikön puhutteluun, kun hän ei koskaan tuonut ketään poliisilaitokselle putkaan.
      Konstaapeli meni ulos, otti ensimmäisen vastaantulijan kainaloon ja vei päällikön luo. "Tällaisia kaikki ovat, miksi minun pitää heitä tänne raahata".

      • HukkaanMeni

        Ensimmäinen esimieheni työelämässä sanoi, että isompi esimies haluaa jutella kanssani tulevista työtehtävistä. Isomman esimiehen työpaikka oli silloin Kilossa, ja esimieheni kysyi, kuka on Suomen pienin viranomainen. En tiennyt. Esimies kertoi, että se on kilon poliisi.

        Sitten Sipoosen. Veljentyttöni on työssä Helsingissä ja serkkutyttöni asuu myös Helsingissä. Serkkutyttö on työssä Sipoon seurakunnassa eli käy Sipoon kirkossa työssä. Siihen aikaan serkkutyttö asui Mannerheimintiellä. Veljentyttö (savolaisine) miehineen tuli käymään maakunnassa äitini luona, jossa itsekin olin silloin. Sanoin, että serkkutytöllä on lyhyt työmatka, kun asuu Mannerheimintiellä ja käy Sipoon kirkossa töissä. Ei mennyt kummallekaan jakeluun.

        Siinä nähtiin sukupolvien kuilu.

        Sittemmin serkkutyttö muutti pois Mannerheimin tieltä.


    • Himmelsauge

      Isäntä sanoi emännälle että sulla se on tuo takapuoli kun puimakone.
      Maata mennessä isäntä ryhtyi vonkaamaa. Emäntä tuumasi että ei yhden oljenkorren tähden kannata puimakonetta käynnistää 😶

    • huvinsakelläkin

      Tuo ruunen "tanssin pyörteisiin" jaksa minua naurattaa. Toli rollaattorivalssi on kovaa kamaa, mutta sille minä räkätän nauraa kybällä.

    • Hiemanhuonoarvio

      Eilen olisi naurattanut vaan en voinut. Vanhempi mieshenkilö työpaikalla rähjäsi että tuollainen kakara ei mun munaa pese. 'Kakaran' ikä on tämän palstan iästä pois noin 10 vuotta.

    • Lahtiska kehui ompeluseurassa:
      - Minun mieheni sopisi esikuvaksi kelle tahansa. Hän ei juo viinaa, ei polta tupakkaa, ei käy koskaan ravintolassa, eikä vilkuile vieraita naisia. Hän menee joka ilta nukkumaan kello kymmenen ja nousee aamuisin kuudelta. Hän työskentelee ja syö säännöllisesti ja pitää huolta kunnostaan.
      Muut naiset supisivat kateellisina, mutta Jokiska totesi:
      - Etkö yhtään epäile, että miehesi muuttaa tapojaan kun pääsee vankilasta?

      • eivaalikuorsaaja

        Se oli aikaa, jolloin Toijala ei vielä ollut edes kauppala eikä poliisilla ollut käytössään edes Mustaa Maijaa, Eräänä talvipäivänä aseman odotushuoneessa torkkui naapuripaikkakunnalta tullut melko vankkarakenteinen maanviljelijä kohtalaisen promillemäärän uuvuttamana. Vuorossa oleva asemamies yritti turhaan saada torkkujaa hereille. Ei auttanut muu kuin soittaa parinsadan metrin päässä sijaitsevalle poliisiasemalle. Hetken kuluttua paikalle saapui poliisi, joka yhdessä asemamiehen kansa sai retuutettua mainitun jyväjemmarin aseman tavara(vesi)kelkkaan. Tämä iski kuitenkin kantapäänsä jarruksi. Poliisi ei yksin saanut kelkkaa liikkeelle, eikä asemanies voinut poistua työpaikaltaan aemalle saapuvav junan vuoksi.
        Junasta laskeutui kuitenkin paikkakunnan kirkkoherra, jota poliisi pyysi avukseen, Melkoisen uurastuksen jälkeen seurue saapui vastarinnasta huolimatta putkan eteen, jollon tämä jyväjemmari punnersi itsensa seisaalleen, pudisti lunta housuiltaan ja sanoi: Kiitos kyydistä, oikein virkavalta veti ja Pyhä Henki työnsi! Tää kelkka täytyy kai palauttaa asemalle? Kelkasta tukea ottaen mies lähti kohti asemaa kahden virkamiehen jäädessä neuvottomina seisomaan siihen putkan eteen.
        Ps. Tämä tarina on sen verran tosi, että tiedän kaikkien jutussa mainittujen henkilöiden nimet.


      • HukkaanMeni

        Olisiko ollut sama Lahtinen, joka vapauduttuaan vankilasta yritti iskeä uutta naista ja kertoi: "En juo viinaa, en polta tupakkaa, en käy koskaan ravintolassa, enkä vilkuile vieraita naisia. Menen joka ilta nukkumaan kello kymmenen ja nousen aamuisin kuudelta. Työskentelen ja syön säännöllisesti ja pidän huolta kunnostani." Nainen vähän epäili ja kysyi: "Eikö sinulla sitten ole mitään paheita?" Lahtisen piti tunnustaa: "On, mutta vain yksi, valehtelu."


    • että.ei.naureta.ollenka

      Tylsä ketju. Ei naurata pätkääkään.
      Kaikkea täälläkin viitsitään kirjoitella.

      • iloo.nen

        hyh hyh

        hi hi )))))


      • exrek

        Kuiva, tylsä ja tiukkapipoinen tosikko olen minäkin, mutta kuitenkin joskus naurattaa. Olisin toivonnut ketjusta pidemmän.


    • Hah-hah-haaa

      Mikä on kissan koti? - Kattila.

      • kalaha.ri

        Pistä poskees, sano suuttunut ampiainen toiselle.


    • Himmelsauge

      Isoisä ja pojanpoika pelasivat kolfia, pientä kilpailua oli heillä, isoisä hävis.🏌
      Eikä sitä ole vieläkään löytynyt😶

    • vastadiagnoosi

      No. Ikätyttö meni viimein korvalääkärille. Lääkäri tähysti potilaan korvaan.
      - se on viirus
      - ei oo viirus, se on korvas, ikätyttö tuimeni.

    • vihtoris

      Matti ja Jussi,työkaverukset,olivat rillutelleet yhdessä koko viikonlopun. Maanantaina Matti kysyi Jussilta;...mitenkäs vaimo,sanoiko pahasti? Jussi siihen;..ei...ei sanonut pahasti.Sanoi hyvästi ja lähti äitinsä luokse...

    • JormaIso

      Täyteen lastattu kumivene upposi Välimerellä.

    • Hallaahon.äänestäjä44

      Tositarina, tuttavien pappapetalareiden kertoma, siksi täytyy olla tosi

      Vähintään 9-kymppinen rouva ylitti hitaasti Esplanadi-kadun punaisia valoja vastaan 1970-luvulla

      Suojatien päässä seisoi nuori poliisi
      joka katsoi tarpeelliseksi torua rouvaa, kuinkas te nyt noin

      Sitten

      Poliisi pelästyi, josko vanha hauras rouva hermostuisi poliisin puhuttelusta ja pehmensi
      tilannetta sanoen

      Olettekos te koskaan ennen joutunut poliisin puhutteluun?

      Rouva katsoi häntä ja sanoi

      En ole. En sen jälkeen ole

      kun ohrana kuulusteli minua, kun veljeni ampui Bobrikovin

      (taidemaalari Sigrid Schauman)

      Mitä polisiin olisi pitänyt tehdä, laulaa Porilaisten marssi, vetää asento, kutsua poliisiauto viemään rouvan kotiin vai mitä?

    • Mistä johtuu avantouinnin virkistävä hyvänolontunne. Keho kokee helpotuksen kun ei kuollutkaan.

    • on.niitä.muitahhii
    • Mikä nyt ketäkin naurattaa, niin minut sai nauramaan tänään saamani tekstiviesti verrattain nuorelta naiselta:

      "Äsken lähin kotoa kaupunkia ja joulupöytää päin, ja just kun olin laittamassa ovea lukkoon, niin onnistuin soittamaan omaa ovikelloa. Jotenkin tuntui hyvältä idealta avata ovi uudestaan ja huutaa narisevalla vanhan mummon äänellä: "Är det någon hemma?" Sitten nauroin itekseni ja jatkoin: "Nähä, ingen hemma idag. Får prova igen imorgon." Kun käännyin ympäri, niin MUN TAKANA SEISO NAAPURI."

      • Toinennauratti

        Samantyylinen tuo kuin se juttu, kun entinen työkaveri repi seinästä rahaa ja kääntyessään pois 'tiskiltä' tokaisi: "kiitos ja näkemiin". Tai kun itse kauan sitten kaupan kassalta karkuun pyrkivälle siipalle komensin "paikka". Jono takana pidätteli ...


    • käsiklenkka

      Päivän opetus nro:11. Saa sitä vasemmallakin kädellä käsipäivää sanoa, jos se on ainoa käsi.

      • Käsityskykykarussa

        Mikä sinua erityisesti tuossa jutussa naurattaa?


    • julia37

      laition miehen kauppaan piti ostaa viis vichää, nii tulin 3 raksuja eli sipsi pussiii

    • Jenny Sioppoossa istui ovi auki vessassa, ja lastenlapset häärivät alkoovissa Jennyn sängyllä, kun yht'äkkiä talonmies tuli sisään omilla avaimillaan ja kysyi: Mikä hätänä ?

      Ei mikään, vastasi Jenny, se tuli jo !
      Lapset olivat vahingossa painaneet hälyytysnappulaa, laittaessaan lamppuun valot.

      Jenny vaan tuumasi kertoessaan, On täällä palvelutalossa hyvä hoito,..vessareissustakin huolehtivat!

    • lannenhuumoria

      mies meni postiin kysymaan tulevaa pakettiansa,,postitati naputteli tietokonetta ja sanoi ,etta se tulee ensiviikolla...mies kysy..osaatteko sanoa paivaa? .....paivaa sanoi kiltti postitati..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      354
      3153
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      117
      1157
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1147
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      129
      937
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      158
      734
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      717
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe