Turn on ja turn off

Kertokaas

Eli luetelkaa mitkä on teiän mielestä turn on ja turn off

54

2121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ant-tis

      No mitä sä tarkoitat noilla turneillasi? Tarkoitatko esimerkiksi mikä herättää tai sammuttaa kiinnostuksen johonkuhun? Vai tarkoitatko mikä saa seksuaalisesti kiihottumaan tai sammuttaa kiihottumisen?

      • Alottaja678

        Siis kyllä se voi olla kiihottumiseen ja muutenki sellanen et jos näät vaikka jonkun henkilön niin mikä siin henkilös (luonne, kehon kohta) saa sut värähtelee.


      • H..........t
        Alottaja678 kirjoitti:

        Siis kyllä se voi olla kiihottumiseen ja muutenki sellanen et jos näät vaikka jonkun henkilön niin mikä siin henkilös (luonne, kehon kohta) saa sut värähtelee.

        Turn on:
        Sytyn luonnollisista ja rennoista tilanteista sekä kumppanin aitoudesta. Mua ei haittaa jos h-hetkellä alkaa karsea vesisade tai treffipaikaksi suunniteltu kahvila onkin suljettu yksityistilaisuuden takia. Oikeastaan vaan ilahdun yllätyksistä ja olen tietysti kiinnostunut näkemään, miten toinen niihin suhtautuu. Tykkään kun toinen on luonnollinen, vaikka sitten purskahtaisi itkuun, änkyttäisi, pieraisisi vahingossa tai kaatuisi jostain syystä (olen kerran kompuroinut oikein kunnolla ensitreffeillä). Pidän juttelusta ja olen usein itse tosi utelias. Tykkään, jos myös toinen kyselee riittävästi ja varsinkin osoittaa kuuntelevansa mua. Hymy ja silmät yleensä sytyttävät, jos syttyminen on tapahtuakseen. Jos toinen punastelee, niin se on vain plussaa. Heikkouden, epävarmuuden, jännittämisen tai muun vastaavan esille tulo on vaan tosi sympaattista (liiallinen itsevarmuus puolestaan turn off). Osaamattomuutensa ja tietämättömyytensä reilu myöntäminen on arvostettavaa. Into oppia ja kokeilla uutta on turn on. Sekin on turn on, kun toinen on selvästikin varannut riittävästi aikaa yhdessäoloon ja haluaa keskittyä siihen mm. puhelimensa rauhoittaen. Hyvä hygienia ja ihana tuoksu ovat kyllä turn on. Toisaalta jos yhdessä vaikka vietetään aikaa helteisessä kaupungissa tai vaelletaan reippaasti luonnossa, niin hikisyys on täysin luonnollista ja voi jopa olla tosi turn on... Tykkään, jos toinen selkeästi osoittaa mahdollisen kiinnostuksensa ilmein, sanoin ja kosketuksin.

        Turn off:
        Mä en meinaa sietää meteliä. Liikenteen meteli on ehkä pahinta. Myös kahvilassa/ravintolassa voi olla sietämätön meteli. Mulla alkaa silloin helposti pää särkeä, enkä pysty muutenkaan keskittymään kuuntelemiseen ja keskustelemiseen. Pintaliitomestat on totaalinen turn off. Teennäisyys ja päkisteleminen samoin. Jos kumppani käyttäytyy riitaisasti tai raivoaa, niin saatan aika nopeasti vaihtaa maisemaa. Yksittäiset kiihtymiset ja tiuskaisut saattavat kuulua luonteeseen, mutta se olisi hyvä jo aikuisena tietää ja osata pahoitella samantien. Nalkuttaminen on myös tosi turn off. Huomaavaisuus ja kohteliaisuus on turn on, mutta huolehtivan äiti-position ottaminen on tosi turn off. Tavanomaisten käytöstapojen osaamattomuus tai niistä piittaamattomuus on junttia ja laskee tunnelmaa. Pieni hilpeyttä lisäävä hiprakka on ok, mutta känni ja erityisesti humalainen sopertelu, on selvästi turn off. Kännykän jatkuva hipelöiminen tai useat häiritsevät puhelut ovat turn off. Kännykän käyttö esimerkiksi tilanteessa tarvittavien tietojen etsimiseen on ok.

        Valitettavasti turn off saattaa iskeä myös ulkoa päin: Mulle iskee välillä kova päänsärky, joka liittyy siihen että jännittyneenä jännitän hartioita ja puren hampaitani yhteen. Siihen ei valitettavasti oikein särkylääkekään auta.

        Tuossa nyt oli jotain. Olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä.


      • H..........t
        H..........t kirjoitti:

        Turn on:
        Sytyn luonnollisista ja rennoista tilanteista sekä kumppanin aitoudesta. Mua ei haittaa jos h-hetkellä alkaa karsea vesisade tai treffipaikaksi suunniteltu kahvila onkin suljettu yksityistilaisuuden takia. Oikeastaan vaan ilahdun yllätyksistä ja olen tietysti kiinnostunut näkemään, miten toinen niihin suhtautuu. Tykkään kun toinen on luonnollinen, vaikka sitten purskahtaisi itkuun, änkyttäisi, pieraisisi vahingossa tai kaatuisi jostain syystä (olen kerran kompuroinut oikein kunnolla ensitreffeillä). Pidän juttelusta ja olen usein itse tosi utelias. Tykkään, jos myös toinen kyselee riittävästi ja varsinkin osoittaa kuuntelevansa mua. Hymy ja silmät yleensä sytyttävät, jos syttyminen on tapahtuakseen. Jos toinen punastelee, niin se on vain plussaa. Heikkouden, epävarmuuden, jännittämisen tai muun vastaavan esille tulo on vaan tosi sympaattista (liiallinen itsevarmuus puolestaan turn off). Osaamattomuutensa ja tietämättömyytensä reilu myöntäminen on arvostettavaa. Into oppia ja kokeilla uutta on turn on. Sekin on turn on, kun toinen on selvästikin varannut riittävästi aikaa yhdessäoloon ja haluaa keskittyä siihen mm. puhelimensa rauhoittaen. Hyvä hygienia ja ihana tuoksu ovat kyllä turn on. Toisaalta jos yhdessä vaikka vietetään aikaa helteisessä kaupungissa tai vaelletaan reippaasti luonnossa, niin hikisyys on täysin luonnollista ja voi jopa olla tosi turn on... Tykkään, jos toinen selkeästi osoittaa mahdollisen kiinnostuksensa ilmein, sanoin ja kosketuksin.

        Turn off:
        Mä en meinaa sietää meteliä. Liikenteen meteli on ehkä pahinta. Myös kahvilassa/ravintolassa voi olla sietämätön meteli. Mulla alkaa silloin helposti pää särkeä, enkä pysty muutenkaan keskittymään kuuntelemiseen ja keskustelemiseen. Pintaliitomestat on totaalinen turn off. Teennäisyys ja päkisteleminen samoin. Jos kumppani käyttäytyy riitaisasti tai raivoaa, niin saatan aika nopeasti vaihtaa maisemaa. Yksittäiset kiihtymiset ja tiuskaisut saattavat kuulua luonteeseen, mutta se olisi hyvä jo aikuisena tietää ja osata pahoitella samantien. Nalkuttaminen on myös tosi turn off. Huomaavaisuus ja kohteliaisuus on turn on, mutta huolehtivan äiti-position ottaminen on tosi turn off. Tavanomaisten käytöstapojen osaamattomuus tai niistä piittaamattomuus on junttia ja laskee tunnelmaa. Pieni hilpeyttä lisäävä hiprakka on ok, mutta känni ja erityisesti humalainen sopertelu, on selvästi turn off. Kännykän jatkuva hipelöiminen tai useat häiritsevät puhelut ovat turn off. Kännykän käyttö esimerkiksi tilanteessa tarvittavien tietojen etsimiseen on ok.

        Valitettavasti turn off saattaa iskeä myös ulkoa päin: Mulle iskee välillä kova päänsärky, joka liittyy siihen että jännittyneenä jännitän hartioita ja puren hampaitani yhteen. Siihen ei valitettavasti oikein särkylääkekään auta.

        Tuossa nyt oli jotain. Olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä.

        Jotain lisää:

        Turn on:
        - Aitous, luonnollisuus
        - Rentous
        - Intohimo tai kunnon kiinnostus johonkin omaan kiinnostuksenkohteeseen
        - Jonkintasoinen liikunnallisuus
        - Yleistietous
        - Elämänkokemus
        - Halu pitää yhteyttä (ei liikaa viestejä tai soittoja kuitenkaan)
        - Kyky kuunnella ja ymmärtää toista vuorovaikutuksessa
        - Halu rakentaa jotain muutakin kuin vain seksisuhdetta
        - Kyky nähdä toiset tasa-arvoisina
        - Halu joustaa ja luopua asioista yhteisen päämäärän hyväksi
        - Kyky ilmaista itseään mm. sanallisesti
        - Elämännälkä
        - Luonteva suhde omaan seksuaalisuuteen

        Turn off:
        - Imelyys
        - Keikistely
        - Prinsessamaisuus
        - Liian nopea eteneminen
        - Tiuskiminen
        - Pakottaminen
        - Taipumus ylentää tai alentaa muita
        - Nirsous useita ruoka-aineksia kohtaan (jotain voi nirsoilla, muttei kaikkea)
        - Selkeän heikko yleistietous
        - Merkittävät kommunikaatiovaikeudet
        - Passiivisuus, koska "on jo ikää"
        - Henkilökohtaisten kiinnostuksenkohteiden puuttuminen
        - Kaikenlaisen liikunnan vihaaminen
        - Vaikea suhde omaan seksuaalisuuteen


    • pehmeitäkohtiasiinä

      Mietin äkkiä ennen nukkumaanmenoa. Turn on: läsnäolo ja kuunteleminen. Liittyy myös tohon kännykän käyttämiseen, sitä ei tartte koko ajan räpeltää. Tykkään myös jos näen että toista vähän jännittää tms, sehän vaan kertoo että on tunteita. Hermoilen itse kaikenlaisia asioita ja suon sen myös muille.
      Turn off: ehkä liika päällepäsmäröinti tai "auttaminen". Mulla on melko kova pää.

    • Tyyllerö

      Turn off: Tupakointi, tatuoinnit ja lävistykset naamassa.

    • SociallyAwkwardPenguin

      Turn on; Ilkikurinen hymy, kevyt huulen puraisu, solisluut, tatuoinnit, lävistykset, määrätietoisuus, omistuneisuus, asenne, keskustelukyky.
      Turn off; Napakoru (jep, lärvissä ja korvissa saa olla metallia enemmänkin mutta toi..), oikein näkyvät lihakset, naapurin kiltti elovena-tyttö, jonkin muun esittäminen oman itsensä olemisen sijaan, eläimistä piittaamattomuus.

    • Turns ons: Älykkyys, hauskuus, omaperäisyys, itseluottamus, syvällisyys

      turn offs: tupakointi ja kaikki vastakohdat edelliseen.

    • Turn ons: itsevarmuus, älykkyys, syvällisyys, hyväsydämisyys, lihaksikkaat naiset (heh), jokaikinen itseäni vanhempi butch-lesbo (rakastan poikamaisia naisia ja olen itsekin sellainen)

      Turn offs: naisellinen tyyli, huono hygienia, lörpöttely ja juoruilu, prinsessamaisuus, tupakointi ja huumeiden käyttö, itsekeskeisyys, vastuuttomuus, esittäminen... jne.

    • arvontalaulu

      Turn on: vilpittömyys
      Turn off: manipulointi

    • Naapurintyttöminäkin

      Turn on: Naapurintyttöys (femmet & poikatytöt), aitous, rehellisyys, avoimuus ja samalla omien sekä toisten rajojen tiedostaminen, vastavuoroisuus, söpöys, joustavuus, iloisuus, liikunnallisuus, halukkuus aloittaa suhde, keskustelu- ja kuuntelukyky yhdessä ollessa, inhimillisyys (omien puutteiden tiedostaminen & hyväksyminen), reipas aloitteiden tekeminen tai niihin selkeästi vastaaminen...

      Turn off: Päihdeongelmat, itsestään huoltapitämättömyys, moninaiset ihmissuhdeongelmat, jatkuva kiire, aikataulun uudelleen ja uudelleen säätäminen, sosiaalisten taitojen totaalinen puute, mustavalkoisuus, ehdottomuus, kaloreiden jatkuva laskeminen, vegaanius, sateenkaariaktivismi (joihinkin juttuihin osallistuminen on ok), besserwisseröinti, kyvyttömyys ottaa vastaan kritiikkiä, päämäärättömyys, liian imelä flirttaileminen...

      Löytäisinpä oman naisen, joka tykkäisi halailemisesta ja suukottelusta sekä olisi valmis aloittamaan suhteen, jossa ollaan ihan avoimesti yhdessä läheisille (ei haittaa, jos esim. työelämässä kaappeilee) ja pyritään pitkään parisuhteeseen. Jos löytäisin sellaisen rakkaan, olisin valmis tinkimään aika monista huonoista tavoistani ja itsekkyyksistä, joita olen sinkkuvuosinani omaksunut.

      • Onelittleperson

        Hey...! Miksi täällä yhtäkkiä useammassa viestissä on vastustettu sateenkaariaktivismia? Onko tää joku uus ilmiö? Eikö tuonkin termin alle mahdu kaikenlaista toimintaa, joka ei aina ole mitenkään kiihkomielistä? Jos osallistun johonkin Setan tapahtumaan, olenko sateenkaariaktivisti? Jos kävelen Pride-kulkueessa, olenko sateenkaariaktivisti? Kun kirjoitan tänne, olenko sateenkaariaktivisti? Jokainen voi itse vaikuttaa, millaista se Setan toiminta tai muut vastaavat ovat. Mukaan vaan ja reippaasti suu auki erilaisissa tilanteissa.


      • Meitäonmoneksiii

        Sateenkaariaktivismin vastustaminen kirjoittelut ovat yhden ja saman henkilön mielipide, emme suinkaan kaikki ajattele noin. Hyvää ja iloista sateenkaarevaa Pride kesää kaikille!


      • Perfume---

        Itse en edes huomannut mitenkään, että erityisesti täällä olisi vastustamista sateenkaariaktivismiin.

        Itse ajattelisin tuon olevan sitä, että juostaan pää kolmantena jalkana joka ikisessä Setan yms. tapahtumissa, ryhmissä, ollaan esillä julkisuudessa, pidetään kauheeta mekkalaa itsestä ja seksuaalisuudesta (hyomionkipeys), pukeudutaan kaiken maailman sateenkaarikrääsään lähtien vöistä, pinsseistä, sadesuojista vauvan potkuhousuihin, sukkiin, sateenkaarikynsiin, hiuksissa kaikki sateenkaaren värit, lähes joka ilta ollaan juomassa/laulamassa/pelailemassa gay-baarissa tai sateenkaarikaveriporukan kanssa, kuunnellaan vaan sateenkaarimusaa, katsotaan vain sateenkaarileffoja/sarjoja, luetaan vain sateenkaariblogeja ja käydään vain sateenkaarikeskustelupalstoilla yms. eli liika on vaan liikaa ja överiksi menee eikä ole mitään muuta elämää, harrastuksia, päämääriä paitsi tietenkin kaikki sateenkaariryhmäharrastukset jne.

        Tottakai jokainen kuitenkin tyylillään ja näin:)


      • Beigedonna

        En minäkään ole nähnyt sateenkaariaktivismia vastustavia viestejä, mutta en ole paljon viime aikoina näitä lukenutkaan. Olen edellisen kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla ns. sateenkaarihömpötyksen kanssa. Ei tulisi mieleenikään laittaa käteen sateenkaariranneketta tai rinnuksiin sateenkaaririntamerkkiä. Olen niin sanotusti beigenvärinen eli massaan hyvin sulautuva femme. Toivoisin löytäväni kullakseni toisen beigenvärisen naisen. Hänen kanssaan voisin kyllä kävellä käsikädessä ja halata sekä suudella julkisilla paikoilla. Provosoiva tai muuten ahne julkinuoleminen ei ole minun juttu, mutta sellainen - heh - massaan sulautuva hellyys on kiva juttu. Voisin myös asua yhdessä ja elää muutenkin avoimesti naisen kanssa suhteessa, mutta joissain yhteyksissä valitsisin varmaan kaapissa pysymisen.

        Olen aina ihmetellyt HTBLT-ihmisiä, joilla on sateenkaarivaatteita tai -koruja päällään. Vielä enemmän ihmettelen sateenkaarivaatteisiin lapsensa pukevia. En käytä edes lepakkoheijastinta eikä minulla ole sormusta sen paremmin pikkurillissä kuin peukalossakaan. Ihmiset eivät taida minua lesboksi tunnistaa. Varjopuolena on, että potentiaaliset kumppanit eivät voi lähestyä minua, koska eivät tunnista lesboksi. Samoin heteromiesten lähestymiset ovat ongelma. Ulkonäköni johdosta säästyn varmaan jonkinlaiselta syrjimiseltä, mutta toisaalta minulle välillä kerrotaan typeriä homovitsejä ja muita loukkaavia juttuja. Koska olen sinkku, minulta on paljon kyselty, koska menen naimisiin, enkö halua lapsia, miksei minulla ole miestä jne. Vaikka sateenkaariaktivismi saa minut usein ärtyneeksi, minun on pakko myöntää Setan ja vastaavien saaneen aikaan paljon hyviä asioita, joista minäkin hyödyn. Osa mm. Setan toiminnasta on todella korkealaatuista ja olen osallistunut niihin jonkin verran.

        Lähinnä minua kai häiritsee tietynlainen kaavamaisuus. Sekä valtaväestö että HTBLT-väki olettavat sinun olevan tietynlainen ja tiettyä mieltä asioista vain sen takia, että kuulut sateenkaariporukkaan. Meidän kaikkien oletetaan kannattavan translakia, homoparien oikeutta sijaissynnyttäjiin, sukupuolineutraalia kasvatusta jne. Monet ovat tietävinään, mitä puolueita kannatamme, ja meidän sateenkaarinaisten oletetaan olevan feministejä. Minusta olisi parempi, että meitä HTBLT-ihmisiä olisi aidosti moneen junaan ja että erilaisuus tulisi esiin myös julkisuudessa. Paradoksaalista kyllä, olin aidosti onnellinen, kun homoseksuaalinen kansanedustaja Markku Rossi äänesti samaa sukupuolta olevien parien avioliitto-oikeutta vastaan. Yksi ääni sinne tai tänne lopputuloksen kannalta. Minulle Rossin äänestyskäyttäytyminen viestitti, että sateenkaarihenkilölläkin voi olla aivot. Hän voi tehdä itsenäisiä päätöksiä, jotka poikkeavat Setan ja ties minkä ulkomaisten sateenkaariliikkeiden tavoitteista. Rossi on siinäkin mielessä mielenkiintoinen homo, että hän kuuluu melko vanhoilliseen puolueeseen ja toimii siellä mm. lestadiolaisten kanssa rinta rinnan.

        Luin hiljattain lehtijutun iäkkäämmästä lesbosta, joka nimenomaan halusi aina käyttää sateenkaarikorua. Hän oli antanyt hyvin avoimen haastattelun, jossa hän omalla nimellään ja kuvallaan mm. kertoi omasta seksuaalisesta elämästään masturboinnista ensirakasteluun. Minua puistatti. Tietenkin mediaan tarvitaan sateenkaariväkeen kuuluvien ihmisten haastatteluita, mutta voi itku millaisia ääri-ihmisiä lehtijuttuihin usein valikoituu. Onneksi meillä on julkkishomoja ja -lesboja, jotka tunnetaan yleensä heidän työnsä eikä seksuaalisuutensa vuoksi. Ehkä kaunein lukemani haastattelu suomalaisesta homoseksuaalista oli pitkä artikkeli kapellimestari Hannu Linnusta, jossa kerrottiin myös hänen parisuhteestaan.

        Vaikka olen ulkoisesti beigenvärinen, luen paljon naisten välisestä rakkaudesta kertovia kirjoja ja katselen aihepiirin leffoja. Heteroelämää joutuu niin oaljon muuten lukemaan ja katselemaan. Kodissani on yksi taideteos, joka kuvaa alastoman naisen vartaloa. Ei täällä voisi olla alastoman miesvartalon kuvaa. Yhtään sateenkaarikrääsää täältä ei löydy. Joitakin seksileluja on, mutta niitä säilytetään piilossa. Samoin liukuvoide on jemmattu, vaikka se kertookin enemmän keski-ikäisyydestä kuin lesboudesta. Olen itse vieraana törmännyt liukuvoiteisiin mm. lavuaarin reunalla. En tiedä, näyttääkö kotini erityisesti lesbon kodilta. Joskus pöydällä pyörii Setan tai esimerkiksi Mummolaakson materiaalia. Joskus soi Eva Dahlgren. Aika beigenvärinen olen kyllä kaikkiaan.


      • Perfume---

        Minusta on hyvä, että on kaikenlaisia sateenkaaritapahtumia, mitä enemmän ja mitä monipuolisempaa sitä parempi. En kuitenkaan tunne tarvetta juosta jokaisessa tapahtumassa ihan jo käytännön ajankäytön vuoksi.

        Minusta on myös hyvä, että julkisuudessa on homoseksuaaleja, lesboja, bi-ihmisiä, trans-edustajia. Mitä enemmän erilaisuutta tuodaan esiin sitä parempi. Erilaisuus kuitenkaan ei saisi minusta olla vain pelkkää huomionkipeyttä. Hyvin usein vieläkin me homoseksuaalit olemme edustettuina julkisuudessa lähinnä taide/aikuisviihde/malli/laulaja/näyttelijälinjalla. Kaipaisin enemmän akateemisia ja omalla alallaan ansioituneita ei niin taidehörhöjä. Toisaalta monet ammatit eivät kaipaa samanlaista julkisuutta mitä näyttelijän/laulajan yms. on pakko muutenkin uransa eteen tehdä ylipäätänsä pärjätäkseen ja menestyäkseen. Taiteilija ei voi elää ilman julkisuutta.

        Itse olen siinä mielessä perinteinen, että olen punavihreä arvoliberaali, mutta en kuitenkaan hillu kaduilla kiihkomielisenä toitottamassa omaa seksuaalisuutta tai omia asioita omalla nimelläni ja naamallani. En ole myöskään taidehörhö, vaikka toisaalta olen lahjakas joissakin asioissa, mutta en halua niistä ammattia enkä halua luokittua mihinkään taidehörhökategoriaan. En äänestäisi persuja enkä kepua mistään hinnasta. Kannatan samaa sukupuolta olevien aviolittoa täysin samanlaisena kuin se on heteroilla, muutenhan ei olisi kysymyksessä tasa-arvo. Naisia saisi politiikassa ja johtopaikoilla olla enemmän, mutta ei vain sen takia, että ovat naisia vaan sen takia, että ovat päteviä, ahkeria ja ansioituneet omalla alalla. Minusta on myös hienoa, että esim. seurakunnissa on homoseksuaaleja yms. Itse en lähtisi kuitenkaan tuollaiseen työhön ja tuolle alalle tietäen kuinka paljon sieltä kuitenkin saa kuraa niskaansa.

        Pukeudun yhtä hyvin mustaan, harmaaseen kuin siniseen, limeen, keltaiseen, punaiseen, valkoiseen, mutta en kuitenkaan samaan aikaan kaikkia sateenkäärivärejä laita päälleni normaalisti. En kuitenkaan koe tarvetta pitää peukalosormuksia enkä lepakkoheijastimia. Ehkä sen takia, että ne eivät vaan ole minun juttu eivätkä sovi tyyliini, ei niinkään poliittisuuden tai huomion vuoksi.Nuorempana pidin lähes jokaisessa sormessa sormuksia riippumatta olinko varattu vai vapaa, nyt enää äärettömän harvoin yhtään mitään sormuksia.

        Liukkarit minusta eivät edusta mitenkään välttämättä keski-ikäisyyttä. Niitä voi käyttää ja ostaa moneen eri tarkoitukseen, ehkä joku taiteilija laittaisi niitä taideteokseen tai hiustenpidennykset omaava hiuksiinsa;) En pitäisi seksileluja näkyvillä kodissa jo ihan sen takia, että ne eivät mielestäni kuulu siihen ja toisaalta ihan jo käytännön takia; ne ovat tiellä arkiaskareissa. En haluaisi olla se, joka julkisuudessa omalla naamallaan ja nimellään kertoo yksityiskohtia omasta masturboinnistaan, seksifantasioistaan, yhden illan jutuista yms. Nämä tarinat useimmiten ovat myös keksittyjä ja tarkoituksena on lähinnä vauhdittaa aikuisviihdealan bisnestä kertomalla sellaisia jutttuja, jotka ovat kohdeyleisön (useimmiten heteromiesten) mieleen. Toki myös tarvitaan ihmisiä julkisuuteen kertomaan yksityiskohtaisesti seksistä, masturboinnista, leluista, mutta minä en koe olevani siihen tehtävään soveltuva. Kun lesbopornoa katsoo niin useimmiten näyttelijät ovat nuoria, hyvin hoikkia, useimmiten alipainoisia, kauniita siis samasta muotista veistettyjä kuin heteropornossa. Monesti piiloviesti lesbopornossakin on, että on sallittua vain pitää hyvin hoikista, nuorista tai korkeintaan vaan samaa ikäluokkaa olevista naisista. Kuitenkin myös heteroillakin on monenlaisia fantasioita ja fetissejä, toiset tykkäävät muodokkaimmista, toiset vanhemmista/tummemmista/lihavemmista/lihaksikkaista jne. kuin itse, miksi siis ei lesboillakin. Itse en esim. lesbona haluaisi katsella n. 18-20- vuotiailta näyttäviä, hyvin hoikkia ja pienirintaisia nuoria naisia vaikka hyvin nättejä ovatkin. Toisaalta haluaisin edes jonkinlaisen pilkiriikkisen yksityiselämän, vaikka nykyään se taitaakin olla todella mahdotonta monessa muodossa.

        Ahdistavaa sen sijaan on jatkuva kysely poikaystävistä, lapsista ja se, että työelämässä olet kummajainen ja epätoivottu yksilö, jolla ei ole mitään arvoa, koska et ole naimisissa miehen kanssa ja koska ei ole kahta lasta, rivaria, mökkiä, autoa ja perunamaata. Monesti naisia arvostetaan ja arvioidaan Suomessa edelleenkin puolison kautta (useimmiten heteromiehen). Et ole yksilönä yhtään mitään. Monesti lapsettomia ja sinkkuja syrjitään tyyliin:" palkkaamme sen toisen, koska hänellä on enemmän tarvetta rahaan, koska (hetero)perhe ja pieniä lapsia". Vaikka todellisuudessa sinkulle tulee asuminen, syöminen ja eläminen kalliimmaksi. Naisia tuppuutetaan muuttamaan jonkun miehen luokse, jotta tulisi valtiolle halvemmaksi. Sanomalehdissä on juttuja kuinka naisille ei kelpaa miehet kuitenkin olettaen, että kaikki naiset ovat heteroja ja sivuuttaen lesbot täysin.


      • Anonyymi
        Perfume--- kirjoitti:

        Minusta on hyvä, että on kaikenlaisia sateenkaaritapahtumia, mitä enemmän ja mitä monipuolisempaa sitä parempi. En kuitenkaan tunne tarvetta juosta jokaisessa tapahtumassa ihan jo käytännön ajankäytön vuoksi.

        Minusta on myös hyvä, että julkisuudessa on homoseksuaaleja, lesboja, bi-ihmisiä, trans-edustajia. Mitä enemmän erilaisuutta tuodaan esiin sitä parempi. Erilaisuus kuitenkaan ei saisi minusta olla vain pelkkää huomionkipeyttä. Hyvin usein vieläkin me homoseksuaalit olemme edustettuina julkisuudessa lähinnä taide/aikuisviihde/malli/laulaja/näyttelijälinjalla. Kaipaisin enemmän akateemisia ja omalla alallaan ansioituneita ei niin taidehörhöjä. Toisaalta monet ammatit eivät kaipaa samanlaista julkisuutta mitä näyttelijän/laulajan yms. on pakko muutenkin uransa eteen tehdä ylipäätänsä pärjätäkseen ja menestyäkseen. Taiteilija ei voi elää ilman julkisuutta.

        Itse olen siinä mielessä perinteinen, että olen punavihreä arvoliberaali, mutta en kuitenkaan hillu kaduilla kiihkomielisenä toitottamassa omaa seksuaalisuutta tai omia asioita omalla nimelläni ja naamallani. En ole myöskään taidehörhö, vaikka toisaalta olen lahjakas joissakin asioissa, mutta en halua niistä ammattia enkä halua luokittua mihinkään taidehörhökategoriaan. En äänestäisi persuja enkä kepua mistään hinnasta. Kannatan samaa sukupuolta olevien aviolittoa täysin samanlaisena kuin se on heteroilla, muutenhan ei olisi kysymyksessä tasa-arvo. Naisia saisi politiikassa ja johtopaikoilla olla enemmän, mutta ei vain sen takia, että ovat naisia vaan sen takia, että ovat päteviä, ahkeria ja ansioituneet omalla alalla. Minusta on myös hienoa, että esim. seurakunnissa on homoseksuaaleja yms. Itse en lähtisi kuitenkaan tuollaiseen työhön ja tuolle alalle tietäen kuinka paljon sieltä kuitenkin saa kuraa niskaansa.

        Pukeudun yhtä hyvin mustaan, harmaaseen kuin siniseen, limeen, keltaiseen, punaiseen, valkoiseen, mutta en kuitenkaan samaan aikaan kaikkia sateenkäärivärejä laita päälleni normaalisti. En kuitenkaan koe tarvetta pitää peukalosormuksia enkä lepakkoheijastimia. Ehkä sen takia, että ne eivät vaan ole minun juttu eivätkä sovi tyyliini, ei niinkään poliittisuuden tai huomion vuoksi.Nuorempana pidin lähes jokaisessa sormessa sormuksia riippumatta olinko varattu vai vapaa, nyt enää äärettömän harvoin yhtään mitään sormuksia.

        Liukkarit minusta eivät edusta mitenkään välttämättä keski-ikäisyyttä. Niitä voi käyttää ja ostaa moneen eri tarkoitukseen, ehkä joku taiteilija laittaisi niitä taideteokseen tai hiustenpidennykset omaava hiuksiinsa;) En pitäisi seksileluja näkyvillä kodissa jo ihan sen takia, että ne eivät mielestäni kuulu siihen ja toisaalta ihan jo käytännön takia; ne ovat tiellä arkiaskareissa. En haluaisi olla se, joka julkisuudessa omalla naamallaan ja nimellään kertoo yksityiskohtia omasta masturboinnistaan, seksifantasioistaan, yhden illan jutuista yms. Nämä tarinat useimmiten ovat myös keksittyjä ja tarkoituksena on lähinnä vauhdittaa aikuisviihdealan bisnestä kertomalla sellaisia jutttuja, jotka ovat kohdeyleisön (useimmiten heteromiesten) mieleen. Toki myös tarvitaan ihmisiä julkisuuteen kertomaan yksityiskohtaisesti seksistä, masturboinnista, leluista, mutta minä en koe olevani siihen tehtävään soveltuva. Kun lesbopornoa katsoo niin useimmiten näyttelijät ovat nuoria, hyvin hoikkia, useimmiten alipainoisia, kauniita siis samasta muotista veistettyjä kuin heteropornossa. Monesti piiloviesti lesbopornossakin on, että on sallittua vain pitää hyvin hoikista, nuorista tai korkeintaan vaan samaa ikäluokkaa olevista naisista. Kuitenkin myös heteroillakin on monenlaisia fantasioita ja fetissejä, toiset tykkäävät muodokkaimmista, toiset vanhemmista/tummemmista/lihavemmista/lihaksikkaista jne. kuin itse, miksi siis ei lesboillakin. Itse en esim. lesbona haluaisi katsella n. 18-20- vuotiailta näyttäviä, hyvin hoikkia ja pienirintaisia nuoria naisia vaikka hyvin nättejä ovatkin. Toisaalta haluaisin edes jonkinlaisen pilkiriikkisen yksityiselämän, vaikka nykyään se taitaakin olla todella mahdotonta monessa muodossa.

        Ahdistavaa sen sijaan on jatkuva kysely poikaystävistä, lapsista ja se, että työelämässä olet kummajainen ja epätoivottu yksilö, jolla ei ole mitään arvoa, koska et ole naimisissa miehen kanssa ja koska ei ole kahta lasta, rivaria, mökkiä, autoa ja perunamaata. Monesti naisia arvostetaan ja arvioidaan Suomessa edelleenkin puolison kautta (useimmiten heteromiehen). Et ole yksilönä yhtään mitään. Monesti lapsettomia ja sinkkuja syrjitään tyyliin:" palkkaamme sen toisen, koska hänellä on enemmän tarvetta rahaan, koska (hetero)perhe ja pieniä lapsia". Vaikka todellisuudessa sinkulle tulee asuminen, syöminen ja eläminen kalliimmaksi. Naisia tuppuutetaan muuttamaan jonkun miehen luokse, jotta tulisi valtiolle halvemmaksi. Sanomalehdissä on juttuja kuinka naisille ei kelpaa miehet kuitenkin olettaen, että kaikki naiset ovat heteroja ja sivuuttaen lesbot täysin.

        Eikös vapaaehtoisesti sinkku ole vahva, itsenäinen ja viisas eikä luuseri.. Vastaavasti suhteeseen manipuloitu/pakotettu vasten omaa tahtoa heikko, alistettu, kenties tyhmäkin.

        Tämä vaan niille tiedoksi, jotka lörpöttävöt p’skaa tyyliin ”onhan se jo parikymppinen/kolmikymppinen/nelikymppinen/viiskymppinen/kuuskymppinen ja sinkku vielä.Taitaa olla vielä neitsyt/vastentahtoisesti selibaatissa” ja mitä se kenellekään kuuluu kuka on sinkku ja kuka ei. Parittaminen on laissa rikos joten..


      • Anonyymi
        Perfume--- kirjoitti:

        Minusta on hyvä, että on kaikenlaisia sateenkaaritapahtumia, mitä enemmän ja mitä monipuolisempaa sitä parempi. En kuitenkaan tunne tarvetta juosta jokaisessa tapahtumassa ihan jo käytännön ajankäytön vuoksi.

        Minusta on myös hyvä, että julkisuudessa on homoseksuaaleja, lesboja, bi-ihmisiä, trans-edustajia. Mitä enemmän erilaisuutta tuodaan esiin sitä parempi. Erilaisuus kuitenkaan ei saisi minusta olla vain pelkkää huomionkipeyttä. Hyvin usein vieläkin me homoseksuaalit olemme edustettuina julkisuudessa lähinnä taide/aikuisviihde/malli/laulaja/näyttelijälinjalla. Kaipaisin enemmän akateemisia ja omalla alallaan ansioituneita ei niin taidehörhöjä. Toisaalta monet ammatit eivät kaipaa samanlaista julkisuutta mitä näyttelijän/laulajan yms. on pakko muutenkin uransa eteen tehdä ylipäätänsä pärjätäkseen ja menestyäkseen. Taiteilija ei voi elää ilman julkisuutta.

        Itse olen siinä mielessä perinteinen, että olen punavihreä arvoliberaali, mutta en kuitenkaan hillu kaduilla kiihkomielisenä toitottamassa omaa seksuaalisuutta tai omia asioita omalla nimelläni ja naamallani. En ole myöskään taidehörhö, vaikka toisaalta olen lahjakas joissakin asioissa, mutta en halua niistä ammattia enkä halua luokittua mihinkään taidehörhökategoriaan. En äänestäisi persuja enkä kepua mistään hinnasta. Kannatan samaa sukupuolta olevien aviolittoa täysin samanlaisena kuin se on heteroilla, muutenhan ei olisi kysymyksessä tasa-arvo. Naisia saisi politiikassa ja johtopaikoilla olla enemmän, mutta ei vain sen takia, että ovat naisia vaan sen takia, että ovat päteviä, ahkeria ja ansioituneet omalla alalla. Minusta on myös hienoa, että esim. seurakunnissa on homoseksuaaleja yms. Itse en lähtisi kuitenkaan tuollaiseen työhön ja tuolle alalle tietäen kuinka paljon sieltä kuitenkin saa kuraa niskaansa.

        Pukeudun yhtä hyvin mustaan, harmaaseen kuin siniseen, limeen, keltaiseen, punaiseen, valkoiseen, mutta en kuitenkaan samaan aikaan kaikkia sateenkäärivärejä laita päälleni normaalisti. En kuitenkaan koe tarvetta pitää peukalosormuksia enkä lepakkoheijastimia. Ehkä sen takia, että ne eivät vaan ole minun juttu eivätkä sovi tyyliini, ei niinkään poliittisuuden tai huomion vuoksi.Nuorempana pidin lähes jokaisessa sormessa sormuksia riippumatta olinko varattu vai vapaa, nyt enää äärettömän harvoin yhtään mitään sormuksia.

        Liukkarit minusta eivät edusta mitenkään välttämättä keski-ikäisyyttä. Niitä voi käyttää ja ostaa moneen eri tarkoitukseen, ehkä joku taiteilija laittaisi niitä taideteokseen tai hiustenpidennykset omaava hiuksiinsa;) En pitäisi seksileluja näkyvillä kodissa jo ihan sen takia, että ne eivät mielestäni kuulu siihen ja toisaalta ihan jo käytännön takia; ne ovat tiellä arkiaskareissa. En haluaisi olla se, joka julkisuudessa omalla naamallaan ja nimellään kertoo yksityiskohtia omasta masturboinnistaan, seksifantasioistaan, yhden illan jutuista yms. Nämä tarinat useimmiten ovat myös keksittyjä ja tarkoituksena on lähinnä vauhdittaa aikuisviihdealan bisnestä kertomalla sellaisia jutttuja, jotka ovat kohdeyleisön (useimmiten heteromiesten) mieleen. Toki myös tarvitaan ihmisiä julkisuuteen kertomaan yksityiskohtaisesti seksistä, masturboinnista, leluista, mutta minä en koe olevani siihen tehtävään soveltuva. Kun lesbopornoa katsoo niin useimmiten näyttelijät ovat nuoria, hyvin hoikkia, useimmiten alipainoisia, kauniita siis samasta muotista veistettyjä kuin heteropornossa. Monesti piiloviesti lesbopornossakin on, että on sallittua vain pitää hyvin hoikista, nuorista tai korkeintaan vaan samaa ikäluokkaa olevista naisista. Kuitenkin myös heteroillakin on monenlaisia fantasioita ja fetissejä, toiset tykkäävät muodokkaimmista, toiset vanhemmista/tummemmista/lihavemmista/lihaksikkaista jne. kuin itse, miksi siis ei lesboillakin. Itse en esim. lesbona haluaisi katsella n. 18-20- vuotiailta näyttäviä, hyvin hoikkia ja pienirintaisia nuoria naisia vaikka hyvin nättejä ovatkin. Toisaalta haluaisin edes jonkinlaisen pilkiriikkisen yksityiselämän, vaikka nykyään se taitaakin olla todella mahdotonta monessa muodossa.

        Ahdistavaa sen sijaan on jatkuva kysely poikaystävistä, lapsista ja se, että työelämässä olet kummajainen ja epätoivottu yksilö, jolla ei ole mitään arvoa, koska et ole naimisissa miehen kanssa ja koska ei ole kahta lasta, rivaria, mökkiä, autoa ja perunamaata. Monesti naisia arvostetaan ja arvioidaan Suomessa edelleenkin puolison kautta (useimmiten heteromiehen). Et ole yksilönä yhtään mitään. Monesti lapsettomia ja sinkkuja syrjitään tyyliin:" palkkaamme sen toisen, koska hänellä on enemmän tarvetta rahaan, koska (hetero)perhe ja pieniä lapsia". Vaikka todellisuudessa sinkulle tulee asuminen, syöminen ja eläminen kalliimmaksi. Naisia tuppuutetaan muuttamaan jonkun miehen luokse, jotta tulisi valtiolle halvemmaksi. Sanomalehdissä on juttuja kuinka naisille ei kelpaa miehet kuitenkin olettaen, että kaikki naiset ovat heteroja ja sivuuttaen lesbot täysin.

        Olen paljon miettinyt, että missä voisi tavata niitä ihan tavallisia naisia. Tuntuu, että tapahtumissa ja baareissa on juurikin vain näitä ääripäitä, jotka kaikin keinoin korostavat seksuaalista suuntautumistaan. Missä on tavalliset, akateemiset naiset, ehkäpä juuri ne "massaan hukkuvat"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paljon miettinyt, että missä voisi tavata niitä ihan tavallisia naisia. Tuntuu, että tapahtumissa ja baareissa on juurikin vain näitä ääripäitä, jotka kaikin keinoin korostavat seksuaalista suuntautumistaan. Missä on tavalliset, akateemiset naiset, ehkäpä juuri ne "massaan hukkuvat"?

        No Tinderissäkin pyörii hyvin tavallisen näköisiä naisia jos sellainen uppoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paljon miettinyt, että missä voisi tavata niitä ihan tavallisia naisia. Tuntuu, että tapahtumissa ja baareissa on juurikin vain näitä ääripäitä, jotka kaikin keinoin korostavat seksuaalista suuntautumistaan. Missä on tavalliset, akateemiset naiset, ehkäpä juuri ne "massaan hukkuvat"?

        No täällä yksi vähän akateeminen, tavallisen näköinen nainen. Sydämeni on varattu yhdelle naiselle, jota täältä etsin. Tiedän hänen olevan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä yksi vähän akateeminen, tavallisen näköinen nainen. Sydämeni on varattu yhdelle naiselle, jota täältä etsin. Tiedän hänen olevan täällä.

        Mistä tiedät hänen olevan täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paljon miettinyt, että missä voisi tavata niitä ihan tavallisia naisia. Tuntuu, että tapahtumissa ja baareissa on juurikin vain näitä ääripäitä, jotka kaikin keinoin korostavat seksuaalista suuntautumistaan. Missä on tavalliset, akateemiset naiset, ehkäpä juuri ne "massaan hukkuvat"?

        Miksi pitää olla akateeminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä yksi vähän akateeminen, tavallisen näköinen nainen. Sydämeni on varattu yhdelle naiselle, jota täältä etsin. Tiedän hänen olevan täällä.

        Oletko opiskelija vai mitä tarkoitat vähän akateemisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko opiskelija vai mitä tarkoitat vähän akateemisella?

        Kyllä, aikuisopiskelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä yksi vähän akateeminen, tavallisen näköinen nainen. Sydämeni on varattu yhdelle naiselle, jota täältä etsin. Tiedän hänen olevan täällä.

        Kuka meistä, anna vihje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä yksi vähän akateeminen, tavallisen näköinen nainen. Sydämeni on varattu yhdelle naiselle, jota täältä etsin. Tiedän hänen olevan täällä.

        Jos haluat häneen yhteyden tätä kautta, vastaa johonkin hänen tekstiinsä ja kerro kiinnostuksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä yksi vähän akateeminen, tavallisen näköinen nainen. Sydämeni on varattu yhdelle naiselle, jota täältä etsin. Tiedän hänen olevan täällä.

        Eikö ole helpompaa kanavaa kommunikoida? Täähän on ihan loputon suo etsiä jotakuta jos ei ole nimimerkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paljon miettinyt, että missä voisi tavata niitä ihan tavallisia naisia. Tuntuu, että tapahtumissa ja baareissa on juurikin vain näitä ääripäitä, jotka kaikin keinoin korostavat seksuaalista suuntautumistaan. Missä on tavalliset, akateemiset naiset, ehkäpä juuri ne "massaan hukkuvat"?

        Mikä on tavallinen nainen? Mitä tarkoittaa tavallisen näköinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Tinderissäkin pyörii hyvin tavallisen näköisiä naisia jos sellainen uppoaa.

        Jokainen voi käsittää käsitteen ”tavallisen näköinen” omalla tavallaan joten melko liukuva käsite..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, aikuisopiskelija.

        Ei koske ainakaan itseäni, kukaan aikuisopiskelija ei nimittäin ole yrittänyt iskeä.

        Toivottavasti tavoitat oikean naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi käsittää käsitteen ”tavallisen näköinen” omalla tavallaan joten melko liukuva käsite..

        Tavallisen näköisestä tulee mieleen esimerkiksi: silmälasit, vaaleahko värjäämätön tukka, ei näkyvää meikkiä. Ujo hymy tai viileän asiallinen olemus. Massaan sekoittuva, hänessä mikään ei herätä erityisesti huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koske ainakaan itseäni, kukaan aikuisopiskelija ei nimittäin ole yrittänyt iskeä.

        Toivottavasti tavoitat oikean naisen.

        Ei muakaan. Aikuisopiskelijuus on jo aika hyvä tuntomerkki, voi oikea löytyäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisen näköisestä tulee mieleen esimerkiksi: silmälasit, vaaleahko värjäämätön tukka, ei näkyvää meikkiä. Ujo hymy tai viileän asiallinen olemus. Massaan sekoittuva, hänessä mikään ei herätä erityisesti huomiota.

        Onko tää siis kuvaus itsestäsi vai etsimästäsi naisesta? Ei sovi ainakaan muhun. Tiedätkö varmasti että käy tällä palstalla. Osa käy myös kausittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää siis kuvaus itsestäsi vai etsimästäsi naisesta? Ei sovi ainakaan muhun. Tiedätkö varmasti että käy tällä palstalla. Osa käy myös kausittain.

        Haha ei ei, en etsi palstalla ketään. Tuon tyyppiset naiset ei ole makuuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha ei ei, en etsi palstalla ketään. Tuon tyyppiset naiset ei ole makuuni.

        No etkö just edellä sanonut olevasi aikuisopiskelija ja etsiväsi jotain naista joka käy täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etkö just edellä sanonut olevasi aikuisopiskelija ja etsiväsi jotain naista joka käy täällä.

        Se oli joku toinen. Tässäkin ketjussa monia kirjoittajia tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä yksi vähän akateeminen, tavallisen näköinen nainen. Sydämeni on varattu yhdelle naiselle, jota täältä etsin. Tiedän hänen olevan täällä.

        Tai no, myönnetään olen ruma, lihava ja ruma, mutta kas, akateemisuus pelastaa, eikös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, aikuisopiskelija.

        Hei aikuisopiskelija, yhdellä kaverilla oli viime kesänä jotain vipinää naisen kanssa joka oli vaihtamassa ammattia ja opiskeli parhaillaan. Välit katkesivat syystä jota en tässä avaa. Voisitko olla hän? jos olet ota ihmeessä yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisen näköisestä tulee mieleen esimerkiksi: silmälasit, vaaleahko värjäämätön tukka, ei näkyvää meikkiä. Ujo hymy tai viileän asiallinen olemus. Massaan sekoittuva, hänessä mikään ei herätä erityisesti huomiota.

        Niin ehkä muiden kanssa ujo tai tuntemattomien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muakaan. Aikuisopiskelijuus on jo aika hyvä tuntomerkki, voi oikea löytyäkin.

        Jep, tuollaiselta näytän, mutta käytän kyllä meikkiä hieman ja ehkä erotunkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei aikuisopiskelija, yhdellä kaverilla oli viime kesänä jotain vipinää naisen kanssa joka oli vaihtamassa ammattia ja opiskeli parhaillaan. Välit katkesivat syystä jota en tässä avaa. Voisitko olla hän? jos olet ota ihmeessä yhteyttä.

        Hmm, näin minulle kävi mm koronan vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisen näköisestä tulee mieleen esimerkiksi: silmälasit, vaaleahko värjäämätön tukka, ei näkyvää meikkiä. Ujo hymy tai viileän asiallinen olemus. Massaan sekoittuva, hänessä mikään ei herätä erityisesti huomiota.

        En tiedä voiko minua kuvata aivan näin vaikka ulkoisesti ehkä olenkin..


    • Perfume---

      Kaupoissa tuppuutetaan sinkkukoreja olettaen, että kaikki asiakkaat ja kaikki sinkut ovat a)heteroja ja b) kaikki sinkut eivät missään nimessä halua olla itse sinkkuja.

      Deittipalstoilla ylläpito muuttaa lesboprofiilin puolestasi heteroprofiiliksi ja kaduilla et voi kävellä tai kaupassa käydä ilman, että joku heteromies nuoresta vanhaan on ahdistelemassa, iskemässä tai ottamassa kontaktia jollakin tekosyyllä (useimmiten kantasuomalaiset valkoihoiset). Nuoretkin pojat, jopa alaikäiset ovat omaksuneet tällaisen yli 30v. naisihmisen iskemisyritykset.

      Paljon on menty maailmalla ja Suomessakin takapakkia tasa-arvossa, syrjinnän ja ahdistelun kitkemisessä.

    • Asexxx

      Ehdoton turn off: ilkeys, toisen lyttääminen ja arvostelu. Turn on: peruspositiivinen elämänasenne, suvaitsevaisuus.

    • Anonyymi

      En kiinnostu jos toinen tupakoi tai on liian itsevarma.

      • Anonyymi

        Näistä tavoista onneksi voi päästä eroon.


      • Anonyymi

        Joo sama


    • Anonyymi

      Turn off = munat.
      Turn on = posliinp....

      • Anonyymi

        Turn off= posliiniksi vedetty intiimialue
        Turn on = luomu karvallinen intiimialue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turn off= posliiniksi vedetty intiimialue
        Turn on = luomu karvallinen intiimialue

        Sama.


    • Anonyymi

      Turn on: lempeät feminiinistä energiaa huokuvat naiset sädehtivällä hymyllä ja ällillä🔥😁

      • Anonyymi

        Sellainen haluan olla.


    • Anonyymi

      Kiinnostuksen saa sammumaan tupakointi ja ylimielisyys. Sellainen et pitää itseään muita parempana, liiallisuuksiin menevä "itsevarmuus".

      • Anonyymi

        Turn off
        Rekkalesbot/butchit
        Ylimielisyys
        Ilkeys
        Huono hygienia
        Tyhmyys
        Turn on
        Femmet/naisellisuus😍
        Älykkyys
        Ei tupakoi
        Sivistynyt käytös


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe