Puhelin seksi

Utelias25nainen

Kokemuksia puhelin seksistä. Kenen kanssa ja kuinka pitkiä sessioita?

32

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Former_Phonesex_wanker

      90-luvulla puhelinseksi firmojen 09 alkuisiin palveluihin joista tuli aina lasku pstissa. hyviä tyttöjä joka puhelulla lensi lastit. 15-40 min runkkusessioita.

      • aahahaaaa

        Niinhän te onnettomat peräkamari pojat teette läähätetään luuriin miten noloa


    • jackisbak

      chätissä vuosia sitten tutustuin milffiin, pari kertaa tosi kuumia keskusteluja seksin aiheesta, hyviä ja upeita muistoja.

    • PuhElin_seksi

      Kysyitkö siis kokemuksia puhelimesta ja seksistä vai puhelinseksistä?

    • Nainen29pori

      Minulla on loistava vastapeluri jonka kanssa harrastamme puhelinjuttuja epäsäännölisen säännöllisesti - salaa. Yleensä juttu on alkanut verkossa jonka jälkeen siirrymme puhelimeen.

      Hänellä on ihana ääni ja loistava mielikuvitus.

      Nykyään juttelemme muustakin kun seksistä...

      Nyt tekee mieli häntä...

      • Anonyymi

        Oott ohana.


    • phelin

      Etsiskelin aluksi puhelinseksiä teksti-tv:stä. Oli se ihanaa, silloin kun onnistuin löytämään sieltä jonkun. Ongelmana oli, että naiset eivät kovin usein vastailleet ilmoituksiini ja ne, jotka vastasivat, saattoivat lyödä yhtäkkiä luurin kiinni kesken kaiken. Eikä ollut ilmaista lystiä lähettää illan aikana useita tekstiviesti-ilmoituksia, joihin sitten useinkaan ei tullut vastausta. Pilailijoita oli myös liikkeellä. Myöhemmin kokeilin maksullisia puhelinlinjoja. Niissä tietysti on se huono puoli että joudun maksamaan joka minuutista, mutta toisaalta naiset ovat aina ystävällisiä eivätkä lopeta puhelua ennen kuin olen valmis. Sanoisin, että helpommalla pääsee kun soittaa linjalle.

      • N32_

        Anonyymissä puhelinseksisähän on se hyvä puoli että voi lopettaa jos ei tunnu hyvälle. Ellei kemiat kohtaa niin on helpompi sulkea puhelin. Prepaid liitymälla saa olla rauhassa. Minä olen aina jutellut chatissa ekana joten on jonkinlainen olettamus mitä liikuu mihen päässä. En koskaan harrastaisi puhelinsekiä henkilön kanssa joka ei sanallisesti ole saannut minua syttymään


      • hahahaaaa

        Niinhän ne vanhatpiiat tekee kun kukaan normi mies ei näitä rumia haaskoja huoli.Pitää luuriin läähättää


    • sophie1234

      Säännöllisesti tulee näin sinkkuna ollessa soiteltua kun yhden yön jutut vieraiden kanssa eivät nappaa. Seuraa löytyy chäteistä ja muutaman kanssa soitellaan useamminkin. Suurin osa ollut hyviä kokemuksia, jokunen erinomainen. Muutamalle olen joutunut toteamaan että nyt ei toimi, yleensä silloin kun mies on ollut vain hiljaa ja itse kun haluan keskustella ja kuulla myös sen toisen nautinnon ääniä ;) upeaa kokeilla tuota kautta myös huomattavasti itseä vanhempaa seuraa, johon ei ehkä rohkeus oikeassa elämässä riittäisi... Moni haluaisi alkaa tapailla mutta toistaiseksi olen pysynyt vain soitteluissa...

    • nainen28v

      Oman 3310:n. Siinä on niin ihanan vahva värinä että se voittaa vibraattorit.

    • Märkänainen

      Ex-miehen kanssa äsken puhelinseksiä, kun hänen nykyinen naisystävä oli nukkumassa.

      Runkkasin ja annoin exän kuunnella märän pillun litinää..
      Nykyinen kun on kuulemma kuiva.

    • Kullinveivaaja35

      Kokeilin joskus muutaman kerran prepaid liittymällä ja siin oli 6ekee saldoa ja ne haihtui minuutissa kuin pieru saharaan.

      Muna jäi sit sojottaa pystyyn, lopulta lerpahti:,(

      • Buuaahaa

        Sulla sojottaa löylykauha perseeseen


    • Hyvä_mielikuvitus

      Nainen kaipaatko hyvää puhelinseksiseuraa?

    • Korkkari-Rva

      Tänään illalla voisi Rouva "jutella" jos TOSI HYVÄ kaveri löytyisi!

      • lenkkari-herra

        Rouva soittelee sit kun tässä on hyvä kaveri!! 0465901511


      • zzddfrr

        Työnnä luuri perseeseen hönö


    • Anonyymi

      Mun sykkivä lerssi meni punaseksi kun kaverini lipaisi sitä,mitä minun pitäisi tehdä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On kokemusta. Tiesin mikä oli asia, mutta yllätyin. Kuka se oli on eri asia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nykyään niin harvinaista herkkua
      En tiedä mistä löytyis kiimaisia aitoja naisia puhelinseksiin

      Monia kiimaisia kokemuksia on ollut.
      Muistan eräänkin naisen jolle soittelin ,hän kertoi olevansa työpaikalla vessassa.

      Kuulin kuinka litisytti pilluaan ja voihki hiljaa,kuiskaili kuinka haluaisi saada juuri nyt kovaa kyrpää talon juoksupojalta ja vanhalta huoltomieheltä.Kertoi haluavansa molempien kaluja pilluunsa.
      Hän oli aivan sekaisin kiimasta
      Paljasti olevansa suuren firman lakinainen .

      Rohkaisin hänen fantasioitaan ,nimittelin hienohelma nartuksi, kuvailin kuinka häntä nussitaan porukalla firman taukotilassa
      Kaikki rasvaniska duunarit panemassa häntä joka reikään.
      Lopulta hän ei voinut pidätellä orgasmiaan,tukahtuneesti voihkien- nussi, nussikaa kaikki ,oon lutja, vittu,antakaa kyrpää,saatana!!
      Olin itse kotona ja pystyin laukeamaan äänekkäästi,möristen ja lähes karjuen ja saimme
      yhtäaikaa rajun orgasmin.


      Huuh

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe